Poradnik e-Commerce
Poradnik e-Commerce – Baza wiedzy sklepy internetowe – WordPress – WooCommerce – Pozycjonowanie e-Commerce SEO/SEM
Poradnik e-Commerce
Dowiedz się jak krok po kroku uruchomić i prowadzić sklep internetowy. Z naszego poradnika e-Commerce dowiesz się także, w jaki sposób skutecznie sprzedawać i wykorzystać cały potencjał e-Commerce.
Baza wiedzy dla sklepów internetowych pomoże Ci dobrać odpowiednie rozwiązanie e-Commerce, płatności, dostawy, poznać trendy e-Commerce oraz dowiedzieć się jak pozycjonować sklep internetowy. Jeśli zapoznasz się z naszymi artykułami i w dalszym ciągu będziesz miał wątpliwości dotyczące rozpoczęcia działalności w e-Commerce, napisz do naszych specjalistów.
Jest wiele sposobów na zbudowanie wizerunku firmy lub marki. Jeżeli chcesz, żeby komunikacja była w pełni dopasowana do Twoich oczekiwań, zleć jej wykonanie agencji kreatywnej. Sukces firmy […]
Kalkulatory na stronach internetowych potężne narzędzie do angażowania i konwersji użytkowników. Jeżeli chcesz, żeby rozwiązanie było w pełni dopasowane do Twoich oczekiwań. Poznaj, jak działają oraz jakie […]
Szukasz sposobu na wyróżnienie się i pozyskanie nowych klientów. Jednym ze sposobów na to jest wykorzystanie sprzedaży wspomaganej. Prowadzisz sklep internetowy, który nie przynosi zysku? To częsty […]
Chcesz poprawić interakcię z klientami i zwiększyć sprzedaż? Dowiedż się, jak stworzyć quiz z rekomendacjami produktów, który zwiększy konwersję W dzisiejszym szybko zmieniającym się świecie e-Commerce, sklepy […]
Klienci oczekują od sklepów nie tylko szerokiego asortymentu i atrakcyjnych cen, ale również pozytywnych wrażeń zakupowych. Treści interaktywne to jeden ze sposobów na spełnienie tych oczekiwań. Konkurencja […]
Szukasz sposobów na zbudowanie profesjonalnego sklepu internetowego, czy platformy e-Commerce. Jeżeli chcesz, żeby rozwiązanie było w pełni dopasowane do Twoich oczekiwań, poznaj dedykowany sklep internetowy, jego funkcje […]
Potrzebujesz nowego sklepu internetowego i zastanawiasz się, jak bezpiecznie wybrać wykonawcę sklepu internetowego. Możesz spotkać się ze skrajnymi opiniami dotyczącymi kosztów stworzenia sklepu internetowego. Chcesz wiedzieć, jak […]
Platforma B2B pomaga obsługiwać wszelkie relacje z partnerami biznesowymi. Obecnie w wielu firmach taki system stanowi nieodzowne narzędzie codziennej pracy.
Comarch e-Sklep to sklep internetowy umożliwiający sprzedaż produktów i usług w modelu detalicznym i B2B. Platforma zapewnia wiele ciekawych możliwości dzięki integracji z systemami Comarch ERP. Jeżeli […]
Na bardzo konkurencyjnym rynku e-Commerce w Polsce działa wiele platform abonamentowych SaaS. Jedną z takich platform jest Sky-Shop.pl, co warto wiedzieć o tym rozwiązaniu i czy to […]
Platforma B2B pomaga obsługiwać wszelkie relacje z partnerami biznesowymi. Obecnie w wielu firmach taki system stanowi nieodzowne narzędzie codziennej pracy.
