Media społecznościowe

Chcesz zbudować społeczność wokół swojej marki? Facebook, Instagram, Youtube, LinkedIn

Media społecznościowe

Media społecznościowe to obecnie niezbędny element strategii i promocji Twojej firmy w Internecie oraz miejsce kontaktu z Twoimi klientami.

Liczba użytkowników aktywnie uczestniczących w mediach społecznościowych stale rośnie. Dlatego dużą wagę przykładamy do tego, aby firmy i marki naszych klientów były widoczne w mediach społecznościowych i spełniały wymagania współczesnych czasów.

Prowadzenie profilu na Linkedin
Obsługa Fanpage’a firmowego

Wpływa na pozycję lokalną Twojej firmy. Zadbamy o systematyczną komunikację z fanami i stały przyrost polubień.

Prowadzenie profilu na Linkedin
Promocja Twojej marki

Lokalny marketing Twojej firmy. Zaplanujemy działania promocyjne na Facebook’u tak, aby maksymalnie szybko spełnić założone cele.

Prowadzenie profilu na Linkedin
Wsparcie sprzedaży

Sklep na portalu społecznościowym sprawia, że łatwiej dotrzeć do Twojej firmy. To również idealny sposób do szukania nowych klientów.

Media społecznościowe w Polsce

Codziennie miliony Polaków logują się do Facebooka, Instagrama, Youtuba, czy Linkedin. Wykorzystaj fakt, że klienci Twojej firmy, marki używają codziennie mediów społecznościowych.

Prowadzenie profili w mediach społecznościowych to nieograniczone możliwości dotarcia z Twoim produktem lub usługą bezpośrednio do szerokiej grupy docelowej. Social Media, kampanie promocyjne na Facebooku, Instagramie, Youtube, czy Linkedin to świetne uzupełnienie pozycjonowania Google SEO/SEM. Sprawdź jak profesjonalne prowadzenie profili firmowych może sprawdzić się w komunikacji z Twoimi klientami.

prowadzenie fanpage firmowego Facebook

Facebook 18 mln

pozycjonowanie Youtube

YouTube 14 mln

prowadzenie profilu na Linkedin

Linkedin 3 mln

prowadzenie profilu na Instagramie

Instagram 7 mln

Media społecznościowe – Firmowy Fanpage

Projektujemy i prowadzimy skutecznie działania w mediach społecznościowych: Facebook, Linkedin, Youtube, Instagram – wiemy jak zadbać o profil Twojej firmy! Proponujemy profesjonalną obsługę Fanpage’a firmowego w rozsądnej cenie.
Audyt

Analiza Twoich działań we wszystkich kanałach mediów społecznościowych.
Sprawdzimy i ocenimy co robi Twoja konkurencja.
Zaproponujemy Tobie dalsze działania.

Strategia

Dobierzemy odpowiednie kanały w mediach społecznościowych.
Przygotujemy pomysł kreatywny na Twoją obecność w mediach społecznościowych.
Wyznaczymy mierniki sukcesu i efektywności.

Prowadzenie profilu

Stworzymy spójny i angażujący profil i treści dotyczące Twojej firmy i marki.
Zadbamy o kontakt z Twoimi fanami.
Będziemy codziennie monitorować aktywność użytkowników na profilu.

Grafika i identyfikacja wizualna

Zaprojektujemy profil, aby wyglądał profesjonalnie i był Twoją wizytówką.
Opracujemy identyfikację wizualną profilu Twojego nowego profilu.
Przygotujemy angażujące grafiki do postów, wirali i reklam.

Promocja treści i kampanie

Zadbamy, aby Twoje treści dotarły do Twoich klientów.
Dobierzemy target Twojej grupy celowej i adekwatne stawki do założonych działań.
Sprawimy, że Twój treść i oferta zdobędzie satysfakcjonujący zasięg obecnym i potencjalnym klientom.

