Audyt sklepu internetowego

Sprawdzimy, a następnie naprawimy problemy w Twoim sklepie internetowym. Zapytaj nas o audyt sklepu internetowego!

Audyt sklepu internetowego

Podczas audytu sklepu internetowego sprawdzamy i analizujemy sklep internetowy, a także określamy czy właściwie spełnia swoją podstawową funkcję, czyli umożliwia zrobienie zakupów.

Profesjonalny audyt sklepu internetowego to inwestycja, która przynosi szereg korzyści. Przede wszystkim – pozwoli tak zoptymalizować sklep, by osiągnąć dobre wyniki w wyszukiwarkach, a tym samym zwiększenie sprzedaży. Audyt sklepu internetowego pomaga także ułatwić użytkownikom składanie zamówień.

Jeśli potrzebujesz więcej informacji na temat audytu sklepu internetowego prosimy o kontakt.

Analiza sklepu internetowego

Dowiesz się, jak zadbać o najważniejsze czynniki ułatwiające korzystanie ze sklepu. Dopasujemy listę sprawdzonych wtyczek, które pozwolą na lepszą optymalizację sklepu internetowego. Przekażemy Tobie sposoby na prawidłowe zarządzanie sklepem.

Audyt sklepu wskazuje błędy, przez które Twój sklep internetowy nie jest poprawnie zoptymalizowany pod względem użyteczności, pozycjonowania SEO i nie może zdobyć lepszych pozycji w wynikach Google. Możemy także pokazać jak te błędy naprawić.

Audyt sklepu internetowego cennik

Audyt sklepu internetowego cennik: przykładowa kalkulacja ceny wykonania audytu sklepu internetowego wraz z zestawieniem podstawowych czynników wpływających na cenę.
Audyt sklep internetowy mini

Audyt Sklep Mini

Zobacz pakiet

Audyt sklep internetowy plus

Audyt Sklep Plus

Zobacz pakiet

Audyt sklep internetowy pro

Audyt Sklep PRO

Zobacz pakiet

Audyt sklep internetowy premium

Audyt Sklep Premium

Zobacz pakiet

Audyt małego sklepu internetowego

W ramach audytu sklepu internetowego otrzymasz podstawową analizę sklepu, nieprawidłowości, słabych punktów oraz przede wszystkim podstawowe uwagi, porady i rekomendacje, które pozwolą na optymalizację małego sklepu.

Audyt SEO

  • Analiza treści na stronie
  • Sprawdzenie opisów zdjęć

Audyt UX

  • Testowanie ścieżki użytkownika
  • Sprawdzenie szybkości ładowania się sklepu
  • Analiza użyteczności

Audyt bezpieczeństwa

  • Analiza zainstalowanych wtyczek
  • Sprawdzenie szyfrowania

Przy zamówieniu audytu sklepu mini obowiązuje rabat 10% na wprowadzenie poprawek. Wdrożenie poprawek od 40 zł/godz. – zobacz pełny cennik.

Audyt Sklep Mini
 
już 360 PLN
Zamów audyt
  • Audyt SEO
  • Analiza UX

Audyt sklepu internetowego

W ramach audytu sklepu internetowego otrzymasz podstawową analizę sklepu, nieprawidłowości, słabych punktów oraz przede wszystkim podstawowe uwagi, porady i rekomendacje, które pozwolą na optymalizację sklepu.

Audyt SEO

  • Analiza treści na stronie
  • Sprawdzenie opisów zdjęć

Audyt UX

  • Testowanie ścieżki użytkownika
  • Sprawdzenie szybkości ładowania się sklepu
  • Analiza użyteczności

Audyt bezpieczeństwa

  • Analiza zainstalowanych wtyczek
  • Sprawdzenie szyfrowania

Przy zamówieniu audytu sklepu mini obowiązuje rabat 10% na wprowadzenie poprawek. Wdrożenie poprawek od 40 zł/godz. – zobacz pełny cennik.

Audyt Sklep Plus
 
już 720 PLN
Zamów audyt
  • Audyt SEO
  • Analiza UX

Audyt sklepu internetowego PRO

W ramach audytu sklepu internetowego otrzymasz zaawansowaną analizę sklepu, jego nieprawidłowości, słabych punktów oraz przede wszystkim profesjonalne opracowanie odnośnie uwag, porad i rekomendacji, które pozwolą na profesjonalną optymalizację sklepu.

