Poradnik e-Commerce
Poradnik e-Commerce – Baza wiedzy sklepy internetowe – WordPress – WooCommerce – Pozycjonowanie e-Commerce SEO/SEM
Poradnik e-Commerce
Dowiedz się jak krok po kroku uruchomić i prowadzić sklep internetowy. Z naszego poradnika e-Commerce dowiesz się także, w jaki sposób skutecznie sprzedawać i wykorzystać cały potencjał e-Commerce.
Baza wiedzy dla sklepów internetowych pomoże Ci dobrać odpowiednie rozwiązanie e-Commerce, płatności, dostawy, poznać trendy e-Commerce oraz dowiedzieć się jak pozycjonować sklep internetowy. Jeśli zapoznasz się z naszymi artykułami i w dalszym ciągu będziesz miał wątpliwości dotyczące rozpoczęcia działalności w e-Commerce, napisz do naszych specjalistów.
Założenie pierwszego sklepu internetowego to bardzo poważny krok prowadzący do niezależności w zakresie zatrudnienia i zarabiania. Wiele osób boi się związanego ryzyka z prowadzeniem sklepu, ale i […]
Rozwój internetu i nowych technologii przyczynił się do stworzenia nowego rynku produktów i usług cyfrowych. Produkty cyfrowe to nie tylko dobry model biznesowy, ale również ciekawe źródło […]
Prowadzisz sklep internetowy, który nie przynosi zysku? To częsty problem w branży e-Commerce. Żeby zwiększyć sprzedaż musisz wdrożyć rozwiązania marketingowe i trendy w e-Commerce, dzięki którym dotrzesz […]
Popularność zakupów online rośnie i rynek e-Commerce rozwija się w niewyobrażalnym tempie. Obecnie największą przeszkodą w zakupach online są wysokie koszty przesyłki oraz często niewygodnych termin dostawy. […]
Jest wiele sposobów na zbudowanie dedykowanego sklepu internetowego, aplikacji sprzedażowej, czy platformy e-Commerce. Jeśli chcesz, żeby rozwiązanie było w pełni dopasowane do Twoich oczekiwań, poznaj ciekawą technologię, […]
Pandemia koronawirusa przyniósł wiele zmian w zakupach online. Główną z nich jest gwałtowny wzrost rynku e-Grocery. Żyjemy w erze internetu, technologii i szybkich zakupów. Dowodem na to […]
Chesz zlecić projekt sklepu internetowego i nie wiesz od czego zacząć? Wychodząc naprzeciw potrzebom naszych klientów stworzyliśmy elastyczne pakiety sklepów internetowych. Naszym zadaniem jest wykonanie nie tylko […]
Jest wiele sposobów na zbudowanie dedykowanej strony internetowej, aplikacji webowej, czy e-Commerce. Jeśli chcesz, żeby rozwiązanie było w pełni dopasowane do Twoich oczekiwań, poznaj ciekawe rozwiązanie, jakim […]
Zastanawiasz się, co to jest WordPress API? Może pierwszy raz spotykasz się z tym określeniem lub potrzebujesz integracji API na Twojej stronie, lub sklepie WordPress? Zapewne nie wiesz, co […]
Codziennie w internecie coraz częściej i chętniej korzystamy z płatności subskrypcyjnych. Co to jest subskrypcja, jak działa subskrypcja w sklepie internetowym i jakie są zalety tego rozwiązania? […]
Sklep Shoper, czy warto? Poznaj wady i zalety platformy Shoper?
Masz sklep, stronę a pojęcia SEM, SEO i PPC są Ci obce? Znajomość tych pojęć to podstawa sukcesu w internecie. Poznaj marketing internetowy, narzędzia do komunikacji marki i buduj swoją pozycję w internecie.
WordPress jest najpopularniejszą na świecie metodą tworzenia stron www. Dzięki wtyczce WooCommerce to również platforma e-commerce zasilająca 30% wszystkich sklepów.
Systemów sklepów internetowych na rynku są dziesiątki, ale jak wybrać ten najlepszy. Ile kosztuje sklep internetowy na platformie e-Commerce.
Wysyłka produktów to istotny element pracy każdego sklepu internetowego. Koszt wysyłki, szybkość realizacji, szeroki wybór form dostawy.
Platform e-commerce na rynku są dziesiątki, ale jak wybrać tą najlepszą. Poznaj kilka oprogramowań do stworzenia e-sklepu, ich wady, zalety i koszty wdrożenia.
