Księga znaku cennik

Profesjonalnie stworzona księga znaku pomaga w budowaniu wiarygodnego biznesu.

Księga znaku

Księga znaku to wstęp do budowania uporządkowanego wizerunku. Logotyp to kluczowy element identyfikacji wizualnej marki. Aby w pełni wykorzystać potencjał wizerunkowy, musisz wiedzieć, jak prawidłowo stosować logo w Twoich działaniach. Niepoprawnie użyte logo, chaos będzie negatywnie wpływał na odbiór Twojej marki.

Zadaniem naszego studia graficznego ustalenie jest przygotowanie dla Ciebie prostych reguł, które pozwolą używać w odpowiedni sposób logo i identyfikację wizualną. Profesjonalny komunikacja i wizerunek wyróżni Twoją markę na rynku, przyciągnie uwagę potencjalnych klientów i będzie dla nich sygnałem, że można Tobie zaufać.

Księga znaku cennik

Cennik opracowania księgi znaku (logotypu), która przedstawia zbiór informacji na temat znaku Twojej marki.

Księga znaku Mini
już 900 PLN
  • reguły prawidłowego użycia logo
Zamów pakiet
Księga znaku Plus
od 1800 PLN
  • reguły prawidłowego użycia logo
  • elementy i reguły użycia identyfikacji wizualnej
Zamów pakiet

Opracowanie księgi znaku

Księga znaku to opis standaryzacji logo i przykłady jak należy znak stosować w prawidłowy sposób.

Księga znaku Mini

Księga znaku Mini zawiera podstawowe wytyczne potrzebne do prawidłowego użycia logo w komunikacji wizualnej.

Warianty logo

Warianty kolorystyczne logo, wersje monochromatyczne i achromatyczna (czarno i białe), przedstawienie jak logo będzie wyglądać na różnych tłach.

Prawidłowej i nieprawidłowej formy

Przykłady prawidłowej i nieprawidłowej formy zastosowania logo.

Kolorystyka

Opis kolorystyki znaku, precyzyjne określenie zastosowanej kolorystyki, odwzorowanie kolorów używanych w projektach drukowanych i on-line.

Pole ochronne

Pole ochronne znaku, parametry określające czytelność i obszar wolny od innych elementów graficznych wokół logotypu marki.

Księga znaku Plus

Rozbudowana Księga znaku Plus zawiera bardziej szczegółowe wytyczne oraz projekty realizacyjne zastosowania logo.

Opis znaczenia logo

Opis znaczenia znaku, dokładne wyjaśnienie wizji kreatywnej projektanta, w jaki sposób logo identyfikuje markę i jej wartości.

Opis budowy znaku

Opis budowy znaku, techniczne szczegóły dotyczące logo i jago elementów wyznaczających kierunek identyfikacji wizualnej marki.

Kolorystyka

Opis kolorystyki znaku, precyzyjne określenie zastosowanej kolorystyki, odwzorowanie kolorów używanych w projektach drukowanych i on-line.

Pole ochronne

Pole ochronne znaku, parametry określające czytelność i obszar wolny od innych elementów graficznych wokół logotypu marki.

Warianty logo

Warianty kolorystyczne logo, wersje monochromatyczne i achromatyczna (czarno i białe), przedstawienie jak logo będzie wyglądać na różnych tłach.

Typografia

Zestaw kroju pisma oraz zalecane odmiany i wielkości wykorzystywanych w komunikacji marki.

Prawidłowej i nieprawidłowej formy

Przykłady prawidłowej i nieprawidłowej formy zastosowania logo.

Przykłady użycia logo

Przykłady użycia znaku, wizualizacje materiałów, na których zostanie umieszczony logotyp marki, zobrazowanie wygląd logo na konkretnych, powszechnie używanych nośnikach.

PROFESJONALNY WIZERUNEK FIRMY I MARKI

Zaprojektuj z nami logo, identyfikację wizualną, key visual oraz księgę znaku dla Twojej firmy i marki.

projekt logo
Profesjonalne logo wyróżni Twoją markę na rynku, przyciągnie uwagę potencjalnych klientów i będzie dla nich sygnałem, że można Tobie zaufać.
identifikacja wizualna
Identyfikacja wizualna to wstęp do budowania wiarygodnego biznesu i kluczowy element pozycjonujący markę lub firmę w branży.
key visual
Key visual to wizualny system firmy lub marki i jeden z elementów tworzenie wizerunku, budowania jej tożsamości oraz świadomości.
strona internetowa wordpress

Brief Identyfikacja wizualna!

