reklama na Facebooku

Reklama na Facebooku

Rozwijaj Twoją firmę i zyskaj nowych klientów dzięki kampanią na Facebooku
Reklama na Facebooku

Reklama na Facebooku

Daj się poznać użytkownikom Facebooka, którzy mogą dowiedzieć się o Twojej firmie lub usłudze za pomocą reklama na Facebooku. Za kampanie reklamowe na Facebooku płacisz tylko za wyniki, gdy ktoś kliknie w Twoją reklamę i odwiedzi stronę internetową lub zadzwoni do Twojej firmy.

Facebook jest wszędzie tam, gdzie ludzie szukają informacji o tym, co zrobić, dokąd pojechać albo co kupić. Twoja reklama na Facebooku może pojawiać się w aplikacji Facebook w chwili, gdy użytkownik szuka produktów lub usług podobnych do Twoich. Reklama Facebook wyświetlana użytkownikom we właściwym momencie na komputerze lub smartfonie może zmienić każdego użytkownika w Twojego nowego klienta.

Dzięki reklamie na Facebooku zwiększ liczbę

Reklama na Facebooku

Wizyt na Twojej stronie

Zwiększ liczbę odwiedzin Twojej strony, sprzedaż usług, liczbę rezerwacji lub subskrypcji listy mailingowej dzięki reklamom Facebook

Kampanie na Facebooku

Zakupów w Twoim sklepie

Przyciągnij więcej klientów do sklepu internetowego dzięki reklamom na Facebooku, lub pomóż odnaleźć Twój sklep stacjonarny

Reklama na Facebooku

Połączeń telefonicznych

Dzięki reklamom zawierającym numer telefonu i przycisk „Kliknij, aby połączyć” możesz zwiększ liczbę klientów dzwoniących do firmy i pytających o ofertę

Kampania na Facebooku

Ustal budżet reklamowy odpowiedni dla Twojej firmy, wybierz jeden z naszych pakietów kampanii na Facebooku lub poproś nas o wycenę. Z Reklamą na Facebooku może z powodzeniem prowadzić działania reklamowe przy niemal dowolnym budżecie. Ustal z nami miesięczny limit budżetu, którego nie przekroczymy. W każdym momencie w zależności od sytuacji możesz wstrzymać lub dostosować wydatki na kampanię Facebook.

Koszt obsługi Kampanii na Facebooku wynosi 10% budżetu, nie mniej nie mniej niż 50 zł za obsługę kampanii.

Kampanie na Facebooku to najefektywniejsza forma reklamy w internecie umożliwiająca dostęp do użytkowników serwisu Facebook.

Kampanie na Facebooku umożliwiają mierzenie wyników i optymalizowanie reklam, by zwiększać ich efektywność w przyszłości lub dynamicznie dostosować budżet kampanii.

Reklama na Facebooku

od 450 PLN


  • kampania targetowana do Twoich potencjalnych klientów

  • reklamy na Facebooku

Zamów usługę

Media społecznościowe w Polsce

Codziennie miliony Polaków logują się do Facebooka, Instagrama, Youtuba, czy Linkedin. Wykorzystaj fakt, że klienci Twojej firmy, marki używają codziennie mediów społecznościowych.

Prowadzenie profili w mediach społecznościowych to nieograniczone możliwości dotarcia z Twoim produktem lub usługą bezpośrednio do szerokiej grupy docelowej. Social Media, kampanie promocyjne na Facebooku, Instagramie, Youtube, czy Linkedin to świetne uzupełnienie pozycjonowania Google SEO/SEM. Sprawdź jak profesjonalne prowadzenie profili firmowych może sprawdzić się w komunikacji z Twoimi klientami.

prowadzenie fanpage firmowego Facebook

Facebook 18 mln

pozycjonowanie Youtube

YouTube 14 mln

prowadzenie profilu na Linkedin

Linkedin 3 mln

prowadzenie profilu na Instagramie

Instagram 7 mln

strona internetowa wordpress

Brief reklama Facebook + Instagram

Potrzebujesz reklamę na Facebooku lub Instagramie? Odpowiedź na kilka pytań odnośnie kampanii reklamowej.