ACF to ciekawe narzędzie, które może znacznie zwiększyć funkcjonalność strony internetowej opartej na WordPressie. Dzięki ACF można dodać do swojej strony internetowej dowolne dane, których obecnie potrzebujesz. […]
Migracja sklepu internetowego może być dla Twojego biznesu wielką szansą na rozwój, ale jest to złożone przdsięwzięcie. Dlatego, aby przeprowadzić przeniesienie z sukcesem, należy współpracować z rzetelnym […]
Oczywiście trendy w projektowaniu stron internetowych stale się zmieniają. Jednak są trendy mające szczególny potencjał i są one ważnymi wskazówkami jak stworzyć profesjonalną stronę. Co będzie modne […]
Sprzedajesz produkty w sklepie, które wymagają dedykowanego rozwiązania konfiguratora produktu. Jeśli chcesz, żeby rozwiązanie było w pełni dopasowane do Twoich oczekiwań. Poznaj, jak działa i jak wdrożyć […]
Planujesz duży sklep e-Commerce? Jednym z ciekawych rozwiązań do stworzenia takiego sklepu jest Magento. Poznaj wady, zalety i koszty wdrożenia tej platformy. Chcąc rozpocząć sprzedaż w internecie, […]
Twój sklep internetowy nie przynosi zysku, a Klienci nie powracają? To częsty problem w branży e-Commerce. Jakiego rodzaju działania podejmować, by Twój sklep internetowy był sklep internetowy […]
Platform e-Commerce na rynku są dziesiątki, ale jak wybrać tą najlepszą. Jednym z ciekawych rozwiązań do stworzenia sklepu internetowego jest PrestaShop. Poznaj wady, zalety i koszty wdrożenia […]
Prowadzisz sklep internetowy, który nie przynosi zysku? To częsty problem w branży e-Commerce. Żeby zwiększyć sprzedaż musisz poprawić współczynnki konwersji w Twoim sklepie. Co to takiego konwersja […]
Prowadzisz sklep internetowy, który nie przynosi zysku? To częsty problem w branży e-Commerce. Żeby zwiększyć sprzedaż musisz wdrożyć intuicyjną ścieżkę zakupową, dzięki której zwiększysz konwersję sklepu internetowego. […]
Posiadanie sklepu internetowego to nie jednorazowe wdrożenie projektu, ale również proces aktualizacji i administracji. Prowadzenie administracji sklepu ma na celu utrzymanie jej dostępności i bezpieczeństwa. Dzisiejszym świecie […]
Na bardzo konkurencyjnym rynku e-Commerce w Polsce działa wiele tzw. platform abonamentowych SaaS. Jedną z takich platform jest Sky-Shop, co warto wiedzieć o tym rozwiązaniu? Przeszukując internet […]
Szukasz rozwiązanie na gotowy sklep internetowy? Gotowy sklep internetowy to szczególnie ciekawe rozwiązanie dla początkujących firm lub osób, chcących zacząć sprzedaż on-line od razu. Rynek e-Commerce w […]
Na bardzo konkurencyjnym rynku e-Commerce w Polsce działa wiele tzw. platform abonamentowych SaaS. Największą platformą jest Shoper, co warto wiedzieć o tym rozwiązaniu? Przeszukując internet w poszukiwaniu […]
Każdy strona internetowa jest inna i należy do niej podejść indywidualnie. Audyt strony internetowej to testowanie i analiza konkretnej strony internetowej i określenie czy właściwie spełnia swoją […]
Technologia PWA to potężne narzędzie do tworzenia stron internetowych przypominających aplikacje mobilne, które zwiększają zaangażowanie i konwersję oraz obniżają koszty. Aplikacje PWA są coraz bardziej popularne i […]
Rozwojem branży e-Commerce wpływa na powstawianie nowych narzędzi, które z jednej strony usprawniają pracę sklepów internetowych a z drugiej wprowadzają udogodnienia dla Klientów. Ciekawym narzędziem dającym przewagę […]
Sztuczna inteligencja ma ogromny wpływ na branżę e-Commerce, zmieniając i dostosowując sklepy internetowe do nowych wymagań i oczekiwań klientów. Jak wykorzystać sztuczną inteligencję w sklepie internetowym? Sztuczna […]
