Księga znaku cennik

Profesjonalnie stworzona księga znaku pomaga w budowaniu wiarygodnego biznesu.

Księga znaku

Księga znaku to wstęp do budowania uporządkowanego wizerunku. Logotyp to kluczowy element identyfikacji wizualnej marki. Aby w pełni wykorzystać potencjał wizerunkowy, musisz wiedzieć, jak prawidłowo stosować logo w Twoich działaniach. Nie poprawnie użyte logo, chaos będzie negatywnie wpływał na odbiór Twojej marki.

Zadaniem naszego studia graficznego ustalenie jest przygotowanie dla Ciebie prostych reguł, które pozwolą używać w odpowiedni sposób logo i identyfikację wizualną. Profesjonalny komunikacja i wizerunek wyróżni Twoją markę na rynku, przyciągnie uwagę potencjalnych klientów i będzie dla nich sygnałem, że można Tobie zaufać.

Księga znaku cennik

Cennik opracowania księgi znaku (logotypu), która przedstawia zbiór informacji na temat znaku Twojej marki.

Projekt logo
Księga znaku Mini
od 450 PLN
  • reguły prawidłowego użycia logo
Zamów pakiet
Księga znaku Plus
już 2250 PLN
  • reguły prawidłowego użycia logo
  • elementy i reguły użycia identyfikacji wizualnej
Zamów pakiet

Opracowanie księgi znaku

Księga znaku to opis standaryzacji logo i przykłady jak należy znak stosować w prawidłowy sposób.

Księga znaku Mini

Księga znaku Mini zawiera podstawowe wytyczne potrzebne do prawidłowego użycia logo w komunikacji wizualnej.

Warianty logo

Warianty kolorystyczne logo, wersje monochromatyczne i achromatyczna (czarno i białe), przedstawienie jak logo będzie wyglądać na różnych tłach.

Prawidłowej i nieprawidłowej formy

Przykłady prawidłowej i nieprawidłowej formy zastosowania logo.

Kolorystyka

Opis kolorystyki znaku, precyzyjne określenie zastosowanej kolorystyki, odwzorowanie kolorów używanych w projektach drukowanych i on-line.

Pole ochronne

Pole ochronne znaku, parametry określające czytelność i obszar wolny od innych elementów graficznych wokół logotypu marki.

Księga znaku Plus

Rozbudowana Księga znaku Plus zawiera bardziej szczegółowe wytyczne oraz projekty realizacyjne zastosowania logo.

Opis znaczenia logo

Opis znaczenia znaku, dokładne wyjaśnienie wizji kreatywnej projektanta, w jaki sposób logo identyfikuje markę i jej wartości.

Opis budowy znaku

Opis budowy znaku, techniczne szczegóły dotyczące logo i jago elementów wyznaczających kierunek identyfikacji wizualnej marki.

Kolorystyka

Opis kolorystyki znaku, precyzyjne określenie zastosowanej kolorystyki, odwzorowanie kolorów używanych w projektach drukowanych i on-line.

Pole ochronne

Pole ochronne znaku, parametry określające czytelność i obszar wolny od innych elementów graficznych wokół logotypu marki.

Warianty logo

Warianty kolorystyczne logo, wersje monochromatyczne i achromatyczna (czarno i białe), przedstawienie jak logo będzie wyglądać na różnych tłach.

Typografia

Zestaw kroju pisma oraz zalecane odmiany i wielkości wykorzystywanych w komunikacji marki.

Prawidłowej i nieprawidłowej formy

Przykłady prawidłowej i nieprawidłowej formy zastosowania logo.

Przykłady użycia logo

Przykłady użycia znaku, wizualizacje materiałów, na których zostanie umieszczony logotyp marki, zobrazowanie wygląd logo na konkretnych, powszechnie używanych nośnikach.

Brief Identyfikacja wizualna!

Odpowiedź na kilka pytań odnośnie Identyfikacji. Pobierz breif PDF wypełnij i wyślij na nasz adres. Dziękujemy!

Nasze realizacje – Studio graficzne

Nie ogranicza nas branża, ani komunikacja.
Chętnie podejmujemy wyzwania projektu każdego brandingu i strony internetowej.
Zobacz realizacje

Księga znaku cennik

Wszystkie ceny projektu księgi znaku są cenami netto.

Księga znaku cennik obejmują projekt graficzny wykonany zgodnie z pakietem. Dodatkowe poprawki według wyceny godzinowej. Dokładna, ostateczna cena księgi znaku jest uzależniona od pełnego rozmiaru projektu, Twoich oczekiwań, stopnia skomplikowania oraz ilości zmian. Poziom skomplikowania projektu przekłada się na czas i ilość pracy oraz ostateczną wycenę księgi znaku.

