Pozycjonowanie stron internetowych

Zajmujemy się organicznym pozycjonowaniem stron internetowych i sklepów w Google i marketingiem w Internecie.
Audyt SEO strony internetowej

Audyt SEO strony internetowej

Tworzenie wartościowych treści

Tworzenie wartościowych treści

Marketing lokalny Google

Marketing lokalny Google

pozycjonowanie media społecznościowe

Media społecznościowe

Pozycjonowanie stron internetowych – SEO

Stworzenie strony internetowej nawet o najbardziej interesującej i oryginalnej treści nie wystarczy, aby odniosła ona sukces. Aby dotrzeć do użytkowników trzeba zoptymalizować stronę do wymagań Google i zadbać o to, aby była widoczna dla wyszukiwarek. Oznacza to, iż użytkownicy będą mogli odnaleźć Twoją stronę za pomocą tych wyszukiwarek.

Skuteczne pozycjonowanie stron internetowych zależy od bardzo wielu czynników. Dlatego też każdą stronę analizujemy zarówno pod kątem przyjazności dla użytkownik (usability, accessibility), jak i struktury, estetyki oraz przede wszystkim dostosowania do wymagań pozycjonowania dla wyszukiwarki Google (SEO).

Audyt strony internetowej

Audyt Twojej strony i konkurencji

Istnieje ponad 100 czynników decydujących o pozycji strony www w Internecie. Przed przystąpieniem do pracy nad stroną, stworzymy audyt, w którym wykażemy elementy wymagające poprawy, a równocześnie zaproponujemy konkretne rozwiązania.

Content marketing

Content Marketing

Stworzymy wartościowe treści na Twoją stronę i pomożemy Ci dotrzeć z nią do Twoich potencjalnych klientów. Unikatowa treść jest niezbędna do skutecznego pozycjonowania stron internetowych w Google, ale przede wszystkim do przyciągnięcia uwagi użytkownika, aby pozostał na Twojej stronie na dłużej i polecił ją swoim znajomym.

Link Building

Link Building

Link Building to proces tworzenia sieci powiązań z Twoją stroną. Tu również podstawową zasadą jest jakość, a nie ilość, co gwarantuje stały wzrost ruchu na Twojej stronie.

Marketing Lokalny

Marketing Lokalny

Pozycjonowanie odnosi się do skali lokalnej lub ogólnopolskiej. Marketing lokalny wymaga zoptymalizowania Twojej strony w odniesieniu do konkurencji lokalnej. To również pozycjonowanie w mapach Google oraz stworzenie profesjonalnej wizytówki Twojej firmy.

Pozycjonowanie Media społecznościowe

Media społecznościowe

Media społecznościowe są obecnie niezbędnym elementem strategii i promocji firm oraz marek w Internecie. Są też nieocenionym miejscem kontaktu z Twoimi klientami. Tylko na Facebook’u jest obecnych 16 mln użytkowników z Polski.

Pozycjonowanie stron internetowych w Google

Pozycjonowanie Google
Pokaż swoją firmę, markę w usługach Google i docieraj do milionów klientów w Polsce i w internecie na całym świecie
Czytaj więcej
wordpress
Pozycjonowanie stron SEO
Zadbamy o pozycję SEO Twojej strony WordPress, poprawimy wyniki wyszukiwania organicznego w Google
Czytaj więcej
Kampanie AdWords
Rozwijaj swoją firmę i osiągaj cele na Twojej stronie WordPress dzięki odpowiednim kampanią Google Ads
Więcej o integracji

Pozycjonowanie stron internetowych cennik

Potrzebujesz indywidualną wycenę pozycjonowania organicznego Twojej nowej strony internetowej? Zobacz nasz cennik optymalizacji pozycjonowania SEO!

Pozycjonowanie strony cennik SEO

Pozycjonowanie strony WordPress cennik: przykładowa kalkulacja ceny wykonania pozycjonowania strony WordPress wraz z zestawieniem podstawowych czynników wpływających na cenę.
Strona SEO
od 100 PLN
  • Podstawowe SEO
  • Optymalizacja strony
  • SEO WordPress
Zobacz cennik
Strona optymalizacja
od 150 PLN
  • Audyt strony
  • Cache'owanie strony
  • Optymalizacja elementów strony
Zobacz cennik
Abonament SEO
od 450 PLN / msc
  • Pozycjonowanie fraz kluczowych
  • Optymalizacja treści strony
  • Content Marketing
  • Planowanie strategii
  • Raporty działań
Zobacz pakiety
Kampanie Google Ads
od 350 PLN
  • Kampania targetowana do potencjalnych klientów
  • Reklamy w Google, Mapy Google, Youtube, Zakupy Google
Zobacz pakiety
Powyższe ceny pozycjonowania strony internetowej obowiązują przy zamówieniu strony internetowej WordPress. Pozycjonownanie organiczne SEO istniejących stron internetowych podlega indywidualnej wycenie.

