Nazwa dla firmy / marki cennik

Profesjonalny nazwa firmy lub marki to wstęp do budowania wiarygodnego biznesu.

Nazwa dla firmy, marki – Cennik namingu

Nazwa to wstęp do budowania wiarygodnego biznesu i kluczowy element pozycjonujący markę lub firmę w branży. Profesjonalny nazwa wyróżni Twoją markę na rynku, przyciągnie uwagę potencjalnych klientów i będzie dla nich sygnałem, że można Tobie zaufać. Zadaniem naszego działu kreatywnego jest znalezienie takiej cechy Twojego biznesu, która powinna zostać wyraźnie podkreślona w nazwie twojej nowej firmy lub marki.

Tworzenie nazwy dla firmy lub marki

Chcesz, aby nazwę Twojej firmy, marki opracowali specjaliści, którzy mają doświadczenie i wiele dobrych pomysłów. Lubisz mieć wybór? Dla Ciebie opracujemy propozycje nazwy zgodnie z pakietem, która będzie idealnie współgrać z ofertą i trafiać w oczekiwania grupy docelowej.

Nazwa to bardzo istotny element wizerunkowy firmy lub marki. Jej opracowanie jest szczególnie ważne, ponieważ będzie ona obowiązywać przez wiele lat. Dlatego możesz przekazać opracowanie nazwy dla Twojej firmy lub marki osobom z doświadczeniem. Opracowanie nazwy firmy lub marki to ważny etap proces budowania marki. Wymaga to dokładnego poznania grupy docelowej i zrozumienia jej oczekiwania. Nazwa firmy lub marki musi bowiem pasować charakterem do branży, oferty oraz samych klientów. Powinna być łatwo identyfikowalna, co oznacza, że klient musi od razu zorientować się, z kim lub z czym ma do czynienia.

Nazwa dla firmy, marki cennik

Poznaj specjalną ofertę dla firm mających aspirację i świadomość, jak ważny w dzisiejszym biznesie jest wizerunek.
Pakiet Mini
już 280 PLN
  • 3 propozycje nazwy firmy/marki
  • Brak możliwości poprawek
  • Gwarancja dostępności domeny .pl lub .com
  • Przekazanie majątkowych praw autorskich do nazwy
Zamów
Pakiet Plus
już 420 PLN
  • 4 propozycje nazwy firmy/marki
  • 1 tura poprawek po informacji zwrotnej klienta
  • Gwarancja dostępności domeny .pl lub .com
  • Przekazanie majątkowych praw autorskich do nazwy
Zamów
Pakiet PRO
już 560 PLN
  • 5 propozycji nazwy firmy/marki
  • 2 tury poprawek po informacji zwrotnej klienta
  • Gwarancja dostępności domeny .pl lub .com
  • Przekazanie majątkowych praw autorskich do nazwy
Zamów
strona internetowa wordpress

Brief nazwa dla firmy / marki!

Potrzebujesz nazwę dla Twojej firmy lub marki? Wypełnij brief kreatywne. Pozwoli nam to dostosować koncepcję do charakteru projektu i Twoich oczekiwań.

Identyfikacja wizualna

Cennik opracowania profesjonalnego projektu logo (logotypu) oraz kompleksowej identyfikacji wizualnej dla marki.

Identyfikacja Mini
już 600 PLN
  • typografia, kolorystyka
  • podstawowa szata materiałów firmowych
Zamów
Identyfikacja Plus
już 1400 PLN
  • typografia, kolorystyka
  • szata materiałów firmowych
  • szablon grafik mediów społecznościowych
Zamów

Projekt logo cennik

Poznaj specjalną ofertę dla firm mających aspirację i świadomość, jak ważny w dzisiejszym biznesie jest wizerunek. Wybierz pakiet opracowania profesjonalnego projektu logo (logotypu) lub przejdź do kompleksowej identyfikacji wizualnej dla marki.

Znak graficzny
już 350 PLN

NAJLEPSZE NA START
Podstawowy projekt prostego znaku graficznego w formie logo w przystępnej cenie dla małej firmy. Idealny dla rozpoczynających biznes.

  • 1 projekt znaku graficznego dla małej firmy
  • Brak modyfikacji
  • Brak zmian projektu
  • Znak graficzny w plikach PDF, JPEG
  • Czas realizacji 1-2 dni
Zamów
Znak firmowy
już 750 PLN

MAŁY BIZNES
Projekt znaku graficznego w formie logo w przystępnej cenie dla małej firmy. Idealny dla osób i małych firm lubiących mieć wybór.

  • 2 projekty znaku graficznego dla firmy
  • Brak modyfikacji
  • 1 zmiana wstępna projektu
  • Znak graficzny w plikach PDF, JPEG
  • Czas realizacji 2-3 dni
Zamów
Projekt LOGO
już 1350 PLN

LOGO NA START
Projekt logo w przystępnej cenie dla małej firmy lub marki. Idealny dla rozwijających się biznesów i startupów.

  • 2 projekty wstępne logo
  • Brak modyfikacji
  • 3 zmiany wstępnych projektów
  • Nielimitowane poprawki projektu
  • Logo w plikach PDF, PNG, JPEG
  • Czas realizacji 6-12 dni
Zamów

Modyfikacja to zmiana koncepcji na inną, w znacznym stopniu zmieniająca projekt, połączenie elementów z kilku projektów wstępnych lub dodanie innych. Kolejna modyfikacje od 50 PLN.

