Proces tworzenia sklepu internetowego
Możesz liczyć na nasze wsparcie i zaangażowanie na wszystkich etapach projektu sklepu internetowego: wycena, projekt i wdrożenie, pozycjonowanie SEO, administracja.
Etapy tworzenia sklepu internetowego
Naszym zadaniem jest wykonanie nie tylko estetycznego, funkcjonalnego sklepu internetowego, ale przede wszystkim wykonanie go w sposób profesjonalny. By to osiągnąć i końcowy efekt współpracy satysfakcjonował obie stron, konieczne jest zapoznanie się każdego Klienta z procesem tworzenia sklepów.
Projekt i wdrożenie
Projekt graficzny, UX, dostosowanie treści, wdrożenie, rozwój i testy.
Poznaj etapy tworzenia sklepu internetowego
Wiemy jak ważne jest dotrzymywanie terminów przy tworzeniu sklepu internetowego. Poznaj nasz proces projektowy i jego etapy. Początkiem współpracy jest brief od Ciebie lub nasza wstępna wycena. Sam projekt sklepu internetowego startuje po podpisania umowy, od momentu wpłacenia zaliczki oraz dostarczenia wszystkich wymaganych wytycznych co do projektu i materiałów do Twojego sklepu.
Przykładowy proces projektu sklepu w naszej agencji e-Commerce
Modyfikacja to tura zmian, zmiana koncepcji na inną, w znacznym stopniu zmieniająca układ projektu. Dodatkowe modyfikacje to koszt 5% ceny pakietu. Zmiana to szczegółowe dopracowanie projektu, zmiana układu graficznego elementów projektu, połączenie elementów, dodanie innych, zmiana kolorów, dopisanie tekstów i inne drobne zmiany. Dodatkowe modyfikacje i zmiany projektu sklepu internetowego od 50 zł/godz. – pełny cennik. Poprawka usunięcie błędu lub niewielkiego braku, ktory powstał w procesie projektowym. Poprawki w projekcie są darmowe.
Poznaj nasz dynamiczny proces wyceny, budowy, rozwoju i utrzymania sklepu internetowego
Stworzymy dla Ciebie profesjonalny sklep internetowy, zadbamy o wszystkie aspekty techniczne i utrzymanie i obsługę. Doradzimy Ci najskuteczniejsze rozwiązania dostosowane do Twojego e-biznesu. Nasz ekspert e-Commerce podpowie Ci, jak rozwijać sklep, by rosła Twoja sprzedaż w internecie!
Analiza i wycena
Każdy e-biznes i sklep internetowy jest inny. Dbamy o to, by e-sklep realizował zapotrzebowanie Twojego biznesu. Sklep może składać się z odmiennych elementów, mieć zróżnicowany asortyment produktów, jak również integracje z różnymi narzędziami zewnętrznymi. Dlatego nasze wyceny są indywidualne.
Badanie potrzeb
Przed zaproponowaniem najlepszego rozwiązanie, analizujemy konkurencję, chcemy poznać Twoje potrzeby i oczekiwania. Stawiamy na indywidualne podejście, dbamy o szczegóły i chcemy dobrze poznać Twój biznes. Tylko wtedy wdrożenie sklepu przyniesie oczekiwane efekty.
Projekt sklepu
Po podpisaniu umowy oraz zebraniu niezbędnych treści i informacji od razu przejdziemy do działania, by szybko i sprawnie wdrożyć Twój e-sklep. Wspólnie ustalimy projekt, dostosujemy treści, zapewnimy spójność serwisu z Twoją marką. Zadbamy o przejrzystą strukturę sklepu, by był intuicyjny dla każdego użytkownika.
Konfiguracja i integracje
Skonfigurujemy Twój sklep internetowy tak, by był funkcjonalny i dostosowany do potrzeb klientów. Zadbamy o dodatkowe integrację z płatnościami online, systemami księgowo-magazynowymi, firmami kurierskimi, systemami marketingowymi, abyś mógł wygodnie obsługiwać cały biznes online.
Testy, akceptacja i publikacja
Razem z Tobą sprawnie przeanalizujemy dane uzyskane w trakcie testów, aby szybko wprowadzić niezbędne modyfikacje i poprawki. Wszystkie działania prowadzone na tym etapie są po to, by sklep działał sprawnie i płynnie. Po uzyskaniu Twojej akceptacji uruchomimy i przekażemy Twój sklep internetowy.
Utrzymanie i rozwój
Pomożemy Ci w kompletnej obsłudze Twojego e-biznesu, administracji, pozycjonowaniu i rozwoju sklepu. Gwarantujemy Ci wsparcie specjalistów różnych specjalności: opiekuna e-Commerce, Grafika, Developera, specjalistę SEO. Zadbamy o pełną optymalizację i dostosowanie sklepu do wyszukiwarki Google.
Kontakt i wycena
Zobacz nasz cennik i pakiety, zrób wstępną kalkulację Twojej strony internetowej lub wyceń projekt, złóż zamówienie i podpisz umowę.
