Pozycjonowanie sklepów internetowych

Zajmujemy się organicznym pozycjonowaniem sklepów internetowych w Google i marketingiem w Internecie.
Audyt SEO sklep internetowy

Audyt SEO sklepu internetowego

Tworzenie wartościowych treści

Tworzenie wartościowych treści

Marketing lokalny Google

Marketing lokalny Google

pozycjonowanie media społecznościowe

Media społecznościowe

Pozycjonowanie sklepów internetowych – SEO

Stworzenie sklepu internetowego nawet o najbardziej interesującej i oryginalnej ofercie produktowej nie wystarczy, aby odniósł sukces. Aby dotrzeć do klientów, trzeba zoptymalizować sklep do wymagań Googla i zadbać o to, aby był widoczny dla wyszukiwarki. Oznacza to, iż użytkownicy będą mogli odnaleźć Twój sklep internetowy za pomocą wyszukiwarki.

Skuteczne pozycjonowanie sklepu internetowego zależy od bardzo wielu czynników. Dlatego też każdy sklep analizujemy zarówno pod kątem przyjazności dla użytkownika (usability, accessibility), jak i struktury, estetyki oraz przede wszystkim dostosowania do wymagań pozycjonowania dla wyszukiwarki Google (SEO).

Audyt strony internetowej

Audyt Twojej strony i konkurencji

Istnieje ponad 100 czynników decydujących o pozycji strony www w Internecie. Przed przystąpieniem do pracy nad stroną, stworzymy audyt, w którym wykażemy elementy wymagające poprawy, a równocześnie zaproponujemy konkretne rozwiązania.

Content marketing

Content Marketing

Stworzymy wartościowe treści na Twoją stronę i pomożemy Ci dotrzeć z nią do Twoich potencjalnych klientów. Unikatowa treść jest niezbędna do skutecznego pozycjonowania stron internetowych w Google, ale przede wszystkim do przyciągnięcia uwagi użytkownika, aby pozostał na Twojej stronie na dłużej i polecił ją swoim znajomym.

Link Building

Link Building

Link Building to proces tworzenia sieci powiązań z Twoją stroną. Tu również podstawową zasadą jest jakość, a nie ilość, co gwarantuje stały wzrost ruchu na Twojej stronie.

Marketing Lokalny

Marketing Lokalny

Pozycjonowanie odnosi się do skali lokalnej lub ogólnopolskiej. Marketing lokalny wymaga zoptymalizowania Twojej strony w odniesieniu do konkurencji lokalnej. To również pozycjonowanie w mapach Google oraz stworzenie profesjonalnej wizytówki Twojej firmy.

Pozycjonowanie Media społecznościowe

Media społecznościowe

Media społecznościowe są obecnie niezbędnym elementem strategii i promocji firm oraz marek w Internecie. Są też nieocenionym miejscem kontaktu z Twoimi klientami. Tylko na Facebook’u jest obecnych 16 mln użytkowników z Polski.

Pozycjonowanie sklepów internetowych w Google

zakupy google shopping
Pozycjonowanie Google
Pokaż swoją firmę, markę w usługach Google i docieraj do milionów klientów w Polsce i w internecie na całym świecie
Czytaj więcej
wordpress woocommerce
Pozycjonowanie sklepu SEO
Zadbamy o pozycję SEO Twojego sklepu WordPress, poprawimy wyniki wyszukiwania organicznego w Google
Czytaj więcej
google ads
Kampanie produktowe

od 650 PLN

Kampanie produktowe pomagają promować sklep i dostarczają użytkownikom Google szczegółowych informacji o produktach
Więcej o integracji

Pozycjonowanie sklepu internetowego SEO/SEM cennik

Potrzebujesz indywidualną wycenę pozycjonowania Twojego sklepu internetowego? Zobacz nasz cennik optymalizacji i pozycjonowania SEO/SEM!

Pozycjonowanie sklep internetowy cennik SEO

Pozycjonowanie sklep WordPress cennik: przykładowa kalkulacja ceny wykonania pozycjonowania sklepu WordPress wraz z zestawieniem podstawowych czynników wpływających na cenę.
Sklep SEO
od 100 PLN
  • Podstawowe SEO
  • Optymalizacja sklepu
  • SEO WordPress
Zobacz cennik
Sklep optymalizacja
od 250 PLN
  • Audyt sklepu
  • Cache'owanie sklepu
  • Optymalizacja elementów sklepu
Zobacz cennik
Abonament SEO
od 550 PLN
  • Pozycjonowanie fraz kluczowych
  • Optymalizacja treści sklepu
  • Content Marketing
  • Planowanie strategii
  • Raporty działań
Zobacz pakiety
Kampanie produktowe
od 450 PLN
  • Kampania targetowana do potencjalnych klientów
  • Reklamy w Google, Mapy Google, Youtube, Zakupy Google
Zobacz pakiety
Powyższe ceny pozycjonowania sklepu internetowego obowiązują przy zamówieniu sklepu internetowego WordPress. Pozycjonowanie organiczne SEO istniejących sklepów internetowych podlega indywidualnej wycenie.

