Księga znaku cennik

Profesjonalnie stworzona księga znaku pomaga w budowaniu wiarygodnego biznesu.

Księga znaku

Księga znaku to wstęp do budowania uporządkowanego wizerunku. Logotyp to kluczowy element identyfikacji wizualnej marki. Aby w pełni wykorzystać potencjał wizerunkowy, musisz wiedzieć, jak prawidłowo stosować logo w Twoich działaniach. Nie poprawnie użyte logo, chaos będzie negatywnie wpływał na odbiór Twojej marki.

Zadaniem naszego studia graficznego ustalenie jest przygotowanie dla Ciebie prostych reguł, które pozwolą używać w odpowiedni sposób logo i identyfikację wizualną. Profesjonalny komunikacja i wizerunek wyróżni Twoją markę na rynku, przyciągnie uwagę potencjalnych klientów i będzie dla nich sygnałem, że można Tobie zaufać.

Księga znaku cennik

Cennik opracowania księgi znaku (logotypu), która przedstawia zbiór informacji na temat znaku Twojej marki.

Księga znaku Mini
już 600 PLN
  • reguły prawidłowego użycia logo
Zamów pakiet
Księga znaku Plus
od 1800 PLN
  • reguły prawidłowego użycia logo
  • elementy i reguły użycia identyfikacji wizualnej
Zamów pakiet

Opracowanie księgi znaku

Księga znaku to opis standaryzacji logo i przykłady jak należy znak stosować w prawidłowy sposób.

Księga znaku Mini

Księga znaku Mini zawiera podstawowe wytyczne potrzebne do prawidłowego użycia logo w komunikacji wizualnej.

Warianty logo

Warianty kolorystyczne logo, wersje monochromatyczne i achromatyczna (czarno i białe), przedstawienie jak logo będzie wyglądać na różnych tłach.

Prawidłowej i nieprawidłowej formy

Przykłady prawidłowej i nieprawidłowej formy zastosowania logo.

Kolorystyka

Opis kolorystyki znaku, precyzyjne określenie zastosowanej kolorystyki, odwzorowanie kolorów używanych w projektach drukowanych i on-line.

Pole ochronne

Pole ochronne znaku, parametry określające czytelność i obszar wolny od innych elementów graficznych wokół logotypu marki.

Księga znaku Plus

Rozbudowana Księga znaku Plus zawiera bardziej szczegółowe wytyczne oraz projekty realizacyjne zastosowania logo.

Opis znaczenia logo

Opis znaczenia znaku, dokładne wyjaśnienie wizji kreatywnej projektanta, w jaki sposób logo identyfikuje markę i jej wartości.

Opis budowy znaku

Opis budowy znaku, techniczne szczegóły dotyczące logo i jago elementów wyznaczających kierunek identyfikacji wizualnej marki.

Kolorystyka

Opis kolorystyki znaku, precyzyjne określenie zastosowanej kolorystyki, odwzorowanie kolorów używanych w projektach drukowanych i on-line.

Pole ochronne

Pole ochronne znaku, parametry określające czytelność i obszar wolny od innych elementów graficznych wokół logotypu marki.

Warianty logo

Warianty kolorystyczne logo, wersje monochromatyczne i achromatyczna (czarno i białe), przedstawienie jak logo będzie wyglądać na różnych tłach.

Typografia

Zestaw kroju pisma oraz zalecane odmiany i wielkości wykorzystywanych w komunikacji marki.

Prawidłowej i nieprawidłowej formy

Przykłady prawidłowej i nieprawidłowej formy zastosowania logo.

Przykłady użycia logo

Przykłady użycia znaku, wizualizacje materiałów, na których zostanie umieszczony logotyp marki, zobrazowanie wygląd logo na konkretnych, powszechnie używanych nośnikach.

strona internetowa wordpress

Brief Identyfikacja wizualna!

Odpowiedź na kilka pytań odnośnie Identyfikacji. Pobierz breif PDF wypełnij i wyślij na nasz adres. Dziękujemy!

Nasze realizacje – Studio graficzne

Nie ogranicza nas branża, ani komunikacja. Chętnie podejmujemy wyzwania projektu każdego brandingu i strony internetowej.

Księga znaku cennik

Wszystkie ceny projektu księgi znaku są cenami netto.

