Chcesz przenieść biznes do internetu? Wyceń: Strona www | e-Sklep | B2B |SEO/SEM | Administracja | napisz: studio@thenewlook.pl

Rozwój sklepu internetowego

Rozwoj sklepu internetowego-wordpress woocommerce

Tworzenie sklepu internetowego to nie jednorazowe wdrożenie projektu, ale niekończący się proces udoskonaleń, poprawek, dostosowań i eksperymentów. Rozwój sklepu internetowego ma na celu zwiększenie sprzedaży, przyciągnięcie nowych klientów i poprawę konwersji.

Sklepy internetowe ma jedną wadę — prędzej czy później się starzeją i przestają spełniać swoje funkcje. Wystarczy spojrzeć, jak wyglądają sklepy projektowane 10, a nawet 5 lat temu. Dziś uznamy nawet kliku letnie sklepy za mało profesjonalne, niefunkcjonalne, a nawet archaiczne. Każda współczesny sklep internetowy też się niedługo zestarzeje, ponieważ w branży projektowania e-commerce trendy i nowe rozwiązania zmieniają się niemal z miesiąca na miesiąc. Dlatego tak ważna jest regularny rozwój i aktualizacja sklepu internetowego pod względem funkcjonalności, treści i grafiki oraz bezpieczeństwa.

Każda właściciel sklepu od początku jego istnienia powinien mieć program ciągłego rozwoju sklepu oparty na cyklicznej analizę takich elementów jak zachowania klientów, czas ładowania strony, monitorowanie konkurencyjnych sklepów i trendów w e-commerce.

Aktualizacja i modyfikacja sklepu internetowego:

  • aktualizacja funkcjonalności, motywów i pluginów
  • aktualizacja treści i wyglądu sklepu
  • polityka bezpieczeństwa i backupy

Rozwój sklepu internetowego – poradnik

Szacowany czas czytania: 21 minut

  1. Na czym polega rozwój sklepu internetowego?
  2. Dlaczego rozwój sklepu internetowego jest tak ważny?
  3. Trendy e-Commmerce
  4. Redesign sklepu internetowego
  5. Korzyści SEO
  6. Audyt sklepu internetowego
  7. Zwiększenie ruchu w sklepie
  8. Zwiększenie sprzedaży w sklepie
  9. Sukces w e-Commerce
  10. Usługa administracji sklepu internetowego
  11. Rozwój sklepu internetowego z agencją interaktywna
  12. Ile kosztuje rozwój i aktualizacja sklepu internetowego
  13. Rozwój sklepu internetowego w naszej agencji
  14. Podsumowanie

Na czym polega rozwój sklepu internetowego?

Rozwój sklepu to coś więcej niż bieżące administrowanie. Aktualizacja sklepu internetowego to usługa adresowana do firm, które nie chcą zostawać w tyle za trendami i konkurencją, ale nie mają własnych zasobów, by kompleksowo zająć się rozwojem. Wymaga to bowiem czasu i dedykowanych pracowników z doświadczeniem oraz wiedzą, co w praktyce okazuje się trudne. Rozwój sklepu internetowego można zlecić profesjonalistom, którzy dostosują sklep do aktualnych trendów, wymagań użytkowników grupy docelowej czy nowych zasad narzucanych przez wyszukiwarkę Google.

Rozwój sklepu internetowego obejmuje:

  • aktualizację systemu WordPress lub innego CMSa
  • dodanie nowych funkcjonalności do sklepu
  • tworzenie i zamieszczanie nowych treści
  • projektowanie nowych elementów graficznych
  • rozbudowę sklepu o dodatkowe podstrony
  • modyfikowanie istniejących podstron

Dlaczego rozwój i aktualizacja sklepu internetowego jest tak ważny?

