reklama na Facebooku

Reklama na Facebooku

Rozwijaj Twoją firmę i zyskaj nowych klientów dzięki kampanią na Facebooku
Reklama na Facebooku

Reklama na Facebooku

Daj się poznać użytkownikom Facebooka, którzy mogą dowiedzieć się o Twojej firmie lub usłudze za pomocą reklama na Facebooku. Za kampanie reklamowe na Facebooku płacisz tylko za wyniki, gdy ktoś kliknie w Twoją reklamę i odwiedzi stronę internetową lub zadzwoni do Twojej firmy.

Facebook jest wszędzie tam, gdzie ludzie szukają informacji o tym, co zrobić, dokąd pojechać albo co kupić. Twoja reklama na Facebooku może pojawiać się w aplikacji Facebook w chwili, gdy użytkownik szuka produktów lub usług podobnych do Twoich. Reklama Facebook wyświetlana użytkownikom we właściwym momencie na komputerze lub smartfonie może zmienić każdego użytkownika w Twojego nowego klienta.

Dzięki reklamie na Facebooku zwiększ liczbę

Reklama na Facebooku

Wizyt na Twojej stronie

Zwiększ liczbę odwiedzin Twojej strony, sprzedaż usług, liczbę rezerwacji lub subskrypcji listy mailingowej dzięki reklamom Facebook

Kampanie na Facebooku

Zakupów w Twoim sklepie

Przyciągnij więcej klientów do sklepu internetowego dzięki reklamom na Facebooku, lub pomóż odnaleźć Twój sklep stacjonarny

Reklama na Facebooku

Połączeń telefonicznych

Dzięki reklamom zawierającym numer telefonu i przycisk „Kliknij, aby połączyć” możesz zwiększ liczbę klientów dzwoniących do firmy i pytających o ofertę

Kampania na Facebooku

Ustal budżet reklamowy odpowiedni dla Twojej firmy, wybierz jeden z naszych pakietów kampanii na Facebooku lub poproś nas o wycenę. Z Reklamą na Facebooku może z powodzeniem prowadzić działania reklamowe przy niemal dowolnym budżecie. Ustal z nami miesięczny limit budżetu, którego nie przekroczymy. W każdym momencie w zależności od sytuacji możesz wstrzymać lub dostosować wydatki na kampanię Facebook.

Koszt obsługi Kampanii na Facebooku wynosi 10% budżetu, nie mniej nie mniej niż 50 zł za obsługę kampanii.

Kampanie na Facebooku to najefektywniejsza forma reklamy w internecie umożliwiająca dostęp do użytkowników serwisu Facebook.

Kampanie na Facebooku umożliwiają mierzenie wyników i optymalizowanie reklam, by zwiększać ich efektywność w przyszłości lub dynamicznie dostosować budżet kampanii.

Reklama na Facebooku

od 450 PLN


  • kampania targetowana do Twoich potencjalnych klientów

  • reklamy na Facebooku

Zamów usługę

Media społecznościowe w Polsce

Codziennie miliony Polaków logują się do Facebooka, Instagrama, Youtuba, czy Linkedin. Wykorzystaj fakt, że klienci Twojej firmy, marki używają codziennie mediów społecznościowych.

Prowadzenie profili w mediach społecznościowych to nieograniczone możliwości dotarcia z Twoim produktem lub usługą bezpośrednio do szerokiej grupy docelowej. Social Media, kampanie promocyjne na Facebooku, Instagramie, Youtube, czy Linkedin to świetne uzupełnienie pozycjonowania Google SEO/SEM. Sprawdź jak profesjonalne prowadzenie profili firmowych może sprawdzić się w komunikacji z Twoimi klientami.

prowadzenie fanpage firmowego Facebook

Facebook 18 mln

pozycjonowanie Youtube

YouTube 14 mln

prowadzenie profilu na Linkedin

Linkedin 3 mln

prowadzenie profilu na Instagramie

Instagram 7 mln

strona internetowa wordpress

Brief reklama Facebook + Instagram

Potrzebujesz reklamę na Facebooku lub Instagramie? Odpowiedź na kilka pytań odnośnie kampanii reklamowej.

