Optymalizacja i audyt pozycji sklepu WordPress
Dowiesz się, co decyduje o pozycji stron w wynikach wyszukiwania i jak zadbać o najważniejsze czynniki. Dopasujemy listę sprawdzonych wtyczek, które pozwolą na lepszą optymalizację strony WordPress. Przekażemy Tobie sposoby na prawidłowe zdobywanie linków zewnętrznych.
Audyt strony wskazuję błędy, przez które Twoja strona WordPress nie jest poprawnie zoptymalizowane pod względem pozycjonowania SEO i nie może zdobyć lepszych pozycji w wynikach wyszukiwania Google. Pokażemy jak te błędy naprawić.
Pozycjonowanie sklepu SEO cennik
Pozycjonowanie sklepu internetowego to ciągły i skomplikowany proces. Pozycjonujemy sklepy oparte na WordPressie WooCommerce, redagujemy treści, opisy produktów i artykuły bloga, aby były przyjazne wyszukiwarce Google i dobrze się pozycjonowały.
Pozycjonowanie abonamentowe
Pozycjonowanie sklepu internetowego to proces, który wymaga regularnych działań. Cena pozycjonowania sklepu internetowego zależy od zakresu działań SEO, zasięgu pozycjonowania oraz konkurencyjności branży w wynikach Google. Poniżej prezentujemy przykładowy miesięczny koszt abonamentu pozycjonowania sklepu WordPress WooCommerce wraz z zestawieniem usług wchodzących w dany pakiet.
Pozycjonowanie lokalne – od 450PLN
Pozycjonowanie SEO – od 850PLN
Pozycjonowanie SEO PRO – od 1250PLN
Tworzenie treści
Dobra treść musi spełniać wiele kryteriów. Dlatego ważnym elementem naszej pracy jest sprawdzenie, w jaki sposób ludzie szukają informacji na temat produktów w internecie. Tworzymy pełny schemat tekstu pod względem SEO, który w pełni pokrywa dane zagadnienie, a także przygotowujemy wytyczne komunikacji oraz sugestie dotyczące narracji tekstu.
Kampanie produktowe Google
Google jest wszędzie tam, gdzie ludzie szukają informacji o tym co jest modnego, co zrobić, dokąd pojechać albo co kupić. Twoja reklama produktowa Google Ads może pojawiać się w wyszukiwarce Google w chwili, gdy użytkownik szuka produktów lub usług podobnych do Twoich. Reklama AdWords wyświetlana użytkownikom we właściwym momencie na komputerze lub smartfonie może zmienić każdego użytkownika w Twojego nowego klienta.
Kampanie produktowe Google Ads – od 450PLN
Pozycjonowanie sklepu internetowego cennik SEO
Pozycjonowanie sklep WordPress cennik: przykładowa kalkulacja ceny wykonania pozycjonowania sklepu WordPress wraz z zestawieniem podstawowych czynników wpływających na cenę.
- Google Search Console
- Indeksowanie Google
- Mapa strony i itp.
- Audyt sklepu
- Cache'owanie sklepu
- Optymalizacja elementów sklepu
- Audyt sklepu i analiza treści
- Wdrożenie narzędzi SEO
- Konsultacje + Wsparcie SEO
Powyższe ceny obowiązują przy zamówieniu projektu sklepu internetowego WordPress WooCommerce. Pozycjonowanie organiczne SEO istniejących sklepów internetowych podlega indywidualnej wycenie.
Optymalizacja tekstów
Redakcja tekstu i optymalizacja pod SEO
Audyt SEO
Podstawowy audyt SEO sklepu internetowego WordPress
Pamiętaj – korzystanie z usług Google to idealne uzupełnienie Twojej strony internetowej. Usługi Google zapewnią Twojej firmie publiczną rozpoznawalność, a obecność w Google wpływa na pozycjonowanie w wyszukiwarce. Informacje o Twojej firmie wyświetlane w wyszukiwarce Google, Mapach Google i Google+ wpływa na pozycję lokalną Twojej firmy.
Jeśli potrzebujesz więcej informacji na temat pozycjonowania strony WordPress prosimy o kontakt.
Jesteśmy tam, gdzie są Twoi klienci
Im łatwiej znaleźć Twoją firmę, tym lepiej dla niej. Moderujemy informacje na temat Twojej firmy w usługach Google, tak aby wyświetlały się w wyszukiwarce Google, Mapach Google i Google+. Dzięki temu klienci będą mogli odnaleźć i skontaktować się z Twoją firmą.
Udostępnimy właściwe informacje o firmie
W usługach Google optymalizujemy informacje o Twojej firmie tak aby zrobiły pozytywne wrażenie na klientach. Edytujemy dane kontaktowe oraz opis firmy tak, aby firma dobrze pozycjonowała się w Google.
Pokażemy Twoją firmę na Mapie Google
Informacje o Twojej firmie mogą być wyświetlane w Mapach Google, dzięki czemu klientom łatwiej dotrzeć do Twojej firmy, a także sprawdzić jej dane kontaktowe oraz oceny i opinie o niej.
Daj się znaleźć zawsze i wszędzie
Mobilni klienci wyszukują informacje o Twojej firmie na komputerach, komórkach i tabletach. Niezależnie od tego, gdzie w danej chwili są i z jakiego urządzenia korzystają, zawsze znajdą informacje o Twojej firmie.