Nazwa dla firmy / marki cennik

Profesjonalny nazwa firmy lub marki to wstęp do budowania wiarygodnego biznesu.

Nazwa dla firmy, marki – Cennik namingu

Nazwa to wstęp do budowania wiarygodnego biznesu i kluczowy element pozycjonujący markę lub firmę w branży. Profesjonalny nazwa wyróżni Twoją markę na rynku, przyciągnie uwagę potencjalnych klientów i będzie dla nich sygnałem, że można Tobie zaufać. Zadaniem naszego działu kreatywnego jest znalezienie takiej cechy Twojego biznesu, która powinna zostać wyraźnie podkreślona w nazwie twojej nowej firmy lub marki.

Nazwa dla firmy, marki cennik

Poznaj specjalną ofertę dla firm mających aspirację i świadomość, jak ważny w dzisiejszym biznesie jest wizerunek.
Pakiet Mini
już 100 PLN
  • 1 propozycja nazwy firmy/marki
  • Gwarancja dostępności domeny .pl lub .com
  • Przekazanie majątkowych praw autorskich do nazwy
Zamów
Pakiet Plus
już 280 PLN
  • 3 propozycje nazwy firmy/marki
  • Gwarancja dostępności domeny .pl lub .com
  • Przekazanie majątkowych praw autorskich do nazwy
Zamów
Pakiet PRO
już 450 PLN
  • 5 propozycji nazwy firmy/marki
  • Gwarancja dostępności domeny .pl lub .com
  • Przekazanie majątkowych praw autorskich do nazwy
Zamów

Tworzenie nazwy dla firmy lub marki

Chcesz, aby nazwę Twojej firmy, marki opracowali specjaliści, którzy mają doświadczenie i wiele dobrych pomysłów. Lubisz mieć wybór? Dla Ciebie opracujemy propozycje nazwy zgodnie z pakietem, która będzie idealnie współgrać z ofertą i trafiać w oczekiwania grupy docelowej.

Nazwa to bardzo istotny element wizerunkowy firmy lub marki. Jej opracowanie jest szczególnie ważne, ponieważ będzie ona obowiązywać przez wiele lat. Dlatego możesz przekazać opracowanie nazwy dla Twojej firmy lub marki osobom z doświadczeniem. Opracowanie nazwy firmy lub marki to ważny etap proces budowania marki. Wymaga to dokładnego poznania grupy docelowej i zrozumienia jej oczekiwania. Nazwa firmy lub marki musi bowiem pasować charakterem do branży, oferty oraz samych klientów. Powinna być łatwo identyfikowalna, co oznacza, że klient musi od razu zorientować się, z kim lub z czym ma do czynienia.

strona internetowa wordpress

Brief nazwa dla firmy / marki!

Potrzebujesz nazwę dla Twojej firmy lub marki? Wypełnij brief kreatywne. Pozwoli nam to dostosować koncepcję do charakteru projektu i Twoich oczekiwań.

Identyfikacja wizualna

Cennik opracowania profesjonalnego projektu logo (logotypu) oraz kompleksowej identyfikacji wizualnej dla marki.

Identyfikacja Mini
już 600 PLN
  • typografia, kolorystyka
  • podstawowa szata materiałów drukowanych firmy
Zamów
Identyfikacja Plus
już 1400 PLN
  • typografia, kolorystyka
  • szata materiałów drukowanych firmy
  • szablon grafik mediów społecznościowych
Zamów

Projekt logo cennik

Poznaj specjalną ofertę dla firm mających aspirację i świadomość, jak ważny w dzisiejszym biznesie jest wizerunek. Wybierz pakiet opracowania profesjonalnego projektu logo (logotypu) lub przejdź do kompleksowej identyfikacji wizualnej dla marki.

Projekt LOGO Mini
już 725 PLN
  • 2 projekty logo
  • 2 modyfikacje projektu
  • Nielimitowane poprawki projektu
  • Logo w plikach PDF, PNG, JPEG
Zamów
Projekt LOGO
już 1050 PLN
  • 3 projekty logo
  • 4 modyfikacje wybranego projektu
  • Nielimitowane poprawki wybranego projektu
  • Logo w plikach PDF, PNG, JPEG
Zamów
Projekt LOGO Plus
już 1425 PLN
  • 4 projekty wstępne logo
  • 6 modyfikacji wybranych projektów
  • Nielimitowane poprawki wybranego projektu
  • Logo w plikach PDF, PNG, JPEG
Zamów

Modyfikacja to zmiana koncepcji na inną, w znacznym stopniu zmieniająca projekt, połączenie elementów z kilku projektów wstępnych lub dodanie innych. Kolejna modyfikacje od 50 PLN.

Poprawka to szczegółowe dopracowanie projektu, zmiana koloru, dopisanie tekstu lub jego korekta, zmiana układu graficznego elementów projektu i inne podobne drobne zmiany.

Nowa wersja lub zmiany traktowane jako nowy projekt wyceniane są oddzielnie jako 400 zł za projekt.

strona internetowa wordpress

Brief Identyfikacja wizualna!

Odpowiedź na kilka pytań odnośnie Identyfikacji. Pobierz brief PDF wypełnij i wyślij na nasz adres. Dziękujemy!

