Pozycjonowanie stron internetowych

Zajmujemy się organicznym pozycjonowaniem stron internetowych i sklepów w Google i marketingiem w Internecie.
Audyt SEO strony internetowej

Audyt SEO strony internetowej

Tworzenie wartościowych treści

Tworzenie wartościowych treści

Marketing lokalny Google

Marketing lokalny Google

pozycjonowanie media społecznościowe

Media społecznościowe

Pozycjonowanie stron internetowych – SEO

Stworzenie strony internetowej nawet o najbardziej interesującej i oryginalnej treści nie wystarczy, aby odniosła ona sukces. Aby dotrzeć do użytkowników trzeba zoptymalizować stronę do wymagań Google i zadbać o to, aby była widoczna dla wyszukiwarek. Oznacza to, iż użytkownicy będą mogli odnaleźć Twoją stronę za pomocą tych wyszukiwarek.

Skuteczne pozycjonowanie stron internetowych zależy od bardzo wielu czynników. Dlatego też każdą stronę analizujemy zarówno pod kątem przyjazności dla użytkownik (usability, accessibility), jak i struktury, estetyki oraz przede wszystkim dostosowania do wymagań pozycjonowania dla wyszukiwarki Google (SEO).

Audyt strony internetowej

Audyt Twojej strony i konkurencji

Istnieje ponad 100 czynników decydujących o pozycji strony www w Internecie. Przed przystąpieniem do pracy nad stroną, stworzymy audyt, w którym wykażemy elementy wymagające poprawy, a równocześnie zaproponujemy konkretne rozwiązania.

Content marketing

Content Marketing

Stworzymy wartościowe treści na Twoją stronę i pomożemy Ci dotrzeć z nią do Twoich potencjalnych klientów. Unikatowa treść jest niezbędna do skutecznego pozycjonowania stron internetowych w Google, ale przede wszystkim do przyciągnięcia uwagi użytkownika, aby pozostał na Twojej stronie na dłużej i polecił ją swoim znajomym.

Link Building

Link Building

Link Building to proces tworzenia sieci powiązań z Twoją stroną. Tu również podstawową zasadą jest jakość, a nie ilość, co gwarantuje stały wzrost ruchu na Twojej stronie.

Marketing Lokalny

Marketing Lokalny

Pozycjonowanie odnosi się do skali lokalnej lub ogólnopolskiej. Marketing lokalny wymaga zoptymalizowania Twojej strony w odniesieniu do konkurencji lokalnej. To również pozycjonowanie w mapach Google oraz stworzenie profesjonalnej wizytówki Twojej firmy.

Pozycjonowanie Media społecznościowe

Media społecznościowe

Media społecznościowe są obecnie niezbędnym elementem strategii i promocji firm oraz marek w Internecie. Są też nieocenionym miejscem kontaktu z Twoimi klientami. Tylko na Facebook’u jest obecnych 16 mln użytkowników z Polski.

Pozycjonowanie stron internetowych w Google

zakupy google shopping
Pozycjonowanie Google
Pokaż swoją firmę, markę w usługach Google i docieraj do milionów klientów w Polsce i w internecie na całym świecie
Czytaj więcej
wordpress
Pozycjonowanie stron SEO
Zadbamy o pozycję SEO Twojej strony WordPress, poprawimy wyniki wyszukiwania organicznego w Google
Czytaj więcej
google ads
Kampanie AdWords

od 550 PLN

Rozwijaj swoją firmę i osiągaj cele dla Twojej strony WordPress dzięki odpowiednim kampaniom Google Ads
Więcej o integracji

Pozycjonowanie stron internetowych cennik

Potrzebujesz indywidualną wycenę pozycjonowania organicznego Twojej nowej strony internetowej? Zobacz nasz cennik optymalizacji pozycjonowania SEO!

Pozycjonowanie strony cennik SEO

Pozycjonowanie strony WordPress cennik: przykładowa kalkulacja ceny wykonania pozycjonowania strony WordPress wraz z zestawieniem podstawowych czynników wpływających na cenę.
Strona SEO
od 100 PLN
  • Podstawowe SEO
  • Optymalizacja strony
  • SEO WordPress
Zobacz cennik
Strona optymalizacja
od 150 PLN
  • Audyt strony
  • Cache'owanie strony
  • Optymalizacja elementów strony
Zobacz cennik
Abonament SEO
od 450 PLN / msc
  • Pozycjonowanie fraz kluczowych
  • Optymalizacja treści strony
  • Content Marketing
  • Planowanie strategii
  • Raporty działań
Zobacz pakiety
Kampanie Google Ads
od 350 PLN
  • Kampania targetowana do potencjalnych klientów
  • Reklamy w Google, Mapy Google, Youtube, Zakupy Google
Zobacz pakiety
Powyższe ceny pozycjonowania strony internetowej obowiązują przy zamówieniu strony internetowej WordPress. Pozycjonownanie organiczne SEO istniejących stron internetowych podlega indywidualnej wycenie.