Cennik księgi znaku dedykowany jest dla osób fizycznych oraz małych i średnich firm. Dla startupów istnieje możliwość negocjacji ostatecznej wyceny. Duże przedsiębiorstwa zapraszamy do przesyłania zapytań o indywidualną wycenę.

Baza wiedzy

Strony internetowe WordPress – Sklepy internetowe WooCommerce – Pozycjonowanie SEO – Media społecznościowe – Branding – Identyfikacja wizualna – Projektowanie graficzne
sprzedaż w mediach społecznościowych

Sprzedaż w mediach społecznościowych

Wielokanałowa sprzedaż w mediach społecznościowych to popularny pomysł na biznes e-Commerce. Sprzedaż wielokanałowa pozwala na lepsze wykorzystywanie potencjału sklepu i docieranie do konsumentów. | Sprzedaż wielokanałowa: sklep na Facebooku i Instagramie, Zakupy Google, Allegro, porównywarki cen.

seo co to jest optymalizacja pozycjonowanie

SEO co to jest?

SEO to zestaw praktyk, które stosuje się w stronach internetowych, aby zapewnić widoczność , pozycję strony w wyszukiwarkach i zwiększyć ilośc wejść użytkowników na stronę. | SEO definicje, SEO Google, samodzielne pozycjonowanie SEO, agencje SEO, skuteczne pozycjonowanie organiczne, audyt strony, WordPress SEO, pozycjonowanie sklepu.

Prowadzenie sklepu internetowego

Prowadzenie sklepu internetowego

Prowadzenie sklepu internetowego ma na celu obsługę sklepu i zamówień, zwiększenie sprzedaży, przyciągnięcie nowych klientów i poprawę konwersji. | Obsługa klientów, wysyłki i zwroty, promocje w sklepie, pozyskiwanie klientów, pozycjonowanie SEO, sprzedaż wielokanałowa, marketing, media społecznościowe, monitorowanie wyników i administracja.

wordpress jak zacząć

WordPress jak zacząć?

WordPress jest liderem wśród platform do tworzenia stron www. Wynika z łatwości obsługi, wysokiego poziomu personalizacji oraz skuteczności opcji SEO. | Jak założyć WordPressa poradnik: nazwa, domena, hosting, instalacja i konfiguracja WordPress, panel użytkownika, jak edytować bloga i dodawać wpisy.

własny sklep internetowy jak zacząć

Własny sklep internetowy jak zacząć?

E-Commerce rozwija się bardzo szybko i co druga złotówka wydana przez Polaków trafia do e-sklepów. Własny sklep internetowy krok po kroku | Co sprzedawać, Rodzaje sklepów internetowych, Platforma e-commerce, Design i UX, Logistyka i płatności, Regulamin, Marketing i SEO.

E-Commerce co to jest

E-Commerce co to jest?

E-Commerce to nie tylko sklepy internetowe, ale cała elektroniczna gospodarka. E-Commerce dotyczy wszelkiego rodzaju transakcji biznesowych w internecie | E-Commerce podstawowe pojęcia, platformy e-Commerce, charakterystyka rynku e-Commerce, sukces w e-Commerce, trendy w e-Commerce, rynek e-Commerce w Polsce.

hosting pod sklep internetowy

Jaki hosting pod sklep internetowy?

Od jakości hostingu zależy to, jak szybko będzie działał Twój sklep internetowy, ilu klientów jest w stanie obsłużyć, a zatem jakie przyniesie zyski. Jaki wybrać hosting pod sklep internetowy? | Hosting: Serwer wirtualny, VPS, parametry techniczne, limity, bezpieczeństwo, ranking hostingów pod e-sklep

wysyłki w sklepie internetowym

Jakie wysyłki w sklepie internetowym?

Wysyłka produktów to istotny element pracy każdego sklepu internetowego. Koszt wysyłki, szybkość realizacji, szeroki wybór form dostawy | Firmy kurierskie, Punkty odbioru, Poczta Polska, Broker kurierski, dostawy zagraniczne, Fulfillment, Dropshipping

Potrzebujesz księgę znaku?

Projektujemy strony internetowe WordPress, sklepy internetowe WooCommerce, pozycjonujemy w Google, dbamy o media społecznościowe. Tworzymy kompleksowe kreacje, projekty graficzne i identyfikacje wizualne.
Zadzwoń 730 170 330, wyślij brief, albo napisz do nas, aby otrzymać informację cenową projektu graficznego