Optymalizacja tekstów

od 40PLN

Redakcja tekstu i optymalizacja pod SEO

Audyt SEO

od 250PLN

Podstawowy audyt SEO strony internetowej WordPress

Pozycjonowanie w Google SEO/SEM

Skuteczne pozycjonowanie organiczne stron i sklepów oraz kampanie Google Ads
Pozycjonowanie organicznie stron i sklepów internetowych to najbardziej efektywny rodzaj marketingu w internecie. Połączone z profesjonalnymi kampaniami Google Ads pozwala zapewnić wysokie wyniki w Google i realizować skuteczne kampanie internetowe zwiększające zasięg.
  • Pozycjonowanie stron WordPress
  • Pozycjonowanie sklepów WooCommerce

Pozycjonowanie organiczne stron i sklepów internetowych to proces, który może wymagać tworzenia treści i pozycjonowania na zasadach miesięcznych. Koszt pozycjonowania stron internetowych uzależniony jest od zakresu działań SEO, zasięgu pozycjonowania oraz konkurencyjności branży w wynikach Google.

Pozycjonowanie Google SEO/SEM

już 450 PLN


  • Pozycjonowanie strona WordPress

  • Pozycjonowanie abonamentowe

  • Content marketing i Copywriting

Zobacz pakiety

Reklama natywna – PPC

Niezbędne jest to, aby Twoja strona była widoczna dla wyszukiwarek, dzięki czemu użytkownicy będą mogli ją łatwiej odnaleźć.

Nasze działania mają doprowadzić do tego, aby Twoja strona zajmowała jak najwyższą pozycję w wynikach wyszukiwania.

PPC – Pay Per Click

Zwiększaj zasięg swoich treści i promuj swój serwis wykorzystując nowoczesne technologie marketingowe! Dzięki narzędziom analitycznym wskażemy Ci najskuteczniejsze
 formy promocji, które zwiększą zyski Twojej firmy.

PPC – Pay per Click (płać za kliknięcie) to model opłat za płatną reklamę w wyszukiwarkach, czyli tzw. wyniki płatne. Wyniki płatne wróżniane są najczęściej napisem ‚Reklama’ i występują obok wyników organicznych.

Marketing w wyszukiwarkach – SEM

SEM = SEO + PPC

Marketing internetowy służy poprawianiu dostępu użytkownika do strony www poprzez zwiększenie jego widoczności w wyszukiwarkach.

Marketing w wyszukiwarkach – SEM (Search Engine Marketing) to ogół działań promocyjnych, które mają na celu uzyskanie jak najlepszych pozycji strony internetowej w (zarówno organicznych – SEO, jak i płatnych – PPC) wynikach wyszukiwania, na wybrane słowa, frazy kluczowe wpisywane przez użytkowników w zapytaniu do wyszukiwarki.

Pozycjonowanie stron internetowych

SEO – (Search Engine Optimization)

SEO to proces długofalowy, poprawiający ilość ruchu przychodzącego z wyników wyszukiwarek (Google) na pozycjonowaną stronę. Pozycjonowanie stron internetowych koncentruje się nie tylko na ilości ruchu, ale także jego jakości.

Efekty SEO będą widoczne dopiero po kilku tygodniach, a nawet miesiącach. Są to jednak działania o długotrwałym efekcie.

Według badań SEO jest najbardziej efektywnym kanałem marketingu w Internecie.

Reklama natywna

PPC (Pay Per Click) – płać za kliknięcie

PPC to jednorazowa akcja, która nadaje się do działań promocyjnych. Jest to narzędzie bardzo elastyczne dzięki możliwości szybkiego uruchomienia kampanii, tworzenia fraz kluczowych oraz wysokości tzw. bidów (maksymalna cena za kliknięcie). Klient nie ponosi żadnego kosztu za wyświetlenie reklamy i płaci jedynie za kliknięcie w link reklamy.

Internauci bardzo pozytywnie odbierają takie formy reklamy natywnej ze względu na przyjazną, tekstową formę oraz wysoką wartość informacyjną.

Projektowanie stron internetowych – nasze realizacje

Nie ogranicza nas branża, ani komunikacja. Chętnie podejmujemy wyzwania projektu każdej strony internetowej.

Optymalna strona?

