Nazwa dla firmy / marki cennik

Profesjonalny nazwa firmy lub marki to wstęp do budowania wiarygodnego biznesu.

Nazwa dla firmy, marki – Cennik namingu

Nazwa to wstęp do budowania wiarygodnego biznesu i kluczowy element pozycjonujący markę lub firmę w branży. Profesjonalny nazwa wyróżni Twoją markę na rynku, przyciągnie uwagę potencjalnych klientów i będzie dla nich sygnałem, że można Tobie zaufać. Zadaniem naszego działu kreatywnego jest znalezienie takiej cechy Twojego biznesu, która powinna zostać wyraźnie podkreślona w nazwie twojej nowej firmy lub marki.

Tworzenie nazwy dla firmy lub marki

Chcesz, aby nazwę Twojej firmy, marki opracowali specjaliści, którzy mają doświadczenie i wiele dobrych pomysłów. Lubisz mieć wybór? Dla Ciebie opracujemy propozycje nazwy zgodnie z pakietem, która będzie idealnie współgrać z ofertą i trafiać w oczekiwania grupy docelowej.

Nazwa to bardzo istotny element wizerunkowy firmy lub marki. Jej opracowanie jest szczególnie ważne, ponieważ będzie ona obowiązywać przez wiele lat. Dlatego możesz przekazać opracowanie nazwy dla Twojej firmy lub marki osobom z doświadczeniem. Opracowanie nazwy firmy lub marki to ważny etap proces budowania marki. Wymaga to dokładnego poznania grupy docelowej i zrozumienia jej oczekiwania. Nazwa firmy lub marki musi bowiem pasować charakterem do branży, oferty oraz samych klientów. Powinna być łatwo identyfikowalna, co oznacza, że klient musi od razu zorientować się, z kim lub z czym ma do czynienia.

Nazwa dla firmy, marki cennik

Poznaj specjalną ofertę dla firm mających aspirację i świadomość, jak ważny w dzisiejszym biznesie jest wizerunek.
Pakiet Mini
już 280 PLN
  • 3 propozycje nazwy firmy/marki
  • Brak możliwości poprawek
  • Gwarancja dostępności domeny .pl lub .com
  • Przekazanie majątkowych praw autorskich do nazwy
Zamów
Pakiet Plus
już 420 PLN
  • 4 propozycje nazwy firmy/marki
  • 1 tura poprawek po informacji zwrotnej klienta
  • Gwarancja dostępności domeny .pl lub .com
  • Przekazanie majątkowych praw autorskich do nazwy
Zamów
Pakiet PRO
już 560 PLN
  • 5 propozycji nazwy firmy/marki
  • 2 tury poprawek po informacji zwrotnej klienta
  • Gwarancja dostępności domeny .pl lub .com
  • Przekazanie majątkowych praw autorskich do nazwy
Zamów
strona internetowa wordpress

Brief nazwa dla firmy / marki!

Potrzebujesz nazwę dla Twojej firmy lub marki? Wypełnij brief kreatywne. Pozwoli nam to dostosować koncepcję do charakteru projektu i Twoich oczekiwań.

Identyfikacja wizualna

Cennik opracowania profesjonalnego projektu logo (logotypu) oraz kompleksowej identyfikacji wizualnej dla marki.

Identyfikacja Mini
już 600 PLN
  • typografia, kolorystyka
  • podstawowa szata materiałów firmowych
Zamów
Identyfikacja Plus
już 1400 PLN
  • typografia, kolorystyka
  • szata materiałów firmowych
  • szablon grafik mediów społecznościowych
Zamów

Projekt logo cennik

Poznaj specjalną ofertę dla firm mających aspirację i świadomość, jak ważny w dzisiejszym biznesie jest wizerunek. Wybierz pakiet opracowania profesjonalnego projektu logo (logotypu) lub przejdź do kompleksowej identyfikacji wizualnej dla marki.

Projekt LOGO Mini
już 525 PLN

NAJLEPSZE NA START
Podstawowy projekt logo w przystępnej cenie dla małej firmy. Idealny dla rozpoczynających biznes.

  • 1 projekt logo dla małej firmy
  • 1 modyfikacja wybranego projektu
  • Nielimitowane poprawki projektu
  • Logo w plikach PDF, PNG, JPEG
  • Czas realizacji 2-4 dni
Zamów
Projekt LOGO
już 950 PLN

MAŁY BIZNES
Projekt logo w przystępnej cenie dla małej firmy. Idealny dla osób i małych firm lubiących mieć wybór.

  • 2 projekty wstępne logo
  • 2 modyfikacje wybranego projektu
  • Nielimitowane poprawki wybranego projektu
  • Logo w plikach PDF, PNG, JPEG
  • Czas realizacji 4-8 dni
Zamów
Projekt LOGO Plus
już 1325 PLN

MAŁY BIZNES PLUS
Projekt logo w wielu wariantach w przystępnej cenie. Idealny dla wymagających osób i małych firm.

  • 3 projekty wstępne logo
  • 3 modyfikacje wybranych projektów
  • Nielimitowane poprawki wybranego projektu
  • Logo w plikach PDF, PNG, JPEG
  • Czas realizacji 6-12 dni
Zamów

Modyfikacja to zmiana koncepcji na inną, w znacznym stopniu zmieniająca projekt, połączenie elementów z kilku projektów wstępnych lub dodanie innych. Kolejna modyfikacje od 50 PLN.