Cennik i pakiety
Co jest dla Ciebie najważniejsze: jakość, cena, funkcjonalność, atrakcyjna grafika?
Kalkulacja sklepu
Zrób wstępną kalkulację Twojej sklepu dodając funkcje i wygląd jaki oczekujesz.
Indywidualna wycena
Potrzebujesz indywidualną wycenę sklepu uwzględniającą specyfikę Twojego projektu?
Podpisanie umowy
Poznaj warunki współpracy, określ niezbędne funkcjonalności i podpisz umowę wdrożenia.
Składanie zapytania: Komunikacja z agencją na tym etapie za pomocą adresu e-mail: studio@thenewlook.pl
Czas odpowiedzi do 48 godz., w przypadku braku odpowiedzi prosimy o ponowny kontakt.
Zamówienia i płatności: Przy zamówieniach do 3000 zł netto – płatność 100% z góry, przy projektach droższych wymagamy 50% zaliczki i przesłania potwierdzenia przelewu.
Po zaksięgowaniu wpłaty na naszym koncie bankowym zamówienie jest automatycznie kierowane do realizacji, a po skończeniu projektu jest wysłana Faktura VAT.
Projekt i wdrożenie
Startujemy projekt! Projektujemy graficznie, wdrażamy funkcjonalności, rozwijamy według Twoich sugestii i testujemy przed uruchomieniem.
Projekt
Zbieramy i analizujemy informacje z Twoim udziałem, aby móc szybko i precyzyjnie wdrożyć sklep internetowy. Dlatego zależy nam, by pozyskać jak najwięcej danych na starcie projektu.
Wdrożenie
Nasi projektanci przygotują projekt sklepu, którego zmiany możesz obserwować on-line. Projektujemy i wdrażamy sklep, uwzględniając potrzeby biznesowe i user experience.
Testowanie
Z Twoją pomocą finalizujemy treści w sklepie, wprowadzamy niezbędne poprawki, testujemy sklep pod względem błędów oraz wyświetlania na urządzeniach mobilnych.
Komunikacja w czasie projektu: Komunikacja z agencją na tym etapie za pomocą adresu e-mail: sklepy@thenewlook.pl
Czas odpowiedzi do 48 godz, w przypadku braku odpowiedzi prosimy o ponowny kontakt.
Termin realizacji: Rozpoczęcie terminu realizacji zamówienia biegnie od momentu spełnienia obu warunków:
• Zaksięgowania na naszym koncie wpłaty od Klienta
• Dostarczenia wszystkich wymaganych wytycznych i materiałów przez Klienta – zdjęcia, treści i inne materiały określone w umowie. Więcej na – materiały do sklepu internetowego
Wdrożenie bazowe sklepu internetowego WordPress + WooCommerce obejmuje
- projekt graficzny sklepu zgodnie z pakietem,
- polonizację sklepu,
- konfiguracja e-maili transakcyjnych,
- ustawienia podatków VAT,
- standardowa konfiguracja wysyłki,
- podłączenie jednego sposobu płatności,
- zatowarowanie testowe 4 do 10 produktów.
Dokładna, ostateczna cena sklepu internetowego jest uzależniona od pełnych rozmiarów projektu, Twoich oczekiwań, stopnia skomplikowania oraz ilości zmian. Poziom skomplikowania projektu przekłada się na czas i ilość pracy oraz ostateczną wycenę. Ceny nie zawierają kosztów zakupu zdjęć, innych niezbędnych materiałów do realizacji projektu.
Cennik wybranych pakietów sklepu internetowego obejmują projekt graficzny wykonany według wytycznych klienta oraz ilość poprawkę zgodnie z pakietem. W przypadku dodatkowych prac i poprawek, rozliczamy projekt za roboczo godziny. Cena roboczo godziny zaczyna się od 40 PLN netto po wykonaniu usługi lub według stawek wynegocjowanych indywidualnie. Zobacz nasz cennik dodatkowych prac wsparcia sklepu WordPress WooCommerce.
Wsparcie po wdrożeniowe jest udzielane na 30 dni od momentu wdrożenia sklepu internetowego i podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego. Gwarancja na wykonany sklep obowiązuje przy podpisaniu umowy administracyjnej.
Wdrożenie Pakietu sklep internetowy obejmuje
Pakiet Podstawowy
- 1 indywidualny projekt str. głównej
- 2 modyfikacje projektu
- nielimitowane poprawki projektu
- Czas realizacji do 20 dni
więcej o pakiecie: Sklep internetowy Podstawowy
Pakiet Rozszerzony
- 1 indywidualny projekty str. głównej
- 4 modyfikacje projektu
- nielimitowane poprawki projektu
- Czas realizacji 20 dni
więcej o pakiecie: Sklep internetowy Rozszerzony
Pakiet PRO
- 2 indywidualne projekty str. głównej
- 6 modyfikacji projektu
- nielimitowane poprawki projektu
- Czas realizacji do 30 dni
więcej o pakiecie: Sklep internetowy PRO
Materiały konieczne do wykonania sklepu
- Materiały: zdjęcia i opisy produktów, teści na poszczególne strony
- Hosting + domena: dostęp do hostingu strony z poziomu administratora
- Dane sklepu: dane firmy i adres operatora sklepu, numer konta bankowego
- E-mail: jaki jest główny adres e-mail sklepu do maili transakcyjnych
- Płatności: podpisana umowa z operatorem płatności: Przelewy24 / DotPay / PayU / Tpay i dostęp do panelu (login + hasło)
- Podatki i VAT: sceny w sklepie brutto, czy netto. Stawki podatkowe w sklepie.
