Strona WCAG WordPress

Web Content Accessibility Guidelines (WCAG) to zbiór zaleceń dotyczące tworzenia dostępnych stron internetowych, ze szczególnym uwzględnieniem osób narażonych na wykluczenie cyfrowe - osób niepełnosprawnych, lub starszych.

Kryteria poziomu dostępności strony WCAG 2.1

Standard WCAG składa się z czterech głównych zasad.

Postrzegalność

Informacje na stronie internetowej muszą być tak podane, żeby mogły zostać odebrane przez osoby z różnymi ograniczeniami np. dodanie tekstu alternatywnego do obrazków dla osób niewidomych.

Funkcjonalność

Strona internetowa i jej komponenty muszą być dostępne dla osób z różnymi ograniczeniami np. osoby z ograniczeniami ruchowymi powinny móc przeglądać stronę za pomocą klawiatury zamiast myszki.

Zrozumiałość

Informacje na stronie i jej obsługa powinna być zrozumiała dla osób z niej korzystających np. treści strony powinny być napisane tak, żeby czytnik ekranu mógł odpowiednio odczytać stronę.

Solidarność

Struktura i działanie strony powinno spełniać standardy odpowiednie dla zastosowanych technologii, co ma umożliwić długotrwałe funkcjonowanie strony np. używać standardowych elementów HTML.

Każde z kryteriów przyporządkowane jest do jednego z poziomów dostępności. Wyróżniono trzy poziomy dostępności: A – podstawowy, AA oraz AAA – najwyższy. Dla realizacji poziomu AA należy spełnić kryteria dla poziomu A, jak i AA. Analogicznie sytuacja wygląda w przypadku poziomu AAA.

Kalkulator wyceny strony internetowej

Potrzebujesz indywidualnej wyceny Twojej strony internetowej? Skorzystaj z naszego Kalkulatora!

Strony internetowe - nasze realizacje

Nie ogranicza nas branża, ani komunikacja. Chętnie podejmujemy wyzwania projektu każdej strony internetowej One Page.
Zobacz więcej

Baza wiedzy

Strony internetowe WordPress – Sklepy internetowe WooCommerce – Pozycjonowanie SEO – Media społecznościowe – Branding – Identyfikacja wizualna – Projektowanie graficzne
wysyłki w sklepie internetowym

Jakie wysyłki w sklepie internetowym?

Bramki płatności online to kluczowy element powodzenia sklepu internetowego. Co brać pod uwagę wybierając szybkie płatności? | Porównanie prowizji, opłat, ofert płatności Dotpay, Przelewy24, PayU, Tpay, Fondy i inne.

ile trwa założenie sklepu internetowego

Ile trwa założenie sklepu internetowego?

Jak wygląda i ile trwa założenie sklepu internetowego oraz co zrobić, by uprościć pracę agencji e-commerce i przyśpieszyć realizację projektu | Etapy: wycena, przygotowanie treści, projekt i wdrożenie, UX, testy, optymalizacja i SEO, utrzymanie i rozwój e-sklepu.

jaki sklep internetowy założyć

Jaki sklep internetowy założyć?

Prowadzisz biznes i chcesz przenieść działalność do internetu. Jaki sklep internetowy założyć i jaki rodzaj działalności prowadzić on-line | Sklep internetowy, dropshipping, marketplace, strona firmowa ze sklepem, systemy rezerwacji, e-learning, omnichannel.

jak założyć bloga krok po kroku

Jak założyć bloga WordPress?

Blog internetowy to narzędzie, które może spełniać wiele ról w internecie. Na blogu możesz dzielić się z wiedzą i pasjami. | Jak założyć bloga poradnik: nazwa, domena, hosting, instalacja i konfiguracja WordPress, panel użytkownika, jak edytować bloga i dodawać wpisy.

Co to jest WooCommerce?

Co to jest WooCommerce i dlaczego WoooCommerce jest stworzony dla Twojego sklepu internetowego? WooCommerce to narzędzie, które używasz, jeśli chcesz prowadzić e-sklep | Co to jest WooCommerce i dlaczego warto wybrać WordPressa

Platforma B2B – co to jest?

Platforma B2B pomaga obsługiwać wszelkie relacje z partnerami biznesowymi. Obecnie w wielu firmach taki system stanowi nieodzowne narzędzie codziennej pracy | Platforma B2B i B2C, system B2B, integracje B2B

bramki platnosci online szybkie platnosci

Które bramki płatności online wybrać?

Bramki płatności online to kluczowy element powodzenia sklepu internetowego. Co brać pod uwagę wybierając szybkie płatności? | Porównanie prowizji, opłat, ofert płatności Dotpay, Przelewy24, PayU, Tpay, Fondy i inne.

Rozwoj sklepu internetowego-wordpress woocommerce

Rozwój sklepu internetowego

Tworzenie sklepu internetowego to nie jednorazowe wdrożenie projektu, ale niekończący się proces. Rozwój sklepu internetowego zwiększa sprzedaż i poprawia konwersję | Rozwój sklepu, aktualizacja i edycja treści, modyfikacja funkcjonalności i wyglądu, wsparcie developerskie

Zamów stronę WCAG!

Projektujemy strony internetowe WordPress, sklepy internetowe WooCommerce, pozycjonujemy w Google, dbamy o media społecznościowe. Tworzymy kompleksowe kreacje, projekty graficzne i identyfikacje wizualne.
Zadzwoń do nas 730 170 330, wyślij brief, albo napisz, aby otrzymać informację cenową