O tym, czy klient zamówi produkt u Ciebie, czy przejdzie od razu do konwersji, decydują sekundy. Jeśli Twój sklep internetowy działa zbyt wolno, to Twoi potencjalni klienci […]
Szybkość strony internetowej odgrywa kluczową rolę w pozyskiwaniu i zatrzymywaniu użytkowników. Jest wiele sposobów na stworzenie szybkiej, dedykowanej strony internetowej. Jeśli chcesz, żeby rozwiązanie było w pełni […]
Szukając technologii dla profesjonalnej strony lub sklepu internetowego zapewne spotkasz się z Frameworkami JavaScript. Co to jest framework JavaScript i do czego można wykorzystać tą technologię? Strony […]
Jest wiele sposobów na zbudowanie dedykowanej strony internetowej lub aplikacji. Jeśli chcesz, żeby rozwiązanie było w pełni dopasowane do Twoich oczekiwań, poznaj ciekawą technologię, jaką jest Headless […]
Posiadanie sklepu internetowego to nie jednorazowe wdrożenie projektu, ale niekończący się proces prowadzenia sklepu, obsługi klienta, administracji, marketingu, dostosowań do nowych trendów w e-Commerce. Cześć tych obowiązków […]
Systemów sklepów internetowych na rynku są dziesiątki, ale jak wybrać ten najlepszy? Poznaj dwie najbardziej popularne platformy e-Commerce na świecie WooCommerce i Shopify. Założenie sklepu internetowego wiąże […]
Jak odnieść sukces w e-Commerce i zwiększyć sprzedaż w Twoim sklepie internetowym? Jak zapewne wiesz, branża e-Commerce jest wymagająca i konkurencyjna. Jakie narzędzi e-Commerce używać na co […]
Na globalnym rynku e-Commerce konkuruje wiele platform dla sklepów internetowych. Jednym z największych graczy jest Shopify, czy warto wybrać takie rozwiązanie? Przeszukując internet w poszukiwaniu odpowiedzi na […]
O tym, czy klient zamówi produkt u Ciebie, czy przejdzie od razu do konwersji, decydują sekundy. Jeśli Twój sklep internetowy działa zbyt wolno, to Twoi potencjalni klienci […]
Prowadzisz biznes i chcesz przenieść działalność do internetu. Jaki sklep internetowy założyć i jaki rodzaj działalności prowadzić on-line.
Założenie pierwszego sklepu internetowego to bardzo poważny krok prowadzący do niezależności w zakresie zatrudnienia i zarabiania. Wiele osób boi się związanego ryzyka z prowadzeniem sklepu, ale i […]
Rozwój internetu i nowych technologii przyczynił się do stworzenia nowego rynku produktów i usług cyfrowych. Produkty cyfrowe to nie tylko dobry model biznesowy, ale również ciekawe źródło […]
Wraz z dynamicznym rozwojem e-Commerce, sklepy muszą stale ulepszać swoje strategie, aby sprostać rosnącym oczekiwaniom klientów i wyprzedzić konkurencję. Opracowanie efektywnej strategii e-Commerce stanowi kluczowy element dla […]
Tworzenie sklepu internetowego to nie jednorazowe wdrożenie projektu, ale niekończący się proces udoskonaleń, poprawek, dostosowań i eksperymentów. Rozwój sklepu internetowego ma na celu zwiększenie sprzedaży, przyciągnięcie nowych […]
Prowadzisz sklep internetowy, który nie przynosi zysku? To częsty problem w branży e-Commerce. Żeby zwiększyć sprzedaż musisz wdrożyć rozwiązania marketingowe i trendy w e-Commerce, dzięki którym dotrzesz […]
Popularność zakupów online rośnie i rynek e-Commerce rozwija się w niewyobrażalnym tempie. Obecnie największą przeszkodą w zakupach online są wysokie koszty przesyłki oraz często niewygodnych termin dostawy. […]
Jest wiele sposobów na zbudowanie sklepu internetowego. Jeśli chcesz, żeby sklep internetowy był skuteczny i w pełni dopasowany do Twoich oczekiwań, zleć jego wykonanie agencji e-Commerce. E-Commerce […]
Darmowych systemów sklepów internetowych na rynku są dziesiątki, ale jak wybrać ten najlepszy do Twojego e-sklepu. Poznaj darmowe platformy dla sklepu open-source, ich wady i zalety.