Optymalizacja tekstów

od 40PLN

Redakcja tekstu i optymalizacja pod SEO

Audyt SEO

od 250PLN

Podstawowy audyt SEO strony internetowej WordPress

Pozycjonowanie w Google SEO/SEM

Skuteczne pozycjonowanie organiczne stron i sklepów oraz kampanie Google Ads
Pozycjonowanie organicznie stron i sklepów internetowych to najbardziej efektywny rodzaj marketingu w internecie. Połączone z profesjonalnymi kampaniami Google Ads pozwala zapewnić wysokie wyniki w Google i realizować skuteczne kampanie internetowe zwiększające zasięg.
  • Pozycjonowanie stron WordPress
  • Pozycjonowanie sklepów WooCommerce

Pozycjonowanie organiczne stron i sklepów internetowych to proces, który może wymagać tworzenia treści i pozycjonowania na zasadach miesięcznych. Koszt pozycjonowania stron internetowych uzależniony jest od zakresu działań SEO, zasięgu pozycjonowania oraz konkurencyjności branży w wynikach Google.

zakupy google shopping
Pozycjonowanie Google SEO/SEM

już 450 PLN


  • Pozycjonowanie strona WordPress

  • Pozycjonowanie abonamentowe

  • Content marketing i Copywriting

Zobacz pakiety

Reklama natywna – PPC

Niezbędne jest to, aby Twoja strona była widoczna dla wyszukiwarek, dzięki czemu użytkownicy będą mogli ją łatwiej odnaleźć.

Nasze działania mają doprowadzić do tego, aby Twoja strona zajmowała jak najwyższą pozycję w wynikach wyszukiwania.

PPC – Pay Per Click

Zwiększaj zasięg swoich treści i promuj swój serwis wykorzystując nowoczesne technologie marketingowe! Dzięki narzędziom analitycznym wskażemy Ci najskuteczniejsze
 formy promocji, które zwiększą zyski Twojej firmy.

PPC – Pay per Click (płać za kliknięcie) to model opłat za płatną reklamę w wyszukiwarkach, czyli tzw. wyniki płatne. Wyniki płatne wróżniane są najczęściej napisem ‚Reklama’ i występują obok wyników organicznych.

Marketing w wyszukiwarkach – SEM

SEM = SEO + PPC

Marketing internetowy służy poprawianiu dostępu użytkownika do strony www poprzez zwiększenie jego widoczności w wyszukiwarkach.

Marketing w wyszukiwarkach – SEM (Search Engine Marketing) to ogół działań promocyjnych, które mają na celu uzyskanie jak najlepszych pozycji strony internetowej w (zarówno organicznych – SEO, jak i płatnych – PPC) wynikach wyszukiwania, na wybrane słowa, frazy kluczowe wpisywane przez użytkowników w zapytaniu do wyszukiwarki.

Pozycjonowanie stron internetowych

SEO – (Search Engine Optimization)

SEO to proces długofalowy, poprawiający ilość ruchu przychodzącego z wyników wyszukiwarek (Google) na pozycjonowaną stronę. Pozycjonowanie stron internetowych koncentruje się nie tylko na ilości ruchu, ale także jego jakości.

Efekty SEO będą widoczne dopiero po kilku tygodniach, a nawet miesiącach. Są to jednak działania o długotrwałym efekcie.

Według badań SEO jest najbardziej efektywnym kanałem marketingu w Internecie.

Reklama natywna

PPC (Pay Per Click) – płać za kliknięcie

PPC to jednorazowa akcja, która nadaje się do działań promocyjnych. Jest to narzędzie bardzo elastyczne dzięki możliwości szybkiego uruchomienia kampanii, tworzenia fraz kluczowych oraz wysokości tzw. bidów (maksymalna cena za kliknięcie). Klient nie ponosi żadnego kosztu za wyświetlenie reklamy i płaci jedynie za kliknięcie w link reklamy.

Internauci bardzo pozytywnie odbierają takie formy reklamy natywnej ze względu na przyjazną, tekstową formę oraz wysoką wartość informacyjną.

Projektowanie stron internetowych – nasze realizacje

Nie ogranicza nas branża, ani komunikacja. Chętnie podejmujemy wyzwania projektu każdej strony internetowej.

Optymalna strona?

Optymalna strona to taka, którą użytkownicy będą mogli odnaleźć za pomocą wyszukiwarki internetowej, a elementy budowy strony oraz treści na niej zamieszczone przyciągają na dłużej i skłaniają do powrotu.

Niezbędne jest to, aby strona była widoczna dla wyszukiwarek (Google), a docelowo użytkownicy mogli odnaleźć Twoją stronę za pomocą wyszukiwarki internetowej.

