Optymalizacja sklep WordPress

Zadbamy o pozycję SEO Twojego sklepu WordPress + WooCommerce i poprawimy wyniki wyszukiwania Google.

Optymalizacja sklepu WordPress

Pozycjonujemy SEO sklepy opartej o WordPressa WooCommerce. Redagujemy treści podstron i artykuły bloga, aby były przyjazne wyszukiwarce Google i dobrze się pozycjonowały.

Optymalizacja i audyt pozycji sklepu WordPress

Dowiesz się, co decyduje o pozycji sklepu internetowego w wynikach wyszukiwania i jak zadbać o najważniejsze czynniki. Dopasujemy listę sprawdzonych wtyczek, które pozwolą na lepszą optymalizację sklepu WordPress. Przekażemy Ci sposoby na prawidłowe pisanie tekstów oraz zdobywanie linków zewnętrznych.

Audyt sklepu internetowego wskazuję błędy, przez które Twój sklep WordPress nie jest poprawnie zoptymalizowane pod względem pozycjonowania SEO i nie może zdobyć lepszych pozycji w wynikach wyszukiwania Google. Pokażemy jak te błędy naprawić.

Optymalizacja sklepu WordPress cennik

Optymalizacja sklepu WordPress cennik to przykładowa kalkulacja ceny wykonania optymalizacji sklepu WordPress wraz z zestawieniem podstawowych czynników wpływających na cenę.
Nasza realizacja Sklep zewnętrzny
Optymalizacja mały sklep
 
od 250 450 PLN
Zamów pakiet
  • Audyt małego sklepu
  • Cache'owanie sklepu
  • Optymalizacja elementów sklepu
Optymalizacja duży sklep
 
od 400 600 PLN
Zamów pakiet
  • Audyt dużego sklepu
  • Cache'owanie sklepu
  • Optymalizacja elementów sklepu
Optymalizacja sklep premium
 
Zapytaj o cenę
Napisz do nas
  • Audyt sklepu premium
  • Cache'owanie sklepu
  • Optymalizacja elementów sklepu

Powyższe ceny optymalizacji sklepów internetowych obowiązują przy zamówieniu sklepu internetowego WordPress. Optymalizacja istniejących sklepów internetowych podlega indywidualnej wycenie.

Optymalizacja tekstów

od 40PLN

Redakcja tekstu i optymalizacja pod SEO

Audyt SEO

od 250PLN

Podstawowy audyt SEO sklepu internetowego WordPress

Pamiętaj – korzystanie z usług Google to idealne uzupełnienie Twojej strony internetowej. Usługi Google zapewnią Twojej firmie publiczną rozpoznawalność, a obecność w Google wpływa na pozycjonowanie w wyszukiwarce. Informacje o Twojej firmie wyświetlane w wyszukiwarce Google, Mapach Google i Google+ wpływa na pozycję lokalną Twojej firmy.

Jeśli potrzebujesz więcej informacji na temat pozycjonowania sklepu WordPress prosimy o kontakt.

Baza wiedzy pozycjonowanie SEO

Strony internetowe WordPress – Sklepy internetowe WooCommerce – Pozycjonowanie SEO – Media społecznościowe – Branding – Identyfikacja wizualna – Projektowanie graficzne
co to jest agencja interaktywna

Co to jest agencja interaktywna?

Jest wiele sposobów na zbudowanie wizerunku w internecie. Jeśli chcesz, żeby strona internetowa była w pełni dopasowana do Twoich oczekiwań, zleć jej wykonanie agencji interaktywnej. Chcesz wiedzieć, […]

Fixed Price czy Time & Material?

Fixed Price i Time & Material to dwa modele współpracy z agencją interaktywną. Który wybrać przy zleceniu projektu strony internetowej? Przeczytaj naszą charakterystykę, aby wybrać optymalne rozwiązanie dla siebie.

marketing internetowy

Marketing internetowy

Masz sklep, stronę a pojęcia SEM, SEO i PPC są Ci obce?  Znajomość tych pojęć to podstawa sukcesu w internecie. Poznaj marketing internetowy, narzędzia do komunikacji marki i buduj swoją pozycję w internecie.

