Audyt sklepu internetowego

Sprawdzimy, a następnie naprawimy problemy w Twoim sklepie internetowym. Zapytaj nas o audyt sklepu internetowego!

Audyt sklepu internetowego

Podczas audytu sklepu internetowego sprawdzamy i analizujemy sklep internetowy, a także określamy czy właściwie spełnia swoją podstawową funkcję, czyli umożliwia zrobienie zakupów.

Profesjonalny audyt sklepu internetowego to inwestycja, która przynosi szereg korzyści. Przede wszystkim – pozwoli tak zoptymalizować sklep, by osiągnąć dobre wyniki w wyszukiwarkach, a tym samym zwiększenie sprzedaży. Audyt sklepu internetowego pomaga także ułatwić użytkownikom składanie zamówień.

Jeśli potrzebujesz więcej informacji na temat audytu sklepu internetowego prosimy o kontakt.

Analiza sklepu internetowego

Dowiesz się, jak zadbać o najważniejsze czynniki ułatwiające korzystanie ze sklepu. Dopasujemy listę sprawdzonych wtyczek, które pozwolą na lepszą optymalizację sklepu internetowego. Przekażemy Tobie sposoby na prawidłowe zarządzanie sklepem.

Audyt sklepu wskazuje błędy, przez które Twój sklep internetowy nie jest poprawnie zoptymalizowany pod względem użyteczności, pozycjonowania SEO i nie może zdobyć lepszych pozycji w wynikach Google. Możemy także pokazać jak te błędy naprawić.

Audyt sklepu internetowego cennik

Audyt sklepu internetowego cennik: przykładowa kalkulacja ceny wykonania audytu sklepu internetowego wraz z zestawieniem podstawowych czynników wpływających na cenę.
Audyt sklep internetowy mini

Audyt Sklep Mini

Zobacz pakiet

Audyt sklep internetowy plus

Audyt Sklep Plus

Zobacz pakiet

Audyt sklep internetowy pro

Audyt Sklep PRO

Zobacz pakiet

Audyt sklep internetowy premium

Audyt Sklep Premium

Zobacz pakiet

Audyt małego sklepu internetowego

W ramach audytu sklepu internetowego otrzymasz podstawową analizę sklepu, nieprawidłowości, słabych punktów oraz przede wszystkim podstawowe uwagi, porady i rekomendacje, które pozwolą na optymalizację małego sklepu.

Audyt SEO

  • Analiza treści na stronie
  • Sprawdzenie opisów zdjęć

Audyt UX

  • Testowanie ścieżki użytkownika
  • Sprawdzenie szybkości ładowania się sklepu
  • Analiza użyteczności

Audyt bezpieczeństwa

  • Analiza zainstalowanych wtyczek
  • Sprawdzenie szyfrowania

Przy zamówieniu audytu sklepu mini obowiązuje rabat 10% na wprowadzenie poprawek. Wdrożenie poprawek od 40 zł/godz. – zobacz pełny cennik.

Audyt Sklep Mini
 
już 360 PLN
Zamów audyt
  • Audyt SEO
  • Analiza UX

Audyt sklepu internetowego

W ramach audytu sklepu internetowego otrzymasz podstawową analizę sklepu, nieprawidłowości, słabych punktów oraz przede wszystkim podstawowe uwagi, porady i rekomendacje, które pozwolą na optymalizację sklepu.

Audyt SEO

  • Analiza treści na stronie
  • Sprawdzenie opisów zdjęć

Audyt UX

  • Testowanie ścieżki użytkownika
  • Sprawdzenie szybkości ładowania się sklepu
  • Analiza użyteczności

Audyt bezpieczeństwa

  • Analiza zainstalowanych wtyczek
  • Sprawdzenie szyfrowania

Przy zamówieniu audytu sklepu mini obowiązuje rabat 10% na wprowadzenie poprawek. Wdrożenie poprawek od 40 zł/godz. – zobacz pełny cennik.

Audyt Sklep Plus
 
już 720 PLN
Zamów audyt
  • Audyt SEO
  • Analiza UX

Audyt sklepu internetowego PRO

W ramach audytu sklepu internetowego otrzymasz zaawansowaną analizę sklepu, jego nieprawidłowości, słabych punktów oraz przede wszystkim profesjonalne opracowanie odnośnie uwag, porad i rekomendacji, które pozwolą na profesjonalną optymalizację sklepu.

