Zajmujemy się pozycjonowaniem stron w Google i marketingiem w Internecie

Audyt SEO strony internetowej
Budowanie wartościowych treści
Marketing lokalny Google
Media społecznościowe

Pozycjonowanie stron internetowych – SEO

Stworzenie strony internetowej nawet o najbardziej interesującej i oryginalnej treści nie wystarczy, aby odniosła ona sukces. Aby dotrzeć do użytkowników trzeba zoptymalizować stronę do wymagań Googla i zadbać o to, aby była widoczna dla wyszukiwarek. Oznacza to, iż użytkownicy będą mogli odnaleźć Twoją stronę za pomocą tych wyszukiwarek.

Skuteczne pozycjonowanie stron internetowych zależy od bardzo wielu czynników. Dlatego też każdą stronę analizujemy zarówno pod kątem przyjazności dla użytkownik (usability, accessibility), jak i struktury, estetyki oraz przede wszystkim dostosowania do wymagań pozycjonowania dla wyszukiwarki Google (SEO).

Audyt Twojej strony i konkurencji

Istnieje ponad 100 czynników decydujących o pozycji strony www w Internecie. Przed przystąpieniem do pracy nad stroną, stworzymy audyt, w którym wykażemy elementy wymagające poprawy, a równocześnie zaproponujemy konkretne rozwiązania.

Content Marketing

Stworzymy wartościowe treści na Twoją stronę i pomożemy Ci dotrzeć z nią do Twoich potencjalnych klientów. Unikatowa treść jest niezbędna do skutecznego pozycjonowania stron internetowych w Google, ale przede wszystkim do przyciągnięcia uwagi użytkownika, aby pozostał na Twojej stronie na dłużej i polecił ją swoim znajomym.

Link Building

Link Building to proces tworzenia sieci powiązań z Twoją stroną. Tu również podstawową zasadą jest jakość, a nie ilość, co gwarantuje stały wzrost ruchu na Twojej stronie.

Marketing Lokalny

Pozycjonowanie odnosi się do skali lokalnej lub ogólnopolskiej. Marketing lokalny wymaga zoptymalizowania Twojej strony w odniesieniu do konkurencji lokalnej. To również pozycjonowanie w mapach Google oraz stworzenie profesjonalnej wizytówki Twojej firmy.

Media społecznościowe

Media społecznościowe są obecnie niezbędnym elementem strategii i promocji firm oraz marek w Internecie. Są też nieocenionym miejscem kontaktu z Twoimi klientami. Tylko na Facebook’u jest obecnych 16 mln użytkowników z Polski.

Reklama natywna – PPC

Niezbędne jest to, aby Twoja strona była widoczna dla wyszukiwarek, dzięki czemu użytkownicy będą mogli ją łatwiej odnaleźć.

Nasze działania mają doprowadzić do tego, aby Twoja strona zajmowała jak najwyższą pozycję w wynikach wyszukiwania.

PPC - Pay Per Click

Zwiększaj zasięg swoich treści i promuj swój serwis wykorzystując nowoczesne technologie marketingowe! Dzięki narzędziom analitycznym wskażemy Ci najskuteczniejsze
 formy promocji, które zwiększą zyski Twojej firmy.

PPC – Pay per Click (płać za kliknięcie) to model opłat za płatną reklamę w wyszukiwarkach, czyli tzw. wyniki płatne. Wyniki płatne wróżniane są najczęściej napisem ‚Reklama’ i występują obok wyników organicznych.

Marketing w wyszukiwarkach – SEM

SEM = SEO + PPC

Marketing internetowy służy poprawianiu dostępu użytkownika do strony www poprzez zwiększenie jego widoczności w wyszukiwarkach.

Marketing w wyszukiwarkach – SEM (Search Engine Marketing) to ogół działań promocyjnych, które mają na celu uzyskanie jak najlepszych pozycji strony interntowej w (zarówno organicznych – SEO, jak i płatnych – PPC) wynikach wyszukiwania, na wybrane słowa, frazy kluczowe wpisywane przez użytkowników w zapytaniu do wyszukiwarki.

Pozycjonowanie stron internetowych

SEO – (Search Engine Optimization)

SEO to proces długofalowy, poprawiający ilość ruchu przychodzącego z wyników wyszukiwarek (Google) na pozycjonowaną stronę. Pozycjonowanie stron internetowych koncentruje się nie tylko na ilości ruchu, ale także jego jakości.

Efekty SEO będą widoczne dopiero po kilku tygodniach, a nawet miesiącach. Są to jednak działania o długotrwałym efekcie.

Według badań SEO jest najbardziej efektywnym kanałem marketingu w Internecie.

Reklama natywna

PPC (Pay Per Click) – płać za kliknięcie

PPC to jednorazowa akcja, która nadaje się do działań promocyjnych. Jest to narzędzie bardzo elastyczne dzięki możliwości szybkiego uruchomienia kampanii, tworzenia fraz kluczowych oraz wysokości tzw. bidów (maksymalna cena za kliknięcie). Klient nie ponosi żadnego kosztu za wyświetlenie reklamy i płaci jedynie za kliknięcie w link reklamy.

Internauci bardzo pozytywnie odbierają takie formy reklamy natywnej ze względu na przyjazną, tekstową formę oraz wysoką wartość informacyjną.

Projektowanie stron internetowych - nasze realizacje

Nie ogranicza nas branża, ani komunikacja. Chętnie podejmujemy wyzwania projektu każdej strony internetowej.
Zobacz więcej

Optymalna strona?

Optymalna strona to taka, którą użytkownicy będą mogli odnaleźć za pomocą wyszukiwarki internetowej, a elementy budowy strony oraz treści na niej zamieszczone przyciągają na dłużej i skłaniają do powrotu.

Niezbędne jest to, aby strona była widoczna dla wyszukiwarek (Google), a docelowo użytkownicy mogli odnaleźć Twoją stronę za pomocą wyszukiwarki internetowej.

Projektowanie stron internetowych – optymalnych i nowoczesnych wymaga audytu SEO, który dokładnie określi w jaki sposób powinna ona być wykonana. Działania te mają doprowadzić również do tego, aby nasza strona zajmowała jak najwyższą pozycję w wynikach wyszukiwania. Bez optymalizacji nawet najlepsze strona, czy działania promocyjne, mogą nie przynieść oczekiwanych rezultatów.

Poznaj nas i pracuj z nami!

Projektujemy strony internetowe WordPress, sklepy internetowe WooCommerce, pozycjonujemy w Google, dbamy o media społecznościowe. Tworzymy kompleksowe kreacje, projekty graficzne i identyfikacje wizualne.
Zadzwoń do nas 730 170 330, wyślij brief, albo napisz,
aby otrzymać informację cenową → strony internetowe Łódź, Warszawa.