Sklep internetowy, pomimo że działa poprawnie szybko się dezaktualizuje z powodu zmieniających się technologii i trendów. Dlatego sklep internetowy, aby spełniać swoje zadania i przynosił oczekiwane korzyści, powinien być stale aktualizowany. Jest to warunek konieczny, aby atrakcyjny dla klientów. Ponadto nieadministrowany sklep może stać się celem ataków cyberprzestępców i źródłem frustracji użytkowników. Nie wspominając już możliwości spadku skuteczności sprzedażowej i wizerunkowej sklepu.

Powody, dla których trzeba regularnie rozwijać sklep internetowy:

  1. rozwijany systematycznie sklep wygląda profesjonalnie, nie sprawia wrażenia opuszczonego
  2. aktualizowanie treści w sklepie jest sygnałem dla wyszukiwarki Google o wartości sklepu i ma wpływ na pozycję sklepu w wyszukiwarce
  3. aktualizacja pozwala wychwycić wszelkie błędy, których nie da się uniknąć na etapie tworzenia sklepu
  4. regularne rozwój i administracja sklepu gwarantuje jego bezpieczeństwo
  5. aktualizacja regulaminu i dostosowanie sklepu do zmian prawa

Systematyczny rozwój sklepu internetowego jest tańsza niż budowa sklepu od podstaw. Jeżeli sklep nie będzie aktualizowana na bieżąco, to po kilku latach może się okazać, że jedynym wyjściem jest stworzenie nowej sklepu. A to zawsze oznacza znacznie większe koszty.


Trendy e-Commmerce

Trendy w dziedzinie sklepów internetowych zmieniają się z dnia na dzień. Nietrudno jest zauważyć różnicę między sklepem sprzed kilku lat a nowoczesnym sklepem. Przeciętny klient już na pierwszy rzut oka oceni, czy Twój sklep odpowiada współczesnym standardom i może to wpływać na jego decyzje zakupowe lub opuszczeniu sklepu. Jeżeli nie chcesz odpływu potencjalnych klientów i chcesz cały czas pozyskiwać nowych użytkowników, powinieneś zmieniać wygląd i odświeżać funkcjonalność Twojej sklepu systematycznie.

trendy e-Commerce

Trendy e-Commerce

Prowadzisz sklep internetowy i chcesz odnieść komercyjny sukces w e-Commerce, poznaj przegląd trendów wyznaczających kierunki w e-handlu…


Redesign sklepu internetowego

Rozwój sklepu oczywiście wiąże się ze zmianą wyglądu sklepu z punktu widzenia grafiki. Prowadząc sklep internetowy, warto przeglądać nowoczesnych sklepy, nie tylko konkurencji i wdrażać nowe trendy i zmiany w wyglądzie sklepu.

Mimo wszystko strona powinna służyć użytkownikowi i jest przede wszystkich zaprojektowana po to, aby klient jak najsprawniej i najszybciej mógł odnaleźć się w ofercie sklepu. Warto pamiętać, aby Twój sklep internetowy, był prosty, przejrzysty, dzięki czemu klient bez problemu znajdzie informacje, pożądany produkt i zapewne do niego powróci.

Wyprzedzając konkurencję dobrym designem i pozyskuj tak nowych klientów. Rozwój sklepu internetowego powinien skutkować nie tylko wprowadzeniem zmian wizualnych, ale też poprawą pozycji w wyszukiwarkach internetowych, zwiększeniem ruchu na stronie oraz zwiększeniem konwersji i sprzedaży.


Korzyści SEO

Powody do wprowadzania zmian w sklepie wcale nie muszą wynikać tylko ze zmieniających się trendów. Rozwijany sklep internetowy pozytywnie wpłynie na wyniki SEO. Aktualizacja sklepu nie tylko podniesie Twoją pozycję w Google i przyniesie efekty, dzięki którym wydasz mniej pieniędzy i czasu na marketing internetowy.

