Projekt identyfikacji wizualnej

Profesjonalny projekt identyfikacji wizualnej to wstęp do budowania marki i wiarygodnego biznesu.

Projekt identyfikacji wizualnej

Identyfikacja wizualna to wstęp do budowania wiarygodnego biznesu i kluczowy element pozycjonujący markę w branży. Profesjonalny branding wyróżni Twoją markę na rynku, przyciągnie uwagę potencjalnych klientów i będzie dla nich sygnałem, że można Tobie zaufać.

Zadaniem naszego studia graficznego jest znalezienie takiej cechy Twojego biznesu, która powinna zostać wyraźnie podkreślona w znaku graficznym logo i identyfikacji wizualnej.

Identyfikacja wizualna cennik

Cennik opracowania profesjonalnego projektu logo (logotypu) oraz kompleksowej identyfikacji wizualnej dla marki.
Identyfikacja Mini
już 600 PLN
  • typografia, kolorystyka
  • podstawowa szata materiałów drukowanych firmy
Zamów
Identyfikacja Plus
już 1400 PLN
  • typografia, kolorystyka
  • szata materiałów drukowanych firmy
  • szablon grafik mediów społecznościowych
Zamów

Dopasuj swoją identyfikację wizualną

Wybierz potrzebne elementy kompleksowej identyfikacji wizualnej dla marki. Dzięki temu wycena będzie dopasowana do Twoich potrzeb i wymagań.

WYCEŃ SAM LOGO

0$

Dziękujemy, skontaktujemy się z Tobą w ciągu 48h

Krótki brief

Opis projektu pozwoli nam dostosować koncepcję do charakteru projektu i Twoich oczekiwań.


Musisz wybrać jedną z opcji, aby przejść dalej

NASTĘPNY KROK

Raty

Jeśli chcesz rozłożyć płatność za identyfikację wizualną (projekty powyżej 3 tys. zł), możemy rozłożyć Twoją płatność na 3 raty rozliczanych co miesiąc.


Płatność co miesiąc

Musisz wybrać jedną z opcji, aby przejść dalej

NASTĘPNY KROK

Identyfikacja

Tworzymy identyfikacje wizualne dostosowane do Ciebie, Twojej firmy lub marki. Dzięki temu taki projekt wymaga indywidualnego wycenienia lub dopasowania pakietu identyfikacji. Wybierz z poniższych pakietów ten, który najbardziej spełnia Twoje potrzeby i wymagania.

Samo logo


Wybierz, gdy nie potrzebujesz rozbudowanej identyfikacji wizualnej

Identyfikacja Mini

600 zł
Do projektu logo dobierzemy typografię oraz kolorystykę

Identyfikacja Plus

1400 zł
Projekt pełnej identyfikacji wizualnej i księga znaku

Księga znaku to wstęp do budowania uporządkowanego wizerunku. Logotyp to kluczowy element identyfikacji wizualnej marki. Aby w pełni wykorzystać potencjał wizerunkowy, musisz wiedzieć, jak prawidłowo stosować logo w Twoich działaniach. Nie poprawnie użyte logo, chaos będzie negatywnie wpływał na odbiór Twojej marki.


600 zł
Do projektu logo stworzymy podstawową księgę znaku


1800 zł
Do projektu logo stworzymy rozbudowaną księgę znaku

Musisz wybrać jedną z opcji, aby przejść dalej

NASTĘPNY KROK

Projekt logo

Logo to wstęp do budowania wiarygodnego biznesu i kluczowy element pozycjonujący markę w branży.
Profesjonalny logotyp wyróżni Twoją markę na rynku, przyciągnie uwagę potencjalnych klientów i będzie dla nich sygnałem, że można Tobie zaufać.

Wybierz ile projektów logo mamy wykonać dla Ciebie.

1 projekt

525 zł
1 modyfikacja projektu

2 projekty

950 zł
3 modyfikacje wybranego projektu

4 projekty

1725 zł
6 modyfikacji wybranego projektu

Musisz wybrać jedną z opcji, aby przejść dalej

NASTĘPNY KROK

Dodatkowe materiały graficzne

Wybierz dodatkowe materiały graficzne jakie potrzebujesz w swojej identyfikacji wizualnej.



Graficzny motyw przewodni marki, który pomaga zachować komunikacyjną spójność marki i ułatwia odbiorcy jej rozpoznawanie oraz zapamiętywanie.


