Pozycjonowanie sklepów internetowych

Zajmujemy się organicznym pozycjonowaniem sklepów internetowych w Google i marketingiem w Internecie.
Audyt SEO sklepu internetowego
Budowanie wartościowych treści
Marketing lokalny Google
Media społecznościowe

Pozycjonowanie sklepów internetowych – SEO

Stworzenie sklepu internetowego nawet o najbardziej interesującej i oryginalnej ofercie produktowej nie wystarczy, aby odniósł sukces. Aby dotrzeć do klientów, trzeba zoptymalizować sklep do wymagań Googla i zadbać o to, aby był widoczny dla wyszukiwarki. Oznacza to, iż użytkownicy będą mogli odnaleźć Twój sklep internetowy za pomocą wyszukiwarki.

Skuteczne pozycjonowanie sklepu internetowego zależy od bardzo wielu czynników. Dlatego też każdy sklep analizujemy zarówno pod kątem przyjazności dla użytkownika (usability, accessibility), jak i struktury, estetyki oraz przede wszystkim dostosowania do wymagań pozycjonowania dla wyszukiwarki Google (SEO).

Audyt Twojego sklepu i konkurencji

Istnieje ponad 100 ważnych czynników decydujących o pozycji sklepu www w Internecie. Przed przystąpieniem do pracy nad sklepem, stworzymy audyt, w którym wykażemy elementy wymagające poprawy, a równocześnie zaproponujemy konkretne rozwiązania.

Content Marketing

Stworzymy wartościowe treści do Twojego sklepu i pomożemy Ci dotrzeć z nią do Twoich potencjalnych klientów. Unikatowa treść jest niezbędna do skutecznego pozycjonowania sklepu internetowego w Google, ale przede wszystkim do przyciągnięcia uwagi klientów, aby pozostali w Twoim sklepie na dłużej i polecił swoim znajomym.

Link Building

Link Building to proces tworzenia sieci powiązań z Twoim sklepem internetowym. Tu również podstawową zasadą jest jakość, a nie ilość, co gwarantuje stały wzrost ruchu w Twoim sklepie internetowym.

Marketing Lokalny

Pozycjonowanie odnosi się do skali lokalnej lub ogólnopolskiej. Marketing lokalny wymaga zoptymalizowania Twojego sklepu w odniesieniu do konkurencji lokalnej. To również pozycjonowanie w mapach Google oraz stworzenie profesjonalnej wizytówki Twojej firmy.

Media społecznościowe

Media społecznościowe są obecnie niezbędnym elementem strategii i promocji firm oraz marek w Internecie. Są też nieocenionym miejscem kontaktu z Twoimi klientami. Tylko na Facebook’u jest obecnych 16 mln użytkowników z Polski.

Pozycjonowanie sklepów internetowych w Google

Pozycjonowanie SEO Google

Pokaż swoje produkty w usługach Google i docieraj do milionów klientów w Polsce i w internecie na całym świecie

wordpress woocommerce

Pozycjonowanie sklepu SEO

Zadbamy o pozycję SEO Twojego sklepu WordPress, poprawimy wyniki wyszukiwania organicznego w Google

Kampanie produktowe

Kampanie produktowe pomagają promować sklep i dostarczają użytkownikom Google szczegółowych informacji o produktach

Pozycjonowanie sklepu internetowego SEO/SEM cennik

Potrzebujesz indywidualną wycenę pozycjonowania Twojego sklepu internetowego? Zobacz nasz cennik optymalizacji i pozycjonowania SEO/SEM !

Pozycjonowanie sklep internetowy cennik SEO

Pozycjonowanie sklep WordPress cennik: przykładowa kalkulacja ceny wykonania pozycjonowania sklepu WordPress wraz z zestawieniem podstawowych czynników wpływających na cenę.
Sklep SEO
od 100 PLN
  • Podstawowe SEO
  • Optymalizacja sklepu
  • SEO WordPress
Zobacz cennik
Sklep optymalizacja
od 250 PLN
  • Audyt sklepu
  • Cache'owanie sklepu
  • Optymalizacja elementów sklepu
Zobacz cennik
Abonament SEO
od 550 PLN
  • Pozycjonowanie fraz kluczowych
  • Optymalizacja treści sklepu
  • Content Marketing
  • Planowanie strategii
  • Raporty działań
Zobacz pakiety
Kampanie produktowe
od 450 PLN
  • Kampania targetowana do potencjalnych klientów
  • Reklamy w Google, Mapy Google, Youtube, Zakupy Google
Zobacz pakiety
Powyższe ceny pozycjonowania sklepu internetowego obowiązują przy zamówieniu sklepu internetowego WordPress. Pozycjonowanie organiczne SEO istniejących sklepów internetowych podlega indywidualnej wycenie.

