Google PageSpeed Insights

Twoje strona WordPress może działać szybciej na każdym urządzeniu i mieć lepsze wyniki w Google PageSpeed Insights.
PageSpeed Insights

PageSpeed Insights

Zadbamy o optymalizację strony lub sklepu WordPress i poprawimy wyniki w Google PageSpeed Insights. Optymalizujemy i pozycjonujemy organiczne strony i sklepy oparte o WordPress + WooCommerce. Dbamy aby strony WordPress były przyjazne wyszukiwarce Google i dobrze się pozycjonowały.

Co to jest Google PageSpeed Insights?

Google PageSpeed Insights to urządzenie do analizowania zawartości stron internetowych, które następnie sugeruje sposoby zwiększenia szybkości jej wyświetlania.

Wynik wydajności PageSpeed Insights to raport podaje ocenę, która podsumowuje wydajność strony. “Zielony” wynik 90 lub więcej jest uważany za dobry, “pomarańczowy” 50 do 90 to wynik wymagający poprawy, a “czerwony” poniżej 50 jest uważany za słaby.

Optymalizacja WordPress pod PageSpeed Insights

Optymalizacja strony i sklepy WordPress. Poznaj nasze Pakiety optymalizacji WordPress, które przedstawiają przykładowa kalkulacja ceny usługi optymalizacji i pozycjonowania strony WordPress, sklepu WordPress + WooCommerce.

Optymalizacja
Strona WordPress
od 100 PLN
  • Audyt PageSpeed i GTmetrix
  • Optymalizacja strony
  • Cache'owanie strony
Zobacz cennik
Optymalizacja
Sklep WordPress
od 250 PLN
  • Audyt PageSpeed i GTmetrix
  • Optymalizacja sklepu
  • Cache'owanie sklepu
Zobacz cennik
strona internetowa wordpress

Przetestuj prędkość Twojej strony

Przetestuj bezpłatnie prędkość Twojej strony internetowej na wszystkich urządzeniach dzięki narzędziu Google PageSpeed Insights.

Optymalizacja WordPress i pozycjonowanie SEO

Stworzenie strony internetowej nawet o najbardziej interesującej i oryginalnej treści nie wystarczy, aby odniosła ona sukces. Aby dotrzeć do użytkowników trzeba zoptymalizować stronę do wymagań Google i zadbać o to, aby była widoczna dla wyszukiwarek. Oznacza to, iż użytkownicy będą mogli odnaleźć Twoją stronę za pomocą tych wyszukiwarek.

Skuteczne pozycjonowanie stron internetowych zależy od bardzo wielu czynników. Dlatego też każdą stronę analizujemy zarówno pod kątem przyjazności dla użytkownik (usability, accessibility), jak i struktury, estetyki oraz przede wszystkim dostosowania do wymagań pozycjonowania dla wyszukiwarki Google (SEO).

Pozycjonowanie stron internetowych

Pozycjonowanie SEO to proces długofalowy, poprawiający ilość ruchu przychodzącego z wyników wyszukiwarek (Google) na pozycjonowaną stronę. Pozycjonowanie stron internetowych koncentruje się nie tylko na ilości ruchu, ale także jego jakości. Efekty SEO będą widoczne dopiero po kilku tygodniach, a nawet miesiącach. Są to jednak działania o długotrwałym efekcie. Według badań SEO jest najbardziej efektywnym kanałem marketingu w Internecie.

Audyt Twojej strony i konkurencji

Istnieje ponad 100 czynników decydujących o pozycji strony www w Internecie. Przed przystąpieniem do pracy nad stroną, stworzymy audyt, w którym wykażemy elementy wymagające poprawy, a równocześnie zaproponujemy konkretne rozwiązania.

Content Marketing

Stworzymy wartościowe treści na Twoją stronę i pomożemy Ci dotrzeć z nią do Twoich potencjalnych klientów. Unikatowa treść jest niezbędna do skutecznego pozycjonowania stron internetowych w Google, ale przede wszystkim do przyciągnięcia uwagi użytkownika, aby pozostał na Twojej stronie na dłużej i polecił ją swoim znajomym.

Link Building

Link Building to proces tworzenia sieci powiązań z Twoją stroną. Tu również podstawową zasadą jest jakość, a nie ilość, co gwarantuje stały wzrost ruchu na Twojej stronie.