Pozycjonowanie w Google SEO/SEM

Skuteczne pozycjonowanie organiczne stron i sklepów oraz kampanie Google Ads
Pozycjonowanie organicznie stron i sklepów internetowych to najbardziej efektywny rodzaj marketingu w internecie. Połączone z profesjonalnymi kampaniami Google Ads pozwala zapewnić wysokie wyniki w Google i realizować skuteczne kampanie internetowe zwiększające zasięg.
  • Pozycjonowanie stron WordPress
  • Pozycjonowanie sklepów WooCommerce

Pozycjonowanie organiczne stron i sklepów internetowych to proces, który może wymagać tworzenia treści i pozycjonowania na zasadach miesięcznych. Koszt pozycjonowania stron internetowych uzależniony jest od zakresu działań SEO, zasięgu pozycjonowania oraz konkurencyjności branży w wynikach Google.

zakupy google shopping
Pozycjonowanie Google SEO/SEM

już 450 PLN


  • Pozycjonowanie strona WordPress

  • Pozycjonowanie abonamentowe

  • Content marketing i Copywriting

Zobacz pakiety

Reklama natywna – PPC

Niezbędne jest to, aby Twoja strona była widoczna dla wyszukiwarek, dzięki czemu użytkownicy będą mogli ją łatwiej odnaleźć.

Nasze działania mają doprowadzić do tego, aby Twoja strona zajmowała jak najwyższą pozycję w wynikach wyszukiwania.

PPC – Pay Per Click

Zwiększaj zasięg swoich treści i promuj swój serwis wykorzystując nowoczesne technologie marketingowe! Dzięki narzędziom analitycznym wskażemy Ci najskuteczniejsze formy promocji, które zwiększą zyski Twojej firmy.

PPC – Pay per Click (płać za kliknięcie) to model opłat za płatną reklamę w wyszukiwarkach, czyli tzw. wyniki płatne. Wyniki płatne wróżniane są najczęściej napisem ‚Reklama’ i występują obok wyników organicznych.

Marketing w wyszukiwarkach – SEM

SEM = SEO + PPC

Marketing internetowy służy poprawianiu dostępu użytkownika do strony www poprzez zwiększenie jego widoczności w wyszukiwarkach.

Marketing w wyszukiwarkach – SEM (Search Engine Marketing) to ogół działań promocyjnych, które mają na celu uzyskanie jak najlepszych pozycji strony internetowej w (zarówno organicznych – SEO, jak i płatnych – PPC) wynikach wyszukiwania, na wybrane słowa, frazy kluczowe wpisywane przez użytkowników w zapytaniu do wyszukiwarki.

Pozycjonowanie stron internetowych

SEO – (Search Engine Optimization)

SEO to proces długofalowy, poprawiający ilość ruchu przychodzącego z wyników wyszukiwarek (Google) na pozycjonowaną stronę. Pozycjonowanie stron internetowych koncentruje się nie tylko na ilości ruchu, ale także jego jakości.

Efekty SEO będą widoczne dopiero po kilku tygodniach, a nawet miesiącach. Są to jednak działania o długotrwałym efekcie.

Według badań SEO jest najbardziej efektywnym kanałem marketingu w Internecie.

Reklama natywna

PPC (Pay Per Click) – płać za kliknięcie

PPC to jednorazowa akcja, która nadaje się do działań promocyjnych. Jest to narzędzie bardzo elastyczne dzięki możliwości szybkiego uruchomienia kampanii, tworzenia fraz kluczowych oraz wysokości tzw. bidów (maksymalna cena za kliknięcie). Klient nie ponosi żadnego kosztu za wyświetlenie reklamy i płaci jedynie za kliknięcie w link reklamy.

Internauci bardzo pozytywnie odbierają takie formy reklamy natywnej ze względu na przyjazną, tekstową formę oraz wysoką wartość informacyjną.

Projektowanie stron internetowych – nasze realizacje

Nie ogranicza nas branża, ani komunikacja. Chętnie podejmujemy wyzwania projektu każdej strony internetowej.

Optymalny sklep internetowy?

Optymalny sklep internetowy to taki, który klienci będą mogli odnaleźć za pomocą wyszukiwarki internetowej, a elementy budowy sklepu oraz treści w niem zamieszczone przyciągają na dłużej i skłaniają do powrotu.