Pozycjonowanie w Google SEO/SEM

Skuteczne pozycjonowanie organiczne stron i sklepów oraz kampanie Google Ads
Pozycjonowanie organicznie stron i sklepów internetowych to najbardziej efektywny rodzaj marketingu w internecie. Połączone z profesjonalnymi kampaniami Google Ads pozwala zapewnić wysokie wyniki w Google i realizować skuteczne kampanie internetowe zwiększające zasięg.
  • Pozycjonowanie stron WordPress
  • Pozycjonowanie sklepów WooCommerce

Pozycjonowanie organiczne stron i sklepów internetowych to proces, który może wymagać tworzenia treści i pozycjonowania na zasadach miesięcznych. Koszt pozycjonowania stron internetowych uzależniony jest od zakresu działań SEO, zasięgu pozycjonowania oraz konkurencyjności branży w wynikach Google.

Pozycjonowanie Google SEO/SEM
już450
PLN
Zobacz pakiety

Reklama natywna – PPC

Niezbędne jest to, aby Twój sklep internetowy był widoczny dla wyszukiwarek, dzięki czemu klienci będą mogli go łatwiej odnaleźć.

Nasze działania mają doprowadzić do tego, aby Twój sklep zajmowała jak najwyższą pozycję w wynikach wyszukiwania.

PPC - Pay Per Click

Zwiększaj zasięg swoich treści i promuj swój serwis wykorzystując nowoczesne technologie marketingowe! Dzięki narzędziom analitycznym wskażemy Ci najskuteczniejsze
 formy promocji, które zwiększą zyski Twojej firmy.

PPC – Pay per Click (płać za kliknięcie) to model opłat za płatną reklamę w wyszukiwarkach, czyli tzw. wyniki płatne. Wyniki płatne wróżniane są najczęściej napisem ‚Reklama’ i występują obok wyników organicznych.

Marketing w wyszukiwarkach – SEM

SEM = SEO + PPC

Marketing internetowy służy poprawianiu dostępu klientów do sklepu internetowego poprzez zwiększenie jego widoczności w wyszukiwarkach.

Marketing w wyszukiwarkach – SEM (Search Engine Marketing) to ogół działań promocyjnych, które mają na celu uzyskanie jak najlepszych pozycji sklepu internetowego w (zarówno organicznych – SEO, jak i płatnych – PPC) wynikach wyszukiwania, na wybrane słowa, frazy kluczowe wpisywane przez użytkowników w zapytaniu do wyszukiwarki.

Pozycjonowanie sklepów internetowych

SEO – (Search Engine Optimization)

SEO to proces długofalowy, poprawiający ilość ruchu przychodzącego z wyników wyszukiwarek (Google) na pozycjonowany sklep. Pozycjonowanie sklepu internetowego koncentruje się nie tylko na ilości ruchu, ale także jego jakości.

Efekty SEO będą widoczne dopiero po kilku tygodniach, a nawet miesiącach. Są to jednak działania o długotrwałym efekcie.

Według badań SEO jest najbardziej efektywnym kanałem marketingu w Internecie.

Reklama natywna

PPC (Pay Per Click) – płać za kliknięcie

PPC to jednorazowa akcja, która nadaje się do działań promocyjnych. Jest to narzędzie bardzo elastyczne dzięki możliwości szybkiego uruchomienia kampanii, tworzenia fraz kluczowych oraz wysokości tzw. bidów (maksymalna cena za kliknięcie). Klient nie ponosi żadnego kosztu za wyświetlenie reklamy i płaci jedynie za kliknięcie w link reklamy.

Internauci bardzo pozytywnie odbierają takie formy reklamy natywnej ze względu na przyjazną, tekstową formę oraz wysoką wartość informacyjną.

Projektowanie sklepów internetowych - nasze realizacje

Nie ogranicza nas branża, ani komunikacja. Chętnie podejmujemy wyzwania projektu każdego sklepu internetowego.
Zobacz więcej

Optymalny sklep internetowy?

Optymalny sklep internetowy to taki, który klienci będą mogli odnaleźć za pomocą wyszukiwarki internetowej, a elementy budowy sklepu oraz treści w niem zamieszczone przyciągają na dłużej i skłaniają do powrotu.

Niezbędne jest to, aby sklep internetowy był widoczny dla wyszukiwarek (Google), a docelowo użytkownicy mogli odnaleźć Twój sklep za pomocą wyszukiwarki internetowej.

Projektowanie sklepów internetowych – optymalnych i nowoczesnych wymaga audytu SEO, który dokładnie określi, w jaki sposób powinien on być wykonany. Działania te mają doprowadzić również do tego, aby sklep internetowy zajmował jak najwyższą pozycję w wynikach wyszukiwania. Bez optymalizacji nawet najlepszy sklep, czy działania promocyjne, mogą nie przynieść oczekiwanych rezultatów.

Baza wiedzy sklepy internetowe

Strony internetowe WordPress – Sklepy internetowe WooCommerce – Pozycjonowanie SEO – Media społecznościowe – Branding – Identyfikacja wizualna – Projektowanie graficzne
sprzedaż w mediach społecznościowych

Sprzedaż w mediach społecznościowych

Wielokanałowa sprzedaż w mediach społecznościowych to popularny pomysł na biznes e-Commerce. Sprzedaż wielokanałowa pozwala na lepsze wykorzystywanie potencjału sklepu i docieranie do konsumentów. | Sprzedaż wielokanałowa: sklep na Facebooku i Instagramie, Zakupy Google, Allegro, porównywarki cen.

seo co to jest optymalizacja pozycjonowanie

SEO co to jest?

