Nazwa dla firmy / marki cennik

Profesjonalny nazwa firmy lub marki to wstęp do budowania wiarygodnego biznesu.

Nazwa dla firmy, marki – Cennik namingu

Nazwa to wstęp do budowania wiarygodnego biznesu i kluczowy element pozycjonujący markę lub firmę w branży. Profesjonalny nazwa wyróżni Twoją markę na rynku, przyciągnie uwagę potencjalnych klientów i będzie dla nich sygnałem, że można Tobie zaufać. Zadaniem naszego działu kreatywnego jest znalezienie takiej cechy Twojego biznesu, która powinna zostać wyraźnie podkreślona w nazwie twojej nowej firmy lub marki.

Tworzenie nazwy dla firmy lub marki

Chcesz, aby nazwę Twojej firmy, marki opracowali specjaliści, którzy mają doświadczenie i wiele dobrych pomysłów. Lubisz mieć wybór? Dla Ciebie opracujemy propozycje nazwy zgodnie z pakietem, która będzie idealnie współgrać z ofertą i trafiać w oczekiwania grupy docelowej.

Nazwa to bardzo istotny element wizerunkowy firmy lub marki. Jej opracowanie jest szczególnie ważne, ponieważ będzie ona obowiązywać przez wiele lat. Dlatego możesz przekazać opracowanie nazwy dla Twojej firmy lub marki osobom z doświadczeniem. Opracowanie nazwy firmy lub marki to ważny etap proces budowania marki. Wymaga to dokładnego poznania grupy docelowej i zrozumienia jej oczekiwania. Nazwa firmy lub marki musi bowiem pasować charakterem do branży, oferty oraz samych klientów. Powinna być łatwo identyfikowalna, co oznacza, że klient musi od razu zorientować się, z kim lub z czym ma do czynienia.

Nazwa dla firmy, marki cennik

Poznaj specjalną ofertę dla firm mających aspirację i świadomość, jak ważny w dzisiejszym biznesie jest wizerunek.
Pakiet Mini
już 280 PLN
  • 3 propozycje nazwy firmy/marki
  • Brak możliwości poprawek
  • Gwarancja dostępności domeny .pl lub .com
  • Przekazanie majątkowych praw autorskich do nazwy
Zamów
Pakiet Plus
już 420 PLN
  • 4 propozycje nazwy firmy/marki
  • 1 tura poprawek po informacji zwrotnej klienta
  • Gwarancja dostępności domeny .pl lub .com
  • Przekazanie majątkowych praw autorskich do nazwy
Zamów
Pakiet PRO
już 560 PLN
  • 5 propozycji nazwy firmy/marki
  • 2 tury poprawek po informacji zwrotnej klienta
  • Gwarancja dostępności domeny .pl lub .com
  • Przekazanie majątkowych praw autorskich do nazwy
Zamów
strona internetowa wordpress

Brief nazwa dla firmy / marki!

Potrzebujesz nazwę dla Twojej firmy lub marki? Wypełnij brief kreatywne. Pozwoli nam to dostosować koncepcję do charakteru projektu i Twoich oczekiwań.

Identyfikacja wizualna

Cennik opracowania profesjonalnego projektu logo (logotypu) oraz kompleksowej identyfikacji wizualnej dla marki.

Identyfikacja Mini
już 600 PLN
  • typografia, kolorystyka
  • podstawowa szata materiałów firmowych
Zamów
Identyfikacja Plus
już 1400 PLN
  • typografia, kolorystyka
  • szata materiałów firmowych
  • szablon grafik mediów społecznościowych
Zamów

Projekt logo cennik

Poznaj specjalną ofertę dla firm mających aspirację i świadomość, jak ważny w dzisiejszym biznesie jest wizerunek. Wybierz pakiet opracowania profesjonalnego projektu logo (logotypu) lub przejdź do kompleksowej identyfikacji wizualnej dla marki.

Projekt LOGO Mini
już 525 PLN

NAJLEPSZE NA START
Podstawowy projekt logo w przystępnej cenie dla małej firmy. Idealny dla rozpoczynających biznes.

  • 1 projekt logo dla małej firmy
  • 1 modyfikacja wybranego projektu
  • Nielimitowane poprawki projektu
  • Logo w plikach PDF, PNG, JPEG
  • Czas realizacji 2-4 dni
Zamów
Projekt LOGO
już 950 PLN

MAŁY BIZNES
Projekt logo w przystępnej cenie dla małej firmy. Idealny dla osób i małych firm lubiących mieć wybór.

  • 2 projekty wstępne logo
  • 2 modyfikacje wybranego projektu
  • Nielimitowane poprawki wybranego projektu
  • Logo w plikach PDF, PNG, JPEG
  • Czas realizacji 4-8 dni
Zamów
Projekt LOGO Plus
już 1325 PLN

MAŁY BIZNES PLUS
Projekt logo w wielu wariantach w przystępnej cenie. Idealny dla wymagających osób i małych firm.

  • 3 projekty wstępne logo
  • 3 modyfikacje wybranych projektów
  • Nielimitowane poprawki wybranego projektu
  • Logo w plikach PDF, PNG, JPEG
  • Czas realizacji 6-12 dni
Zamów

Modyfikacja to zmiana koncepcji na inną, w znacznym stopniu zmieniająca projekt, połączenie elementów z kilku projektów wstępnych lub dodanie innych. Kolejna modyfikacje od 50 PLN.

Poprawka to szczegółowe dopracowanie projektu, zmiana koloru, dopisanie tekstu lub jego korekta, zmiana układu graficznego elementów projektu i inne podobne drobne zmiany.

