Google Merchant Center

Sprzedawaj produkty z Twojego sklepu WordPress WooCommerce z Google Merchant Center

Google Merchant Center

Zacznij sprzedawać swoje produkty ze sklepu internetowego w różnych usługach Google dzięki Google Merchant Center

Google Merchant Center pomoże Ci przesyłać informacje o produktach i Twoim sklepie WordPress do Google oraz udostępniać je kupującym korzystającym z Google. Dzięki temu wszystkie dane o Twoich sklepach i produktach są dostępne dla klientów szukających informacji we wszystkich usługach Google. W Polsce i Europie z Merchant Center można korzystać w połączeniu z dowolną usługą porównywania cen.

Pokaż Twój sklep w Zakupy Google Shopping

Produkty z Twojego sklepu, ich zdjęcia i ceny, a także nazwa Twojejego sklepu dzięki Google Merchant Center są wyświetlane osobom szukającym produktów w wyszukiwarce Google, bez względu na urządzenie, z którego korzystają. Płacisz tylko wtedy, gdy kupujący kliknie w „reklamę” produktu i przejdzie na stronę Twojego sklepu internetowego.

Zakupy Google Shopping to wyszukiwarka ofert sklepów internetowych stworzona przez Google, która ma pomagać w szybkich zakupach – www.google.com/shopping

Co to jest Google Merchant Center?

Merchant Center to narzędzie służące do przesyłania danych produktów oraz informacji o Twoim sklepie internetowym. Umożliwia ono również udostępnianie Twoich produktów w Zakupach Google, reklamach produktowych i innych usługach Google. Sklep WordPress jest zintegrowany z Zakupami Google dzięki platformie Merchant Center.

Wyświetl swoje produkty klientom, którzy szukają w Google dokładnie tego, co oferujesz. Bezpośrednia integracja WooCommerce z Google Merchant Center pozwala na generowanie plików XML (product feed) do integracji oferty sklepu z wynikami wyszukiwania Google.

Co umożliwia Google Merchant Center?

Dokładne informacje o produktach
Zadbaj by Twoi klienci korzystali zawsze z aktualnych informacji. Dzięki Google Merchant Center masz pewność, że potencjalni klienci korzystający z usług Google zawsze widzą poprawne informacje o Twoich produktach, takie jak cena i dostępność.

Dostępność do klientów z całego ekosystemu Google
Docieraj do klientów wszystkich usług Google. Merchant Center zapewnia więcej możliwości zakupowych niż same reklamy. Prezentuj swoje produkty kupującym w kanałach płatnych i bezpłatnych, wyświetlając informacje o produktach w ekosystemie Google: Wyszukiwarka, Zakupy Google, Reklamy produktowe, Grafika, Youtube, Mapy.

Uzyskiwanie większej liczby statystyk
Korzystaj z pełnych raportów Google, które pozwolą Ci ocenić, jak radzisz sobie w programach powiązanych z Merchant Center. Znajdziesz w nich przydatne statystyki dotyczące cen, promocji i innych możliwości wspierających Twoją strategię e-Commerce.

Zakupy Google Shopping z Merchant Center

Przyciągaj więcej potencjalnych kupujących

Dzięki Zakupy Google Shopping docieraj do klientów, którzy szukają produktów w wyszukiwarce Google i często robią zakupy w Google i w innych miejscach w sieci. Przesyłaj dane produktów ze sklepu WordPress, aby kupujących mogły zobaczyć Twój produkty w sklepie i w internecie.

Kontroluj sposób wyświetlania swoich produktów

Dzięki integracji sklepu WordPress z Merchant Center zawsze podawaj aktualne informacje o produktach. Dzięki integracji klienci znajdą rzeczy, które spełniają ich kryteria i są dostępne w Zakupy Google Shopping. Edytuj dane w Twoim sklepie, a potencjalni klienci zawsze widzieli w reklamach najnowsze informacje w Zakupy Google Shopping.

Kampanie produktowe w Google Ads.

Kampanie produktowe pomagają promować Twoje produkty, ponieważ dostarczają użytkownikom wyszukiwarki Google szczegółowych informacji o tym, jakie produkty sprzedajesz, jeszcze zanim klikną oni Twoją reklamę. Korzystając z narzędzi Google dostosowanych do potrzeb handlu detalicznego, będziesz w stanie śledzić efektywność swoich produktów w czasie.

sprzedaż w mediach społecznościowych

Sprzedaż w mediach społecznościowych

Wielokanałowa sprzedaż w mediach społecznościowych to popularny pomysł na biznes e-Commerce. Sprzedaż wielokanałowa pozwala na lepsze wykorzystywanie potencjału sklepu i docieranie do konsumentów.