SEO to zestaw praktyk, które stosuje się w stronach internetowych, aby zapewnić widoczność , pozycję strony w wyszukiwarkach i zwiększyć ilośc wejść użytkowników na stronę. | SEO definicje, SEO Google, samodzielne pozycjonowanie SEO, agencje SEO, skuteczne pozycjonowanie organiczne, audyt strony, WordPress SEO, pozycjonowanie sklepu.

Prowadzenie sklepu internetowego

Prowadzenie sklepu internetowego

Prowadzenie sklepu internetowego ma na celu obsługę sklepu i zamówień, zwiększenie sprzedaży, przyciągnięcie nowych klientów i poprawę konwersji. | Obsługa klientów, wysyłki i zwroty, promocje w sklepie, pozyskiwanie klientów, pozycjonowanie SEO, sprzedaż wielokanałowa, marketing, media społecznościowe, monitorowanie wyników i administracja.

własny sklep internetowy jak zacząć

Własny sklep internetowy jak zacząć?

E-Commerce rozwija się bardzo szybko i co druga złotówka wydana przez Polaków trafia do e-sklepów. Własny sklep internetowy krok po kroku | Co sprzedawać, Rodzaje sklepów internetowych, Platforma e-commerce, Design i UX, Logistyka i płatności, Regulamin, Marketing i SEO.

E-Commerce co to jest

E-Commerce co to jest?

E-Commerce to nie tylko sklepy internetowe, ale cała elektroniczna gospodarka. E-Commerce dotyczy wszelkiego rodzaju transakcji biznesowych w internecie | E-Commerce podstawowe pojęcia, platformy e-Commerce, charakterystyka rynku e-Commerce, sukces w e-Commerce, trendy w e-Commerce, rynek e-Commerce w Polsce.

hosting pod sklep internetowy

Jaki hosting pod sklep internetowy?

Od jakości hostingu zależy to, jak szybko będzie działał Twój sklep internetowy, ilu klientów jest w stanie obsłużyć, a zatem jakie przyniesie zyski. Jaki wybrać hosting pod sklep internetowy? | Hosting: Serwer wirtualny, VPS, parametry techniczne, limity, bezpieczeństwo, ranking hostingów pod e-sklep

wysyłki w sklepie internetowym

Jakie wysyłki w sklepie internetowym?

Wysyłka produktów to istotny element pracy każdego sklepu internetowego. Koszt wysyłki, szybkość realizacji, szeroki wybór form dostawy | Firmy kurierskie, Punkty odbioru, Poczta Polska, Broker kurierski, dostawy zagraniczne, Fulfillment, Dropshipping

marketplace co to jest

Marketplace co to jest i jak działa?

Marketplace to innowacyjne podejście do e-handlu, przypominające internetowe targowisko, w którym swoją ofertę przedstawia wielu sprzedawców | Co to jest Sklep Marketplace – wady i zalety. Sklep Marketplace na WordPress + WooCommerce

pozycjonowwanie wordpress poradnik seo

Pozycjonowanie WordPress poradnik

Z założenia WordPress jest bardzo przyjazny dla SEO. WordPress lubi wyszukiwarkę Google z wzajemnością. | SEO definicje, Skuteczne SEO Google, samodzielne pozycjonowanie SEO, skuteczne pozycjonowanie WordPress, pozycjonowanie i optymalizacja strony WordPress – dobre praktyki, audyt strony WordPress SEO.

Jak założyć sklep na Facebooku

Jak założyć sklep na Facebooku?

Ogromna popularność Facebooka powoduje, że może to być jeden z najważniejszych kanałów sprzedaży dla Twojego sklepu internetowego. Reklamuj i sprzedawaj Twoje produkty w miejscu, gdzie klienci spędzają czas w internecie. Czasy, w których Facebook był wyłącznie serwisem […]

cross-selling up-selling sklep internetowy

Cross-selling i up-selling w sklepie internetowym

Cross-selling, up-selling i powiązane produkty to ciekawe rozwiązania sprzedażowe wykorzystywane w sklepach internetowych mające na celu zwiększenie sprzedaży w trakcie jednej transakcji. Celem każdego sklepu internetowego jest sprzedaż. […]

Skąd brać darmowe zdjęcia

Skąd brać darmowe zdjęcia na stronę, Facebooka, do prezentacji?

Zdjęcia ilustrujące stronę internetową, bloga lub sklep odgrywają bardzo ważną rolę, przyciągają klientów, czytelników, zachęcają do czytania, przeglądania i częstszych odwiedzin. Oczywiście najlepiej, jeżeli strona internetowa ilustrowany […]

Potrzebujesz pozycjonowanie sklepu SEO?

Projektujemy strony internetowe WordPress, sklepy internetowe WooCommerce, pozycjonujemy w Google, dbamy o media społecznościowe. Tworzymy kompleksowe kreacje, projekty graficzne i identyfikacje wizualne.
Zadzwoń 730 170 330, wyślij brief, albo napisz do nas, aby otrzymać informację cenową