Baza wiedzy strony, sklepy internetowe

Strony internetowe WordPress – Sklepy internetowe WooCommerce – Pozycjonowanie SEO – Media społecznościowe – Branding – Identyfikacja wizualna – Projektowanie graficzne
Headless commerce

Headless CMS co to jest?

Jest wiele sposobów na zbudowanie dedykowanego strony internetowej lub aplikacji. Jeśli chcesz, żeby rozwiązanie było w pełni dopasowane do Twoich oczekiwań, poznaj ciekawą technologię, jaką jest Headless […]

Outsourcing e-Commerce

Posiadanie sklepu internetowego to nie jednorazowe wdrożenie projektu, ale niekończący się proces prowadzenia sklepu, obsługi klienta, administracji, marketingu, dostosowań do nowych trendów w e-Commerce. Cześć tych obowiązków […]

WooCommerce czy Shopify co wybrać?

Systemów sklepów internetowych na rynku są dziesiątki, ale jak wybrać ten najlepszy? Poznaj dwie najbardziej popularne platformy e-Commerce na świecie WooCommerce i Shopify. Założenie sklepu internetowego wiąże […]

Narzędzi e-Commerce wspierające sprzedaż

Jak odnieść sukces w e-Commerce i zwiększyć sprzedaż w Twoim sklepie internetowym? Jak zapewne wiesz, branża e-Commerce jest wymagająca i konkurencyjna. Jakie narzędzi e-Commerce używać na co […]

Kreator stron Webflow

Zastanawiasz się, jak zrobić stronę internetową w prosty sposób i jak wybrać odpowiednie rozwiązanie do stworzenia strony? Dzięki kreatorowi stron Webflow możesz stworzyć stronę internetową bez zaawansowanej […]

Co to jest UX? User Experience

Zastanawiasz się co to jest UX i jaki projekt otrzymasz od agencji interaktywnej lub freelancera, jeżeli zlecisz zaprojektowanie UX dla Twojej strony lub sklepu internetowego? Za sukcesem […]

Kreator stron internetowych

Zastanawiasz się, jak zrobić stronę internetową w prosty sposób i jak wybrać odpowiednie rozwiązanie do stworzenia strony? Dzięki kreatorom stron online można stworzyć stronę internetową bez zaawansowanej […]

Strona internetowa za darmo

Strona internetowa za darmo?

Zastanawiasz się, czy można mieć stronę internetową za darmowo i jak wybrać odpowiednie darmowe rozwiązanie do stworzenia strony? Dzięki darmowym CMS lub kreatorom stron można stworzyć stronę […]

Sklep Shopify poradnik

Na globalnym rynku e-Commerce konkuruje wiele platform dla sklepów internetowych. Jednym z największych graczy jest Shopify, czy warto wybrać takie rozwiązanie? Przeszukując internet w poszukiwaniu odpowiedzi na […]

UI interface użytkownika

Co to jest UI interfejs użytkownika?

Zastanawiasz się co to jest UI i jaki projekt otrzymasz od agencji interaktywnej lub freelancera, jeżeli zlecisz zaprojektowanie UI dla Twojej strony lub sklepu internetowego? Za sukcesem […]

Jak przyspieszyć sklep internetowy?

O tym, czy klient zamówi produkt u Ciebie, czy przejdzie od razu do konwersji, decydują sekundy. Jeśli Twój sklep internetowy działa zbyt wolno, to Twoi potencjalni klienci […]

ile trwa założenie sklepu internetowego

Ile trwa założenie sklepu internetowego?

Jak wygląda i ile trwa założenie sklepu internetowego oraz co zrobić, by uprościć pracę agencji e-commerce i przyśpieszyć realizację projektu.

Przeczytasz o: Etapy – wycena, przygotowanie treści, projekt i wdrożenie, UX, testy, optymalizacja i SEO, utrzymanie i rozwój e-sklepu.
4.9/5 - (66 votes)

Potrzebujesz kampanię reklamową na Facebooku?