Audyt SEO

  • Analiza treści na stronie
  • Sprawdzenie opisów zdjęć

Audyt UX

  • Testowanie ścieżki użytkownika
  • Sprawdzenie szybkości ładowania się sklepu
  • Analiza użyteczności

Audyt bezpieczeństwa

  • Analiza zainstalowanych wtyczek
  • Sprawdzenie szyfrowania

Przy zamówieniu audytu sklepu mini obowiązuje rabat 10% na wprowadzenie poprawek. Wdrożenie poprawek od 40 zł/godz. – zobacz pełny cennik.

Audyt Sklep PRO
 
już 1360 PLN
Zamów audyt
  • Audyt SEO
  • Analiza UX
  • Audyt bezpieczeństwa

Audyt sklepu internetowego Premium

W ramach audytu sklepu internetowego otrzymasz dedykowaną analizę sklepu, jego nieprawidłowości, słabych punktów oraz przede wszystkim profesjonalne opracowanie odnośnie uwag, porad i rekomendacji, które pozwolą na profesjonalną optymalizację sklepu.

Audyt SEO

  • Analiza treści na stronie
  • Sprawdzenie opisów zdjęć

Audyt UX

  • Testowanie ścieżki użytkownika
  • Sprawdzenie szybkości ładowania się sklepu
  • Analiza użyteczności

Audyt bezpieczeństwa

  • Analiza zainstalowanych wtyczek
  • Sprawdzenie szyfrowania

Przy zamówieniu audytu sklepu mini obowiązuje rabat 10% na wprowadzenie poprawek. Wdrożenie poprawek od 40 zł/godz. – zobacz pełny cennik.

Audyt Sklep Premium
 
Zapytaj o cenę
Zamów audyt
  • Audyt SEO
  • Analiza UX
  • Audyt bezpieczeństwa

Audyt sklepu internetowego

Audyt sklepu internetowego to czynność, którą powinno wykonywać się cyklicznie, ponieważ każdy sklep internetowy dezaktualizuje się, czyli nie odpowiada obecnym trendom oraz możliwościom technicznym. Nawet najlepiej zaprojektowany sklep powinien nadążać za konkurencją innych sklepów oraz pojawiającymi się coraz to nowszymi technologiami w internecie, które pomogą nam uzyskać lepsze efekty biznesowe.

Audyt sklepu jest pojęciem bardzo szerokim, w którym zawiera się profesjonalna analiza wszystkich obszarów sklepu SEO, UX, UI itd. Audytowi powinny podlegać również wygląd graficzny sklepu, mechanizmy sprzedaży – koszyk i strona zamówienia, ale również standardy obsługi klienta. Wszystkie aspekty sklepu internetowego mają znaczący wpływ na efekt końcowy, czyli zadowolenie klientów oraz obrotów w sklepie.

Przeprowadzanie audytu sklepu i wdrożenie zmian pozwala na utrzymanie zainteresowania Klientów oraz zwiększenia potencjalnych obrotów. Każdy detal sklepu przekłada się na stabilny wzrost sklepu i jego zysk.

Pamiętaj, audyt sklepu nie jest działaniem jednorazowym. Z uwagi na zmienność rynku i pojawianie się nowych trendów, audyty sklepu oraz jego rozwój powinien być stałym i nieodłącznym elementem działania każdego sklepu internetowego.

audyt sklepu internetowego

Audyt sklepu internetowego

Każdy sklep internetowy jest inny i należy do niego podejść indywidualnie. Audyt sklepu internetowego to testowanie i analiza konkretnego sklepu internetowego i określenie czy właściwie spełnia swoją podstawową funkcję.

Przeczytasz o: Audyt: SEO, UX, audyt bezpieczeństwa, audyt prawny.

Wdrożenie zmian sklep WordPress + WooCommerce

Poznaj nasze cennik wdrożenia zmian w sklepie internetowych WordPress + WooCommerce oraz usług zapewniających ciągłość działania sklepu WordPress.
Edycja WooCommerce
Godz 40 40 PLN
  • Dodawanie i edycja treści
  • Projekty grafik do sklepu
Zamów pakiet
Wsparcie WooCommerce
Godz 80 100 PLN
  • Rozwój i modyfikacje sklepu WooCommerce, Front-end-development
  • Zmiany projektu sklepu, nowe podstrony
Zamów pakiet
WooCommerce Development
Godz 140 160 PLN
  • Prace programistyczne PHP
  • Back-end-development sklepu WooCommerce
Zamów pakiet

Baza wiedzy sklepy internetowe

Strony internetowe WordPress – Sklepy internetowe WooCommerce – Pozycjonowanie SEO – Media społecznościowe – Branding – Identyfikacja wizualna – Projektowanie graficzne
co to jest agencja interaktywna

Co to jest agencja interaktywna?