Przeczytasz o: Sprzedaż wielokanałowa, sklep na Facebooku i Instagramie, Zakupy Google, Allegro, porównywarki cen.

Integracja Google Merchant Center z WooCommerce

Korzystanie z usług Google to idealne uzupełnienie Twojego sklepu internetowego. Usługi Google Shopping zapewnią Twojemu sklepowi internetowemu rozpoznawalność, a obecność w Merchant Center wpływa na pozycjonowanie w wyszukiwarce Google i zwiększenie rozpoznawalności Twojego sklepu internetowego oraz sprzedawanych produktów.

Aby reklamować produkty w Zakupy Google Shopping, musisz mieć konto Merchant Center.

Jeśli potrzebujesz więcej informacji na temat Zakupy Google Shopping i Merchant Center prosimy o kontakt

Integracja Merchant Center
już250
PLN
Integracja sklepu WordPress z Google Merchant Center
Integracja bez pakietu sklepu 300 PLN
Zamów integrację

Integracje usług Google

Integracja Google

Połącz WordPress z usługami Google. Połącz stronę z narzędziami Google Analytics, Zakupy, Ads i zwiększ ilość odwiedzin

Analytics WordPress

Połącz WordPress z narzędziem Google Analytics, analizuj statystyki Twojego strony i zwiększ ilość odwiedzin

Moja Firma

Profesjonalne wizytówka firmy może zrobić dobre wrażenie na klientach i zachęcić do korzystania z Twoich usług

Mapy Google

Informacje o Twojej firmie wyświetlana w Mapach Google, dzięki czemu klientom łatwiej dotrzeć do Twojej firmy

PageSpeed Insights

Strona WordPress może działać szybciej na każdym urządzeniu i mieć lepsze wyniki w PageSpeed Insights

Kampanie AdWords

Rozwijaj swoją firmę i osiągaj cele na Twojej stronie WordPress dzięki odpowiednim kampanią Google Ads

Analytics WooCommerce

Sprawdź statystyki Google Analytics w Twoim sklepie internetowym WordPress i generuj raporty.

Zakupy Google

Zapewnij wygodę zakupów klientom, którzy szukają produktów dostępnych w Twoim sklepie przez wyszukiwarkę Google.

Płatność Gpay

Płatność Google Pay to szybki i prosty sposób płacenia na Twojej stronie lub w sklepie WordPress

Search Console

Narzędzia i raporty dostępne w Search Console pozwolą Ci zmierzyć ilość ruchu pochodzącego z Google

Reklamy AdSense

Zarabiaj na stronie internetowej, blogu WordPress dzięki integracji reklam Google AdSense

Authenticator

Weryfikacja dwuetapowa bezpieczeństwa strony z kodem wygenerowanym przez Authenticator na telefonie

Sprzedaż wielokanałowa

Wystawienie produktów w wielu kanałach daje Tobie szanse pozyskania znacznie szerszego grona klientów niż przy sprzedaży wyłącznie przez stronę. Liczne integracje WooCommerce pozwalające sprzedawać w wielu miejscach jednocześnie, zarządzając wszystkim w ramach jednego panelu.
Integracja WooCommerce z Allegro

Integracja z Allegro

Dzięki integracji możesz bezproblemowo zarządzać aukcjami i sprzedażą sklepu w jednym miejscu.

integracja sklep facebook woocommerce

Integracja sklep Facebook

Popularność Facebooka powoduje, że może to być jeden z najważniejszych kanałów sprzedaży dla Twojego sklepu.

integracja sklep instagram woocommerce

Integracja sklep Instagram

Prezentowanie i sprzedawanie produktów obecnych na zdjęciach przez bezpośredni odnośnik do kupienia produktu.

Integracje WooCommerce

WooCommerce jest najbardziej konfigurowalną i elastyczną platformą e-Commerce do budowania biznesu i sklepów internetowych. Dzięki integracjom możesz uzyskać dodatkowe funkcjonalności i optymalizować codzienną pracę.

