Szkolenie WooCommerce

Szkolenia WooCommerce

Sklep WooCommerce nie jest zwykłym sklepem internetowym, ale platformą z którą będziesz mógł rozwijać Twoje działania w Internecie w przyszłości.
Szkolenie WooCommerce

Szkolenie WooCommerce

Kompleksowe szkolenie z zarządzania i utrzymania sklepu WooCommerce. Szkolenie WooCommerce pozwala szybko i przystępny sposób poznać WordPressa i WooCommerce, przygotować ładny i funkcjonalny sklep internetowy bez zaawansowanej wiedzy informatycznej. Nasz kurs i porady pozwolą Ci w jeden dzień nauczyć się podstaw obsługi platformy WordPress + WooCommerce.

Szkolenie i wsparcie techniczne WooCommerce

Prowadzenie strony internetowej WordPress lub sklepu internetowego WordPress + WooCommerce nie jest trudne po odpowiednim przeszkoleniu.

Z nami poznasz wszystkie najważniejsze funkcje platformy WordPress. Przeszkolimy Cię lub wybranego przez Ciebie pracownika z obsługi panelu WooCommerce. Służymy radą i pomocą przez pierwszy miesiąc od wystartowania sklepu oraz dodatkowymi usługami Wsparcia WordPress i Administrowania sklepu WordPress.

Program szkolenia WooCommerce

Szkolenia WooCommerce przeznaczone są dla osób, które zaczynają przygodę ze platformą WordPressem lub chcą poprawić swoje umiejętności dotyczące zarządzania własnym blogiem, stroną internetową, lub sklepem WordPress. Na szkoleniu WooCommerce wiedza programistyczna nie jest wymagana.

Szkolenie WooCommerce

Sprzedaż

  • Zamówienia
  • Kupony
  • Raporty

Produkty

  • Zarządzanie produktami
  • Kategorie
  • Atrybuty
  • Tagi

Ustawienia

  • Ustawienia WooCommerce
  • Konfiguracja wysyłek
  • Płatności
  • Podatki

Szkolenie podstawowe WooCommerce jest szkoleniem indywidualnym lub w grupie do 5 osób obejmującym 6h nauki WooCommerce pod okiem osoby wyspecjalizowanej w WooCommerce z naszej agencji interaktywnej.

Szkolenie WooCommerce cennik

  • Koszt szkolenia WooCommerce w biurze agencji w Łodzi wynosi 550 zł.
  • Tylko szkolenia indywidualne.
  • Koszt szkolenia WooCommerce na terenie Łodzi wynosi 600 zł.
  • Koszt szkolenia WooCommerce na terenie Łodzi dla grupy do 5 os. wynosi 800 zł.
  • Koszt szkolenia WooCommerce na terenie Warszawy wynosi 750 zł.
  • Koszt szkolenia WooCommerce na terenie Warszawy dla grupy do 5 os. wynosi 1000 zł.
strona internetowa wordpress

Wsparcie sklep WooCommerce

Potrzebujesz wsparcie WordPress? Pomoc, wsparcie techniczne, bieżąca pomoc w budowie i obsłudze sklepu WordPressa WooCommerce.

Usługi WooCommerce

Chcesz stworzyć lub rozwijać sklep internetowy bazujący na platformie WordPress + WooCommerce. Zobacz nasze usługi WooCommerce i napisz do nas!

Sklep WooCommerce – nasze realizacje

Projektujemy strony internetowe WordPress i sklepy internetowe WooCommerce. Chętnie podejmujemy wyzwania projektu każdej strony internetowej i sklepu internetowego.

Kalkulator wyceny sklepu WooCommerce

Potrzebujesz indywidualnej wyceny Twojego sklepu internetowego? Skorzystaj z naszego Kalkulatora!

Sklep WordPress WooCommerce

WordPress jest systemem zarządzania treścią CMS, którego używa się do tworzenia profesjonalnych stron informacyjnych, blogów i witryn o dowolnym przeznaczeniu. Obecnie WordPress ma udział na poziomie 60% wśród systemów zarządzania treścią i jest najpopularniejszym CMS na świecie. WordPress + WooCommerce to również wspaniała platforma dla sklepu internetowego, która obecnie posiada największy udział w rynku e- Commerce na świecie (30%).

