Audyt sklepu internetowego

Sprawdzimy, a następnie naprawimy problemy w Twoim sklepie internetowym WordPress WooCommerce.

Audyt sklepu internetowego cennik

Podczas audytu sklepu internetowego sprawdzamy i analizujemy sklep internetowy, a także określamy czy właściwie spełnia swoją podstawową funkcję, czyli umożliwia zrobienie zakupów.
pozycjonowanie wordpress

Analiza sklepu internetowego

Dowiesz się, jak zadbać o najważniejsze czynniki ułatwiające korzystanie ze sklepu. Dopasujemy listę sprawdzonych wtyczek, które pozwolą na lepszą optymalizację sklepu internetowego. Przekażemy Tobie sposoby na prawidłowe zarządzanie sklepem.

Więcej o pozycjonowaniu SEO

Audyt sklepu wskazuje błędy, przez które Twój sklep internetowy nie jest poprawnie zoptymalizowany pod względem użyteczności, pozycjonowania SEO i nie może zdobyć lepszych pozycji w wynikach Google. Możemy także pokazać jak te błędy naprawić.

Zamów audyt sklepu internetowego

Audyt sklepu cennik

Audyt sklepu internetowego cennik: przykładowa kalkulacja ceny wykonania audytu sklepu internetowego wraz z zestawieniem podstawowych czynników wpływających na cenę.

Audyt małego sklepu internetowego

W ramach audytu sklepu internetowego otrzymasz analizę sklepu, nieprawidłowości, słabe punkty i przede wszystkim uwagi, porady i rekomendacje, które pozwolą na optymalizację serwisu.

Audyt SEO

  • Analiza treści na stronie
  • Sprawdzenie opisów zdjęć

Audyt UX

  • Testowanie ścieżki użytkownika
  • Sprawdzenie szybkości ładowania się sklepu
  • Analiza użyteczności

Audyt bezpieczeństwa

  • Analiza zainstalowanych wtyczek
  • Sprawdzenie szyfrowania

Przy zamówieniu audytu sklepu mini obowiązuje Rabat 15% na wprowadzenie poprawek. Wdrożenie poprawek od 40 zł/godz. – zobacz pełny cennik.

Audyt Sklepu Mini
 
już 180 PLN
Zamów audyt
  • Audyt SEO
  • Analiza UX
  • Audyt bezpieczeństwa

Audyt sklepu internetowego

W ramach audytu sklepu internetowego otrzymasz analizę sklepu, nieprawidłowości, słabe punkty i przede wszystkim uwagi, porady i rekomendacje, które pozwolą na optymalizację serwisu.

Audyt SEO

  • Analiza treści na stronie
  • Sprawdzenie opisów zdjęć

Audyt UX

  • Testowanie ścieżki użytkownika
  • Sprawdzenie szybkości ładowania się sklepu
  • Analiza użyteczności

Audyt bezpieczeństwa

  • Analiza zainstalowanych wtyczek
  • Sprawdzenie szyfrowania

Przy zamówieniu audytu sklepu plus obowiązuje Rabat 20% na wprowadzenie poprawek. Wdrożenie poprawek od 40 zł/godz. – zobacz pełny cennik.

Audyt Sklepu Plus
 
już 260 PLN
Zamów audyt
  • Audyt SEO
  • Analiza UX
  • Audyt bezpieczeństwa

Profesjonalny audyt sklepu internetowego to inwestycja, która przynosi szereg korzyści. Przede wszystkim – pozwoli tak zoptymalizować sklep, by osiągnąć dobre wyniki w wyszukiwarkach, a tym samym zwiększenie sprzedaży. Audyt sklepu internetowego pomaga także ułatwić użytkownikom składanie zamówień.

Jeśli potrzebujesz więcej informacji na temat audytu sklepu internetowego prosimy o kontakt.

Wdrożenie zmian sklep WordPress + WooCommerce

Poznaj nasze cennik wdrożenia zmian w sklepie internetowych WordPress + WooCommerce oraz usług zapewniających ciągłość działania sklepu WordPress.
Edycja WooCommerce
Godz 40 40 PLN
  • Dodawanie i edycja treści, zmiany projektu graficznego sklepu WooCommerce
Zamów pakiet
Wsparcie WooCommerce
Godz 80 100 PLN
  • Rozwój i modyfikacje sklepu WooCommerce, Front-end-development
Zamów pakiet
WooCommerce Development
Godz 140 160 PLN
  • Prace programistyczne PHP, Back-end-development sklepu WooCommerce
Zamów pakiet

Baza wiedzy sklepy internetowe

Strony internetowe WordPress – Sklepy internetowe WooCommerce – Pozycjonowanie SEO – Media społecznościowe – Branding – Identyfikacja wizualna – Projektowanie graficzne
sprzedaż w mediach społecznościowych

Sprzedaż w mediach społecznościowych

Wielokanałowa sprzedaż w mediach społecznościowych to popularny pomysł na biznes e-Commerce. Sprzedaż wielokanałowa pozwala na lepsze wykorzystywanie potencjału sklepu i docieranie do konsumentów. | Sprzedaż wielokanałowa: sklep na Facebooku i Instagramie, Zakupy Google, Allegro, porównywarki cen.

seo co to jest optymalizacja pozycjonowanie

SEO co to jest?