Poprawka to szczegółowe dopracowanie projektu, zmiana koloru, dopisanie tekstu lub jego korekta, zmiana układu graficznego elementów projektu i inne podobne drobne zmiany.

Nowa wersja lub zmiany traktowane jako nowy projekt wyceniane są oddzielnie jako 400 zł za projekt.

strona internetowa wordpress

Brief Identyfikacja wizualna!

Odpowiedź na kilka pytań odnośnie Identyfikacji. Pobierz brief PDF wypełnij i wyślij na nasz adres. Dziękujemy!

Nazwa dla firmy – marki cennik

Wszystkie ceny projektu graficznego logo są cenami netto.

Cennik nazwa dla firmy lub marki obejmują propozycję nazwy zgodnie z pakietem oraz przekazanie majątkowych praw autorskich do nazwy. Dokładna, ostateczna Cena projektu propozycji nazwy dla firmy lub marki jest uzależniona od pełnych rozmiarów projektu, Twoich oczekiwań. Poziom skomplikowania projektu przekłada się na czas i ilość pracy oraz ostateczną wycenę.

Cennik opracowania nazwy dla firmy lub marki dedykowany jest dla osób fizycznych oraz małych i średnich firm. Dla startupów istnieje możliwość negocjacji ostatecznej wyceny. Duże przedsiębiorstwa zapraszamy do przesyłania zapytań o indywidualną wycenę.

Baza wiedzy sklepy internetowe

Strony internetowe WordPress – Sklepy internetowe WooCommerce – Pozycjonowanie SEO – Media społecznościowe – Branding – Identyfikacja wizualna – Projektowanie graficzne
ERP sklep internetowy

ERP dla sklepu internetowego

Systemy ERP pomagają obsługiwać wszelkie relacje w obiegu informacji w e-Commerce. Obecnie w wielu sklepach internetowych taki system stanowi nieodzowne narzędzie codziennej pracy. Systemy ERP wspomogą działanie […]

Q-commerce co to jest

Q-commerce co to jest?

Żyjemy w erze szybkich zakupów. Dowodem na to jest popularność trendu Q-commerce, obecnie jednej z najprężniej rozwijających się gałęzi sprzedaży. Aplikacje mobilne, płatności przy użyciu BLIK-a, strony […]

Program lojalnościowy w sklepie

Program lojalnościowy w sklepie

Program lojalnościowy jest ważnym, choć często niedocenianym elementem zwiększania sprzedaży w sklepie internetowym. Każdy program lojalnościowy to działania podejmowane przez sklepy internetowe, których celem jest pozyskanie i […]

obsługa klienta w sklepie

Obsługa klienta w sklepie

Posiadanie i prowadzenie sklepu internetowego to ciągłe relacje z Klientem, dostosowanie się do ich potrzeb i nowych trendów w e-Commerce. Obecnie obsługa klienta nie jest już tym, […]

ile kosztuje utrzymanie sklepu internetowego

Ile kosztuje utrzymanie sklepu internetowego?

Przed założeniem sklepu możesz spotkać się ze skrajnymi opiniami dotyczącymi kosztów uruchomienia sklepu internetowego. Ile kosztuje założenie sklepu, co ma na to wpływ.

Przeczytasz o: Platformy, konfiguracja, funkcjonalności, projekt graficzny, sklep dropshipping.
biznesplan sklepu internetowego

Biznesplan sklepu internetowego

Myślisz o poszerzeniu swojej działalności lub założeniu biznesu w internecie? Internet ułatwia prowadzenie nowoczesnego biznesu. Załóż sklep internetowy i docieraj do szerokiej grupy klientów. Sprawdź, jak zacząć […]

sprzedaż za granicą sklep crossborder

Jak zacząć sprzedaż za granicę?

Rynek e-Commerce w Polsce, w Europie i na świecie rozwija się bardzo szybko. Taka dynamika rozwoju rynku sprzedaży internetowej to wielka szansa dla Twojego sklepu na rozpoczęcie […]

live commerce

Live commerce co to jest?

E-Commerce szybko stał się wiodącym kanałem sprzedaży i wymiany towarów. Nowe technologie, nowe trendy i korona wirus spowodowały wzrost znaczenia sprzedaży internetowej na całym świecie. Handel elektroniczny […]

open source co to jest

Open source co to jest?

Open source to oprogramowanie, a może nawet filozofia, która rozwiązuje rzeczywiste problemy naszego codziennego życia. Są to rozwiązanie, które wspierają innowacje, współpracę i zrównoważony rozwój, na którym […]

opis produktu w sklepie internetowym

Opis produktu w sklepie internetowym

Opis produktu to kluczowy element sklepu i karty produktu, który ma wpływ na konwersje i wzrost sprzedaży. Jak zrobić opis produktu, aby był przyjazny użytkownikom, wyszukiwarce Google […]

co to jest api

Co to jest API?

Zastanawiasz się, co to jest API? Może pierwszy raz spotykasz się z tym określeniem lub potrzebujesz integracji API na Twojej stronie, lub sklepie? Zapewne nie wiesz, co to jest […]

Porzucone koszyki jak odzyskać

Porzucone koszyki w sklepie internetowym

Każdy sklep internetowy dotyka problemem porzuconych koszyków. Klienci opuszczają sklep bez finalizowania transakcji i przeglądają ofertę konkurencji. Na szczęście można skutecznie ograniczyć ilość porzuconych koszyków oraz masz […]

5/5 - (9 votes)

Potrzebujesz nazwę dla firmy lub marki?