Łatwość w użyciu

WordPress jest łatwy w obsłudze i dzięki temu zyskał swoją sławę. W przeciwieństwie do np. Drupal czy Joomla, WordPress nie wymaga znajomości PHP czy HTML. WordPress ma funkcję instalowania wtyczek i szablonów, którą możesz używać w bardzo prosty sposób i zmieniać funkcjonalność strony. Wybierasz odpowiednią wtyczkę lub szablon i klikasz aby go zainstalować.

Społeczność WordPress

WordPress posiada dużą społeczność użytkowników zarówno w Polsce jak i na całym świecie, którzy udzielają bezpłatnego wsparcia pisząc na blogach, na forach dyskusyjnym, czy w grupach na Facebook’u. WordPress ma przede wszystkim ogromną społeczność internetową w języku angielski, ale również silne wsparcie w języku polskim.

Wtyczki (plugins)

WordPress posiada kilkanaście tysięcy darmowych wtyczek dostępnych na swojej stronie domowej tzw. repozytorium oraz płatnych wtyczek ze wsparciem twórców. Dzięki wtyczkom WordPress jest CMSem w zasadzie o nie ograniczonych możliwościach.

Sklep WordPress

Sklep internetowy WordPress jest rozwiązaniem idealnym dla Ciebie jeśli poza stroną z systemem zarządzania treścią WordPress chcesz mieć także sklep internetowy. WordPress pozwala na administrowanie stroną i sklepem za pomocą jednego panelu.

WooCommerce jest wtyczką sklepową stworzoną specjalnie do stworzenia Sklepu WordPress. Dzięki temu zyskasz e-sklep internetowy zintegrowany z Twoją stroną internetową »

Skórki WordPress

Skórki nazywane też szablonami odpowiadają za wygląd Twojej strony. W internecie znajdziesz darmowe i płatne szablony odpowiadające stronom o różnych tematykach. Płatne skórki (szablony) posiadają specjalne wsparcie oraz bezpłatne aktualizacje.

Intuicyjne zarządzanie

WordPress posiada rozbudowane możliwości edycji tekstów, zarządzania menu itd. Za pomocą wtyczek można w prosty sposób dodać nowe funkcjonalności.

Wady WordPressa

Sklep internetowy WordPress WooCommerce jak każdy inny produkt posiada również wady

Podstawy kodowania

Modyfikacja wyglądu strony wymaga podstaw znajomość CSS i HTML, a pewne modyfikacja struktury lub wyglądu strony wymagają nawet znajomości PHP.

Wydajność

Niestety wtyczki, a szczególnie zbyt duża ich ilość wpływają niekorzystnie na wydajność strony opartej o WordPress.

Wtyczki (plugins)

Wybór właściwej wtyczki wymaga często pewnej wiedzy i doświadczenia. Pewna funkcjonalność może być dodana przez wtyczki różnych autorów, a wybór tej właściwej wymaga testów.

Bezpieczeństwo

WordPress jako najbardziej popularny silnik do tworzenia stron jest równie chętnie atakowany w Internecie, dlatego ważną praktyką jest: robienie aktualizacji (WordPress’a, wtyczek, skórki) i kopi zapasowych strony (back-up).

Baza wiedzy WooCommerce

Strony internetowe WordPress – Sklepy internetowe WooCommerce – Pozycjonowanie SEO – Media społecznościowe – Branding – Identyfikacja wizualna – Projektowanie graficzne
pomysł na sklep internetowy

Pomysł na sklep internetowy

Dobry pomysł na e-sklep to podstawa jego sukcesu. Jaki pomysł na sklep internetowy i co sprzedawać w internecie? Pomysł na sklep internetowy – przegląd rozwiązań.

Przeczytasz o: Sklep internetowy: z odzieżą, z kosmetykami, z książkami, e-bookami, z artykułami dla dzieci, z meblami, z rękodziełem ….
co to jest google shopping

Google Shopping co to jest i jak to działa?

Google Shopping (Zakupy Google) to wyszukiwarka ofert sklepów internetowych stworzona przez Google, która ma pomagać w zakupach i porównywaniu ofert sklepów internetowych.

Przeczytasz o: Jak działa Google Shopping i Merchant Center, plik produktowy XML, ile kosztują kampanie produktowe i jak je tworzyć, strategia i korzyści z Google Shopping.
pozycjonowanie strony internetowej

Pozycjonowanie strony internetowej poradnik

Pozycjonowanie strony internetowej to zestaw praktyk, które stosuje się w stronach internetowych, aby zapewnić widoczność , pozycję strony w wyszukiwarkach i zwiększyć ilość wejść na stronę.

