Pozycjonowanie stron internetowych
Zajmujemy się organicznym pozycjonowaniem stron internetowych i sklepów w Google i marketingiem w Internecie.
Audyt SEO strony internetowej
Tworzenie wartościowych treści
Marketing lokalny Google
Media społecznościowe
Pozycjonowanie stron internetowych – SEO
Stworzenie strony internetowej nawet o najbardziej interesującej i oryginalnej treści nie wystarczy, aby odniosła ona sukces. Aby dotrzeć do użytkowników trzeba zoptymalizować stronę do wymagań Google i zadbać o to, aby była widoczna dla wyszukiwarek. Oznacza to, iż użytkownicy będą mogli odnaleźć Twoją stronę za pomocą tych wyszukiwarek.
Skuteczne pozycjonowanie stron internetowych zależy od bardzo wielu czynników. Dlatego też każdą stronę analizujemy zarówno pod kątem przyjazności dla użytkownik (usability, accessibility), jak i struktury, estetyki oraz przede wszystkim dostosowania do wymagań pozycjonowania dla wyszukiwarki Google (SEO).
Audyt Twojej strony i konkurencji
Istnieje ponad 100 czynników decydujących o pozycji strony www w Internecie. Przed przystąpieniem do pracy nad stroną, stworzymy audyt, w którym wykażemy elementy wymagające poprawy, a równocześnie zaproponujemy konkretne rozwiązania.
Content Marketing
Stworzymy wartościowe treści na Twoją stronę i pomożemy Ci dotrzeć z nią do Twoich potencjalnych klientów. Unikatowa treść jest niezbędna do skutecznego pozycjonowania stron internetowych w Google, ale przede wszystkim do przyciągnięcia uwagi użytkownika, aby pozostał na Twojej stronie na dłużej i polecił ją swoim znajomym.
Link Building
Link Building to proces tworzenia sieci powiązań z Twoją stroną. Tu również podstawową zasadą jest jakość, a nie ilość, co gwarantuje stały wzrost ruchu na Twojej stronie.
Marketing Lokalny
Pozycjonowanie odnosi się do skali lokalnej lub ogólnopolskiej. Marketing lokalny wymaga zoptymalizowania Twojej strony w odniesieniu do konkurencji lokalnej. To również pozycjonowanie w mapach Google oraz stworzenie profesjonalnej wizytówki Twojej firmy.
Media społecznościowe
Media społecznościowe są obecnie niezbędnym elementem strategii i promocji firm oraz marek w Internecie. Są też nieocenionym miejscem kontaktu z Twoimi klientami. Tylko na Facebook’u jest obecnych 16 mln użytkowników z Polski.
Pozycjonowanie stron internetowych w Google
Pozycjonowanie Google
Pozycjonowanie stron SEO
Kampanie AdWords
od 550 PLN
Pozycjonowanie strony cennik SEO
Pozycjonowanie strony WordPress cennik: przykładowa kalkulacja ceny wykonania pozycjonowania strony WordPress wraz z zestawieniem podstawowych czynników wpływających na cenę.
Strona optymalizacja
- Audyt strony
- Cache'owanie strony
- Optymalizacja elementów strony
Abonament SEO
- Pozycjonowanie fraz kluczowych
- Optymalizacja treści strony
- Content Marketing
- Planowanie strategii
- Raporty działań
Kampanie Google Ads
- Kampania targetowana do potencjalnych klientów
- Reklamy w Google, Mapy Google, Youtube, Zakupy Google
Powyższe ceny pozycjonowania strony internetowej obowiązują przy zamówieniu strony internetowej WordPress. Pozycjonownanie organiczne SEO istniejących stron internetowych podlega indywidualnej wycenie.
Optymalizacja tekstów
Redakcja tekstu i optymalizacja pod SEO
Audyt SEO
Podstawowy audyt SEO strony internetowej WordPress
Pozycjonowanie w Google SEO/SEM
Skuteczne pozycjonowanie organiczne stron i sklepów oraz kampanie Google Ads
Pozycjonowanie organicznie stron i sklepów internetowych to najbardziej efektywny rodzaj marketingu w internecie. Połączone z profesjonalnymi kampaniami Google Ads pozwala zapewnić wysokie wyniki w Google i realizować skuteczne kampanie internetowe zwiększające zasięg.
