Księga znaku cennik
Profesjonalnie stworzona księga znaku pomaga w budowaniu wiarygodnego biznesu.
Księga znaku
Księga znaku to wstęp do budowania uporządkowanego wizerunku. Logotyp to kluczowy element identyfikacji wizualnej marki. Aby w pełni wykorzystać potencjał wizerunkowy, musisz wiedzieć, jak prawidłowo stosować logo w Twoich działaniach. Niepoprawnie użyte logo, chaos będzie negatywnie wpływał na odbiór Twojej marki.
Zadaniem naszego studia graficznego ustalenie jest przygotowanie dla Ciebie prostych reguł, które pozwolą używać w odpowiedni sposób logo i identyfikację wizualną. Profesjonalny komunikacja i wizerunek wyróżni Twoją markę na rynku, przyciągnie uwagę potencjalnych klientów i będzie dla nich sygnałem, że można Tobie zaufać.
Księga znaku cennik
Cennik opracowania księgi znaku (logotypu), która przedstawia zbiór informacji na temat znaku Twojej marki.
Księga znaku Mini
- reguły prawidłowego użycia logo
- warianty logo, prawidłowej i nieprawidłowej formy, kolorystyka, pole ochronne
Księga znaku Plus
- reguły prawidłowego użycia logo
- elementy i reguły użycia identyfikacji wizualnej
- warianty logo, kolorystyka, typografia, pole ochronne, prawidłowe i nie prawidłowe formy, inne
Opracowanie księgi znaku
Księga znaku to opis standaryzacji logo i przykłady jak należy znak stosować w prawidłowy sposób.
Księga znaku Mini
Księga znaku Mini zawiera podstawowe wytyczne potrzebne do prawidłowego użycia logo w komunikacji wizualnej.
Warianty logo
Warianty kolorystyczne logo, wersje monochromatyczne i achromatyczna (czarno i białe), przedstawienie jak logo będzie wyglądać na różnych tłach.
Prawidłowej i nieprawidłowej formy
Przykłady prawidłowej i nieprawidłowej formy zastosowania logo.
Kolorystyka
Opis kolorystyki znaku, precyzyjne określenie zastosowanej kolorystyki, odwzorowanie kolorów używanych w projektach drukowanych i on-line.
Pole ochronne
Pole ochronne znaku, parametry określające czytelność i obszar wolny od innych elementów graficznych wokół logotypu marki.
Księga znaku Plus
Rozbudowana Księga znaku Plus zawiera bardziej szczegółowe wytyczne oraz projekty realizacyjne zastosowania logo.
Opis znaczenia logo
Opis znaczenia znaku, dokładne wyjaśnienie wizji kreatywnej projektanta, w jaki sposób logo identyfikuje markę i jej wartości.
Opis budowy znaku
Opis budowy znaku, techniczne szczegóły dotyczące logo i jago elementów wyznaczających kierunek identyfikacji wizualnej marki.
Kolorystyka
Opis kolorystyki znaku, precyzyjne określenie zastosowanej kolorystyki, odwzorowanie kolorów używanych w projektach drukowanych i on-line.
Pole ochronne
Pole ochronne znaku, parametry określające czytelność i obszar wolny od innych elementów graficznych wokół logotypu marki.
Warianty logo
Warianty kolorystyczne logo, wersje monochromatyczne i achromatyczna (czarno i białe), przedstawienie jak logo będzie wyglądać na różnych tłach.
Typografia
Zestaw kroju pisma oraz zalecane odmiany i wielkości wykorzystywanych w komunikacji marki.
Prawidłowej i nieprawidłowej formy
Przykłady prawidłowej i nieprawidłowej formy zastosowania logo.
Przykłady użycia logo
Przykłady użycia znaku, wizualizacje materiałów, na których zostanie umieszczony logotyp marki, zobrazowanie wygląd logo na konkretnych, powszechnie używanych nośnikach.
Po co firmie lub marce księga znaku?
Księga znaku jest ważnym narzędziem zarządzania marką, które pomaga w budowaniu rozpoznawalności marki, budowaniu zaufania klientów i utrzymaniu spójności wizualnej na przestrzeni czasu i różnych kanałów komunikacji.
- Spójny wizerunek marki
Księga znaku zapewnia, że logo będzie zawsze używane w taki sam sposób, niezależnie od tego, kto jest za to odpowiedzialny.
- Ochrona marki
Księga znaku pomaga chronić markę przed nieuprawnionym wykorzystaniem logo.
- Efektywna komunikacja
Księga znaku ułatwia pracownikom i współpracownikom firmy prawidłowe stosowanie logo.
- Budowanie rozpoznawalności
Spójne stosowanie logo pomaga klientom zapamiętać markę i jej wartości.
- Tworzenie wizerunku
Księga znaku może pomóc firmie w budowaniu pozytywnego wizerunku w oczach klientów.
- Działania marketingowe
Księga znaku ułatwia tworzenie skutecznych materiałów marketingowych i promocyjnych.
PROFESJONALNY WIZERUNEK FIRMY I MARKI
Zaprojektuj z nami logo, identyfikację wizualną, key visual oraz księgę znaku dla Twojej firmy i marki.
Profesjonalne logo wyróżni Twoją markę na rynku, przyciągnie uwagę potencjalnych klientów i będzie dla nich sygnałem, że można Tobie zaufać.
Identyfikacja wizualna to wstęp do budowania wiarygodnego biznesu i kluczowy element pozycjonujący markę lub firmę w branży.
Key visual to wizualny system firmy lub marki i jeden z elementów tworzenie wizerunku, budowania jej tożsamości oraz świadomości.
Nasze realizacje – Studio graficzne
Nie ogranicza nas branża, ani komunikacja. Chętnie podejmujemy wyzwania projektu każdego brandingu i strony internetowej.
Księga znaku cennik
Wszystkie ceny projektu księgi znaku są cenami netto.
Księga znaku cennik obejmują projekt graficzny wykonany zgodnie z pakietem. Dodatkowe poprawki według wyceny godzinowej. Dokładna, ostateczna cena księgi znaku jest uzależniona od pełnego rozmiaru projektu, Twoich oczekiwań, stopnia skomplikowania oraz ilości zmian. Poziom skomplikowania projektu przekłada się na czas i ilość pracy oraz ostateczną wycenę księgi znaku. Cennik księgi znaku dedykowany jest dla osób fizycznych oraz małych i średnich firm. Dla startupów istnieje możliwość negocjacji ostatecznej wyceny. Duże przedsiębiorstwa zapraszamy do przesyłania zapytań o indywidualną wycenę.