Integrując dodatkowe funkcjonalności, przyciągniesz więcej klientów do Twojego sklepu i poprawisz konwersję. Zautomatyzuj proces zakupowy tak, żeby był użyteczny również dla ciebie. WooCommerce pozwalało Tobie w łatwy sposób na dodawanie integracji, które będziesz używać w codziennej pracy takich jak wysyłki, bramki płatności, obsługa klientów, działania marketingowe, prowadzenie innych kanałów sprzedaży, itd.

integracja bramki płatności woocommerce

Integracje bramki płatności

Klienci chcą płacić szybko i bezpiecznie. Wprowadź w Twoim sklepie szybkie płatności.

integracja wysłki woocommerce

Integracja wysyłki

Elastyczny wybór metody dostawy to element znacząco zwiększający konwersję w sklepie.

integracja marketing woocommerce

Integracje marketingowe

Zwiększ zasięg i sprzedaż w sklepie, wybierając dodatkowe integracje i funkcjonalności.

Sklep internetowy WordPress + WooCommerce

Zaprojektujemy sklep internetowy dla Ciebie, dla Twojej firmy lub marki. Dlatego taki projekt wymaga indywidualnej wyceny dla Ciebie lub dopasowania Pakietu sklepu internetowego: Podstawowym Rozszerzony, PRO, Premium.

Sklep Podstawowy
2575 zł
za 2150 PLN
  • Projekt str. głównej
  • 2 modyfikacje projektu
  • Czas pracy projektanta do 30 godz.
więcej o pakiecie
Sklep Rozszerzony
3950 zł
za 3525 PLN
  • Indywidualny projekt str. głównej
  • 4 modyfikacje projektu
  • Czas pracy projektanta do 40 godz.
więcej o pakiecie
Sklep PRO
5275 zł
za 4725 PLN
  • Indywidualny projekt PRO str. głównej
  • 6 modyfikacji projektu
  • Czas pracy projektanta do 60 godz.
więcej o pakiecie
Sklep Premium
7250 zł
od 6525 PLN
  • Indywidualny projekt premium str. głównej
  • 8 i więcej modyfikacji
  • Czas pracy projektanta do 80 godz.
więcej o pakiecie

Dodatkowe integracje sklepu internetowego

WooCommerce jest najbardziej konfigurowalną i elastyczną platformą e-Commerce do budowania biznesu i sklepów internetowych. Dzięki integracjom możesz uzyskać dodatkowe funkcjonalności i optymalizować codzienną pracę.
Integracje płatności

już 200 PLN

Integracja Tpay | Przelewy24 | PayU | DotPay | Paynow | Blue Media | PayPal | Stripe | Klarna | Apple Pay
Zobacz integracje
Integracje wysyłki

już 250 zł

Integracja InPost | Kurier DPD, DHL, UPS | Brokerzy Furgonetka, Apaczka | eNadawca Poczta Polska
Zobacz integracje
Integracje marketing

od 100 zł

Sklep FB, Instagram, Google Shopping | Integracja Allegro, Opineo, Nokaut, Ceneo | Integracja AliExpress, Amazone
Zobacz integracje
Dodatkowe rozszerzenia

od 100 PLN

Waitlist | Porzucony koszyk | Porównywarka produktów | Zestawy produktów | Produkt na miarę | Rozbudowane promocje | Maile transakcyjne
Zobacz rozszerzenia

Baza wiedzy

Strony internetowe WordPress – Sklepy internetowe WooCommerce – Pozycjonowanie SEO – Media społecznościowe – Branding – Identyfikacja wizualna – Projektowanie graficzne
Content marketing co to jest

Content marketing co to jest?

W marketingu wysokiej jakości treści były zawsze cenne. Content marketing jest obecnie najważniejszym elementem działań marketingowych. Dlaczego marketing treści jest tak ważny?

Przeczytasz o: Content is king, Strategie content marketingu, Content marketing i SEO, Jak tworzyć marketing treści, Korzyści z content marketingu
platformy SaaS

Platformy SaaS, czy warto?

Platformy SaaS, czy warto? Jaka platforma SaaS dla Twojego sklepu?

Przeczytasz o: Dla Kogo platformy abonamentowe SaaS? Zalety platform abonamentowych, Wady platform SaaS. Porównanie platform SaaS: Shoper, Sky-Shop, Shoplo, Shopify,…
sprzedaż w mediach społecznościowych

Sprzedaż w mediach społecznościowych

Wielokanałowa sprzedaż w mediach społecznościowych to popularny pomysł na biznes e-Commerce. Sprzedaż wielokanałowa pozwala na lepsze wykorzystywanie potencjału sklepu i docieranie do konsumentów.