Studio graficzne – nasze realizacje

Nie ogranicza nas branża, ani komunikacja. Chętnie podejmujemy wyzwania każdego projektu na Twoje media społecznościowe.

Baza wiedzy

Strony internetowe WordPress – Sklepy internetowe WooCommerce – Pozycjonowanie SEO – Media społecznościowe – Branding – Identyfikacja wizualna – Projektowanie graficzne
pomysł na sklep internetowy

Pomysł na sklep internetowy

Dobry pomysł na e-sklep to podstawa jego sukcesu. Jaki pomysł na sklep internetowy i co sprzedawać w internecie? Pomysł na sklep internetowy – przegląd rozwiązań.

Przeczytasz o: Sklep internetowy: z odzieżą, z kosmetykami, z książkami, e-bookami, z artykułami dla dzieci, z meblami, z rękodziełem ….
co to jest google shopping

Google Shopping co to jest i jak to działa?

Google Shopping (Zakupy Google) to wyszukiwarka ofert sklepów internetowych stworzona przez Google, która ma pomagać w zakupach i porównywaniu ofert sklepów internetowych.

Przeczytasz o: Jak działa Google Shopping i Merchant Center, plik produktowy XML, ile kosztują kampanie produktowe i jak je tworzyć, strategia i korzyści z Google Shopping.
pozycjonowanie strony internetowej

Pozycjonowanie strony internetowej poradnik

Pozycjonowanie strony internetowej to zestaw praktyk, które stosuje się w stronach internetowych, aby zapewnić widoczność , pozycję strony w wyszukiwarkach i zwiększyć ilość wejść na stronę.

Przeczytasz o: SEO definicje, SEO Google, samodzielne pozycjonowanie strony, agencje SEO, skuteczne pozycjonowanie organiczne, audyt strony, pozycjonowanie sklepu.
Programista WordPress Developer

Programista WordPress Developer

Programista WordPress, Developer WordPress – kto to jest, czym się zajmuje, co powinien potrafić i jak nim zostać?

Przeczytasz o: WordPress Developer – Front-End, Back-End Developer Czym się zajmuje: PHP, HTML, CSS, JavaScript, jQuery, Rest API, JSON, XML, Jak zostać programistą WordPress?
cms co to jest system zarządzania treścią

Co to jest CMS?

Co to jest CMS i dlaczego wato używać system zarządzania treścią do tworzenia i edycji strony internetowej lub sklepu.

Przeczytasz o: Co to jest CMS, rodzaje CMS – platformy do stron www i blogowe, CMS-y sprzedażowe, Systemy autorskie: dedykowane i SaaS, Open Source: WordPress, Joomla, Drupal. Który CMS wybrać?
Content marketing co to jest

Content marketing co to jest?

W marketingu wysokiej jakości treści były zawsze cenne. Content marketing jest obecnie najważniejszym elementem działań marketingowych. Dlaczego marketing treści jest tak ważny?

Przeczytasz o: Content is king, Strategie content marketingu, Content marketing i SEO, Jak tworzyć marketing treści, Korzyści z content marketingu
pozycjonowanie sklepu internetowego seo

Pozycjonowanie sklepu internetowego poradnik

Skuteczne pozycjonowanie sklepu internetowego wymaga dużej wiedzy oraz doświadczenia, a osiągnięcie efektów jest niezwykle trudne.

Przeczytasz o: Skuteczne SEO Google, samodzielne pozycjonowanie sklepu, pozycjonowanie i optymalizacja sklepu – dobre praktyki, audyt sklepu SEO.
platformy SaaS

Platformy SaaS, czy warto?

Platformy SaaS, czy warto? Jaka platforma SaaS dla Twojego sklepu?

Przeczytasz o: Dla Kogo platformy abonamentowe SaaS? Zalety platform abonamentowych, Wady platform SaaS. Porównanie platform SaaS: Shoper, Sky-Shop, Shoplo, Shopify,…

Potrzebujesz zmienić media społecznościowe?