Nazwa dla firmy / marki cennik

Profesjonalny nazwa firmy lub marki to wstęp do budowania wiarygodnego biznesu.

Nazwa dla firmy, marki – Cennik namingu

Nazwa to wstęp do budowania wiarygodnego biznesu i kluczowy element pozycjonujący markę lub firmę w branży. Profesjonalny nazwa wyróżni Twoją markę na rynku, przyciągnie uwagę potencjalnych klientów i będzie dla nich sygnałem, że można Tobie zaufać. Zadaniem naszego działu kreatywnego jest znalezienie takiej cechy Twojego biznesu, która powinna zostać wyraźnie podkreślona w nazwie twojej nowej firmy lub marki.

Tworzenie nazwy dla firmy lub marki

Chcesz, aby nazwę Twojej firmy, marki opracowali specjaliści, którzy mają doświadczenie i wiele dobrych pomysłów. Lubisz mieć wybór? Dla Ciebie opracujemy propozycje nazwy zgodnie z pakietem, która będzie idealnie współgrać z ofertą i trafiać w oczekiwania grupy docelowej.

Nazwa to bardzo istotny element wizerunkowy firmy lub marki. Jej opracowanie jest szczególnie ważne, ponieważ będzie ona obowiązywać przez wiele lat. Dlatego możesz przekazać opracowanie nazwy dla Twojej firmy lub marki osobom z doświadczeniem. Opracowanie nazwy firmy lub marki to ważny etap proces budowania marki. Wymaga to dokładnego poznania grupy docelowej i zrozumienia jej oczekiwania. Nazwa firmy lub marki musi bowiem pasować charakterem do branży, oferty oraz samych klientów. Powinna być łatwo identyfikowalna, co oznacza, że klient musi od razu zorientować się, z kim lub z czym ma do czynienia.

Nazwa dla firmy, marki cennik

Poznaj specjalną ofertę dla firm mających aspirację i świadomość, jak ważny w dzisiejszym biznesie jest wizerunek.
Pakiet Mini
już 280 PLN
  • 3 propozycje nazwy firmy/marki
  • Brak możliwości poprawek
  • Gwarancja dostępności domeny .pl lub .com
  • Przekazanie majątkowych praw autorskich do nazwy
Zamów
Pakiet Plus
już 420 PLN
  • 4 propozycje nazwy firmy/marki
  • 1 tura poprawek po informacji zwrotnej klienta
  • Gwarancja dostępności domeny .pl lub .com
  • Przekazanie majątkowych praw autorskich do nazwy
Zamów
Pakiet PRO
już 560 PLN
  • 5 propozycji nazwy firmy/marki
  • 2 tury poprawek po informacji zwrotnej klienta
  • Gwarancja dostępności domeny .pl lub .com
  • Przekazanie majątkowych praw autorskich do nazwy
Zamów
strona internetowa wordpress

Brief nazwa dla firmy / marki!

Potrzebujesz nazwę dla Twojej firmy lub marki? Wypełnij brief kreatywne. Pozwoli nam to dostosować koncepcję do charakteru projektu i Twoich oczekiwań.

Identyfikacja wizualna

Cennik opracowania profesjonalnego projektu logo (logotypu) oraz kompleksowej identyfikacji wizualnej dla marki.

Identyfikacja Mini
już 600 PLN
  • typografia, kolorystyka
  • podstawowa szata materiałów firmowych
Zamów
Identyfikacja Plus
już 1400 PLN
  • typografia, kolorystyka
  • szata materiałów firmowych
  • szablon grafik mediów społecznościowych
Zamów

Projekt logo cennik

Poznaj specjalną ofertę dla firm mających aspirację i świadomość, jak ważny w dzisiejszym biznesie jest wizerunek. Wybierz pakiet opracowania profesjonalnego projektu logo (logotypu) lub przejdź do kompleksowej identyfikacji wizualnej dla marki.

Znak graficzny
już 350 PLN

NAJLEPSZE NA START
Podstawowy projekt prostego znaku graficznego w formie logo w przystępnej cenie dla małej firmy. Idealny dla rozpoczynających biznes.

  • 1 projekt znaku graficznego dla małej firmy
  • Brak modyfikacji
  • Brak zmian projektu
  • Znak graficzny w plikach PDF, JPEG
  • Czas realizacji 1-2 dni
Zamów
Znak firmowy
już 750 PLN

MAŁY BIZNES
Projekt znaku graficznego w formie logo w przystępnej cenie dla małej firmy. Idealny dla osób i małych firm lubiących mieć wybór.

  • 2 projekty znaku graficznego dla firmy
  • Brak modyfikacji
  • 1 zmiana wstępna projektu
  • Znak graficzny w plikach PDF, JPEG
  • Czas realizacji 2-3 dni
Zamów
Projekt LOGO
już 1350 PLN

LOGO NA START
Projekt logo w przystępnej cenie dla małej firmy lub marki. Idealny dla rozwijających się biznesów i startupów.

  • 2 projekty wstępne logo
  • Brak modyfikacji
  • 3 zmiany wstępnych projektów
  • Nielimitowane poprawki projektu
  • Logo w plikach PDF, PNG, JPEG
  • Czas realizacji 6-12 dni
Zamów

Modyfikacja to zmiana koncepcji na inną, w znacznym stopniu zmieniająca projekt, połączenie elementów z kilku projektów wstępnych lub dodanie innych. Kolejna modyfikacje od 50 PLN.