Przeczytasz o: Sprzedaż wielokanałowa, sklep na Facebooku i Instagramie, Zakupy Google, Allegro, porównywarki cen.
seo co to jest optymalizacja pozycjonowanie

SEO co to jest?

SEO to zestaw praktyk, które stosuje się w stronach internetowych, aby zapewnić widoczność , pozycję strony w wyszukiwarkach i zwiększyć ilośc wejść użytkowników na stronę.

Przeczytasz o: SEO definicje, SEO Google, samodzielne pozycjonowanie SEO, agencje SEO, skuteczne pozycjonowanie organiczne, audyt strony, WordPress SEO, pozycjonowanie sklepu.
Prowadzenie sklepu internetowego

Prowadzenie sklepu internetowego

Prowadzenie sklepu internetowego ma na celu obsługę sklepu i zamówień, zwiększenie sprzedaży, przyciągnięcie nowych klientów i poprawę konwersji.

Przeczytasz o: Obsługa klientów, wysyłki i zwroty, promocje w sklepie, pozyskiwanie klientów, pozycjonowanie SEO, sprzedaż wielokanałowa, marketing, media społecznościowe, monitorowanie wyników i administracja.
własny sklep internetowy jak zacząć

Własny sklep internetowy jak zacząć?

E-Commerce rozwija się bardzo szybko i co druga złotówka wydana przez Polaków trafia do e-sklepów. Własny sklep internetowy krok po kroku.

Przeczytasz o: Co sprzedawać, Rodzaje sklepów internetowych, Platforma e-commerce, Design i UX, Logistyka i płatności, Regulamin, Marketing i SEO.
e-Commerce jak zacząć

E-Commerce jak zacząć?

Jak zacząć e-Commerce krok po kroku? Kompletny poradnik na temat jak rozpocząć e-Commerce i odnieść sukces prowadząc sklep internetowy.

Przeczytasz o: Platformy e-Commerce, jaki sklep e-Commerce wybrać i jak założyć sklep e-Commerce, pozycjonowanie e-Commerce, prowadzenie i administracja sklepu e-Commerce.
E-Commerce co to jest

E-Commerce co to jest?

E-Commerce to nie tylko sklepy internetowe, ale cała elektroniczna gospodarka. E-Commerce dotyczy wszelkiego rodzaju transakcji biznesowych w internecie.

Przeczytasz o: E-Commerce podstawowe pojęcia, platformy e-Commerce, charakterystyka rynku e-Commerce, sukces w e-Commerce, trendy w e-Commerce, rynek e-Commerce w Polsce.
pozycjonowanie sklepu internetowego seo

Pozycjonowanie sklepu internetowego poradnik

Skuteczne pozycjonowanie sklepu internetowego wymaga dużej wiedzy oraz doświadczenia, a osiągnięcie efektów jest niezwykle trudne.

Przeczytasz o: Skuteczne SEO Google, samodzielne pozycjonowanie sklepu, pozycjonowanie i optymalizacja sklepu – dobre praktyki, audyt sklepu SEO.
platformy SaaS

Platformy SaaS, czy warto?

Platformy SaaS, czy warto? Jaka platforma SaaS dla Twojego sklepu?

Przeczytasz o: Dla Kogo platformy abonamentowe SaaS? Zalety platform abonamentowych, Wady platform SaaS. Porównanie platform SaaS: Shoper, Sky-Shop, Shoplo, Shopify,…
Jak założyć sklep na Facebooku

Jak założyć sklep na Facebooku?

Ogromna popularność Facebooka powoduje, że może to być jeden z najważniejszych kanałów sprzedaży dla Twojego sklepu internetowego. Reklamuj i sprzedawaj Twoje produkty w miejscu, gdzie klienci spędzają czas w internecie. Czasy, w których Facebook był wyłącznie serwisem […]

cross-selling up-selling sklep internetowy

Cross-selling i up-selling w sklepie internetowym

Cross-selling, up-selling i powiązane produkty to ciekawe rozwiązania sprzedażowe wykorzystywane w sklepach internetowych mające na celu zwiększenie sprzedaży w trakcie jednej transakcji. Celem każdego sklepu internetowego jest sprzedaż. […]

Potrzebujesz Sklep Google?

Projektujemy strony internetowe WordPress, sklepy internetowe WooCommerce, pozycjonujemy w Google, dbamy o media społecznościowe. Tworzymy kompleksowe kreacje, projekty graficzne i identyfikacje wizualne.
Zadzwoń 730 170 330, wyślij brief, albo napisz do nas, aby otrzymać informację cenową