Niezbędne jest to, aby sklep internetowy był widoczny dla wyszukiwarek (Google), a docelowo użytkownicy mogli odnaleźć Twój sklep za pomocą wyszukiwarki internetowej.

Projektowanie sklepów internetowych – optymalnych i nowoczesnych wymaga audytu SEO, który dokładnie określi, w jaki sposób powinien on być wykonany. Działania te mają doprowadzić również do tego, aby sklep internetowy zajmował jak najwyższą pozycję w wynikach wyszukiwania. Bez optymalizacji nawet najlepszy sklep, czy działania promocyjne, mogą nie przynieść oczekiwanych rezultatów.

Baza wiedzy pozycjonowanie SEO

Strony internetowe WordPress – Sklepy internetowe WooCommerce – Pozycjonowanie SEO – Media społecznościowe – Branding – Identyfikacja wizualna – Projektowanie graficzne
Strategie marketingowe B2B

Strategie marketingowe B2B

Klienci biznesowi są wymagający i oczekują rozwiązań, które przyniosą im realne korzyści. Jak w tym dynamicznym środowisku wyróżnić się i osiągnąć sukces? Odpowiedzią jest dobrze przemyślany marketingu […]

Leady B2B co to jest

Leady B2B co to jest i jak je pozyskać?

Dowiedz się jak zwiększyć sprzedaż i poprawić ruch na stronie dzięki wdrożeniu strategii pozyskiwania leadów.

Opinie w sklepie internetowym

Opinie w sklepie internetowym

Współczesny konsument przed podjęciem decyzji zakupowej coraz częściej sięga po opinie innych klientów. Recenzje produktów odgrywają kluczową rolę w procesie podejmowania decyzji zakupowych online, wpływając zarówno na […]

Podejmowanie decyzji zakupowych

Podejmowanie decyzji zakupowych

Prowadzisz sklep internetowy i chcesz wiedzieć, jak klienci podejmują decyzje zakupowe. Odpowiedź na to pytanie jest kluczowa dla zrozumienia, jak działa współczesny konsument. Każdego dnia podejmujemy setki […]

Marketing B2B

Marketing B2B – definicja, przykłady, trendy

Klienci biznesowi są wymagający i oczekują rozwiązań, które przyniosą im realne korzyści. Jak w tym dynamicznym środowisku wyróżnić się i osiągnąć sukces? Odpowiedzią jest dobrze przemyślany marketingu […]

marketing medyczny

Marketing medyczny

Jesteśmy konsumentami coraz bardziej świadomymi i dbającymi o swoje zdrowie. Branża produktów i usług medycznych, napędzana trendami, rozwija się bardzo dynamicznie, a konkurencja na tym rynku jest […]

Marketing dla branży health & beauty

Marketing dla branży health & beauty

Jesteśmy konsumentami coraz bardziej świadomymi swojej urody i dbania o zdrowie. Branża health & beauty, napędzana tymi trendami, rozwija się bardzo dynamicznie, a konkurencja na tym rynku […]

Customer experience w sklepie internetowym

Customer experience w sklepie internetowym

Chcesz, aby Twój sklep internetowy przyciągały uwagę i zachęcały do zakupów? Customer experience to narzędzie, które pomoże Ci osiągnąć ten cel. Dzięki niemu możesz stworzyć wciągające doświadczenia […]

Rich content co to jest

Rich content co to jest?

Chcesz, aby Twoje produkty przyciągały uwagę i zachęcały do kliknięcia? Rich content to narzędzie, które pomoże Ci osiągnąć ten cel. Dzięki niemu możesz stworzyć wciągające doświadczenia zakupowe, […]

Kalkulator inwestycji deweloperskich

Kalkulator inwestycji deweloperskiej

Kalkulatory na stronie dewelopera to narzędzie do angażowania i konwersji użytkowników. Jeżeli chcesz, żeby rozwiązanie było w pełni dopasowane do Twoich oczekiwań, poznaj jak zastosować kalkulator inwestycji […]

Blog firmowy

Blog firmowy

Blog firmowy to narzędzie, które spełnia wiele ról w promocji w Internecie. Publikując wpisy na stronie związane z Twoją firmą lub marką, zwiększasz swoją wiarygodność oraz komunikujesz się z klientami.

Przeczytasz o: Blog firmowy, relacje z klientem, Content marketing, Baza wiedzy, Marketing internetowy, Pozycjonowanie SEO.
marketing automation co to jest

Marketing automation co to jest?

Twój sklep internetowy nie przynosi zysku, a Klienci nie powracają? To częsty problem w branży e-Commerce. Jakiego rodzaju działania podejmować, by Twój sklep internetowy był sklep internetowy […]

5/5 - (26 votes)

Potrzebujesz pozycjonowanie sklepu SEO?