Poprawka to szczegółowe dopracowanie projektu, zmiana koloru, dopisanie tekstu lub jego korekta, zmiana układu graficznego elementów projektu i inne podobne drobne zmiany.

Nowa wersja lub zmiany traktowane jako nowy projekt wyceniane są oddzielnie jako 400 zł za projekt.

strona internetowa wordpress

Brief Identyfikacja wizualna!

Odpowiedź na kilka pytań odnośnie Identyfikacji. Pobierz brief PDF wypełnij i wyślij na nasz adres. Dziękujemy!

Nazwa dla firmy – marki cennik

Wszystkie ceny projektu graficznego logo są cenami netto.

Cennik nazwa dla firmy lub marki obejmują propozycję nazwy zgodnie z pakietem oraz przekazanie majątkowych praw autorskich do nazwy. Dokładna, ostateczna Cena projektu propozycji nazwy dla firmy lub marki jest uzależniona od pełnych rozmiarów projektu, Twoich oczekiwań. Poziom skomplikowania projektu przekłada się na czas i ilość pracy oraz ostateczną wycenę.

Cennik opracowania nazwy dla firmy lub marki dedykowany jest dla osób fizycznych oraz małych i średnich firm. Dla startupów istnieje możliwość negocjacji ostatecznej wyceny. Duże przedsiębiorstwa zapraszamy do przesyłania zapytań o indywidualną wycenę.

Baza wiedzy sklepy internetowe

Strony internetowe WordPress – Sklepy internetowe WooCommerce – Pozycjonowanie SEO – Media społecznościowe – Branding – Identyfikacja wizualna – Projektowanie graficzne

Strona landing page inwestycji deweloperskiej

Landing page jest ważnym elementem strategii marketingowej dla dewelopera, ponieważ pomaga zwiększyć konwersję i osiągnąć cele biznesowe. W branży deweloperskiej konkurencja jest ogromna, a klienci podejmują decyzje […]

Reklama Google Ads dla dewelopera

Kampania Google Ads dają Ci przewagę, pozwalając na precyzyjne dotarcie do Twojej grupy docelowej, analizę konkurencji i optymalizację kampanii w czasie rzeczywistym. Dowiedz się, jak wykorzystać te […]

Kampania w social mediach inwestycji deweloperskiej

Kampania w social mediach inwestycji deweloperskiej

Kampania promocji inwestycji to proces, który łączy strategię komunikacyjną, precyzyjne działania reklamowe oraz angażujące treści, aby skutecznie dotrzeć do potencjalnych inwestorów i klientów. Wykorzystanie nowoczesnych narzędzi marketingowych, […]

Reklamacje w sklepie internetowym

Reklamacje w sklepie internetowym

Reklamacji są ważnym elementem prowadzenia sklepu internetowego, który bezpośrednio wpływa na zadowolenie klientów i reputację marki. Reklamacji to kluczowy element prowadzenia sklepu internetowego, który bezpośrednio wpływa na […]

Obowiązek wdrożenia WCAG przez sklep internetowy

Obowiązek wdrożenia WCAG przez sklep internetowy

W 2025 roku nadchodzą duże zmiany w przepisach dotyczących dostępności cyfrowej! Już wkrótce sklepy internetowe będą miały obowiązek wdrożenia standardów WCAG. Czy Twój biznes jest na to […]

Testowanie strony internetowej

Testowanie strony internetowej

Zanim uruchomisz stronę internetową, warto zadbać o to, aby była nie tylko atrakcyjna wizualnie, ale przede wszystkim działała poprawnie. Testowanie strony internetowej to kluczowy etap, który pozwala […]

Prawa autorskie w internecie

Prawa autorskie w internecie

Współczesny internet jest nie tylko przestrzenią wymiany informacji, ale również miejscem, gdzie twórcy udostępniają swoje dzieła szerokiej publiczności. Z tego powodu ochrona praw autorskich nabiera szczególnego znaczenia. […]

Testowanie sklepu internetowego

Testowanie sklepu internetowego

Zanim uruchomisz sklep internetowy, warto zadbać o to, aby była nie tylko atrakcyjna wizualnie, ale przede wszystkim działała poprawnie. Testowanie sklepu internetowego to kluczowy etap, który pozwoli […]

SLA service level agreement

Co to jest SLA? Service Level Agreement

Posiadasz stronę internetową i chcesz mieć pewność, że działa bez zarzutów? Że w razie problemów zostaną naprawione szybko i sprawnie? Właśnie dlatego warto poznać pojęcie SLA. Service […]

Sprzedaż sklepu internetowego

Sprzedaż sklepu internetowego

Sprzedaż sklepu internetowego to coraz częściej podejmowana decyzja przez przedsiębiorców. Czy myślisz o zmianie kierunku swojej działalności, czy też chcesz skupić się na innych projektach, sprzedaż dobrze […]

wartość sklepu internetowego

Jak wycenić wartość sklepu internetowego?

Myślisz o tym, żeby sprzedać swój sklep internetowy lub pozyskać inwestorów? Zanim zaczniesz negocjacje, musisz dokładnie wiedzieć, ile jest wart Twój biznes e-Commerce. Wycena sklepu internetowego to […]

obsługa sklepu internetowego

Obsługa sklepu internetowego

Stworzenie udanego sklepu to dopiero początek. Jak skutecznie zarządzać zamówieniami, komunikować się z klientami i zwiększać sprzedaż? Profesjonalna obsługa sklepu internetowego jest odpowiedzią na to pytanie. Ponad […]

5/5 - (9 votes)

Potrzebujesz nazwę dla firmy lub marki?