Jest wiele sposobów na zbudowanie dedykowanego sklepu internetowego, aplikacji sprzedażowej, czy platformy e-Commerce. Jeśli chcesz, żeby rozwiązanie było w pełni dopasowane do Twoich oczekiwań, poznaj ciekawą technologię, […]
Co to jest WooCommerce i dlaczego WooCommerce jest stworzony dla Twojego sklepu internetowego? WooCommerce to narzędzie, które używasz, jeśli chcesz prowadzić e-sklep.
Sklep B2B pomaga obsługiwać wszelkie relacje z partnerami biznesowymi. Obecnie w wielu firmach taki system stanowi nieodzowne narzędzie codziennej pracy.
Pandemia koronawirusa przyniósł wiele zmian w zakupach online. Główną z nich jest gwałtowny wzrost rynku e-Grocery. Żyjemy w erze internetu, technologii i szybkich zakupów. Dowodem na to […]
Co to jest WooCommerce i dlaczego WooCommerce jest stworzony dla Twojego sklepu internetowego? WooCommerce to narzędzie, które używasz, jeśli chcesz prowadzić e-sklep.
Chesz zlecić projekt sklepu internetowego i nie wiesz od czego zacząć? Wychodząc naprzeciw potrzebom naszych klientów stworzyliśmy elastyczne pakiety sklepów internetowych. Naszym zadaniem jest wykonanie nie tylko […]
Jest wiele sposobów na zbudowanie dedykowanej strony internetowej, aplikacji webowej, czy e-Commerce. Jeśli chcesz, żeby rozwiązanie było w pełni dopasowane do Twoich oczekiwań, poznaj ciekawe rozwiązanie, jakim […]
Zastanawiasz się, co to jest WordPress API? Może pierwszy raz spotykasz się z tym określeniem lub potrzebujesz integracji API na Twojej stronie, lub sklepie WordPress? Zapewne nie wiesz, co […]
Codziennie w internecie coraz częściej i chętniej korzystamy z płatności subskrypcyjnych. Co to jest subskrypcja, jak działa subskrypcja w sklepie internetowym i jakie są zalety tego rozwiązania? […]
Sklep Shoper, czy warto? Poznaj wady i zalety platformy Shoper?
Masz sklep, stronę a pojęcia SEM, SEO i PPC są Ci obce? Znajomość tych pojęć to podstawa sukcesu w internecie. Poznaj marketing internetowy, narzędzia do komunikacji marki i buduj swoją pozycję w internecie.
WordPress jest najpopularniejszą na świecie metodą tworzenia stron www. Dzięki wtyczce WooCommerce to również platforma e-commerce zasilająca 30% wszystkich sklepów.
Systemów sklepów internetowych na rynku są dziesiątki, ale jak wybrać ten najlepszy. Ile kosztuje sklep internetowy na platformie e-Commerce.
Wysyłka produktów to istotny element pracy każdego sklepu internetowego. Koszt wysyłki, szybkość realizacji, szeroki wybór form dostawy.
Platform e-commerce na rynku są dziesiątki, ale jak wybrać tą najlepszą. Poznaj kilka oprogramowań do stworzenia e-sklepu, ich wady, zalety i koszty wdrożenia.
Systemów sklepów internetowych na rynku są dziesiątki, ale jak wybrać ten najlepszy do Twojego e-sklepu. Poznaj oprogramowania dla sklepu abonamentowe i open-source, ich wady i zalety.
Przed założeniem sklepu możesz spotkać się ze skrajnymi opiniami dotyczącymi kosztów uruchomienia sklepu internetowego. Ile kosztuje założenie sklepu, co ma na to wpływ.