Optymalizacja strony WordPress pod SEO

Optymalna strona WordPress to taka, którą użytkownicy będą mogli odnaleźć za pomocą wyszukiwarki internetowej, a elementy budowy strony oraz treści na niej zamieszczone przyciągają na dłużej i skłaniają do powrotu.

Niezbędne jest to, aby strona była widoczna dla wyszukiwarek (Google), a docelowo użytkownicy mogli odnaleźć Twoją stronę za pomocą wyszukiwarki internetowej.

Projektowanie stron internetowych – optymalnych i nowoczesnych wymaga audytu SEO, który dokładnie określi w jaki sposób powinna ona być wykonana. Działania te mają doprowadzić również do tego, aby nasza strona zajmowała jak najwyższą pozycję w wynikach wyszukiwania. Bez optymalizacji nawet najlepsze strona, czy działania promocyjne, mogą nie przynieść oczekiwanych rezultatów.

strona internetowa wordpress

Pozycjonowanie WordPress SEO

Potrzebujesz pozycjonowanie strony WordPress lub sklepu WooCommerce? Napisz do nas i zapytaj o indywidualną wycenę.

Strony internetowe WordPress

Projektujemy stronę internetową dla Ciebie, dla Twojej firmy lub marki. Dlatego taki projekt wymaga indywidualnej wyceny dla Ciebie lub dopasowania Pakietu strony internetowej.

Strona One Page
2100 zł
od 1850 PLN
  • 1 podstrona
  • Indywidualny projekt str. głównej + 2 modyfikacje
  • Czas pracy projektanta do 10 godz.
więcej o pakiecie
Strona Starter
3180 zł
za 2650 PLN
  • 5 podstrona
  • Indywidualny projekt str. głównej + 4 modyfikacje
  • Czas pracy projektanta do 25 godz.
więcej o pakiecie
Strona Standard
5220 zł
za 4350 PLN
  • 10 podstron
  • Indywidualny projekt str. głównej + 4 modyfikacje
  • 2 projekty indywidualne podstron
  • Czas pracy projektanta do 50 godz.
więcej o pakiecie
Strona Biznes
7020 zł
od 5850 PLN
  • 15 podstron
  • 2 indywidualne projekt str. głównej + 6 modyfikacji
  • 4 projekty indywidualne podstron
  • Czas pracy projektanta do 80 godz.
więcej o pakiecie

Kalkulator wyceny strony WordPress

Potrzebujesz indywidualnej wyceny Twojej strony WordPress? Skorzystaj z naszego Kalkulatora stron internetowych!

Sklep internetowy WordPress + WooCommerce

Zaprojektujemy sklep internetowy dla Ciebie, dla Twojej firmy lub marki. Dlatego taki projekt wymaga indywidualnej wyceny dla Ciebie lub dopasowania Pakietu sklepu internetowego: Podstawowym Rozszerzony, PRO, Premium.

Sklep Starter
2805 zł
za 2550 PLN
  • Projekt str. głównej
  • 1 modyfikacja projektu
  • Czas realizacji do 10 dni
więcej o pakiecie
Sklep Plus
4345 zł
za 3950 PLN
  • Projekt str. głównej
  • 2 modyfikacje projektu
  • Czas realizacji 15 dni
więcej o pakiecie
Sklep Standard
5445 zł
za 4950 PLN
  • Indywidualny projekt str. głównej
  • 3 modyfikacje projektu
  • Czas realizacji do 30 dni
więcej o pakiecie
Sklep PRO
8305 zł
od 7550 PLN
  • Indywidualny projekt PRO
  • 6 modyfikacji projektu
  • Czas realizacji ponad 30 dni
więcej o pakiecie

Kalkulator wyceny sklepu WordPress

Potrzebujesz indywidualnej wyceny Twojego sklepu WordPress + WooCommerce? Skorzystaj z naszego Kalkulatora!? Skorzystaj z naszego Kalkulatora!

Pozycjonowanie WordPress – zawiera ceny minimalne za wykonanie usługi pozycjonowania strony WordPress, sklepu WordPress + WooCommerce lub innej usługi. Cennik Pozycjonowanie WordPress mają charakter orientacyjny i nie stanowią oferty handlowej. Wszystkie wyceny Pozycjonowania WordPress i innych usług wykonujemy indywidualnie na podstawie specyfikacji strony internetowej lub sklepu internetowego. Wszystkie ceny Pozycjonowania WordPress i innych usług są cenami netto. Wystawiamy faktury VAT.