Audyt SEO

  • Analiza treści na stronie
  • Sprawdzenie opisów zdjęć

Audyt UX

  • Testowanie ścieżki użytkownika
  • Sprawdzenie szybkości ładowania się sklepu
  • Analiza użyteczności

Audyt bezpieczeństwa

  • Analiza zainstalowanych wtyczek
  • Sprawdzenie szyfrowania

Przy zamówieniu audytu sklepu mini obowiązuje rabat 10% na wprowadzenie poprawek. Wdrożenie poprawek od 40 zł/godz. – zobacz pełny cennik.

Audyt Sklep PRO
 
już 1360 PLN
Zamów audyt
  • Audyt SEO
  • Analiza UX
  • Audyt bezpieczeństwa

Audyt sklepu internetowego Premium

W ramach audytu sklepu internetowego otrzymasz dedykowaną analizę sklepu, jego nieprawidłowości, słabych punktów oraz przede wszystkim profesjonalne opracowanie odnośnie uwag, porad i rekomendacji, które pozwolą na profesjonalną optymalizację sklepu.

Audyt SEO

  • Analiza treści na stronie
  • Sprawdzenie opisów zdjęć

Audyt UX

  • Testowanie ścieżki użytkownika
  • Sprawdzenie szybkości ładowania się sklepu
  • Analiza użyteczności

Audyt bezpieczeństwa

  • Analiza zainstalowanych wtyczek
  • Sprawdzenie szyfrowania

Przy zamówieniu audytu sklepu mini obowiązuje rabat 10% na wprowadzenie poprawek. Wdrożenie poprawek od 40 zł/godz. – zobacz pełny cennik.

Audyt Sklep Premium
 
Zapytaj o cenę
Zamów audyt
  • Audyt SEO
  • Analiza UX
  • Audyt bezpieczeństwa

Audyt sklepu internetowego

Audyt sklepu internetowego to czynność, którą powinno wykonywać się cyklicznie, ponieważ każdy sklep internetowy dezaktualizuje się, czyli nie odpowiada obecnym trendom oraz możliwościom technicznym. Nawet najlepiej zaprojektowany sklep powinien nadążać za konkurencją innych sklepów oraz pojawiającymi się coraz to nowszymi technologiami w internecie, które pomogą nam uzyskać lepsze efekty biznesowe.

Audyt sklepu jest pojęciem bardzo szerokim, w którym zawiera się profesjonalna analiza wszystkich obszarów sklepu SEO, UX, UI itd. Audytowi powinny podlegać również wygląd graficzny sklepu, mechanizmy sprzedaży – koszyk i strona zamówienia, ale również standardy obsługi klienta. Wszystkie aspekty sklepu internetowego mają znaczący wpływ na efekt końcowy, czyli zadowolenie klientów oraz obrotów w sklepie.

Przeprowadzanie audytu sklepu i wdrożenie zmian pozwala na utrzymanie zainteresowania Klientów oraz zwiększenia potencjalnych obrotów. Każdy detal sklepu przekłada się na stabilny wzrost sklepu i jego zysk.

Pamiętaj, audyt sklepu nie jest działaniem jednorazowym. Z uwagi na zmienność rynku i pojawianie się nowych trendów, audyty sklepu oraz jego rozwój powinien być stałym i nieodłącznym elementem działania każdego sklepu internetowego.

Rozwoj sklepu internetowego-wordpress woocommerce

Rozwój sklepu internetowego

Tworzenie sklepu internetowego to nie jednorazowe wdrożenie projektu, ale niekończący się proces. Rozwój sklepu internetowego zwiększa sprzedaż i poprawia konwersję.

Przeczytasz o: Rozwój sklepu, aktualizacja i edycja treści, modyfikacja funkcjonalności i wyglądu, wsparcie developerskie.