Przeczytasz o: Marketing internetowy, SEM, SEO, PPC, Link building, Content marketing, Social media marketing, E-mail marketing, automatyzacja marketingu.
sklep internetowy

Sklep internetowy krok po kroku

Chcesz założyć sklep internetowy i zastanawiasz się, w jak działa sklep internetowy i jaki rodzaj działalności możesz prowadzić on-line?

Przeczytasz o: Sklep internetowy podstawowe pojęcia, Części składowe sklepu internetowego, Jak działa sklep internetowy?
sem co to jest

Co to jest SEM?

SEM oznacza marketing w wyszukiwarkach internetowych, czyli połączenie pozycjonowania organicznego SEO i płatnych reklam PPC, które zapewniają widoczność i zwiększają ilość wejść na stronę.

Przeczytasz o: SEM definicje, SEM = SEO + PPC, Rodzaje SEM: SEO, PPC, Link Building, Content Marketing, Reklama displayowa, Agencje SEM, Skuteczne SEM i Korzyści SEM.
co to jest google shopping

Google Shopping co to jest i jak to działa?

Google Shopping (Zakupy Google) to wyszukiwarka ofert sklepów internetowych stworzona przez Google, która ma pomagać w zakupach i porównywaniu ofert sklepów internetowych.

Przeczytasz o: Jak działa Google Shopping i Merchant Center, plik produktowy XML, ile kosztują kampanie produktowe i jak je tworzyć, strategia i korzyści z Google Shopping.
pozycjonowanie strony internetowej

Pozycjonowanie strony internetowej poradnik

Pozycjonowanie strony internetowej to zestaw praktyk, które stosuje się w stronach internetowych, aby zapewnić widoczność , pozycję strony w wyszukiwarkach i zwiększyć ilość wejść na stronę.

Przeczytasz o: SEO definicje, SEO Google, samodzielne pozycjonowanie strony, agencje SEO, skuteczne pozycjonowanie organiczne, audyt strony, pozycjonowanie sklepu.
cms co to jest system zarządzania treścią

Co to jest CMS?

Co to jest CMS i dlaczego wato używać system zarządzania treścią do tworzenia i edycji strony internetowej lub sklepu.

Przeczytasz o: Co to jest CMS, rodzaje CMS – platformy do stron www i blogowe, CMS-y sprzedażowe, Systemy autorskie: dedykowane i SaaS, Open Source: WordPress, Joomla, Drupal. Który CMS wybrać?
jak zwiększyć sprzedaż w sklepie internetowym

Jak zwiększyć sprzedaż w sklepie internetowym?

Prowadzisz sklep internetowy i chcesz zwiększyć sprzedaż? Poznaj sprawdzone rozwiązania i nowe trendy marketingowe.

Przeczytasz o: Jak zwiększyć sprzedaż: Wygląd sklepu internetowego, E-mail marketing, Kampanie reklamowe w SM i Google, Pozytywny UX, Płatności odroczone, Blog, Wysyłka w sklepie internetowym.
jak zwiększyć ruch w sklepie internetowym

Jak zwiększyć ruch w sklepie internetowym?

Badasz ruch na swojej stronie internetowej? Bez niego trudno efektywnie zarządzać swoim biznesem. Przeczytaj jakie są sposoby na to, by klienci chętniej odwiedzali Twój e-Commerce.

trendy e-Commerce

Trendy e-Commerce 2021

E-Commerce to dynamiczna branża, które podlega ciągłym zmianom i trendom. Jakie trendy w e-Commerce wykorzystać w sklepie internetowym?

Przeczytasz o: Trendy w e-Commere: Click and Collect, E-grocery, Dark store, Marketplace, Omnichannel, Social commerce, Customer Experience, Mobile commerce.
sukces w e-Commerce

Sukces w e-Commerce

Co zrobić, żeby odnieść sukces w e-Commerce i zwiększyć miesięczne obroty w Twoim sklepie internetowym? W zależności od branży, każdy przedsiębiorca będzie miał inną odpowiedź na to […]

4.8/5 - (54 votes)

Potrzebujesz optymalizację sklepu WordPress?