Jest wiele sposobów na zbudowanie wizerunku w internecie. Jeśli chcesz, żeby strona internetowa była w pełni dopasowana do Twoich oczekiwań, zleć jej wykonanie agencji interaktywnej. Chcesz wiedzieć, […]

płatności odroczone

Płatności odroczone

Coraz więcej sklepów internetowych oprócz formy zapłaty przelewem oferuje płatność odroczoną w terminie o 30 dni. Jakie są jej korzyści dla sprzedawcy? Poznaj tę metodę i wprowadź do swojego sklepu internetowego.

Fixed Price czy Time & Material?

Fixed Price i Time & Material to dwa modele współpracy z agencją interaktywną. Który wybrać przy zleceniu projektu strony internetowej? Przeczytaj naszą charakterystykę, aby wybrać optymalne rozwiązanie dla siebie.

marketing internetowy

Marketing internetowy

Masz sklep, stronę a pojęcia SEM, SEO i PPC są Ci obce?  Znajomość tych pojęć to podstawa sukcesu w internecie. Poznaj marketing internetowy, narzędzia do komunikacji marki i buduj swoją pozycję w internecie.

Przeczytasz o: Marketing internetowy, SEM, SEO, PPC, Link building, Content marketing, Social media marketing, E-mail marketing, automatyzacja marketingu.
sklep internetowy

Sklep internetowy krok po kroku

Chcesz założyć sklep internetowy i zastanawiasz się, w jak działa sklep internetowy i jaki rodzaj działalności możesz prowadzić on-line?

Przeczytasz o: Sklep internetowy podstawowe pojęcia, Części składowe sklepu internetowego, Jak działa sklep internetowy?
sem co to jest

Co to jest SEM?

SEM oznacza marketing w wyszukiwarkach internetowych, czyli połączenie pozycjonowania organicznego SEO i płatnych reklam PPC, które zapewniają widoczność i zwiększają ilość wejść na stronę.

Przeczytasz o: SEM definicje, SEM = SEO + PPC, Rodzaje SEM: SEO, PPC, Link Building, Content Marketing, Reklama displayowa, Agencje SEM, Skuteczne SEM i Korzyści SEM.
co to jest google shopping

Google Shopping co to jest i jak to działa?

Google Shopping (Zakupy Google) to wyszukiwarka ofert sklepów internetowych stworzona przez Google, która ma pomagać w zakupach i porównywaniu ofert sklepów internetowych.

Przeczytasz o: Jak działa Google Shopping i Merchant Center, plik produktowy XML, ile kosztują kampanie produktowe i jak je tworzyć, strategia i korzyści z Google Shopping.
pozycjonowanie strony internetowej

Pozycjonowanie strony internetowej poradnik

Pozycjonowanie strony internetowej to zestaw praktyk, które stosuje się w stronach internetowych, aby zapewnić widoczność , pozycję strony w wyszukiwarkach i zwiększyć ilość wejść na stronę.

Przeczytasz o: SEO definicje, SEO Google, samodzielne pozycjonowanie strony, agencje SEO, skuteczne pozycjonowanie organiczne, audyt strony, pozycjonowanie sklepu.
jak zwiększyć sprzedaż w sklepie internetowym

Jak zwiększyć sprzedaż w sklepie internetowym?

Prowadzisz sklep internetowy i chcesz zwiększyć sprzedaż? Poznaj sprawdzone rozwiązania i nowe trendy marketingowe.

Przeczytasz o: Jak zwiększyć sprzedaż: Wygląd sklepu internetowego, E-mail marketing, Kampanie reklamowe w SM i Google, Pozytywny UX, Płatności odroczone, Blog, Wysyłka w sklepie internetowym.
jak zwiększyć ruch w sklepie internetowym

Jak zwiększyć ruch w sklepie internetowym?

Badasz ruch na swojej stronie internetowej? Bez niego trudno efektywnie zarządzać swoim biznesem. Przeczytaj jakie są sposoby na to, by klienci chętniej odwiedzali Twój e-Commerce.

trendy e-Commerce

Trendy e-Commerce 2021

E-Commerce to dynamiczna branża, które podlega ciągłym zmianom i trendom. Jakie trendy w e-Commerce wykorzystać w sklepie internetowym?

Przeczytasz o: Trendy w e-Commere: Click and Collect, E-grocery, Dark store, Marketplace, Omnichannel, Social commerce, Customer Experience, Mobile commerce.
sukces w e-Commerce

Sukces w e-Commerce

Co zrobić, żeby odnieść sukces w e-Commerce i zwiększyć miesięczne obroty w Twoim sklepie internetowym? W zależności od branży, każdy przedsiębiorca będzie miał inną odpowiedź na to […]

4.7/5 - (18 votes)

Potrzebujesz audyt sklepu internetowego?