Baza wiedzy WordPress

Strony internetowe WordPress – Sklepy internetowe WooCommerce – Pozycjonowanie SEO – Media społecznościowe – Branding – Identyfikacja wizualna – Projektowanie graficzne
Modele biznesowe e-Commerce

Modele biznesowe e-Commerce

Internet zrewolucjonizował sposób, w jaki prowadzimy biznes. Dzisiejszy rynek e-Commerce jest niezwykle zróżnicowany i dynamiczny, a jego sukces w dużej mierze zależy od odpowiednio dobranego modelu biznesowego. […]

Opinie w sklepie internetowym

Opinie w sklepie internetowym

Współczesny konsument przed podjęciem decyzji zakupowej coraz częściej sięga po opinie innych klientów. Recenzje produktów odgrywają kluczową rolę w procesie podejmowania decyzji zakupowych online, wpływając zarówno na […]

Elementy sklepu internetowego

Elementy sklepu internetowego

Chcesz założyć sklep internetowy i zastanawiasz się, w jak działa sklep internetowy i jaki rodzaj działalności możesz prowadzić on-line?

Przeczytasz o: Sklep internetowy podstawowe pojęcia, Części składowe sklepu internetowego, Jak działa sklep internetowy?
Podejmowanie decyzji zakupowych

Podejmowanie decyzji zakupowych

Prowadzisz sklep internetowy i chcesz wiedzieć, jak klienci podejmują decyzje zakupowe. Odpowiedź na to pytanie jest kluczowa dla zrozumienia, jak działa współczesny konsument. Każdego dnia podejmujemy setki […]

Zwroty w sklepie internetowym

Zwroty w sklepie internetowym

Obsługa zwrotów jest kluczowym elementem prowadzenia sklepu internetowego, który bezpośrednio wpływa na zadowolenie klientów i reputację marki. Obsługa zwrotów to kluczowy element prowadzenia sklepu internetowego, który bezpośrednio […]

Projektowanie e-Commerce

Projektowanie e-Commerce

E-commerce to dynamicznie rozwijająca się branża, która stawia przed projektantami nowe wyzwania. Aby odnieść sukces, musisz wyjść poza schematy i zaprojektować sklep internetowy, który wyróżni się na […]

Sprzedaż B2B co to jest

Sprzedaż B2B na czym polega?

Platforma B2B pomaga obsługiwać wszelkie relacje z partnerami biznesowymi. Obecnie w wielu firmach taki system stanowi nieodzowne narzędzie codziennej pracy.

Przeczytasz o: Platforma B2B i B2C, system B2B, integracje B2B.
Marketing B2B

Marketing B2B – definicja, przykłady, trendy

Klienci biznesowi są wymagający i oczekują rozwiązań, które przyniosą im realne korzyści. Jak w tym dynamicznym środowisku wyróżnić się i osiągnąć sukces? Odpowiedzią jest dobrze przemyślany marketingu […]

Trendy e-Commerce w B2B

Biznesu zmienia się w zawrotnym tempie, a e-commerce B2B jest jego motorem napędowym. Nowe technologie, zmieniające się oczekiwania klientów i coraz bardziej konkurencyjne środowisko wymuszają na przedsiębiorstwach […]

Leady B2B co to jest i jak je pozyskać?

Dowiedz się jak zwiększyć sprzedaż i poprawić ruch na stronie dzięki wdrożeniu strategii pozyskiwania leadów.

Modele biznesowe e-Commerce

Modele biznesowe e-Commerce

Internet zrewolucjonizował sposób, w jaki prowadzimy biznes. Dzisiejszy rynek e-Commerce jest niezwykle zróżnicowany i dynamiczny, a jego sukces w dużej mierze zależy od odpowiednio dobranego modelu biznesowego. […]

Opinie w sklepie internetowym

Opinie w sklepie internetowym

Współczesny konsument przed podjęciem decyzji zakupowej coraz częściej sięga po opinie innych klientów. Recenzje produktów odgrywają kluczową rolę w procesie podejmowania decyzji zakupowych online, wpływając zarówno na […]

5/5 - (9 votes)

Poprawiamy wyniki stron WordPress w PageSpeed Insights!