450 zł
Podstawowy key visual dla Twojej marki


900 zł
Rozbudowany key visual dla Twojej marki


od 120 zł
Zestaw od 3 ikon


od 400 zł
Zestaw od 10 ikon


75 zł
Powtarzalny wzór używany na materiałach firmowych, grafikach reklamowych oraz na stronie internetowej

Musisz wybrać jedną z opcji, aby przejść dalej

NASTĘPNY KROK

Social media

Aby rozszerzyć działanie swojej marki możesz wybrać dodatkowe materiały graficzne na social media.
Dzięki temu wizerunek Twojej marki będzie spójny w mediach społecznościowych.


45 zł / sztuka
Grafika do postu, wydarzenia lub reklamy (minimalne zamówienie 8 sztuk, 360 zł)


90 zł / sztuka
Oprócz grafiki stworzymy teksty do Twoich postów (minimalne zamówienie 8 sztuk, 720 zł)


135 zł
Otrzymasz od nas pliki otwarte PSD

Musisz wybrać jedną z opcji, aby przejść dalej

NASTĘPNY KROK

Materiały firmowe

Aby rozszerzyć zakres identyfikacji wizualnej możesz wybrać dodatkowe firmowe materiały graficzne dla Twojej marki.
Dzięki temu wizerunek marki będzie spójny i dopasowany do Twoich potrzeb.


80 zł


160 zł


80 zł


200 zł


160 zł


200 zł

Musisz wybrać jedną z opcji, aby przejść dalej

NASTĘPNY KROK

Podsumowanie

Szacowany koszt realizacji wynosi

Podsumowanie

OpisInformacjaIlośćCena netto
Zniżka
Suma

WYŚLIJ ZAPYTANIE

Brief Identyfikacja wizualna!

Odpowiedź na kilka pytań odnośnie Identyfikacji. Pobierz breif PDF wypełnij i wyślij na nasz adres. Dziękujemy!

Sklep internetowy – nasze realizacje

Projektujemy strony internetowe WordPress i sklepy internetowe WooCommerce. Chętnie podejmujemy wyzwania projektu każdej strony internetowej i sklepu internetowego.

Identyfikacja wizualna cennik

Wszystkie ceny projektu identyfikacji wizualnej są cenami netto.

Identyfikacja wizualna cennik obejmują projekt graficzny wykonany według wytycznych klienta oraz ilość poprawek zgodnie z pakietem. Dodatkowe poprawki według wyceny godzinowej. Dokładna, ostateczna cena identyfikacji wizualnej jest uzależniona od pełnego rozmiaru projektu, Twoich oczekiwań, stopnia skomplikowania oraz ilości zmian. Poziom skomplikowania projektu przekłada się na czas i ilość pracy oraz ostateczną wycenę identyfikacji wizualnej.

Cennik projektu identyfikacji wizualnej dedykowany dla jest osób fizycznych oraz małych i średnich firm. Dla startupów istnieje możliwość negocjacji ostatecznej wyceny. Duże przedsiębiorstwa zapraszamy do przesyłania zapytań o indywidualną wycenę.

Baza wiedzy

Strony internetowe WordPress – Sklepy internetowe WooCommerce – Pozycjonowanie SEO – Media społecznościowe – Branding – Identyfikacja wizualna – Projektowanie graficzne
pomysł na sklep internetowy

Pomysł na sklep internetowy

Dobry pomysł na e-sklep to podstawa jego sukcesu. Jaki pomysł na sklep internetowy i co sprzedawać w internecie? Pomysł na sklep internetowy – przegląd rozwiązań.

Przeczytasz o: Sklep internetowy: z odzieżą, z kosmetykami, z książkami, e-bookami, z artykułami dla dzieci, z meblami, z rękodziełem ….
co to jest google shopping

Google Shopping co to jest i jak to działa?

Google Shopping (Zakupy Google) to wyszukiwarka ofert sklepów internetowych stworzona przez Google, która ma pomagać w zakupach i porównywaniu ofert sklepów internetowych.

Przeczytasz o: Jak działa Google Shopping i Merchant Center, plik produktowy XML, ile kosztują kampanie produktowe i jak je tworzyć, strategia i korzyści z Google Shopping.
pozycjonowanie strony internetowej

Pozycjonowanie strony internetowej poradnik

Pozycjonowanie strony internetowej to zestaw praktyk, które stosuje się w stronach internetowych, aby zapewnić widoczność , pozycję strony w wyszukiwarkach i zwiększyć ilość wejść na stronę.

