Strona firmowa na Linkedin

Strona firmowa na Linkedin

Chcesz zbudować społeczność wokół swojej marki na Linkedin? Strona firmowa na Linkedin dla Twojej firmy.
Strona firmowa na Linkedin

Strona firmowa na Linkedin

Profesjonalny strona firmowa na Linkedin to niezbędny element strategii i promocji Twojej firmy lub marki w Internecie oraz miejsce kontaktu z Twoimi klientami.

Liczba użytkowników aktywnie uczestniczących w Facebooku stale rośnie. Obecnie Facebook w Polsce to 16 mln użytkowników. Co czwarty Polaków wolałaby rano nie zjeść śniadania niż nie sprawdzić serwisów Facebook. Dlatego dużą wagę przykładamy do tego, aby Twój firmowy Fanpage na Facebooku były profesjonalny i spełniał wymagania współczesnych czasów.

Prowadzenie profilu na Linkedin
Profesjonalna strona firmowa

Zaprojektujemy wizualną oraz merytoryczną część strony firmowej Linkedin. Zadbamy o systematyczną komunikację i stały przyrost polubień.

Prowadzenie profilu na Linkedin
Skuteczna promocja

W oparciu o opracowaną wspólnie koncepcję zaplanujemy działania promocyjne na Linkedin tak, aby maksymalnie szybko spełnić założone cele.

Prowadzenie profilu na Linkedin
Nowe powiązania na Linkedin

Profesjonalnie prowadzona strona firmowa Linkdedin ma budować pozytywny wizerunek i być miejscem do dyskusji o marce. Odpowiednio poprowadzona moderacja profilu firmowego Linkedin zachęca do ponownych odwiedzin.

Prowadzenie profilu na Linkedin

Profesjonalna obsługa profilu firmowego na Linkedin wpływa na pozycję Twojej firmy. Zadbamy o systematyczną komunikację z fanami i stały przyrost polubień. Poznaj nasz cennik prowadzenia profilu na Linkedin.
Linkedin Starter
 
Miesiąc 250 PLN
Zamów pakiet
  • 4 publikacje postów + indywidualna grafika
  • Indywidualna strategia
  • Komunikacja z fanami od 8-16 / pon. - pt.
Linkedin Plus
 
Miesiąc 500 PLN
Zamów pakiet
  • 8 publikacje postów + indywidualna grafika
  • Indywidualna strategia + harmonogram publikacji
  • Komunikacja z fanami od 8-16 / pon. - pt.
  • Analiza grupy docelowej
  • Systematyczne raporty
Linkedin Biznes
 
Miesiąc 1000 PLN
Zamów pakiet
  • 12 publikacji postów + indywidualna grafika
  • Indywidualna strategia + harmonogram publikacji
  • Niestandardowe godziny komunikacji z fanami
  • Analiza grupy docelowej
  • Systematyczne raporty

Grafiki na stronę firmową na Linkedin

Sam prowadzisz działania marketingowe w mediach społecznościowych w tym na Linkedin. Proponujemy profesjonalną wsparcie graficznej dla Twojej firmy w rozsądnej cenie.

Grafika w tle Linkedin

od 95 PLN

Projekt graficzny zdjęcie w tle + zdjęcie profilowe

Grafika do wpisu Linkedin

od 45 PLN

Projekt graficzny do postu na profilu Linkedin

Promocja Twojej marki w Linkedin

Zaplanujemy działania promocyjne na Linkedin tak, aby maksymalnie szybko spełnić założone cele. Powiedź nam o Twoich potrzebach i porozmawiaj z ekspertem.

Zamów wycenę

Obsługa strony na Linkedin

Profesjonalnie prowadzony profil na Linkedin ma wpływa na wizerunek i pozycję Twojej firmy. Zadbamy o systematyczną komunikację z fanami i stały przyrost polubień.

Napisz do nas

Media społecznościowe w Polsce

Codziennie miliony Polaków logują się do Facebooka, Instagrama, Youtuba, czy Linkedin. Wykorzystaj fakt, że klienci Twojej firmy, marki używają codziennie mediów społecznościowych.