Systemów sklepów internetowych na rynku są dziesiątki, ale jak wybrać ten najlepszy do Twojego e-sklepu. Poznaj oprogramowania dla sklepu abonamentowe i open-source, ich wady i zalety.
Przed założeniem sklepu możesz spotkać się ze skrajnymi opiniami dotyczącymi kosztów uruchomienia sklepu internetowego. Ile kosztuje założenie sklepu, co ma na to wpływ.
E-Commerce zmienia się nie tylko dzięki pojawiającym się nowym trendom, ale również pod wpływem zmieniającego się prawa. Na co musi być gotowy Twój sklepy internetowy w 2023 […]
Dropshipping to światowy trend w e-commerce. Sklep dropshipping nie wymaga magazynowania ani wysyłki produktów.
Ogromna popularność Instagrama powoduje, że może to być jeden z najważniejszych kanałów sprzedaży dla Twojego sklepu internetowego. Reklamuj i sprzedawaj Twoje produkty w miejscu, gdzie klienci spędzają czas w internecie. Czasy, w którym Instagram był […]
Dropshipping to światowy trend w e-commerce. Sklep dropshipping nie wymaga magazynowania ani wysyłki produktów.
Ogromna popularność Facebooka powoduje, że może to być jeden z najważniejszych kanałów sprzedaży dla Twojego sklepu internetowego. Reklamuj i sprzedawaj Twoje produkty w miejscu, gdzie klienci spędzają czas w internecie. Czasy, w których Facebook był wyłącznie serwisem […]
Wielokanałowa sprzedaż w mediach społecznościowych to popularny pomysł na biznes e-Commerce. Sprzedaż wielokanałowa pozwala na lepsze wykorzystywanie potencjału sklepu i docieranie do konsumentów.
Założenie pierwszego sklepu internetowego to bardzo poważny krok prowadzący do niezależności w zakresie zatrudnienia i zarabiania. Wiele osób boi się związanego ryzyka związanego z prowadzeniem sklepu, ale […]
Żyjemy w erze szybkich zakupów. Rynek e-Commerce ewoluuje i obserwujemy narodziny błyskawicznych zakupów i dostawy typu on-demand delivery. Dowodem na to jest popularność trendu Q-commerce i sklepów Dark […]
Systemy CRM pomagają zarządzać relacjami z klientem i obsługują wszelkie powtarzalne czynności kontaktu z klientem. Obecnie w wielu firmach taki system stanowi nieodzowne narzędzie codziennej pracy. Systemy […]
Systemy ERP pomagają obsługiwać wszelkie relacje w obiegu informacji w e-Commerce. Obecnie w wielu sklepach internetowych taki system stanowi nieodzowne narzędzie codziennej pracy. Systemy ERP wspomogą działanie […]
SEO to zestaw praktyk, które stosuje się w stronach internetowych, aby zapewnić widoczność , pozycję strony w wyszukiwarkach i zwiększyć ilośc wejść użytkowników na stronę.
Cross-selling, up-selling i powiązane produkty to ciekawe rozwiązania sprzedażowe wykorzystywane w sklepach internetowych mające na celu zwiększenie sprzedaży w trakcie jednej transakcji. Celem każdego sklepu internetowego jest sprzedaż. […]
Omnichannel marketing to nowoczesne podejście do sprzedaży, które zmieniło podejście do klienta e-Commerce. Dzięki niemu twój sklep internetowy nie tylko zwiększy obroty, ale też pokażesz, że starasz […]
Chcesz podążać za nowymi trendami w e-commerce? Wprowadź rozwiązania m-commerce do twojego sklepu i poczuj korzyści z tego płynące.
Żyjemy w erze szybkich zakupów. Dowodem na to jest popularność trendu Q-commerce, obecnie jednej z najprężniej rozwijających się gałęzi sprzedaży. Aplikacje mobilne, płatności przy użyciu BLIK-a, strony […]
Program lojalnościowy jest ważnym, choć często niedocenianym elementem zwiększania sprzedaży w sklepie internetowym. Każdy program lojalnościowy to działania podejmowane przez sklepy internetowe, których celem jest pozyskanie i […]
Prowadzenie sklepu internetowego ma na celu obsługę sklepu i zamówień, zwiększenie sprzedaży, przyciągnięcie nowych klientów i poprawę konwersji.
Posiadanie i prowadzenie sklepu internetowego to ciągłe relacje z Klientem, dostosowanie się do ich potrzeb i nowych trendów w e-Commerce. Obecnie obsługa klienta nie jest już tym, […]
Jest wiele czynników mających wpływ na to, żeby na Twoją stronę internetową wchodziło więcej użytkowników i dokonywało oczekiwanej konwersji, robiąc zakupy na Twojej platformie. Jednym z nich […]
Przed założeniem sklepu możesz spotkać się ze skrajnymi opiniami dotyczącymi kosztów uruchomienia sklepu internetowego. Ile kosztuje założenie sklepu, co ma na to wpływ.