Baza wiedzy strony, sklepy internetowe

Strony internetowe WordPress – Sklepy internetowe WooCommerce – Pozycjonowanie SEO – Media społecznościowe – Branding – Identyfikacja wizualna – Projektowanie graficzne
subskrypcja sklep internetowy

Subskrypcja w sklepie internetowym

Codziennie w internecie coraz częściej i chętniej korzystamy z płatności subskrypcyjnych. Co to jest subskrypcja, jak działa subskrypcja w sklepie internetowym i jakie są zalety tego rozwiązania? […]

platformy e-commerce porownanie

Platformy e-Commerce

Platform e-commerce na rynku są dziesiątki, ale jak wybrać tą najlepszą. Poznaj kilka oprogramowań do stworzenia e-sklepu, ich wady, zalety i koszty wdrożenia.

Przeczytasz o: Porównanie platform: open-source, abonamentowe, dedykowane i licencyjne.
jak wybrać wykonawcę strony internetowej

Jak wybrać wykonawcę strony internetowej?

Potrzebujesz nowej strony www i zastanawiasz się, ile kosztuje strona internetowa? Możesz spotkać się ze skrajnymi opiniami dotyczącymi kosztów stworzenia strony internetowej.

Przeczytasz o: Strona Blog, Wizytówka, One Page, Landing, strona dla firmy, dedykowana, strona internetowa sklepu.
jaki sklep internetowy wybrać

Jaki sklep internetowy wybrać?

Systemów sklepów internetowych na rynku są dziesiątki, ale jak wybrać ten najlepszy do Twojego e-sklepu. Poznaj oprogramowania dla sklepu abonamentowe i open-source, ich wady i zalety.

Przeczytasz o: Porównanie platform e-commerce: WordPress, PrestaShop, Magento, Shoper, Shoplo, Shopify.
ile kosztuje sklep internetowy

Ile kosztuje sklep internetowy?

Przed założeniem sklepu możesz spotkać się ze skrajnymi opiniami dotyczącymi kosztów uruchomienia sklepu internetowego. Ile kosztuje założenie sklepu, co ma na to wpływ.

Przeczytasz o: Platformy, konfiguracja, funkcjonalności, projekt graficzny, sklep dropshipping.
dyrektywa omnibus zmiany w e-commerce 2023

Zmiany w prawie e-Commerce – dyrektywa Omnibus

E-Commerce zmienia się nie tylko dzięki pojawiającym się nowym trendom, ale również pod wpływem zmieniającego się prawa. Na co musi być gotowy Twój sklepy internetowy w 2023 […]

dropshipping jak zacząć

Dropshipping jak zacząć?

Dropshipping to światowy trend w e-commerce. Sklep dropshipping nie wymaga magazynowania ani wysyłki produktów.

Przeczytasz o: Co to jest dropshipping – wady i zalety. Jak znaleźć produkty i dostawców dropshippingu. Dropshipping na WordPress.
sklep instagram jak załóżyć

Jak założyć sklep na Instagramie?

Ogromna popularność Instagrama powoduje, że może to być jeden z najważniejszych kanałów sprzedaży dla Twojego sklepu internetowego. Reklamuj i sprzedawaj Twoje produkty w miejscu, gdzie klienci spędzają czas w internecie. Czasy, w którym Instagram był […]

subskrypcja sklep internetowy

Subskrypcja w sklepie internetowym

Codziennie w internecie coraz częściej i chętniej korzystamy z płatności subskrypcyjnych. Co to jest subskrypcja, jak działa subskrypcja w sklepie internetowym i jakie są zalety tego rozwiązania? […]

Shoper opinie

Sklep Shoper opinie

Sklep Shoper, czy warto? Poznaj wady i zalety platformy Shoper?

Przeczytasz o: Dla Kogo jest sklep Shoper? Wady i zalety platform Shoper. Poznaj Shoper opinie klientów,…
dyrektywa omnibus zmiany w e-commerce 2023

Zmiany w prawie e-Commerce – dyrektywa Omnibus

E-Commerce zmienia się nie tylko dzięki pojawiającym się nowym trendom, ale również pod wpływem zmieniającego się prawa. Na co musi być gotowy Twój sklepy internetowy w 2023 […]

dropshipping jak zacząć

Dropshipping jak zacząć?

Dropshipping to światowy trend w e-commerce. Sklep dropshipping nie wymaga magazynowania ani wysyłki produktów.

Przeczytasz o: Co to jest dropshipping – wady i zalety. Jak znaleźć produkty i dostawców dropshippingu. Dropshipping na WordPress.
4.9/5 - (66 votes)

Potrzebujesz kampanię reklamową na Facebooku?