Pozycjonownie sklepów internetowych

Aktualizacja treści. Dobrym powodem do wprowadzenia zmian jest zdecydowanie fakt, że sklep z dynamicznie zmieniającą się treścią będzie lepiej postrzegany przez Googla. Nowe treści w sklepie to nie tylko nowe produkty, ale również dodawanie treści eksperckich, albo nowości o produktach na podstronie bloga.

Optymalizacja sklepu. Z badań Google wynika, że aż 40% użytkowników opuszcza stronę, jeśli ładuje się ona dłużej niż 3 sekundy. Tak więc dobrym sposobem na zwiększenie konwersji Twojego sklepu internetowego jest ciągła optymalizacja sklepu, jeżeli zbyt długo się ładuje.

Jakość sklepu internetowego wpływa na jego widoczność w wyszukiwarce Google, co wpływa bezpośrednio na ilość osób odwiedzających Twój sklep i robiących w nim zakupy. Bardzo często może się również okazać, że pomimo dobrej pozycji w Google i atrakcyjnej ofercie, klienci przeglądają produkty, ale porzucają koszyki, nie finalizują transakcji, a zakupy robią u konkurencji. W takich sytuacjach wskazane jest przeprowadzenie kompleksowego audytu sklepu, który wskaże błędy i pozwoli na wprowadzenie zmian i optymalizację, która przyniosą wymierne korzyści zwiększenie ruchu z wyszukiwarki i poprawę sprzedaży.

pozycjonowanie sklepu internetowego seo

Jak pozycjonować e-Commerce?

Jeśli chcesz pozycjonować sklep e-Commerce lub szukasz Agencji SEO, przeczytaj nasz poradnik nt. pozycjonowania sklepu internetowego…


Audyt sklepu internetowego

Rozwój i zmiany sklepu internetowego warto zacząć od przeprowadzenia szerokiego audytu sklepu. Audyt sklepu internetowego to działania mające na celu stworzenie rodzaju dokumentu, zawierającego wnioski z analizy sklepu, nieprawidłowości, słabe punkty i przede wszystkim – uwagi, porady i rekomendacje, które pozwolą na optymalizację serwisu.

Profesjonalny audyt sklepu internetowego to inwestycja, która przyniesie szereg korzyści. Przede wszystkim – pozwoli tak zoptymalizować sklep, by osiągnąć optymalne wyniki w wyszukiwarkach, a tym samym zwiększenie sprzedaży. Audyt sklepu to nie tylko sposób na podniesienie pozycji w wyszukiwarce, ale przede wszystkim ułatwienie zakupów użytkownikom Twojego sklepu. To ich pozytywnego doświadczenia i komfortu powinieneś zabiegać jako właściciel sklepu i sprzedawca.

Poznanie słabych i mocnych stron sklepu internetowego, wdrożenie rekomendowanych przez specjalistę zmian to krok milowy w stronę przyrostu ruchu w sklepie oraz zwiększenia skuteczności różnych form promocji i działań marketingowych.

Na całościowy audyt sklepu składa się wiele elementów.

  • Audyt UX sklepu i procesu zakupowego
    proces zakupowy, kody rabatowe i kuponu, interfejs użytkownika, projekt graficzny, treści w sklepie, formularze, analityka sklepu
  • Audyt sklepu internetowego SEO
    unikalne treści, strona główna, strony produktów, blog sklepu internetowego, motyw sklepu (szablon), optymalizacja grafik, meta tagi, tytuły, opisy, przyjazne linki
  • Audyt bezpieczeństwa sklepu internetowego
    certyfikat SSL, jakość hostingu, dostęp do strony, stress-test
  • Audyt prawny sklepu internetowego
    regulamin sklepu, polityka prywatności, polityka plików cookies, zwroty i reklamacje, formy płatności, formy i koszty dostawy

Audyt sklepu internetowego pozwoli na wprowadzenie takich zmian, dzięki którym użytkownik sprawnie i intuicyjnie dokona zakupów oraz powróci do Twojego sklepu w przyszłości. Oczywiście możesz zlecić wykonanie analizy tylko jednej płaszczyzny sklepu, ale chcąc mieć pewność efektywności działań, warto zlecić kompleksową analizę, co pozwoli na usprawnienie działanie całego sklepu.

administracja wordpress

Audyt sklepu internetowego

Zamów audyt sklepu internetowego z wdrożeniem zmian i optymalizacją strony sklepu w jednej sprawdzonej agencji e-Commerce i SEO.