E-Commerce zmienia się nie tylko dzięki pojawiającym się nowym trendom, ale również pod wpływem zmieniającego się prawa. Na co musi być gotowy Twój sklepy internetowy w 2023 […]
Dropshipping to światowy trend w e-commerce. Sklep dropshipping nie wymaga magazynowania ani wysyłki produktów.
Ogromna popularność Instagrama powoduje, że może to być jeden z najważniejszych kanałów sprzedaży dla Twojego sklepu internetowego. Reklamuj i sprzedawaj Twoje produkty w miejscu, gdzie klienci spędzają czas w internecie. Czasy, w którym Instagram był […]
Dropshipping to światowy trend w e-commerce. Sklep dropshipping nie wymaga magazynowania ani wysyłki produktów.
Ogromna popularność Facebooka powoduje, że może to być jeden z najważniejszych kanałów sprzedaży dla Twojego sklepu internetowego. Reklamuj i sprzedawaj Twoje produkty w miejscu, gdzie klienci spędzają czas w internecie. Czasy, w których Facebook był wyłącznie serwisem […]
Wielokanałowa sprzedaż w mediach społecznościowych to popularny pomysł na biznes e-Commerce. Sprzedaż wielokanałowa pozwala na lepsze wykorzystywanie potencjału sklepu i docieranie do konsumentów.
Założenie pierwszego sklepu internetowego to bardzo poważny krok prowadzący do niezależności w zakresie zatrudnienia i zarabiania. Wiele osób boi się związanego ryzyka związanego z prowadzeniem sklepu, ale […]
Żyjemy w erze szybkich zakupów. Rynek e-Commerce ewoluuje i obserwujemy narodziny błyskawicznych zakupów i dostawy typu on-demand delivery. Dowodem na to jest popularność trendu Q-commerce i sklepów Dark […]
Systemy CRM pomagają zarządzać relacjami z klientem i obsługują wszelkie powtarzalne czynności kontaktu z klientem. Obecnie w wielu firmach taki system stanowi nieodzowne narzędzie codziennej pracy. Systemy […]
Systemy ERP pomagają obsługiwać wszelkie relacje w obiegu informacji w e-Commerce. Obecnie w wielu sklepach internetowych taki system stanowi nieodzowne narzędzie codziennej pracy. Systemy ERP wspomogą działanie […]
SEO to zestaw praktyk, które stosuje się w stronach internetowych, aby zapewnić widoczność , pozycję strony w wyszukiwarkach i zwiększyć ilośc wejść użytkowników na stronę.
Cross-selling, up-selling i powiązane produkty to ciekawe rozwiązania sprzedażowe wykorzystywane w sklepach internetowych mające na celu zwiększenie sprzedaży w trakcie jednej transakcji. Celem każdego sklepu internetowego jest sprzedaż. […]
Omnichannel marketing to nowoczesne podejście do sprzedaży, które zmieniło podejście do klienta e-Commerce. Dzięki niemu twój sklep internetowy nie tylko zwiększy obroty, ale też pokażesz, że starasz […]
Chcesz podążać za nowymi trendami w e-commerce? Wprowadź rozwiązania m-commerce do twojego sklepu i poczuj korzyści z tego płynące.
Żyjemy w erze szybkich zakupów. Dowodem na to jest popularność trendu Q-commerce, obecnie jednej z najprężniej rozwijających się gałęzi sprzedaży. Aplikacje mobilne, płatności przy użyciu BLIK-a, strony […]
Program lojalnościowy jest ważnym, choć często niedocenianym elementem zwiększania sprzedaży w sklepie internetowym. Każdy program lojalnościowy to działania podejmowane przez sklepy internetowe, których celem jest pozyskanie i […]
Prowadzenie sklepu internetowego ma na celu obsługę sklepu i zamówień, zwiększenie sprzedaży, przyciągnięcie nowych klientów i poprawę konwersji.