SEO to zestaw praktyk, które stosuje się w stronach internetowych, aby zapewnić widoczność , pozycję strony w wyszukiwarkach i zwiększyć ilośc wejść użytkowników na stronę. | SEO definicje, SEO Google, samodzielne pozycjonowanie SEO, agencje SEO, skuteczne pozycjonowanie organiczne, audyt strony, WordPress SEO, pozycjonowanie sklepu.

Prowadzenie sklepu internetowego

Prowadzenie sklepu internetowego

Prowadzenie sklepu internetowego ma na celu obsługę sklepu i zamówień, zwiększenie sprzedaży, przyciągnięcie nowych klientów i poprawę konwersji. | Obsługa klientów, wysyłki i zwroty, promocje w sklepie, pozyskiwanie klientów, pozycjonowanie SEO, sprzedaż wielokanałowa, marketing, media społecznościowe, monitorowanie wyników i administracja.

własny sklep internetowy jak zacząć

Własny sklep internetowy jak zacząć?

E-Commerce rozwija się bardzo szybko i co druga złotówka wydana przez Polaków trafia do e-sklepów. Własny sklep internetowy krok po kroku | Co sprzedawać, Rodzaje sklepów internetowych, Platforma e-commerce, Design i UX, Logistyka i płatności, Regulamin, Marketing i SEO.

e-Commerce jak zacząć

E-Commerce jak zacząć?

Jak zacząć e-Commerce krok po kroku. Kompletny poradnik jak rozpocząć e-Commerce. | Platformy e-Commerce, jaki sklep e-Commerce wybrać i jak założyć sklep e-Commerce, pozycjonowanie e-Commerce, prowadzenie i administracja sklepu e-Commerce

E-Commerce co to jest

E-Commerce co to jest?

E-Commerce to nie tylko sklepy internetowe, ale cała elektroniczna gospodarka. E-Commerce dotyczy wszelkiego rodzaju transakcji biznesowych w internecie | E-Commerce podstawowe pojęcia, platformy e-Commerce, charakterystyka rynku e-Commerce, sukces w e-Commerce, trendy w e-Commerce, rynek e-Commerce w Polsce.

hosting pod sklep internetowy

Jaki hosting pod sklep internetowy?

Od jakości hostingu zależy to, jak szybko będzie działał Twój sklep internetowy, ilu klientów jest w stanie obsłużyć, a zatem jakie przyniesie zyski. Jaki wybrać hosting pod sklep internetowy? | Hosting: Serwer wirtualny, VPS, parametry techniczne, limity, bezpieczeństwo, ranking hostingów pod e-sklep

wysyłki w sklepie internetowym

Jakie wysyłki w sklepie internetowym?

Wysyłka produktów to istotny element pracy każdego sklepu internetowego. Koszt wysyłki, szybkość realizacji, szeroki wybór form dostawy | Firmy kurierskie, Punkty odbioru, Poczta Polska, Broker kurierski, dostawy zagraniczne, Fulfillment, Dropshipping

Jak założyć sklep na Facebooku

Jak założyć sklep na Facebooku?

Ogromna popularność Facebooka powoduje, że może to być jeden z najważniejszych kanałów sprzedaży dla Twojego sklepu internetowego. Reklamuj i sprzedawaj Twoje produkty w miejscu, gdzie klienci spędzają czas w internecie. Czasy, w których Facebook był wyłącznie serwisem […]

cross-selling up-selling sklep internetowy

Cross-selling i up-selling w sklepie internetowym

Cross-selling, up-selling i powiązane produkty to ciekawe rozwiązania sprzedażowe wykorzystywane w sklepach internetowych mające na celu zwiększenie sprzedaży w trakcie jednej transakcji. Celem każdego sklepu internetowego jest sprzedaż. […]

Skąd brać darmowe zdjęcia

Skąd brać darmowe zdjęcia na stronę, Facebooka, do prezentacji?

Zdjęcia ilustrujące stronę internetową, bloga lub sklep odgrywają bardzo ważną rolę, przyciągają klientów, czytelników, zachęcają do czytania, przeglądania i częstszych odwiedzin. Oczywiście najlepiej, jeżeli strona internetowa ilustrowany […]

Regulamin sklepu internetowego

Regulamin sklepu internetowego

Zakładając sklep internetowy zwróć szczególną uwagę na znaczenie kwestii prawnych w sklepie. Regulamin sklepu internetowego jest sercem Twojego sklepu od strony formalno-prawnej i biznesowej. Regulamin sklepu internetowego […]

Potrzebujesz audyt sklepu internetowego?

Projektujemy strony internetowe WordPress, sklepy internetowe WooCommerce, pozycjonujemy w Google, dbamy o media społecznościowe. Tworzymy kompleksowe kreacje, projekty graficzne i identyfikacje wizualne.
Zadzwoń 730 170 330, wyślij brief, albo napisz do nas, aby otrzymać informację cenową