Strona firmowa na Linkedin

Strona firmowa na Linkedin

Chcesz zbudować społeczność wokół swojej marki na Linkedin? Strona firmowa na Linkedin dla Twojej firmy.
Strona firmowa na Linkedin

Strona firmowa na Linkedin

Profesjonalny strona firmowa na Linkedin to niezbędny element strategii i promocji Twojej firmy lub marki w Internecie oraz miejsce kontaktu z Twoimi klientami.

Liczba użytkowników aktywnie uczestniczących w Facebooku stale rośnie. Obecnie Facebook w Polsce to 16 mln użytkowników. Co czwarty Polaków wolałaby rano nie zjeść śniadania niż nie sprawdzić serwisów Facebook. Dlatego dużą wagę przykładamy do tego, aby Twój firmowy Fanpage na Facebooku były profesjonalny i spełniał wymagania współczesnych czasów.

Prowadzenie profilu na Linkedin
Profesjonalna strona firmowa

Zaprojektujemy wizualną oraz merytoryczną część strony firmowej Linkedin. Zadbamy o systematyczną komunikację i stały przyrost polubień.

Prowadzenie profilu na Linkedin
Skuteczna promocja

W oparciu o opracowaną wspólnie koncepcję zaplanujemy działania promocyjne na Linkedin tak, aby maksymalnie szybko spełnić założone cele.

Prowadzenie profilu na Linkedin
Nowe powiązania na Linkedin

Profesjonalnie prowadzona strona firmowa Linkdedin ma budować pozytywny wizerunek i być miejscem do dyskusji o marce. Odpowiednio poprowadzona moderacja profilu firmowego Linkedin zachęca do ponownych odwiedzin.

Prowadzenie profilu na Linkedin

Profesjonalna obsługa profilu firmowego na Linkedin wpływa na pozycję Twojej firmy. Zadbamy o systematyczną komunikację z fanami i stały przyrost polubień. Poznaj nasz cennik prowadzenia profilu na Linkedin.
Linkedin Starter
 
Miesiąc 250 PLN
Zamów pakiet
  • 4 publikacje postów + indywidualna grafika
  • Indywidualna strategia
  • Komunikacja z fanami od 8-16 / pon. - pt.
Linkedin Plus
 
Miesiąc 500 PLN
Zamów pakiet
  • 8 publikacje postów + indywidualna grafika
  • Indywidualna strategia + harmonogram publikacji
  • Komunikacja z fanami od 8-16 / pon. - pt.
  • Analiza grupy docelowej
  • Systematyczne raporty
Linkedin Biznes
 
Miesiąc 1000 PLN
Zamów pakiet
  • 12 publikacji postów + indywidualna grafika
  • Indywidualna strategia + harmonogram publikacji
  • Niestandardowe godziny komunikacji z fanami
  • Analiza grupy docelowej
  • Systematyczne raporty

Grafiki na stronę firmową na Linkedin

Sam prowadzisz działania marketingowe w mediach społecznościowych w tym na Linkedin. Proponujemy profesjonalną wsparcie graficznej dla Twojej firmy w rozsądnej cenie.

Grafika w tle Linkedin

od 95 PLN

Projekt graficzny zdjęcie w tle + zdjęcie profilowe

Grafika do wpisu Linkedin

od 45 PLN

Projekt graficzny do postu na profilu Linkedin

Promocja Twojej marki w Linkedin

Zaplanujemy działania promocyjne na Linkedin tak, aby maksymalnie szybko spełnić założone cele. Powiedź nam o Twoich potrzebach i porozmawiaj z ekspertem.

Zamów wycenę

Obsługa strony na Linkedin

Profesjonalnie prowadzony profil na Linkedin ma wpływa na wizerunek i pozycję Twojej firmy. Zadbamy o systematyczną komunikację z fanami i stały przyrost polubień.

Napisz do nas

Media społecznościowe w Polsce

Codziennie miliony Polaków logują się do Facebooka, Instagrama, Youtuba, czy Linkedin. Wykorzystaj fakt, że klienci Twojej firmy, marki używają codziennie mediów społecznościowych.