Nazwa dla firmy – marki cennik

Wszystkie ceny projektu graficznego logo są cenami netto.

Cennik nazwa dla firmy lub marki obejmują propozycję nazwy zgodnie z pakietem oraz przekazanie majątkowych praw autorskich do nazwy. Dokładna, ostateczna Cena projektu propozycji nazwy dla firmy lub marki jest uzależniona od pełnych rozmiarów projektu, Twoich oczekiwań. Poziom skomplikowania projektu przekłada się na czas i ilość pracy oraz ostateczną wycenę.

Cennik opracowania nazwy dla firmy lub marki dedykowany jest dla osób fizycznych oraz małych i średnich firm. Dla startupów istnieje możliwość negocjacji ostatecznej wyceny. Duże przedsiębiorstwa zapraszamy do przesyłania zapytań o indywidualną wycenę.

Baza wiedzy sklepy internetowe

Strony internetowe WordPress – Sklepy internetowe WooCommerce – Pozycjonowanie SEO – Media społecznościowe – Branding – Identyfikacja wizualna – Projektowanie graficzne
system ERP

System ERP co to jest?

Systemy ERP pomagają obsługiwać wszelkie relacje w obiegu informacji w przedsiębiorstwie. Obecnie w wielu firmach taki system stanowi nieodzowne narzędzie codziennej pracy. Systemy ERP wspomogą działanie firmy, […]

handel elektroniczny

Co to jest handel elektroniczny?

E-Commerce to nie tylko sklepy internetowe, ale cała elektroniczna gospodarka. E-Commerce dotyczy wszelkiego rodzaju transakcji biznesowych w internecie.

Przeczytasz o: E-Commerce podstawowe pojęcia, platformy e-Commerce, charakterystyka rynku e-Commerce, sukces w e-Commerce, trendy w e-Commerce, rynek e-Commerce w Polsce.
podcast co to jest

Co to jest podcast?

Podcasty wdarły się do naszej codzienności i trudno wielu z nas wyobrazić sobie bez nich życie. Zapewne i Ty spotkałeś się z pojęciem podcast i chciałbyś dowiedzieć się […]

Jak zacząć biznes online

Jak zacząć biznes online?

E-Commerce to nie tylko sklepy internetowe, ale cała elektroniczna gospodarka. E-Commerce dotyczy wszelkiego rodzaju transakcji biznesowych w internecie.

Przeczytasz o: E-Commerce podstawowe pojęcia, platformy e-Commerce, charakterystyka rynku e-Commerce, sukces w e-Commerce, trendy w e-Commerce, rynek e-Commerce w Polsce.
jak wypromować sklep internetowy

Jak wypromować sklep internetowy?

Skuteczna promocja sklepu internetowego to główny czynnik mający wpływ na wzrost sprzedaży. Jak to osiągnąć?

pomysł na biznes online

Pomysł na biznes online

Dobry pomysł na e-sklep to podstawa jego sukcesu. Jaki pomysł na sklep internetowy i co sprzedawać w internecie? Pomysł na sklep internetowy – przegląd rozwiązań.

Przeczytasz o: Sklep internetowy: z odzieżą, z kosmetykami, z książkami, e-bookami, z artykułami dla dzieci, z meblami, z rękodziełem ….
ile zarabia sklep internetowy

Ile zarabia sklep internetowy?

Chcesz rozpocząć sprzedaż online i zastanawiasz się ile może zarobić sklep internetowy?

Porównywarki cen

Czym są porównywarki cen i jak działają?

Porównywarki cen to ważny element rynku e-Commerce, który ma bardzo ważny wpływ decyzje klientów w internecie i na wzrost sprzedaży sklepów internetowych. Dzięki nim Twój sklep internetowy nie […]

płatności w sklepie internetowym

Metody płatności w sklepie internetowym

Metody płatności to kluczowy element powodzenia sklepu internetowego. Co brać pod uwagę wybierając płatności w sklepie?

Przeczytasz o: bramki płatności, płatności odroczone i e-raty, płatność za pobraniem i przy odbiorze, płatność kartą, blik.
biznes online

Biznes online poradnik

Biznes online to nie tylko sklepy internetowe, ale cała elektroniczna gospodarka. E-Biznes dotyczy wszelkiego rodzaju transakcji biznesowych w internecie.

Przeczytasz o: E-Biznes podstawowe pojęcia, platformy e-Commerce, charakterystyka rynku e-Biznes, sukces w w biznesie online, trendy w e-Commerce, e-Biznesie w Polsce.
Czy sklep internetowy się opłaca

Czy sklep internetowy się opłaca?

E-Commerce rozwija się bardzo szybko i co druga złotówka wydana przez Polaków trafia do e-sklepów. Własny sklep internetowy krok po kroku.

Przeczytasz o: Co sprzedawać, Rodzaje sklepów internetowych, Platforma e-commerce, Design i UX, Logistyka i płatności, Regulamin, Marketing i SEO.
blog w sklepie internetowym

Blog w sklepie internetowym

Blog to narzędzie, które może spełniać wiele ról w promocji w internecie. Publikując wpisy w sklepie internetowym związane z Twoją produktami lub usługami, zwiększasz swoją wiarygodność oraz […]

5/5 - (9 votes)

Potrzebujesz nazwę dla firmy lub marki?