Zwiększenie ruchu w sklepie

Sklep internetowy bez generowania ruchu klientów nie przyniesie korzyści w postaci wzrostu sprzedaży oferowanych produktów. Ciągłe zwiększanie ruchu w sklepie to podstawowy warunek rentownego biznesu internetowego. Kiedyś, żeby pozyskać klientów do swojego sklepu stacjonarnego, trzeba było inwestować w reklamę wielkopowierzchniową. Jednakże działanie marketingowe w branży e-Commerce rządzą się innymi prawami. Twoja grupę docelową znajdziesz przede wszystkim w internecie.

Żeby pozyskać leady, czyli osoby potencjalnie zainteresowane zakupem Twoich produktów, musisz budować zaangażowanie poprzez różne kanały komunikacji. Przydatnym rozwiązaniem mogą okazać się płatne reklamy typu PPC (Pay Per Click – płać za kliknięcie), które można skonfigurować w Google Ads. Dzięki niemu możesz dotrzeć do osób poszukujących informacji poprzez wyszukiwarkę Google’a i prowadzić kampanię z widocznym przekazem reklamowym nad organicznymi wynikami wyszukiwania powiązanymi z hasłem kluczowym.

Żeby sprowadzić ruch do swojego sklepu internetowego, możesz skonfigurować w Google Ads reklamę tekstową typu Search, składającą się z nagłówków, opisu produktu i kategorii, do której przynależą. Do jej zbudowania możesz użyć fraz kluczowych prostych i rozbudowanych, bardziej szczegółowo określających cechy twojego produktu lub zakres oferty, przez co lepiej dopasowane do indywidualnych potrzeb klienta.

Google Ads daje możliwość stworzenia reklamy displayowej, będącej połączeniem grafiki i hasła reklamowego i logo marki, w spójną estetyczną całość, o dużym potencjale marketingowym. Trzecim rodzajem reklamy płatnej w Google Ads jest remarketing, będący przypomnieniem adresowanym do klienta, że już był na stronie Twojego sklepu internetowego, miał kontakt z marką, wyszedł ze strony i wygenerowana jest po to, żeby wszedł z nią w interakcję. Do tej pory bowiem nie podjął żadnego działania. Remarketing jest najbardziej elastyczną pod względem formy reklamą. W przypadku generowania ruchu, pozyskiwania danych kontaktowych od klientów przez reklamy Google Ads, należy określić budżet kampanii. Cena fraz kluczowych użytych w opisie jest uzależniona od jej popularności i jej potencjału sprzedażowego. System ten jest jednak jednym z najprostszych i najbardziej skutecznych sposobów na sprowadzenie klienta do sklepu internetowego, pod warunkiem że przekaz będzie wpisywał się w to, czego potrzebuje i w jego oczekiwania.

Inną metodą na pozyskanie ruchu jest prowadzenie kampanii reklamowych w mediach społecznościowych – na Facebooku, Instagramie, Twitterze. Wybierając wcześniej opublikowany post, który wywołał wiele reakcji, możesz wykorzystać go do promocji marki i zwiększenia świadomości. Post powinien być wartościowy merytorycznie i skłaniać poprzez pytanie, ofertę, darmowy prezent w postaci e-booka, dodatkowych materiałów, do działania i kliknięcia, które przeniesie go na stronę główną sklepu. Facebook Ads, Instagram Ads, Twitter Ads pozwalają dywersyfikować formę reklamy i kierować ją do określonej grupy odbiorców, mogących być zainteresowanych Twoim produktem.