Księga znaku cennik obejmują projekt graficzny wykonany zgodnie z pakietem. Dodatkowe poprawki według wyceny godzinowej. Dokładna, ostateczna cena księgi znaku jest uzależniona od pełnego rozmiaru projektu, Twoich oczekiwań, stopnia skomplikowania oraz ilości zmian. Poziom skomplikowania projektu przekłada się na czas i ilość pracy oraz ostateczną wycenę księgi znaku. Cennik księgi znaku dedykowany jest dla osób fizycznych oraz małych i średnich firm. Dla startupów istnieje możliwość negocjacji ostatecznej wyceny. Duże przedsiębiorstwa zapraszamy do przesyłania zapytań o indywidualną wycenę.

Baza wiedzy sklepy internetowe

Strony internetowe WordPress – Sklepy internetowe WooCommerce – Pozycjonowanie SEO – Media społecznościowe – Branding – Identyfikacja wizualna – Projektowanie graficzne
pomysł na sklep internetowy

Pomysł na sklep internetowy

Dobry pomysł na e-sklep to podstawa jego sukcesu. Jaki pomysł na sklep internetowy i co sprzedawać w internecie? Pomysł na sklep internetowy – przegląd rozwiązań.

Przeczytasz o: Sklep internetowy: z odzieżą, z kosmetykami, z książkami, e-bookami, z artykułami dla dzieci, z meblami, z rękodziełem ….
co to jest google shopping

Google Shopping co to jest i jak to działa?

Google Shopping (Zakupy Google) to wyszukiwarka ofert sklepów internetowych stworzona przez Google, która ma pomagać w zakupach i porównywaniu ofert sklepów internetowych.

Przeczytasz o: Jak działa Google Shopping i Merchant Center, plik produktowy XML, ile kosztują kampanie produktowe i jak je tworzyć, strategia i korzyści z Google Shopping.
pozycjonowanie strony internetowej

Pozycjonowanie strony internetowej poradnik

Pozycjonowanie strony internetowej to zestaw praktyk, które stosuje się w stronach internetowych, aby zapewnić widoczność , pozycję strony w wyszukiwarkach i zwiększyć ilość wejść na stronę.

Przeczytasz o: SEO definicje, SEO Google, samodzielne pozycjonowanie strony, agencje SEO, skuteczne pozycjonowanie organiczne, audyt strony, pozycjonowanie sklepu.
Programista WordPress Developer

Programista WordPress Developer

Programista WordPress, Developer WordPress – kto to jest, czym się zajmuje, co powinien potrafić i jak nim zostać?

Przeczytasz o: WordPress Developer – Front-End, Back-End Developer Czym się zajmuje: PHP, HTML, CSS, JavaScript, jQuery, Rest API, JSON, XML, Jak zostać programistą WordPress?
cms co to jest system zarządzania treścią

Co to jest CMS?

Co to jest CMS i dlaczego wato używać system zarządzania treścią do tworzenia i edycji strony internetowej lub sklepu.

Przeczytasz o: Co to jest CMS, rodzaje CMS – platformy do stron www i blogowe, CMS-y sprzedażowe, Systemy autorskie: dedykowane i SaaS, Open Source: WordPress, Joomla, Drupal. Który CMS wybrać?
Content marketing co to jest

Content marketing co to jest?

W marketingu wysokiej jakości treści były zawsze cenne. Content marketing jest obecnie najważniejszym elementem działań marketingowych. Dlaczego marketing treści jest tak ważny?

Przeczytasz o: Content is king, Strategie content marketingu, Content marketing i SEO, Jak tworzyć marketing treści, Korzyści z content marketingu
pozycjonowanie sklepu internetowego seo

Pozycjonowanie sklepu internetowego poradnik

Skuteczne pozycjonowanie sklepu internetowego wymaga dużej wiedzy oraz doświadczenia, a osiągnięcie efektów jest niezwykle trudne.

Przeczytasz o: Skuteczne SEO Google, samodzielne pozycjonowanie sklepu, pozycjonowanie i optymalizacja sklepu – dobre praktyki, audyt sklepu SEO.
platformy SaaS

Platformy SaaS, czy warto?

Platformy SaaS, czy warto? Jaka platforma SaaS dla Twojego sklepu?

Przeczytasz o: Dla Kogo platformy abonamentowe SaaS? Zalety platform abonamentowych, Wady platform SaaS. Porównanie platform SaaS: Shoper, Sky-Shop, Shoplo, Shopify,…

Potrzebujesz księgę znaku?