Prowadzenie profili w mediach społecznościowych to nieograniczone możliwości dotarcia z Twoim produktem lub usługą bezpośrednio do szerokiej grupy docelowej. Social Media, kampanie promocyjne na Facebooku, Instagramie, Youtube, czy Linkedin to świetne uzupełnienie pozycjonowania Google SEO/SEM. Sprawdź jak profesjonalne prowadzenie profili firmowych może sprawdzić się w komunikacji z Twoimi klientami.

prowadzenie fanpage firmowego Facebook

Facebook 18 mln

pozycjonowanie Youtube

YouTube 14 mln

prowadzenie profilu na Linkedin

Linkedin 3 mln

prowadzenie profilu na Instagramie

Instagram 7 mln

Studio graficzne – nasze realizacje

Nie ogranicza nas branża, ani komunikacja. Chętnie podejmujemy wyzwania każdego projektu na Twoje media społecznościowe.

Baza wiedzy

Strony internetowe WordPress – Sklepy internetowe WooCommerce – Pozycjonowanie SEO – Media społecznościowe – Branding – Identyfikacja wizualna – Projektowanie graficzne
pozycjonowwanie wordpress poradnik seo

Pozycjonowanie WordPress poradnik

Z założenia WordPress jest bardzo przyjazny dla SEO. WordPress lubi wyszukiwarkę Google z wzajemnością. | SEO definicje, Skuteczne SEO Google, samodzielne pozycjonowanie SEO, skuteczne pozycjonowanie WordPress, pozycjonowanie i optymalizacja strony WordPress – dobre praktyki, audyt strony WordPress SEO.

Jak założyć sklep na Facebooku

Jak założyć sklep na Facebooku?

Ogromna popularność Facebooka powoduje, że może to być jeden z najważniejszych kanałów sprzedaży dla Twojego sklepu internetowego. Reklamuj i sprzedawaj Twoje produkty w miejscu, gdzie klienci spędzają czas w internecie. Czasy, w których Facebook był wyłącznie serwisem […]

sprzedaż w mediach społecznościowych

Sprzedaż w mediach społecznościowych

Wielokanałowa sprzedaż w mediach społecznościowych to popularny pomysł na biznes e-Commerce. Sprzedaż wielokanałowa pozwala na lepsze wykorzystywanie potencjału sklepu i docieranie do konsumentów. | Sprzedaż wielokanałowa: sklep na Facebooku i Instagramie, Zakupy Google, Allegro, porównywarki cen.

seo co to jest optymalizacja pozycjonowanie

SEO co to jest?

SEO to zestaw praktyk, które stosuje się w stronach internetowych, aby zapewnić widoczność , pozycję strony w wyszukiwarkach i zwiększyć ilośc wejść użytkowników na stronę. | SEO definicje, SEO Google, samodzielne pozycjonowanie SEO, agencje SEO, skuteczne pozycjonowanie organiczne, audyt strony, WordPress SEO, pozycjonowanie sklepu.

cross-selling up-selling sklep internetowy

Cross-selling i up-selling w sklepie internetowym

Cross-selling, up-selling i powiązane produkty to ciekawe rozwiązania sprzedażowe wykorzystywane w sklepach internetowych mające na celu zwiększenie sprzedaży w trakcie jednej transakcji. Celem każdego sklepu internetowego jest sprzedaż. […]

Skąd brać darmowe zdjęcia

Skąd brać darmowe zdjęcia na stronę, Facebooka, do prezentacji?

Zdjęcia ilustrujące stronę internetową, bloga lub sklep odgrywają bardzo ważną rolę, przyciągają klientów, czytelników, zachęcają do czytania, przeglądania i częstszych odwiedzin. Oczywiście najlepiej, jeżeli strona internetowa ilustrowany […]

Prowadzenie sklepu internetowego

Prowadzenie sklepu internetowego

Prowadzenie sklepu internetowego ma na celu obsługę sklepu i zamówień, zwiększenie sprzedaży, przyciągnięcie nowych klientów i poprawę konwersji. | Obsługa klientów, wysyłki i zwroty, promocje w sklepie, pozyskiwanie klientów, pozycjonowanie SEO, sprzedaż wielokanałowa, marketing, media społecznościowe, monitorowanie wyników i administracja.

Regulamin sklepu internetowego

Regulamin sklepu internetowego

Zakładając sklep internetowy zwróć szczególną uwagę na znaczenie kwestii prawnych w sklepie. Regulamin sklepu internetowego jest sercem Twojego sklepu od strony formalno-prawnej i biznesowej. Regulamin sklepu internetowego […]

Potrzebujesz stronę firmową na Linkedin?