Podstawowym warunkiem zwiększenia poziomu sprzedaży jest skuteczna komunikacja z użytkownikami, która prowadzi do generowania ruchu. Komunikację można poprawić poprzez działania na samej stronie, pozycjonując ją pod kątem wyszukiwania powiązanych fraz kluczowych w Google’u, dodając wartościowe treści marketingowe, urozmaicając ich format, co z pewnością w dłuższej perspektywie czasu zaprocentuje w postaci poprawy widoczności. Innym sposobem jest generowanie ruchu nieorganicznego w postaci systemów i narzędzi do kreacji reklam PPC, przy czym trzeba mieć do tego zaplanowany określony budżet.

jak zwiększyć ruch w sklepie internetowym

Jak zwiększyć ruch w sklepie?

Przeczytaj jakie są patenty na to, by klienci chętniej odwiedzali Twój e-Commerce.


Zwiększenie sprzedaży w sklepie

Jeśli prowadzisz sklep internetowy lub zamierzasz go założyć, prędzej czy później będziesz musiał opracować plan sprzedaży oferowanych przez Ciebie produktów lub usług. Na początku tworzenia strategii działania, powinieneś oczywiście wiedzieć, co chcesz sprzedawać i zbadać, czy na Twoją ofertę znajdzie się docelowa grupa Klientów.

Idealnie byłoby pozyskać taką grupę klientów, których zainteresowanie Twoim produktem lub usługą nie kończy się na przeglądaniu oferty na stronie internetowej, lub w e-sklepie, ale ma bezpośrednie przełożenie na sprzedaż i jej wzrost. Poprawa wyników sprzedażowych to ciągłe poszukiwanie nowych sposobów na dotarcie do innych typów klienta, niemieszczących się w grupie docelowej. Możesz poszerzyć zakres grupy tylko wtedy, gdy w strategii marketingowej uwzględnisz indywidualne preferencje i zachowania podczas procesu zakupowego.

Wśród nich można wyróżnić różne typy klientów. Klienta łowcę promocji, dla którego motywacją do zrobienia zakupów jest promocja na dany produkt lub otrzymanie rabatu. Zwracającego uwagę na cenę produktu i porównującego ją w różnych sklepach, wybierającego oczywiście ten, który oferuję najniższą. Klient-gość, który chce uniknąć zarejestrowania konta i podania swoich danych, więc taką opcję zakupów też musisz umożliwić. Klient zdecydowany, który wie, co chce kupić w sklepie.

To tylko kilka przykładowych typów uwzględniających najbardziej charakterystyczne cechy. Do każdego z nich musisz dobrać metodę sprzedażową i przeanalizować, w jakim stopniu Twoja strona internetowa spełnia jego oczekiwania, co można zmodyfikować w samym działaniu strony i poprawić w komunikacji.

Zwiększenie sprzedaży to proces, który wymaga ciągłego podążania za trendami w branży e-Commerce. W naszym artykule omówiliśmy tylko główne metody i rozwiązania, których wdrożenie może pomóc rozwinąć Twój sklep internetowy i sprawić, że będzie bardziej dochodowy. Przed użyciem tych narzędzi marketingowych postaraj się przeanalizować swoją sytuację biznesową i określić, które z nich przyniosłoby Ci najwięcej korzyści. Pamiętaj jednak, że same zmiany w funkcjonowaniu strony bez komunikacji o tym na zewnątrz nie sprawią, że pozyskasz ruch. Najważniejsze to opracowanie strategii marketingowej, w której określisz cele i sposób, w jaki chcesz je osiągnąć. Dokonuj zmiany i mierz wyniki sprzedażowe za pomocą przydatnych narzędzi mierzenia statystyk.

jak zwiększyć sprzedaż w sklepie internetowym

Jak zwiększyć sprzedaż w sklepie?