Odpowiedź na kilka pytań odnośnie Identyfikacji. Pobierz breif PDF wypełnij i wyślij na nasz adres. Dziękujemy!

Nasze realizacje – Studio graficzne

Nie ogranicza nas branża, ani komunikacja. Chętnie podejmujemy wyzwania projektu każdego brandingu i strony internetowej.

Księga znaku cennik

Wszystkie ceny projektu księgi znaku są cenami netto.

Księga znaku cennik obejmują projekt graficzny wykonany zgodnie z pakietem. Dodatkowe poprawki według wyceny godzinowej. Dokładna, ostateczna cena księgi znaku jest uzależniona od pełnego rozmiaru projektu, Twoich oczekiwań, stopnia skomplikowania oraz ilości zmian. Poziom skomplikowania projektu przekłada się na czas i ilość pracy oraz ostateczną wycenę księgi znaku. Cennik księgi znaku dedykowany jest dla osób fizycznych oraz małych i średnich firm. Dla startupów istnieje możliwość negocjacji ostatecznej wyceny. Duże przedsiębiorstwa zapraszamy do przesyłania zapytań o indywidualną wycenę.

Baza wiedzy sklepy internetowe

Strony internetowe WordPress – Sklepy internetowe WooCommerce – Pozycjonowanie SEO – Media społecznościowe – Branding – Identyfikacja wizualna – Projektowanie graficzne

Brandbook co to jest?

Brandbook jest cennym narzędziem dla każdej firmy, która chce budować silny i rozpoznawalny wizerunek. W dzisiejszym dynamicznym świecie firmy i marki rywalizują między sobą, w każdym nawet […]

Co to jest agencja kreatywna?

Jest wiele sposobów na zbudowanie wizerunku firmy lub marki. Jeżeli chcesz, żeby komunikacja była w pełni dopasowana do Twoich oczekiwań, zleć jej wykonanie agencji kreatywnej. Sukces firmy […]

Jak zrobić kalkulator na stronie internetowej?

Kalkulatory na stronach internetowych potężne narzędzie do angażowania i konwersji użytkowników. Jeżeli chcesz, żeby rozwiązanie było w pełni dopasowane do Twoich oczekiwań. Poznaj, jak działają oraz jakie […]

Brief strony internetowej

Potrzebujesz nowej strony internetowej i zastanawiasz się, jak profesjonalnie podejść do procesu projektowego? Zacznij od briefu projektowego strony internetowej. Strona internetowa jest wizytówką każdej firmy, niezależnie od […]

Sprzedaż wspomagana Guided selling

Co to jest sprzedaż wspomagana – guided selling?

Szukasz sposobu na wyróżnienie się i pozyskanie nowych klientów. Jednym ze sposobów na to jest wykorzystanie sprzedaży wspomaganej. Prowadzisz sklep internetowy, który nie przynosi zysku? To częsty […]

quiz rekomendacji produktu w sklepie internetowym

Interaktywny quiz rekomendacji produktu

Chcesz poprawić interakcię z klientami i zwiększyć sprzedaż? Dowiedż się, jak stworzyć quiz z rekomendacjami produktów, który zwiększy konwersję W dzisiejszym szybko zmieniającym się świecie e-Commerce, sklepy […]

Treści interaktywne w sklepie internetowym

Klienci oczekują od sklepów nie tylko szerokiego asortymentu i atrakcyjnych cen, ale również pozytywnych wrażeń zakupowych. Treści interaktywne to jeden ze sposobów na spełnienie tych oczekiwań. Konkurencja […]

Dedykowany sklep internetowy co to jest?

Szukasz sposobów na zbudowanie profesjonalnego sklepu internetowego, czy platformy e-Commerce. Jeżeli chcesz, żeby rozwiązanie było w pełni dopasowane do Twoich oczekiwań, poznaj dedykowany sklep internetowy, jego funkcje […]

4.9/5 - (52 votes)

Potrzebujesz księgę znaku?