- Pozycjonowanie stron WordPress
- Pozycjonowanie sklepów WooCommerce
Pozycjonowanie organiczne stron i sklepów internetowych to proces, który może wymagać tworzenia treści i pozycjonowania na zasadach miesięcznych. Koszt pozycjonowania stron internetowych uzależniony jest od zakresu działań SEO, zasięgu pozycjonowania oraz konkurencyjności branży w wynikach Google.
Pozycjonowanie Google SEO/SEM
już 450 PLN
- Pozycjonowanie strona WordPress
- Pozycjonowanie abonamentowe
- Content marketing i Copywriting
Reklama natywna – PPC
Niezbędne jest to, aby Twoja strona była widoczna dla wyszukiwarek, dzięki czemu użytkownicy będą mogli ją łatwiej odnaleźć.
Nasze działania mają doprowadzić do tego, aby Twoja strona zajmowała jak najwyższą pozycję w wynikach wyszukiwania.
PPC – Pay Per Click
Zwiększaj zasięg swoich treści i promuj swój serwis wykorzystując nowoczesne technologie marketingowe! Dzięki narzędziom analitycznym wskażemy Ci najskuteczniejsze formy promocji, które zwiększą zyski Twojej firmy.
PPC – Pay per Click (płać za kliknięcie) to model opłat za płatną reklamę w wyszukiwarkach, czyli tzw. wyniki płatne. Wyniki płatne wróżniane są najczęściej napisem ‚Reklama’ i występują obok wyników organicznych.
Marketing w wyszukiwarkach – SEM
SEM = SEO + PPC
Marketing internetowy służy poprawianiu dostępu użytkownika do strony www poprzez zwiększenie jego widoczności w wyszukiwarkach.
Marketing w wyszukiwarkach – SEM (Search Engine Marketing) to ogół działań promocyjnych, które mają na celu uzyskanie jak najlepszych pozycji strony internetowej w (zarówno organicznych – SEO, jak i płatnych – PPC) wynikach wyszukiwania, na wybrane słowa, frazy kluczowe wpisywane przez użytkowników w zapytaniu do wyszukiwarki.
Pozycjonowanie stron internetowych
SEO – (Search Engine Optimization)
SEO to proces długofalowy, poprawiający ilość ruchu przychodzącego z wyników wyszukiwarek (Google) na pozycjonowaną stronę. Pozycjonowanie stron internetowych koncentruje się nie tylko na ilości ruchu, ale także jego jakości.
Efekty SEO będą widoczne dopiero po kilku tygodniach, a nawet miesiącach. Są to jednak działania o długotrwałym efekcie.
Według badań SEO jest najbardziej efektywnym kanałem marketingu w Internecie.
Reklama natywna
PPC (Pay Per Click) – płać za kliknięcie
PPC to jednorazowa akcja, która nadaje się do działań promocyjnych. Jest to narzędzie bardzo elastyczne dzięki możliwości szybkiego uruchomienia kampanii, tworzenia fraz kluczowych oraz wysokości tzw. bidów (maksymalna cena za kliknięcie). Klient nie ponosi żadnego kosztu za wyświetlenie reklamy i płaci jedynie za kliknięcie w link reklamy.
Internauci bardzo pozytywnie odbierają takie formy reklamy natywnej ze względu na przyjazną, tekstową formę oraz wysoką wartość informacyjną.
Projektowanie stron internetowych – nasze realizacje
Nie ogranicza nas branża, ani komunikacja. Chętnie podejmujemy wyzwania projektu każdej strony internetowej.
Optymalna strona?
Optymalna strona to taka, którą użytkownicy będą mogli odnaleźć za pomocą wyszukiwarki internetowej, a elementy budowy strony oraz treści na niej zamieszczone przyciągają na dłużej i skłaniają do powrotu.
Niezbędne jest to, aby strona była widoczna dla wyszukiwarek (Google), a docelowo użytkownicy mogli odnaleźć Twoją stronę za pomocą wyszukiwarki internetowej.
Projektowanie stron internetowych – optymalnych i nowoczesnych wymaga audytu SEO, który dokładnie określi w jaki sposób powinna ona być wykonana. Działania te mają doprowadzić również do tego, aby nasza strona zajmowała jak najwyższą pozycję w wynikach wyszukiwania. Bez optymalizacji nawet najlepsze strona, czy działania promocyjne, mogą nie przynieść oczekiwanych rezultatów.