Księga znaku cennik

Profesjonalnie stworzona księga znaku pomaga w budowaniu wiarygodnego biznesu.

Księga znaku

Księga znaku to wstęp do budowania uporządkowanego wizerunku. Logotyp to kluczowy element identyfikacji wizualnej marki. Aby w pełni wykorzystać potencjał wizerunkowy, musisz wiedzieć, jak prawidłowo stosować logo w Twoich działaniach. Niepoprawnie użyte logo, chaos będzie negatywnie wpływał na odbiór Twojej marki.

Zadaniem naszego studia graficznego ustalenie jest przygotowanie dla Ciebie prostych reguł, które pozwolą używać w odpowiedni sposób logo i identyfikację wizualną. Profesjonalny komunikacja i wizerunek wyróżni Twoją markę na rynku, przyciągnie uwagę potencjalnych klientów i będzie dla nich sygnałem, że można Tobie zaufać.

Księga znaku cennik

Cennik opracowania księgi znaku (logotypu), która przedstawia zbiór informacji na temat znaku Twojej marki.

Księga znaku Mini
już 950 PLN
  • reguły prawidłowego użycia logo
  • warianty logo, prawidłowej i nieprawidłowej formy, kolorystyka, pole ochronne
Zamów pakiet
Księga znaku Plus
od 1800 PLN
  • reguły prawidłowego użycia logo
  • elementy i reguły użycia identyfikacji wizualnej
  • warianty logo, kolorystyka, typografia, pole ochronne, prawidłowe i nie prawidłowe formy, inne
Zamów pakiet

Opracowanie księgi znaku

Księga znaku to opis standaryzacji logo i przykłady jak należy znak stosować w prawidłowy sposób.

Księga znaku Mini

Księga znaku Mini zawiera podstawowe wytyczne potrzebne do prawidłowego użycia logo w komunikacji wizualnej.

Warianty logo

Warianty kolorystyczne logo, wersje monochromatyczne i achromatyczna (czarno i białe), przedstawienie jak logo będzie wyglądać na różnych tłach.

Prawidłowej i nieprawidłowej formy

Przykłady prawidłowej i nieprawidłowej formy zastosowania logo.

Kolorystyka

Opis kolorystyki znaku, precyzyjne określenie zastosowanej kolorystyki, odwzorowanie kolorów używanych w projektach drukowanych i on-line.

Pole ochronne

Pole ochronne znaku, parametry określające czytelność i obszar wolny od innych elementów graficznych wokół logotypu marki.

Księga znaku Plus

Rozbudowana Księga znaku Plus zawiera bardziej szczegółowe wytyczne oraz projekty realizacyjne zastosowania logo.

Opis znaczenia logo

Opis znaczenia znaku, dokładne wyjaśnienie wizji kreatywnej projektanta, w jaki sposób logo identyfikuje markę i jej wartości.

Opis budowy znaku

Opis budowy znaku, techniczne szczegóły dotyczące logo i jago elementów wyznaczających kierunek identyfikacji wizualnej marki.

Kolorystyka

Opis kolorystyki znaku, precyzyjne określenie zastosowanej kolorystyki, odwzorowanie kolorów używanych w projektach drukowanych i on-line.

Pole ochronne

Pole ochronne znaku, parametry określające czytelność i obszar wolny od innych elementów graficznych wokół logotypu marki.

Warianty logo

Warianty kolorystyczne logo, wersje monochromatyczne i achromatyczna (czarno i białe), przedstawienie jak logo będzie wyglądać na różnych tłach.

Typografia

Zestaw kroju pisma oraz zalecane odmiany i wielkości wykorzystywanych w komunikacji marki.

Prawidłowej i nieprawidłowej formy

Przykłady prawidłowej i nieprawidłowej formy zastosowania logo.

Przykłady użycia logo

Przykłady użycia znaku, wizualizacje materiałów, na których zostanie umieszczony logotyp marki, zobrazowanie wygląd logo na konkretnych, powszechnie używanych nośnikach.

Po co firmie lub marce księga znaku?

Księga znaku jest ważnym narzędziem zarządzania marką, które pomaga w budowaniu rozpoznawalności marki, budowaniu zaufania klientów i utrzymaniu spójności wizualnej na przestrzeni czasu i różnych kanałów komunikacji.
  • Spójny wizerunek marki
    Księga znaku zapewnia, że logo będzie zawsze używane w taki sam sposób, niezależnie od tego, kto jest za to odpowiedzialny.
  • Ochrona marki
    Księga znaku pomaga chronić markę przed nieuprawnionym wykorzystaniem logo.
  • Efektywna komunikacja
    Księga znaku ułatwia pracownikom i współpracownikom firmy prawidłowe stosowanie logo.
  • Budowanie rozpoznawalności
    Spójne stosowanie logo pomaga klientom zapamiętać markę i jej wartości.
  • Tworzenie wizerunku
    Księga znaku może pomóc firmie w budowaniu pozytywnego wizerunku w oczach klientów.
  • Działania marketingowe
    Księga znaku ułatwia tworzenie skutecznych materiałów marketingowych i promocyjnych.
Księga znaku Brandbook

Co to jest księga znaku?