Przeczytasz o: SEO definicje, SEO Google, samodzielne pozycjonowanie strony, agencje SEO, skuteczne pozycjonowanie organiczne, audyt strony, pozycjonowanie sklepu.
Content marketing co to jest

Content marketing co to jest?

W marketingu wysokiej jakości treści były zawsze cenne. Content marketing jest obecnie najważniejszym elementem działań marketingowych. Dlaczego marketing treści jest tak ważny?

Przeczytasz o: Content is king, Strategie content marketingu, Content marketing i SEO, Jak tworzyć marketing treści, Korzyści z content marketingu
platformy SaaS

Platformy SaaS, czy warto?

Platformy SaaS, czy warto? Jaka platforma SaaS dla Twojego sklepu?

Przeczytasz o: Dla Kogo platformy abonamentowe SaaS? Zalety platform abonamentowych, Wady platform SaaS. Porównanie platform SaaS: Shoper, Sky-Shop, Shoplo, Shopify,…
sprzedaż w mediach społecznościowych

Sprzedaż w mediach społecznościowych

Wielokanałowa sprzedaż w mediach społecznościowych to popularny pomysł na biznes e-Commerce. Sprzedaż wielokanałowa pozwala na lepsze wykorzystywanie potencjału sklepu i docieranie do konsumentów.

Przeczytasz o: Sprzedaż wielokanałowa, sklep na Facebooku i Instagramie, Zakupy Google, Allegro, porównywarki cen.
seo co to jest optymalizacja pozycjonowanie

SEO co to jest?

SEO to zestaw praktyk, które stosuje się w stronach internetowych, aby zapewnić widoczność , pozycję strony w wyszukiwarkach i zwiększyć ilośc wejść użytkowników na stronę.

Przeczytasz o: SEO definicje, SEO Google, samodzielne pozycjonowanie SEO, agencje SEO, skuteczne pozycjonowanie organiczne, audyt strony, WordPress SEO, pozycjonowanie sklepu.
Prowadzenie sklepu internetowego

Prowadzenie sklepu internetowego

Prowadzenie sklepu internetowego ma na celu obsługę sklepu i zamówień, zwiększenie sprzedaży, przyciągnięcie nowych klientów i poprawę konwersji.

Przeczytasz o: Obsługa klientów, wysyłki i zwroty, promocje w sklepie, pozyskiwanie klientów, pozycjonowanie SEO, sprzedaż wielokanałowa, marketing, media społecznościowe, monitorowanie wyników i administracja.
pomysł na sklep internetowy

Pomysł na sklep internetowy

Dobry pomysł na e-sklep to podstawa jego sukcesu. Jaki pomysł na sklep internetowy i co sprzedawać w internecie? Pomysł na sklep internetowy – przegląd rozwiązań.

Przeczytasz o: Sklep internetowy: z odzieżą, z kosmetykami, z książkami, e-bookami, z artykułami dla dzieci, z meblami, z rękodziełem ….
pozycjonowanie sklepu internetowego seo

Pozycjonowanie sklepu internetowego poradnik

Skuteczne pozycjonowanie sklepu internetowego wymaga dużej wiedzy oraz doświadczenia, a osiągnięcie efektów jest niezwykle trudne.

Przeczytasz o: Skuteczne SEO Google, samodzielne pozycjonowanie sklepu, pozycjonowanie i optymalizacja sklepu – dobre praktyki, audyt sklepu SEO.
platformy SaaS

Platformy SaaS, czy warto?

Platformy SaaS, czy warto? Jaka platforma SaaS dla Twojego sklepu?

Przeczytasz o: Dla Kogo platformy abonamentowe SaaS? Zalety platform abonamentowych, Wady platform SaaS. Porównanie platform SaaS: Shoper, Sky-Shop, Shoplo, Shopify,…
Jak założyć sklep na Facebooku

Jak założyć sklep na Facebooku?

Ogromna popularność Facebooka powoduje, że może to być jeden z najważniejszych kanałów sprzedaży dla Twojego sklepu internetowego. Reklamuj i sprzedawaj Twoje produkty w miejscu, gdzie klienci spędzają czas w internecie. Czasy, w których Facebook był wyłącznie serwisem […]

Potrzebujesz identyfikację wizualną?