Optymalna strona to taka, którą użytkownicy będą mogli odnaleźć za pomocą wyszukiwarki internetowej, a elementy budowy strony oraz treści na niej zamieszczone przyciągają na dłużej i skłaniają do powrotu.

Niezbędne jest to, aby strona była widoczna dla wyszukiwarek (Google), a docelowo użytkownicy mogli odnaleźć Twoją stronę za pomocą wyszukiwarki internetowej.

Projektowanie stron internetowych – optymalnych i nowoczesnych wymaga audytu SEO, który dokładnie określi w jaki sposób powinna ona być wykonana. Działania te mają doprowadzić również do tego, aby nasza strona zajmowała jak najwyższą pozycję w wynikach wyszukiwania. Bez optymalizacji nawet najlepsze strona, czy działania promocyjne, mogą nie przynieść oczekiwanych rezultatów.

Baza wiedzy pozycjonowanie SEO

Strony internetowe WordPress – Sklepy internetowe WooCommerce – Pozycjonowanie SEO – Media społecznościowe – Branding – Identyfikacja wizualna – Projektowanie graficzne
pozycjonowwanie wordpress poradnik seo

Pozycjonowanie WordPress poradnik

Z założenia WordPress jest bardzo przyjazny dla SEO. WordPress lubi wyszukiwarkę Google z wzajemnością. | SEO definicje, Skuteczne SEO Google, samodzielne pozycjonowanie SEO, skuteczne pozycjonowanie WordPress, pozycjonowanie i optymalizacja strony WordPress – dobre praktyki, audyt strony WordPress SEO.

seo co to jest optymalizacja pozycjonowanie

SEO co to jest?

SEO to zestaw praktyk, które stosuje się w stronach internetowych, aby zapewnić widoczność , pozycję strony w wyszukiwarkach i zwiększyć ilośc wejść użytkowników na stronę. | SEO definicje, SEO Google, samodzielne pozycjonowanie SEO, agencje SEO, skuteczne pozycjonowanie organiczne, audyt strony, WordPress SEO, pozycjonowanie sklepu.

wordpress jak zacząć

WordPress jak zacząć?

WordPress jest liderem wśród platform do tworzenia stron www. Wynika z łatwości obsługi, wysokiego poziomu personalizacji oraz skuteczności opcji SEO. | Jak założyć WordPressa poradnik: nazwa, domena, hosting, instalacja i konfiguracja WordPress, panel użytkownika, jak edytować bloga i dodawać wpisy.

e-Commerce jak zacząć

E-Commerce jak zacząć?

Jak zacząć e-Commerce krok po kroku. Kompletny poradnik jak rozpocząć e-Commerce. | Platformy e-Commerce, jaki sklep e-Commerce wybrać i jak założyć sklep e-Commerce, pozycjonowanie e-Commerce, prowadzenie i administracja sklepu e-Commerce

E-Commerce co to jest

E-Commerce co to jest?

E-Commerce to nie tylko sklepy internetowe, ale cała elektroniczna gospodarka. E-Commerce dotyczy wszelkiego rodzaju transakcji biznesowych w internecie | E-Commerce podstawowe pojęcia, platformy e-Commerce, charakterystyka rynku e-Commerce, sukces w e-Commerce, trendy w e-Commerce, rynek e-Commerce w Polsce.

hosting pod sklep internetowy

Jaki hosting pod sklep internetowy?

Od jakości hostingu zależy to, jak szybko będzie działał Twój sklep internetowy, ilu klientów jest w stanie obsłużyć, a zatem jakie przyniesie zyski. Jaki wybrać hosting pod sklep internetowy? | Hosting: Serwer wirtualny, VPS, parametry techniczne, limity, bezpieczeństwo, ranking hostingów pod e-sklep

ile trwa założenie sklepu internetowego

Ile trwa założenie sklepu internetowego?

Jak wygląda i ile trwa założenie sklepu internetowego oraz co zrobić, by uprościć pracę agencji e-commerce i przyśpieszyć realizację projektu | Etapy: wycena, przygotowanie treści, projekt i wdrożenie, UX, testy, optymalizacja i SEO, utrzymanie i rozwój e-sklepu.

jaki sklep internetowy założyć

Jaki sklep internetowy założyć?

Prowadzisz biznes i chcesz przenieść działalność do internetu. Jaki sklep internetowy założyć i jaki rodzaj działalności prowadzić on-line | Sklep internetowy, dropshipping, marketplace, strona firmowa ze sklepem, systemy rezerwacji, e-learning, omnichannel.

Potrzebujesz pozycjonowanie strony internetowej SEO?