Wdrożenie zmian sklep WordPress + WooCommerce

Poznaj nasze cennik wdrożenia zmian w sklepie internetowych WordPress + WooCommerce oraz usług zapewniających ciągłość działania sklepu WordPress.
Edycja WooCommerce
Godz 60 70 PLN
  • Dodawanie i edycja treści
  • Projekty grafik do sklepu
Zamów pakiet
Wsparcie WooCommerce
Godz 80 90 PLN
  • Rozwój i modyfikacje sklepu WooCommerce, Front-end-development
  • Zmiany projektu sklepu, nowe podstrony
Zamów pakiet
WooCommerce Development
Godz 140 160 PLN
  • Prace programistyczne PHP
  • Back-end-development sklepu WooCommerce
Zamów pakiet

Baza wiedzy sklepy internetowe

Strony internetowe WordPress – Sklepy internetowe WooCommerce – Pozycjonowanie SEO – Media społecznościowe – Branding – Identyfikacja wizualna – Projektowanie graficzne
Headless commerce

Headless CMS co to jest?

Jest wiele sposobów na zbudowanie dedykowanego strony internetowej lub aplikacji. Jeśli chcesz, żeby rozwiązanie było w pełni dopasowane do Twoich oczekiwań, poznaj ciekawą technologię, jaką jest Headless […]

Outsourcing e-Commerce

Posiadanie sklepu internetowego to nie jednorazowe wdrożenie projektu, ale niekończący się proces prowadzenia sklepu, obsługi klienta, administracji, marketingu, dostosowań do nowych trendów w e-Commerce. Cześć tych obowiązków […]

WooCommerce czy Shopify co wybrać?

Systemów sklepów internetowych na rynku są dziesiątki, ale jak wybrać ten najlepszy? Poznaj dwie najbardziej popularne platformy e-Commerce na świecie WooCommerce i Shopify. Założenie sklepu internetowego wiąże […]

Narzędzi e-Commerce wspierające sprzedaż

Jak odnieść sukces w e-Commerce i zwiększyć sprzedaż w Twoim sklepie internetowym? Jak zapewne wiesz, branża e-Commerce jest wymagająca i konkurencyjna. Jakie narzędzi e-Commerce używać na co […]

Kreator stron Webflow

Zastanawiasz się, jak zrobić stronę internetową w prosty sposób i jak wybrać odpowiednie rozwiązanie do stworzenia strony? Dzięki kreatorowi stron Webflow możesz stworzyć stronę internetową bez zaawansowanej […]

Co to jest UX? User Experience

Zastanawiasz się co to jest UX i jaki projekt otrzymasz od agencji interaktywnej lub freelancera, jeżeli zlecisz zaprojektowanie UX dla Twojej strony lub sklepu internetowego? Za sukcesem […]

Sklep Shopify poradnik

Na globalnym rynku e-Commerce konkuruje wiele platform dla sklepów internetowych. Jednym z największych graczy jest Shopify, czy warto wybrać takie rozwiązanie? Przeszukując internet w poszukiwaniu odpowiedzi na […]

UI interface użytkownika

Co to jest UI interfejs użytkownika?

Zastanawiasz się co to jest UI i jaki projekt otrzymasz od agencji interaktywnej lub freelancera, jeżeli zlecisz zaprojektowanie UI dla Twojej strony lub sklepu internetowego? Za sukcesem […]

Jak przyspieszyć sklep internetowy?

O tym, czy klient zamówi produkt u Ciebie, czy przejdzie od razu do konwersji, decydują sekundy. Jeśli Twój sklep internetowy działa zbyt wolno, to Twoi potencjalni klienci […]

jaki sklep internetowy założyć

Jaki sklep internetowy założyć?

Prowadzisz biznes i chcesz przenieść działalność do internetu. Jaki sklep internetowy założyć i jaki rodzaj działalności prowadzić on-line.

Przeczytasz o: Sklep internetowy, dropshipping, marketplace, strona firmowa ze sklepem, systemy rezerwacji, e-learning, omnichannel.
działalność nierejestrowana sklep internetowy bez działalności

Działalność nierejestrowana – jak sklep internetowy bez działalności?

Założenie pierwszego sklepu internetowego to bardzo poważny krok prowadzący do niezależności w zakresie zatrudnienia i zarabiania. Wiele osób boi się związanego ryzyka z prowadzeniem sklepu, ale i […]

produkty cyfrowe w sklepie internetowym

Czym są produkty cyfrowe w sklepie internetowym?

Rozwój internetu i nowych technologii przyczynił się do stworzenia nowego rynku produktów i usług cyfrowych. Produkty cyfrowe to nie tylko dobry model biznesowy, ale również ciekawe źródło […]

4.7/5 - (18 votes)

Potrzebujesz audyt sklepu internetowego?