Zastanawiasz się, co to jest Księga znaku i jaki projekt otrzymasz od agencji kreatywnej lub grafika freelancera, jeżeli zlecisz przygotowanie księge znaku dla Twojej firmy lub marki? […]

PROFESJONALNY WIZERUNEK FIRMY I MARKI

Zaprojektuj z nami logo, identyfikację wizualną, key visual oraz księgę znaku dla Twojej firmy i marki.

projekt logo
Profesjonalne logo wyróżni Twoją markę na rynku, przyciągnie uwagę potencjalnych klientów i będzie dla nich sygnałem, że można Tobie zaufać.
identifikacja wizualna
Identyfikacja wizualna to wstęp do budowania wiarygodnego biznesu i kluczowy element pozycjonujący markę lub firmę w branży.
key visual
Key visual to wizualny system firmy lub marki i jeden z elementów tworzenie wizerunku, budowania jej tożsamości oraz świadomości.
strona internetowa wordpress

Brief Identyfikacja wizualna!

Odpowiedź na kilka pytań odnośnie Identyfikacji. Pobierz breif PDF wypełnij i wyślij na nasz adres. Dziękujemy!

Nasze realizacje – Studio graficzne

Nie ogranicza nas branża, ani komunikacja. Chętnie podejmujemy wyzwania projektu każdego brandingu i strony internetowej.

Księga znaku cennik

Wszystkie ceny projektu księgi znaku są cenami netto.

Księga znaku cennik obejmują projekt graficzny wykonany zgodnie z pakietem. Dodatkowe poprawki według wyceny godzinowej. Dokładna, ostateczna cena księgi znaku jest uzależniona od pełnego rozmiaru projektu, Twoich oczekiwań, stopnia skomplikowania oraz ilości zmian. Poziom skomplikowania projektu przekłada się na czas i ilość pracy oraz ostateczną wycenę księgi znaku. Cennik księgi znaku dedykowany jest dla osób fizycznych oraz małych i średnich firm. Dla startupów istnieje możliwość negocjacji ostatecznej wyceny. Duże przedsiębiorstwa zapraszamy do przesyłania zapytań o indywidualną wycenę.

Baza wiedzy sklepy internetowe

Strony internetowe WordPress – Sklepy internetowe WooCommerce – Pozycjonowanie SEO – Media społecznościowe – Branding – Identyfikacja wizualna – Projektowanie graficzne

Strona landing page inwestycji deweloperskiej

Landing page jest ważnym elementem strategii marketingowej dla dewelopera, ponieważ pomaga zwiększyć konwersję i osiągnąć cele biznesowe. W branży deweloperskiej konkurencja jest ogromna, a klienci podejmują decyzje […]

Reklama Google Ads dla dewelopera

Kampania Google Ads dają Ci przewagę, pozwalając na precyzyjne dotarcie do Twojej grupy docelowej, analizę konkurencji i optymalizację kampanii w czasie rzeczywistym. Dowiedz się, jak wykorzystać te […]

Kampania w social mediach inwestycji deweloperskiej

Kampania w social mediach inwestycji deweloperskiej

Kampania promocji inwestycji to proces, który łączy strategię komunikacyjną, precyzyjne działania reklamowe oraz angażujące treści, aby skutecznie dotrzeć do potencjalnych inwestorów i klientów. Wykorzystanie nowoczesnych narzędzi marketingowych, […]

Reklamacje w sklepie internetowym

Reklamacje w sklepie internetowym

Reklamacji są ważnym elementem prowadzenia sklepu internetowego, który bezpośrednio wpływa na zadowolenie klientów i reputację marki. Reklamacji to kluczowy element prowadzenia sklepu internetowego, który bezpośrednio wpływa na […]

Obowiązek wdrożenia WCAG przez sklep internetowy

Obowiązek wdrożenia WCAG przez sklep internetowy

W 2025 roku nadchodzą duże zmiany w przepisach dotyczących dostępności cyfrowej! Już wkrótce sklepy internetowe będą miały obowiązek wdrożenia standardów WCAG. Czy Twój biznes jest na to […]

Testowanie strony internetowej

Testowanie strony internetowej

Zanim uruchomisz stronę internetową, warto zadbać o to, aby była nie tylko atrakcyjna wizualnie, ale przede wszystkim działała poprawnie. Testowanie strony internetowej to kluczowy etap, który pozwala […]

Prawa autorskie w internecie

Prawa autorskie w internecie

Współczesny internet jest nie tylko przestrzenią wymiany informacji, ale również miejscem, gdzie twórcy udostępniają swoje dzieła szerokiej publiczności. Z tego powodu ochrona praw autorskich nabiera szczególnego znaczenia. […]

Testowanie sklepu internetowego

Testowanie sklepu internetowego

Zanim uruchomisz sklep internetowy, warto zadbać o to, aby była nie tylko atrakcyjna wizualnie, ale przede wszystkim działała poprawnie. Testowanie sklepu internetowego to kluczowy etap, który pozwoli […]

4.9/5 - (52 votes)

Potrzebujesz księgę znaku?