Prowadzisz sklep internetowy i chcesz zwiększyć sprzedaż? Poznaj sprawdzone rozwiązania i nowe trendy marketingowe


Sukces w e-Commerce

Co zrobić, żeby odnieść sukces w e-Commerce i zwiększyć miesięczne obroty w Twoim sklepie internetowym? W zależności od branży każdy przedsiębiorca będzie miał inną odpowiedź na to pytanie. Jest jednak wiele stałych elementów, które wpływają na wzrost sprzedaży i satysfakcję klienta z dokonanych zakupów. Jeśli chcesz dowiedzieć się jakie rozwiązania warto wdrożyć, by rozwinąć swój biznes internetowy, zapoznaj się z naszym artykułem.

W Polsce z roku na rok coraz więcej osób decyduje się na założenie własnego sklepu internetowego. Istotnie, bardzo łatwo jest wejść na rynek e-Commerce, ale zdecydowanie trudniej jest ugruntować na nim swoją pozycję i osiągać coraz wyższe cele sprzedażowe. Problem nie polega zwykle na źle dobranej ofercie, ponieważ mniejsza lub większa konkurencja jest w każdej branży i w każdej można znaleźć niszę, czyli docelową grupę klientów, tylko na odpowiednim zaprojektowaniu sklepu. Do najbardziej popularnych kategorii e-Commerce zalicza się sklepy internetowe z odzieżąkosmetykamize sprzętem sportowymartykułami gospodarstwa domowegomeblami, akcesoriami i zabawkami dla dzieciksięgarniez artykułami spożywczymi i sklepy oferujący dostawę owoców i warzyw.

Co jednak zrobić, żeby sklep internetowy nie zginął na tle silnej konkurencji i jego widoczność była coraz lepsza, a generował coraz większy ruch? Kluczowo jest, by od początku patrzeć na biznes internetowy nie jak na sklep stacjonarny, który przyciąga tylko ofertą i cenami, tylko szerzej, jako elastyczną, ciągle rozwijającą się platformę sklepową dostosowaną do indywidualnych potrzeb zakupowych klienta. Twój sklep internetowy osiągnie sukces, gdy będziesz wprowadzał zmiany na wielu płaszczyznach, poprawiające jakość sprzedaży i obsługi, jego wygląd i funkcjonalność. Jeśli więc chcesz pozyskać więcej klientów, przeczytaj nasz poradnik, w którym przedstawiamy różne aspekty komunikacji marki i prowadzeniu biznesu w e-Commerce.

sukces w e-Commerce

Jak odnieść sukces w e-Commerce?

Przeczytaj nasz poradnik jak odnieść sukces w e-Commerce krok po kroku oraz poznaj najnowsze trendy sprzedaży w internecie…


Usługa administracji sklepu internetowego

Obecnie, gdy większość firm posiada sklepy internetowe, na których prezentują swoje produkty lub usługi, niezbędne jest robienie regularnych aktualizacji, oraz sprawdzania poprawnego działania funkcjonalności. Firmy często nie posiadają zasobów oraz wiedzy na temat rozwoju i aktualizacji sklepu internetowego, dlatego też na rynku pojawiły się firmy profesjonalnie zajmujące się rozwojem sklepów, zarówno wprowadzaniem danych, nowych produktów do sklepu, zmiany wyglądu, wdrażaniem modyfikacji, jak też pełnym administrowaniem sklepu oraz dbaniem o kwestie bezpieczeństwa.


Rozwój sklepu internetowego z agencją

Zlecenie rozwoju sklepu internetowego agencji interaktywnej to często oszczędność czasu i obniżenie kosztów. Dzięki profesjonalnemu wsparciu agencji masz stały dostęp do nowych trendów i technologii oraz zespołu specjalistów bez konieczności ponoszenia kosztów zatrudnienia wyspecjalizowanych pracowników. Dodatkowo przekazanie opieki nad rozwojem sklepu internetowego pozwoli Twoim pracownikom zająć się zadaniami, w których są najbardziej kompetentni.

administracja wordpress

Administracja sklepu internetowego

Twój sklep jest w dobrych rękach! Pomoc i wsparcie techniczne nad sklepem internetowym – administracja i bieżąca pomoc w obsłudze WordPressa.