Prowadzenie profili w mediach społecznościowych to nieograniczone możliwości dotarcia z Twoim produktem lub usługą bezpośrednio do szerokiej grupy docelowej. Social Media, kampanie promocyjne na Facebooku, Instagramie, Youtube, czy Linkedin to świetne uzupełnienie pozycjonowania Google SEO/SEM. Sprawdź jak profesjonalne prowadzenie profili firmowych może sprawdzić się w komunikacji z Twoimi klientami.

prowadzenie fanpage firmowego Facebook

Facebook 18 mln

pozycjonowanie Youtube

YouTube 14 mln

prowadzenie profilu na Linkedin

Linkedin 3 mln

prowadzenie profilu na Instagramie

Instagram 7 mln

Studio graficzne – nasze realizacje

Nie ogranicza nas branża, ani komunikacja. Chętnie podejmujemy wyzwania każdego projektu na Twoje media społecznościowe.

Baza wiedzy

Strony internetowe WordPress – Sklepy internetowe WooCommerce – Pozycjonowanie SEO – Media społecznościowe – Branding – Identyfikacja wizualna – Projektowanie graficzne
płatności odroczone

Płatności odroczone

Coraz więcej sklepów internetowych oprócz formy zapłaty przelewem oferuje płatność odroczoną w terminie o 30 dni. Jakie są jej korzyści dla sprzedawcy? Poznaj tę metodę i wprowadź do swojego sklepu internetowego.

Fixed Price czy Time & Material?

Fixed Price i Time & Material to dwa modele współpracy z agencją interaktywną. Który wybrać przy zleceniu projektu strony internetowej? Przeczytaj naszą charakterystykę, aby wybrać optymalne rozwiązanie dla siebie.

trendy e-Commerce

Trendy e-Commerce 2021

E-Commerce to dynamiczna branża, które podlega ciągłym zmianom i trendom. Jakie trendy w e-Commerce wykorzystać w sklepie internetowym?

Przeczytasz o: Trendy w e-Commere: Click and Collect, E-grocery, Dark store, Marketplace, Omnichannel, Social commerce, Customer Experience, Mobile commerce.
marketing internetowy

Marketing internetowy

Masz sklep, stronę a pojęcia SEM, SEO i PPC są Ci obce?  Znajomość tych pojęć to podstawa sukcesu w internecie. Poznaj marketing internetowy, narzędzia do komunikacji marki i buduj swoją pozycję w internecie.

Przeczytasz o: Marketing internetowy, SEM, SEO, PPC, Link building, Content marketing, Social media marketing, E-mail marketing, automatyzacja marketingu.
sklep internetowy

Sklep internetowy krok po kroku

Chcesz założyć sklep internetowy i zastanawiasz się, w jak działa sklep internetowy i jaki rodzaj działalności możesz prowadzić on-line?

Przeczytasz o: Sklep internetowy podstawowe pojęcia, Części składowe sklepu internetowego, Jak działa sklep internetowy?
co sprzedawać w sklepie poradnik

Co sprzedawać w sklepie internetowym?

Co warto sprzedawać w sklepie internetowym? Jakie produkty klienci chętnie kupują w internecie? Skorzystaj z naszego poradnika i rozpocznij planowanie własnej platformy sprzedażowej z konkurencyjną ofertą.

pomysł na sklep internetowy

Pomysł na sklep internetowy

Dobry pomysł na e-sklep to podstawa jego sukcesu. Jaki pomysł na sklep internetowy i co sprzedawać w internecie? Pomysł na sklep internetowy – przegląd rozwiązań.

Przeczytasz o: Sklep internetowy: z odzieżą, z kosmetykami, z książkami, e-bookami, z artykułami dla dzieci, z meblami, z rękodziełem ….
sem co to jest

Co to jest SEM?

SEM oznacza marketing w wyszukiwarkach internetowych, czyli połączenie pozycjonowania organicznego SEO i płatnych reklam PPC, które zapewniają widoczność i zwiększają ilość wejść na stronę.

Przeczytasz o: SEM definicje, SEM = SEO + PPC, Rodzaje SEM: SEO, PPC, Link Building, Content Marketing, Reklama displayowa, Agencje SEM, Skuteczne SEM i Korzyści SEM.

Potrzebujesz stronę firmową na Linkedin?