Przeczytasz o: SEO definicje, SEO Google, samodzielne pozycjonowanie strony, agencje SEO, skuteczne pozycjonowanie organiczne, audyt strony, pozycjonowanie sklepu.
Content marketing co to jest

Content marketing co to jest?

W marketingu wysokiej jakości treści były zawsze cenne. Content marketing jest obecnie najważniejszym elementem działań marketingowych. Dlaczego marketing treści jest tak ważny?

Przeczytasz o: Content is king, Strategie content marketingu, Content marketing i SEO, Jak tworzyć marketing treści, Korzyści z content marketingu
platformy SaaS

Platformy SaaS, czy warto?

Platformy SaaS, czy warto? Jaka platforma SaaS dla Twojego sklepu?

Przeczytasz o: Dla Kogo platformy abonamentowe SaaS? Zalety platform abonamentowych, Wady platform SaaS. Porównanie platform SaaS: Shoper, Sky-Shop, Shoplo, Shopify,…
sprzedaż w mediach społecznościowych

Sprzedaż w mediach społecznościowych

Wielokanałowa sprzedaż w mediach społecznościowych to popularny pomysł na biznes e-Commerce. Sprzedaż wielokanałowa pozwala na lepsze wykorzystywanie potencjału sklepu i docieranie do konsumentów.

Przeczytasz o: Sprzedaż wielokanałowa, sklep na Facebooku i Instagramie, Zakupy Google, Allegro, porównywarki cen.
seo co to jest optymalizacja pozycjonowanie

SEO co to jest?

SEO to zestaw praktyk, które stosuje się w stronach internetowych, aby zapewnić widoczność , pozycję strony w wyszukiwarkach i zwiększyć ilośc wejść użytkowników na stronę.

Przeczytasz o: SEO definicje, SEO Google, samodzielne pozycjonowanie SEO, agencje SEO, skuteczne pozycjonowanie organiczne, audyt strony, WordPress SEO, pozycjonowanie sklepu.
Prowadzenie sklepu internetowego

Prowadzenie sklepu internetowego

Prowadzenie sklepu internetowego ma na celu obsługę sklepu i zamówień, zwiększenie sprzedaży, przyciągnięcie nowych klientów i poprawę konwersji.

Przeczytasz o: Obsługa klientów, wysyłki i zwroty, promocje w sklepie, pozyskiwanie klientów, pozycjonowanie SEO, sprzedaż wielokanałowa, marketing, media społecznościowe, monitorowanie wyników i administracja.
pomysł na sklep internetowy

Pomysł na sklep internetowy

Dobry pomysł na e-sklep to podstawa jego sukcesu. Jaki pomysł na sklep internetowy i co sprzedawać w internecie? Pomysł na sklep internetowy – przegląd rozwiązań.

Przeczytasz o: Sklep internetowy: z odzieżą, z kosmetykami, z książkami, e-bookami, z artykułami dla dzieci, z meblami, z rękodziełem ….
pozycjonowanie sklepu internetowego seo

Pozycjonowanie sklepu internetowego poradnik

Skuteczne pozycjonowanie sklepu internetowego wymaga dużej wiedzy oraz doświadczenia, a osiągnięcie efektów jest niezwykle trudne.

Przeczytasz o: Skuteczne SEO Google, samodzielne pozycjonowanie sklepu, pozycjonowanie i optymalizacja sklepu – dobre praktyki, audyt sklepu SEO.
platformy SaaS

Platformy SaaS, czy warto?

Platformy SaaS, czy warto? Jaka platforma SaaS dla Twojego sklepu?

Przeczytasz o: Dla Kogo platformy abonamentowe SaaS? Zalety platform abonamentowych, Wady platform SaaS. Porównanie platform SaaS: Shoper, Sky-Shop, Shoplo, Shopify,…
Jak założyć sklep na Facebooku

Jak założyć sklep na Facebooku?

Ogromna popularność Facebooka powoduje, że może to być jeden z najważniejszych kanałów sprzedaży dla Twojego sklepu internetowego. Reklamuj i sprzedawaj Twoje produkty w miejscu, gdzie klienci spędzają czas w internecie. Czasy, w których Facebook był wyłącznie serwisem […]

Szukasz szkolenie WooCommerce?