Ile kosztuje rozwój i aktualizacja sklepu internetowego

Oczywiście wszystkie prace odnośnie rozwoju Twojego sklepu internetowego możesz wykonywać samodzielnie. Jeśli jednak zdecydujesz się na wsparcie to opłata za usługę rozwoju i aktualizacji sklepu WordPress jest zależna od czasu pracy, jaki grafik, programista poświęci na wykonanie usługi (np.: aktualizacje sklepu internetowego, projektowanie grafiki, inne). Rozliczenie takich prac następuje na podstawie rozliczenia czasu pracy godzinowo lub na podstawie stałego abonamentu.

Rozwój sklepu internetowego

Zakres prac obejmuje działania związane z bieżącą rozwojem funkcjonalności, zmianami treści oraz wyglądu strony. Najczęściej outsoursując rozwój sklepu internetowego otrzymasz w pakiecie do dyspozycji określoną liczbę godzin, w ramach których wykonane są prace związane z Twoim sklepem. Może to być praca programisty, grafika, wsparcie UX/UI, wprowadzanie nowych treści, optymalizacja SEO, a także wsparcie Helpdesku.

  • Projektowanie graficzne, dodawanie i edycja treści sklepu – od 60 zł/godzina
  • Front-end-development, rozwój i modyfikacje sklepu – od 90 zł/godzina
  • Back-end-development, prace programistyczne PHP – od 140 zł/godzina
Administracja sklepu internetowego

Działania związane z administracją sklepu internetowego wymagają systematyczności. Oczywiście skomplikowane prace techniczne związane z opieką nad sklepem, bieżącą obsługą i usuwaniem usterek możesz zlecić firmie zewnętrznej. Usługa administracji sklepu internetowego obejmuje techniczne prace związane z bezpieczeństwem, aktualizacjami, kopie zapasowe, zmiany związane rozbudową stron sklepu czy nawet wprowadzaniem nowych produktów.

  • Administracja małego sklepu internetowego w doświadczonej agencji to koszt około 100-150 zł/miesiąc.
  • Administracja dużego sklepu internetowego w doświadczonej agencji to koszt od 250 zł/miesiąc.
  • Administracja sklepu 24/7 w doświadczonej agencji to koszt od 950 zł/miesiąc.

Rozwój sklepu internetowego w naszej agencji

Nasza agencja oferuje kompleksową opiekę nad sklepami WordPress + WooCommerce. W ramach usługi Aktualizacji i administracji WordPress oferujemy wsparcie i opiekę nad sklepem WordPress oraz administrację sklepem. W większości naszych projektów realizujemy również bieżące wsparcie systemu, warunki ustalamy indywidualnie z klientem, uwzględniając: zaawansowanie systemu, oczekiwany czas reakcji na zgłoszenia, ruch w sklepie, zakres wsparcia.

Rozwój sklepu internetowego obejmuje działania w trzech sferach:

  • Aktualizacja i edycja treści dokonywanie regularnych lub okazjonalnych zmian na Twojej stronie, zgodnie z Twoimi dyspozycjami. Mogą one obejmować: wprowadzanie aktualnych treści na stronę, dodawanie zdjęć do galerii, tworzenie nowych podstron w serwisie, uaktualnianie danych adresowych, dodawanie nowych produktów do sklepu internetowego itp.
  • Modyfikacja funkcjonalności i wyglądu sklepu obejmuje bardziej zaawansowane działania programistyczne oraz graficzne. Zajmujemy się zmienianiem wyglądu graficznego sklepu, opracowywaniem nowego sposobu prezentowania informacji w sklepie, czy dodaniem nowej funkcji w sklepie.
  • Wsparcie programistyczno-developerskie dla sklepu WordPress. Aktualizujemy skrypty oraz profesjonalnie optymalizujemy kody stron. Tworzymy nowe customowe rozwiązania w sklepach. Sprawia to, że sklep jest w pełni dostosowane zarówno do wymagań użytkowników, jak i obowiązujących standardów.