Rynek e-commerce w Polsce rozwija się bardzo szybko i co druga złotówka wydana przez Polaków trafia do sklepów internetowych. Jak założyć sklep internetowy krok po kroku.
Myślisz o poszerzeniu swojej działalności lub założeniu biznesu w internecie? Internet ułatwia prowadzenie nowoczesnego biznesu. Załóż sklep internetowy i docieraj do szerokiej grupy klientów. Sprawdź, jak zacząć […]
Rynek e-Commerce w Polsce, w Europie i na świecie rozwija się bardzo szybko. Taka dynamika rozwoju rynku sprzedaży internetowej to wielka szansa dla Twojego sklepu na rozpoczęcie […]
E-Commerce szybko stał się wiodącym kanałem sprzedaży i wymiany towarów. Nowe technologie, nowe trendy i korona wirus spowodowały wzrost znaczenia sprzedaży internetowej na całym świecie. Handel elektroniczny […]
Chcesz dokonać całościowej zmiany Twojej strony internetowej, która przyciągnie więcej klientów? Dowiedz się jak to zrobić dzięki SXO.
Prowadzisz sklep internetowy i chcesz zwiększyć sprzedaż? Poznaj sprawdzone rozwiązania i nowe trendy marketingowe.
Jest wiele sposobów na zbudowanie wizerunku w internecie. Jeśli chcesz, żeby strona internetowa była w pełni dopasowana do Twoich oczekiwań, zleć jej wykonanie agencji interaktywnej. Chcesz wiedzieć, […]
Badasz ruch na swojej stronie internetowej? Bez niego trudno efektywnie zarządzać swoim biznesem. Przeczytaj jakie są sposoby na to, by klienci chętniej odwiedzali Twój e-Commerce.
E-Commerce rozwija się bardzo szybko i co druga złotówka wydana przez Polaków trafia do e-sklepów. Własny sklep internetowy krok po kroku.
Coraz więcej sklepów internetowych oprócz formy zapłaty przelewem oferuje płatność odroczoną w terminie o 30 dni. Jakie są jej korzyści dla sprzedawcy? Poznaj tę metodę i wprowadź do swojego sklepu internetowego.
Opis produktu to kluczowy element sklepu i karty produktu, który ma wpływ na konwersje i wzrost sprzedaży. Jak zrobić opis produktu, aby był przyjazny użytkownikom, wyszukiwarce Google […]
E-Commerce to dynamiczna branża, które podlega ciągłym zmianom i trendom. Jakie trendy w e-Commerce wykorzystać w sklepie internetowym?
Masz sklep, stronę a pojęcia SEM, SEO i PPC są Ci obce? Znajomość tych pojęć to podstawa sukcesu w internecie. Poznaj marketing internetowy, narzędzia do komunikacji marki i buduj swoją pozycję w internecie.
Zastanawiasz się, co to jest API? Może pierwszy raz spotykasz się z tym określeniem lub potrzebujesz integracji API na Twojej stronie, lub sklepie? Zapewne nie wiesz, co to jest […]
Każdy sklep internetowy jest inny i należy do niego podejść indywidualnie. Audyt sklepu internetowego to testowanie i analiza konkretnego sklepu internetowego i określenie czy właściwie spełnia swoją podstawową funkcję.
Każdy sklep internetowy dotyka problemem porzuconych koszyków. Klienci opuszczają sklep bez finalizowania transakcji i przeglądają ofertę konkurencji. Na szczęście można skutecznie ograniczyć ilość porzuconych koszyków oraz masz […]
Klienci sklepu internetowego kupują oczami. Jeśli coś jest brzydkie, nie chcą tego mieć. Dlatego tak ważne jest to, aby zdjęcia produktów w Twoim sklepie wyglądały spójnie i […]
Chcesz założyć sklep internetowy i zastanawiasz się, w jak działa sklep internetowy i jaki rodzaj działalności możesz prowadzić on-line?