Nowa wersja lub zmiany traktowane jako nowy projekt wyceniane są oddzielnie jako 400 zł za projekt.

strona internetowa wordpress

Brief Identyfikacja wizualna!

Odpowiedź na kilka pytań odnośnie Identyfikacji. Pobierz brief PDF wypełnij i wyślij na nasz adres. Dziękujemy!

Nazwa dla firmy – marki cennik

Wszystkie ceny projektu graficznego logo są cenami netto.

Cennik nazwa dla firmy lub marki obejmują propozycję nazwy zgodnie z pakietem oraz przekazanie majątkowych praw autorskich do nazwy. Dokładna, ostateczna Cena projektu propozycji nazwy dla firmy lub marki jest uzależniona od pełnych rozmiarów projektu, Twoich oczekiwań. Poziom skomplikowania projektu przekłada się na czas i ilość pracy oraz ostateczną wycenę.

Cennik opracowania nazwy dla firmy lub marki dedykowany jest dla osób fizycznych oraz małych i średnich firm. Dla startupów istnieje możliwość negocjacji ostatecznej wyceny. Duże przedsiębiorstwa zapraszamy do przesyłania zapytań o indywidualną wycenę.

Baza wiedzy sklepy internetowe

Strony internetowe WordPress – Sklepy internetowe WooCommerce – Pozycjonowanie SEO – Media społecznościowe – Branding – Identyfikacja wizualna – Projektowanie graficzne
działalność nierejestrowana sklep internetowy bez działalności

Działalność nierejestrowana, czyli sklep internetowy bez działalności

Założenie pierwszego sklepu internetowego to bardzo poważny krok prowadzący do niezależności w zakresie zatrudnienia i zarabiania. Wiele osób boi się związanego ryzyka z prowadzeniem sklepu, ale i […]

produkty cyfrowe w sklepie internetowym

Czym są produkty cyfrowe w sklepie internetowym?

Rozwój internetu i nowych technologii przyczynił się do stworzenia nowego rynku produktów i usług cyfrowych. Produkty cyfrowe to nie tylko dobry model biznesowy, ale również ciekawe źródło […]

click and collect kliknij i odbierz

Co to jest Click & collect – kliknij i odbierz?

Popularność zakupów online rośnie i rynek e-Commerce rozwija się w niewyobrażalnym tempie. Obecnie największą przeszkodą w zakupach online są wysokie koszty przesyłki oraz często niewygodnych termin dostawy. […]

Headless commerce

Headless commerce co to jest?

Jest wiele sposobów na zbudowanie dedykowanego sklepu internetowego, aplikacji sprzedażowej, czy platformy e-Commerce. Jeśli chcesz, żeby rozwiązanie było w pełni dopasowane do Twoich oczekiwań, poznaj ciekawą technologię, […]

E-grocery co to jest

E-grocery co to jest?

Pandemia koronawirusa przyniósł wiele zmian w zakupach online. Główną z nich jest gwałtowny wzrost rynku e-Grocery. Żyjemy w erze internetu, technologii i szybkich zakupów. Dowodem na to […]

Specjalista e-Commerce jak zostać

Specjalista E-Commerce

Specjalista E-Commerce – kto to jest, czym się zajmuje, co powinien potrafić i jak nim zostać? Jeśli chodzi o specjalistę e-Commerce, istnieje wiele różnych opinii na temat […]

pakiety sklep internetowy

Pakiety sklep internetowy WordPress

Chesz zlecić projekt sklepu internetowego i nie wiesz od czego zacząć? Wychodząc naprzeciw potrzebom naszych klientów stworzyliśmy elastyczne pakiety sklepów internetowych. Naszym zadaniem jest wykonanie nie tylko […]

Laravel co to jest

Laravel co to jest?

Jest wiele sposobów na zbudowanie dedykowanej strony internetowej, aplikacji webowej, czy e-Commerce. Jeśli chcesz, żeby rozwiązanie było w pełni dopasowane do Twoich oczekiwań, poznaj ciekawe rozwiązanie, jakim […]

wordpress api co to jest

WordPress API co to jest?

Zastanawiasz się, co to jest WordPress API? Może pierwszy raz spotykasz się z tym określeniem lub potrzebujesz integracji API na Twojej stronie, lub sklepie WordPress? Zapewne nie wiesz, co […]

subskrypcja sklep internetowy

Subskrypcja w sklepie internetowym

Codziennie w internecie coraz częściej i chętniej korzystamy z płatności subskrypcyjnych. Co to jest subskrypcja, jak działa subskrypcja w sklepie internetowym i jakie są zalety tego rozwiązania? […]

Shoper opinie

Sklep Shoper opinie

Sklep Shoper, czy warto? Poznaj wady i zalety platformy Shoper?

Przeczytasz o: Dla Kogo jest sklep Shoper? Wady i zalety platform Shoper. Poznaj Shoper opinie klientów,…
marketing e-commerce marketing sklepu internetowego

Marketing E-Commerce, czyli marketing sklepu internetowego

Masz sklep, stronę a pojęcia SEM, SEO i PPC są Ci obce?  Znajomość tych pojęć to podstawa sukcesu w internecie. Poznaj marketing internetowy, narzędzia do komunikacji marki i buduj swoją pozycję w internecie.

Przeczytasz o: Marketing internetowy, SEM, SEO, PPC, Link building, Content marketing, Social media marketing, E-mail marketing, automatyzacja marketingu.
5/5 - (9 votes)

Potrzebujesz nazwę dla firmy lub marki?