Projektowanie stron internetowych – optymalnych i nowoczesnych wymaga audytu SEO, który dokładnie określi w jaki sposób powinna ona być wykonana. Działania te mają doprowadzić również do tego, aby nasza strona zajmowała jak najwyższą pozycję w wynikach wyszukiwania. Bez optymalizacji nawet najlepsze strona, czy działania promocyjne, mogą nie przynieść oczekiwanych rezultatów.

Baza wiedzy pozycjonowanie SEO

Strony internetowe WordPress – Sklepy internetowe WooCommerce – Pozycjonowanie SEO – Media społecznościowe – Branding – Identyfikacja wizualna – Projektowanie graficzne
Sprzedaż B2B co to jest

Sprzedaż B2B na czym polega?

Platforma B2B pomaga obsługiwać wszelkie relacje z partnerami biznesowymi. Obecnie w wielu firmach taki system stanowi nieodzowne narzędzie codziennej pracy.

Przeczytasz o: Platforma B2B i B2C, system B2B, integracje B2B.
Marketing B2B

Marketing B2B – definicja, przykłady, trendy

Klienci biznesowi są wymagający i oczekują rozwiązań, które przyniosą im realne korzyści. Jak w tym dynamicznym środowisku wyróżnić się i osiągnąć sukces? Odpowiedzią jest dobrze przemyślany marketingu […]

Komunikacja B2B

Co to jest komunikacja B2B?

Komunikacja biznesowa to złożona układanka, gdzie każda część musi idealnie pasować do całości. W świecie biznesu B2B, gdzie relacje między firmami są fundamentem sukcesu, skuteczna komunikacja staje […]

marketing medyczny

Marketing medyczny

Jesteśmy konsumentami coraz bardziej świadomymi i dbającymi o swoje zdrowie. Branża produktów i usług medycznych, napędzana trendami, rozwija się bardzo dynamicznie, a konkurencja na tym rynku jest […]

Marketing dla branży health & beauty

Marketing dla branży health & beauty

Jesteśmy konsumentami coraz bardziej świadomymi swojej urody i dbania o zdrowie. Branża health & beauty, napędzana tymi trendami, rozwija się bardzo dynamicznie, a konkurencja na tym rynku […]

Kalkulator inwestycji deweloperskich

Kalkulator inwestycji deweloperskiej

Kalkulatory na stronie dewelopera to narzędzie do angażowania i konwersji użytkowników. Jeżeli chcesz, żeby rozwiązanie było w pełni dopasowane do Twoich oczekiwań, poznaj jak zastosować kalkulator inwestycji […]

Polityka bezpieczeństwa strony internetowej

Polityka bezpieczeństwa strony internetowej

Czy Twoja strona internetowa jest bezpieczna? Według statystyk codziennie hakowanych jest ponad 100 000 stron internetowych. Dlatego tak ważne jest, aby zapoznać się z poniższymi zaleceniami, w […]

Aktualizacja strony internetowej

Aktualizacja strony internetowej WordPress

Strona internetowa WordPress wymaga regularniej aktualizacja i modyfikacji pod względem funkcjonalności, treści i grafiki oraz bezpieczeństwa.

Przeczytasz o: Aktualizacja motywów, wtyczek, modyfikacja treści, nowe funkcjonalności, bezpieczeństwo, kopie zapasowe.
Blog firmowy

Blog firmowy

Blog firmowy to narzędzie, które spełnia wiele ról w promocji w Internecie. Publikując wpisy na stronie związane z Twoją firmą lub marką, zwiększasz swoją wiarygodność oraz komunikujesz się z klientami.

Przeczytasz o: Blog firmowy, relacje z klientem, Content marketing, Baza wiedzy, Marketing internetowy, Pozycjonowanie SEO.
Strona internetowa dla inwestycji deweloperskiej

Strona internetowa dla inwestycji deweloperskiej

Najważniejsze jest pierwsze wrażenie, szczególnie w świecie, w którym wszyscy mają połączenie z internetem. Dopracowana strona inwestycji może wyróżnić dewelopera budując zainteresowanie klientów już od pierwszych sekund. […]

Proces projektowania stron internetowych

Proces projektowania stron internetowych

Tworzenie stron internetowych to skomplikowany proces wymagający wiedzy i umiejętności z zakresu projektowania stron internetowych dopasowanych do kompleksowych wymagań użytkowników. Jak zadbać o proces projektowania strony internetową […]

Baza danych firm online

Baza danych firm online jak zrobić?

Tworzenie i pozyskiwanie bazy danych firm online to kluczowy element wielu działań biznesowych, marketingowych oraz analitycznych. Założenie pierwszego biznesu to bardzo poważny krok prowadzący do niezależności w […]

4.8/5 - (32 votes)

Potrzebujesz pozycjonowanie strony internetowej SEO?