- Metody wysyłki: podpisana umowa z operatorem obsługującym wysyłki firma kurierska, InPost, Poczta Polska, Apaczka i dostęp do panelu (login + hasło)
- Darmowa wysyłka: czy w sklepie ma być darmowa wysyłka, jeżeli tak od jakiej kwoty
- Za pobraniem: czy w sklepie ma być opcja wysyłki za pobraniem i płatności przy odbiorze
- Stany magazynowe: czy produkty, których nie ma w magazynie mają być ukryte
- Google: dostęp do konta Google Analytics / Google Tag Manager i Google Ads (login + hasło)
- Newsletter: dostęp do platformy mailingowej MailChimp (login + hasło)
- Opinie: czy w sklepie mają być włączone automatyczne opinie w produktach
Dodatkowe opłaty poza pakietem
Dodatkowe modyfikacje projektu strony internetowej nie uwzględnione w wycenie strony i specyfikacji to koszt od 40 zł/godz. – pełny cennik.
Modyfikacja to zmiana koncepcji na inną, w znacznym stopniu zmieniająca układ projektu, połączenie elementów z kilku projektów wstępnych lub dodanie innych zmian w projekcie.
Dodatkowa podstrona to 60 zł netto za wdrożenie podstrony lub wycena godzinowa na podstawie przesłanych treści.
Optymalizacja i pozycjonowanie
Zadbamy o pozycję SEO Twojego nowego sklepu internetowego WordPress i poprawimy wyniki wyszukiwania Google.
Uzupełnieniem naszej oferty projektowej jest wsparcie w zakresie optymalizacji i pozycjonowania SEO. Dzięki tym dodatkowym działaniom sklep łatwiej się pozycjonuje i jest częściej odwiedzana przez potencjalnych klientów. Zobacz naszą dodatkową ofertę pozycjonowania sklepu internetowego juz od 150 PLN.
Optymalizacja
Prowadzimy działania podnoszące sprawność działania sklepu, szybkość ładowania i użyteczności.
Pozycjonowanie SEO
Pomagamy Indeksować sklep w Google, wdrażamy i konfigurujemy narzędzia SEO.
Wsparcie SEO
Budujemy wartościowe treści, prowadzimy audyt konkurencji
Komunikacja z agencją na tym etapie za pomocą adresu e-mail: sklepy@thenewlook.pl
Czas odpowiedzi do 48 godz, w przypadku braku odpowiedzi prosimy o ponowny kontakt.
Utrzymanie i rozwój
Twój WordPress w dobrych rękach! Oferujemy stałą opiekę nad Twoim nowym sklepem. Możemy administrować, aktualizować i rozwijać sklep za ciebie.
Prowadzenie sklepu WordPress nie jest trudne. Jeżeli będzie to konieczne służymy radą i pomocą przez pierwszy miesiąc od wystartowania strony oraz dodatkową usługą wsparcia i administrowania sklepu w przyszłości.
Administracja
Oferta obejmuje kompleksowy pakiet usług związanych z bieżącą administracją i bezpieczeństwem sklep WordPress.
Rozwój sklepu
Bieżąca pomoc w obsłudze i rozwoju funkcjonalności, zmianami treści oraz wyglądu sklep WordPress.
Szkolenie
Z nami poznasz potrzebne funkcje systemu WordPress. Odpowiemy na Twoje pytania związane z obsługą sklepu.
Wsparcie HelpDesk
Odpowiemy na wszelkie Twoje pytania związane z obsługą WordPress. Oferujemy dedykowane wsparcie i rozwój sklepu.
Modele współpracy
Na drodze do celu pracujemy używając dwóch modeli współpracy.
Fixed price
Cena realizacji ustalana na początku współpracy, po analizie funkcjonalnej i dokładnym wyznaczeniu zakresu prac i przyjęciu określonych założeń projektowych.
- Z góry ustalona cena, szczegóły i termin realizacji
- Niezmienność ceny, płacisz za ustalone prace
- Mniejsza elastyczność w prowadzeniu projektu
Time & Material
W modelu tym rozliczenie następuje na podstawie zakontraktowanego czasu i ustalonej stawki dziennej lub godzinowej.
- Rozliczenie na podstawie raportów czasowych
- Płacisz tylko za realnie poświęcony czas
- Uzyskanie najlepszego możliwego efektu
- Duża elastyczność, zmiany założeń w trakcie trwania projektu
- Optymalizacja rozwiązań projektu