Poprawka to szczegółowe dopracowanie projektu, zmiana koloru, dopisanie tekstu lub jego korekta, zmiana układu graficznego elementów projektu i inne podobne drobne zmiany.

Nowa wersja lub zmiany traktowane jako nowy projekt wyceniane są oddzielnie jako 400 zł za projekt.

strona internetowa wordpress

Brief Identyfikacja wizualna!

Odpowiedź na kilka pytań odnośnie Identyfikacji. Pobierz brief PDF wypełnij i wyślij na nasz adres. Dziękujemy!

Nazwa dla firmy – marki cennik

Wszystkie ceny projektu graficznego logo są cenami netto.

Cennik nazwa dla firmy lub marki obejmują propozycję nazwy zgodnie z pakietem oraz przekazanie majątkowych praw autorskich do nazwy. Dokładna, ostateczna Cena projektu propozycji nazwy dla firmy lub marki jest uzależniona od pełnych rozmiarów projektu, Twoich oczekiwań. Poziom skomplikowania projektu przekłada się na czas i ilość pracy oraz ostateczną wycenę.

Cennik opracowania nazwy dla firmy lub marki dedykowany jest dla osób fizycznych oraz małych i średnich firm. Dla startupów istnieje możliwość negocjacji ostatecznej wyceny. Duże przedsiębiorstwa zapraszamy do przesyłania zapytań o indywidualną wycenę.

Baza wiedzy sklepy internetowe

Strony internetowe WordPress – Sklepy internetowe WooCommerce – Pozycjonowanie SEO – Media społecznościowe – Branding – Identyfikacja wizualna – Projektowanie graficzne
Silver Commerce sklep dla seniorów

Co to jest Silver Commerce?

E-Commerce to dynamiczna branża, które podlega ciągłym zmianom i trendom. Jakie trendy w e-Commerce wykorzystać w sklepie internetowym?

Przeczytasz o: Trendy w e-Commere: Click and Collect, E-grocery, Dark store, Marketplace, Omnichannel, Social commerce, Customer Experience, Mobile commerce.
Sprzedaż B2B co to jest

Sprzedaż B2B na czym polega?

Platforma B2B pomaga obsługiwać wszelkie relacje z partnerami biznesowymi. Obecnie w wielu firmach taki system stanowi nieodzowne narzędzie codziennej pracy.

Przeczytasz o: Platforma B2B i B2C, system B2B, integracje B2B.
Marketing B2B

Marketing B2B – definicja, przykłady, trendy

Klienci biznesowi są wymagający i oczekują rozwiązań, które przyniosą im realne korzyści. Jak w tym dynamicznym środowisku wyróżnić się i osiągnąć sukces? Odpowiedzią jest dobrze przemyślany marketingu […]

Komunikacja B2B

Co to jest komunikacja B2B?

Komunikacja biznesowa to złożona układanka, gdzie każda część musi idealnie pasować do całości. W świecie biznesu B2B, gdzie relacje między firmami są fundamentem sukcesu, skuteczna komunikacja staje […]

marketing medyczny

Marketing medyczny

Jesteśmy konsumentami coraz bardziej świadomymi i dbającymi o swoje zdrowie. Branża produktów i usług medycznych, napędzana trendami, rozwija się bardzo dynamicznie, a konkurencja na tym rynku jest […]

wayfinding

Wayfinding co to jest?

Wayfinding to klucz do efektywnego zarządzania przestrzenią publiczną i prywatną. To nie tylko kierunkowskazy, poprawiają orientację przestrzenną, ale również inwestycja, która poprawia komfort użytkowników, zwiększa efektywność i […]

Międzynarodowy sklep internetowy

Chcesz, stworzyć międzynarodowy sklep internetowy, aby Twój biznes dotarł do klientów na całym świecie? Międzynarodowy sklep internetowy to doskonały sposób na zwiększenie sprzedaży i dotarcie do nowych […]

Jak pozyskać klientów biznesowych B2B

Jak pozyskać klientów biznesowych B2B?

Jak pozyskiwać nowych klientów B2B? Tworzenie i pozyskiwanie bazy danych firm online to kluczowy element wielu działań biznesowych, marketingowych oraz analitycznych. Współczesny biznes B2B to dynamiczny rynek, […]

Marketing dla branży health & beauty

Marketing dla branży health & beauty

Jesteśmy konsumentami coraz bardziej świadomymi swojej urody i dbania o zdrowie. Branża health & beauty, napędzana tymi trendami, rozwija się bardzo dynamicznie, a konkurencja na tym rynku […]

Customer experience w sklepie internetowym

Customer experience w sklepie internetowym

Chcesz, aby Twój sklep internetowy przyciągały uwagę i zachęcały do zakupów? Customer experience to narzędzie, które pomoże Ci osiągnąć ten cel. Dzięki niemu możesz stworzyć wciągające doświadczenia […]

Rich content co to jest

Rich content co to jest?

Chcesz, aby Twoje produkty przyciągały uwagę i zachęcały do kliknięcia? Rich content to narzędzie, które pomoże Ci osiągnąć ten cel. Dzięki niemu możesz stworzyć wciągające doświadczenia zakupowe, […]

Rebranding co to jest

Rebranding co to jest?

Rebranding to proces zmiany istniejącego wizerunku marki w celu odświeżenia, dostosowania do nowych realiów rynkowych lub repozycjonowania w świadomości odbiorców. Jak przeprowadzić skuteczny branding? W dzisiejszym dynamicznym […]

5/5 - (9 votes)

Potrzebujesz nazwę dla firmy lub marki?