Jeżeli Twój sklep nie funkcjonuje poprawnie, zajmiemy się profesjonalnym zdiagnozowaniem problemu. Zaproponujemy także rozwiązania, mające prowadzić do przywrócenia optymalnego działania sklepu.

Audyt sklepu internetowego | cennik

Proponujemy również usługi w przypadku, gdy Twój sklep internetowy jest niedokończony przez inną firmę i wymaga prac modyfikacyjnych. Zajmiemy się zarówno drobnymi zmianami oraz kompleksową poprawą sklepu, zarówno od strony funkcjonalnej, jak i graficznej, aby był taki, jakiego oczekujesz. W ramach tej usługi oferujemy kompleksową optymalizację sklepu internetowego. Dzięki tym działaniom poprawi się prędkość ładowania i dla Googla będzie to sklep o wiele bardziej wartościowy.

Wyceny usługi dodawania treści i edycji sklepu internetowego dokonujemy indywidualnie, co jest związane z różnym zakresem prac w przypadku każdego zlecenia. Możesz skorzystać z abonamentu jako formy płatności lub wszystkie prace są wyceniane godzinowo na zasadzie „time&materials”. Jest to usługa wyceniana indywidualnie, a ostateczny koszt jest dla Ciebie w pliku Excel online.

Agencja interaktywna

Chcesz założyć lub rozwijać sklep internetowy? Jesteśmy specjalistami nowych mediów. Tworzymy i rozwijamy sklepy internetowe WordPress, optymalizujemy konwersję, tworzymy spójne strategie marketingowe. Generujmy efekty w internecie! Skontaktuj się z ekspertami branży.


Rozwój sklepu internetowego – podsumowanie

Współczesny sklep internetowy musi nieustannie się rozwijać. Musi wyróżniać się pozytywnie na tle konkurencji aktualną treścią, nowymi funkcjonalnościami, łatwą nawigacją oraz atrakcyjnym wyglądem. Konkurencja w branży e-commerce wymusza ciągłe dostosowywanie się do zmieniających się trendów w budowie sklepu i ich stałą aktualizację. Aktualizacja Twojego sklepu jest zatem niezbędna, aby sklep internetowy zdobył zaufanie oraz większą popularność w sieci.

Profesjonalnie rozwijany sklep przyciągnie większą liczbę potencjalnych Klientów i pozytywnie wpłynie na wizerunek firmy oraz wzmocni Twoją pozycję jako specjalisty w branży. Rozwijaj z nami funkcje i wygląd sklepu, które przekonają Klientów, że korzystanie z Twojego sklepu i zakup produktów jest łatwy, szybki i bezpieczny. Zapytaj nas o szczegóły lub zobacz cennik administracji sklepu internetowego.


Czytaj również:

Jaki rozszerzenia do sklepu internetowego?

WooCommerce jest najbardziej konfigurowalną i elastyczną platformą e-Commerce do budowania biznesu i sklepów internetowych. Dzięki rozszerzeniom możesz uzyskać dodatkowe funkcjonalności i optymalizować codzienną pracę.

4.8/5 - (81 votes)
Agencja interaktywna:
Projektujemy strony internetowe WordPress, sklepy internetowe WooCommerce, pozycjonujemy w Google, dbamy o media społecznościowe. Tworzymy kompleksowe kreacje, projekty graficzne i identyfikacje wizualne. Zadzwoń 730 170 330, wyślij brief, albo napisz do nas, aby otrzymać informację cenową.
Kontakt przez messenger