Internet przepełniony jest od treści. Co minutę pojawia się miliony postów na Facebooku i wyszukiwań w Google. W gąszczu informacji e-mail jest wciąż cenną i skuteczną formą […]
Codziennie w internecie coraz częściej i chętniej korzystamy z subskrypcji. Co to jest subskrypcja, jak działa i jakie są zalety tego rozwiązania? Pojęcie subskrypcji używane w internecie […]
Jest wiele sposobów na zbudowanie dedykowanej strony internetowej, aplikacji webowej, czy e-Commerce. Jeśli chcesz, żeby rozwiązanie było w pełni dopasowane do Twoich oczekiwań, zleć jego wykonanie firmie […]
Handel ucieka do internetu i biznesy online rozwijają się w imponującym tempie. Taka dynamika rozwoju to wielka szansa dla Ciebie na zarabianie w internecie. Biznesy w internecie […]
Co zrobić, żeby odnieść sukces w e-Commerce i zwiększyć miesięczne obroty w Twoim sklepie internetowym? W zależności od branży, każdy przedsiębiorca będzie miał inną odpowiedź na to […]
Co warto sprzedawać w sklepie internetowym? Jakie produkty klienci chętnie kupują w internecie? Skorzystaj z naszego poradnika i rozpocznij planowanie własnej platformy sprzedażowej z konkurencyjną ofertą.
Karta produktu to kluczowy element sklepu, który ma wpływ na konwersje i wzrost sprzedaży. Jak ją zaprojektować, aby była przyjazna użytkownikom i skutecznie pomagała w realizowaniu celów […]
Dobry pomysł na e-sklep to podstawa jego sukcesu. Jaki pomysł na sklep internetowy i co sprzedawać w internecie? Pomysł na sklep internetowy – przegląd rozwiązań.
Jak zacząć e-Commerce krok po kroku? Kompletny poradnik na temat jak rozpocząć e-Commerce i odnieść sukces prowadząc sklep internetowy.
E-Commerce to nie tylko sklepy internetowe, ale cała elektroniczna gospodarka. E-Commerce dotyczy wszelkiego rodzaju transakcji biznesowych w internecie.
Szukasz niezależności finansowej i pomysłu na pierwszy biznes? Podstawą sukcesu jest dobry pomysł. W internecie można sprzedawać wszystko, ale bez ciekawego pomysłu na ofertę sprzedażową trudno będzie […]
Systemy ERP pomagają obsługiwać wszelkie relacje w obiegu informacji w przedsiębiorstwie. Obecnie w wielu firmach taki system stanowi nieodzowne narzędzie codziennej pracy. Systemy ERP wspomogą działanie firmy, […]
E-Commerce to nie tylko sklepy internetowe, ale cała elektroniczna gospodarka. E-Commerce dotyczy wszelkiego rodzaju transakcji biznesowych w internecie.
SEM oznacza marketing w wyszukiwarkach internetowych, czyli połączenie pozycjonowania organicznego SEO i płatnych reklam PPC, które zapewniają widoczność i zwiększają ilość wejść na stronę.
Google Shopping (Zakupy Google) to wyszukiwarka ofert sklepów internetowych stworzona przez Google, która ma pomagać w zakupach i porównywaniu ofert sklepów internetowych.
Podcasty wdarły się do naszej codzienności i trudno wielu z nas wyobrazić sobie bez nich życie. Zapewne i Ty spotkałeś się z pojęciem podcast i chciałbyś dowiedzieć się […]
Pozycjonowanie SEO jest darmowe, ponieważ nie płacisz Google. Musisz się liczyć z kosztem usługi SEO: audyt, pozycjonowanie on-site, off-site, strategia SEO.
E-Commerce to nie tylko sklepy internetowe, ale cała elektroniczna gospodarka. E-Commerce dotyczy wszelkiego rodzaju transakcji biznesowych w internecie.
Skuteczna promocja sklepu internetowego to główny czynnik mający wpływ na wzrost sprzedaży. Jak to osiągnąć?
Pozycjonowanie strony internetowej to zestaw praktyk, które stosuje się w stronach internetowych, aby zapewnić widoczność , pozycję strony w wyszukiwarkach i zwiększyć ilość wejść na stronę.
Dobry pomysł na e-sklep to podstawa jego sukcesu. Jaki pomysł na sklep internetowy i co sprzedawać w internecie? Pomysł na sklep internetowy – przegląd rozwiązań.
Chcesz rozpocząć sprzedaż online i zastanawiasz się ile może zarobić sklep internetowy?
Wysyłka produktów to istotny element pracy każdego sklepu internetowego. Koszt wysyłki, szybkość realizacji, szeroki wybór form dostawy.
Porównywarki cen to ważny element rynku e-Commerce, który ma bardzo ważny wpływ decyzje klientów w internecie i na wzrost sprzedaży sklepów internetowych. Dzięki nim Twój sklep internetowy nie […]