Google Merchant Center

Google Merchant Center

Sprzedawaj produkty z Twojego sklepu WordPress WooCommerce z Google Merchant Center
Google Merchant Center

Google Merchant Center

Zacznij sprzedawać swoje produkty ze sklepu internetowego w różnych usługach Google dzięki Google Merchant Center

Google Merchant Center pomoże Ci przesyłać informacje o produktach i Twoim sklepie WordPress do Google oraz udostępniać je kupującym korzystającym z Google. Dzięki temu wszystkie dane o Twoich sklepach i produktach są dostępne dla klientów szukających informacji we wszystkich usługach Google. W Polsce i Europie z Merchant Center można korzystać w połączeniu z dowolną usługą porównywania cen.

Pokaż Twój sklep w Zakupy Google Shopping

Produkty z Twojego sklepu, ich zdjęcia i ceny, a także nazwa Twojejego sklepu dzięki Google Merchant Center są wyświetlane osobom szukającym produktów w wyszukiwarce Google, bez względu na urządzenie, z którego korzystają. Płacisz tylko wtedy, gdy kupujący kliknie w „reklamę” produktu i przejdzie na stronę Twojego sklepu internetowego.

Zakupy Google Shopping to wyszukiwarka ofert sklepów internetowych stworzona przez Google, która ma pomagać w szybkich zakupach – www.google.com/shopping

Co to jest Google Merchant Center?

Merchant Center to narzędzie służące do przesyłania danych produktów oraz informacji o Twoim sklepie internetowym. Umożliwia ono również udostępnianie Twoich produktów w Zakupach Google, reklamach produktowych i innych usługach Google. Sklep WordPress jest zintegrowany z Zakupami Google dzięki platformie Merchant Center.

Wyświetl swoje produkty klientom, którzy szukają w Google dokładnie tego, co oferujesz. Bezpośrednia integracja WooCommerce z Google Merchant Center pozwala na generowanie plików XML (product feed) do integracji oferty sklepu z wynikami wyszukiwania Google.

Co umożliwia Google Merchant Center?

Dokładne informacje o produktach
Zadbaj by Twoi klienci korzystali zawsze z aktualnych informacji. Dzięki Google Merchant Center masz pewność, że potencjalni klienci korzystający z usług Google zawsze widzą poprawne informacje o Twoich produktach, takie jak cena i dostępność.

Dostępność do klientów z całego ekosystemu Google
Docieraj do klientów wszystkich usług Google. Merchant Center zapewnia więcej możliwości zakupowych niż same reklamy. Prezentuj swoje produkty kupującym w kanałach płatnych i bezpłatnych, wyświetlając informacje o produktach w ekosystemie Google: Wyszukiwarka, Zakupy Google, Reklamy produktowe, Grafika, Youtube, Mapy.

Uzyskiwanie większej liczby statystyk
Korzystaj z pełnych raportów Google, które pozwolą Ci ocenić, jak radzisz sobie w programach powiązanych z Merchant Center. Znajdziesz w nich przydatne statystyki dotyczące cen, promocji i innych możliwości wspierających Twoją strategię e-Commerce.

Zakupy Google Shopping z Merchant Center

Przyciągaj więcej potencjalnych kupujących

Dzięki Zakupom Google Shopping docieraj do klientów, którzy szukają produktów w wyszukiwarce Google i często robią zakupy w Google i w innych miejscach w sieci. Przesyłaj dane produktów ze sklepu WordPress, aby kupujących mogły zobaczyć Twój produkty w sklepie i w internecie.

Pełna oferta

Kontroluj sposób wyświetlania swoich produktów

Dzięki integracji sklepu WordPress z Merchant Center zawsze podawaj aktualne informacje o produktach. Dzięki integracji klienci znajdą rzeczy, które spełniają ich kryteria i są dostępne w Zakupy Google Shopping. Edytuj dane w Twoim sklepie, a potencjalni klienci zawsze widzieli w reklamach najnowsze informacje w Zakupy Google Shopping.

Pełna oferta

Kampanie produktowe w Google Ads

Kampanie produktowe pomagają promować Twoje produkty, ponieważ dostarczają użytkownikom wyszukiwarki Google szczegółowych informacji o tym, jakie produkty sprzedajesz, jeszcze zanim klikną oni Twoją reklamę. Korzystając z narzędzi Google dostosowanych do potrzeb handlu detalicznego, będziesz w stanie śledzić efektywność swoich produktów w czasie.

Pełna oferta
sprzedaż w mediach społecznościowych

Sprzedaż w mediach społecznościowych

Wielokanałowa sprzedaż w mediach społecznościowych to popularny pomysł na biznes e-Commerce. Sprzedaż wielokanałowa pozwala na lepsze wykorzystywanie potencjału sklepu i docieranie do konsumentów.

Przeczytasz o: Sprzedaż wielokanałowa, sklep na Facebooku i Instagramie, Zakupy Google, Allegro, porównywarki cen.

Integracja Google Merchant Center z WooCommerce

Korzystanie z usług Google to idealne uzupełnienie Twojego sklepu internetowego. Usługi Google Shopping zapewnią Twojemu sklepowi internetowemu rozpoznawalność, a obecność w Merchant Center wpływa na pozycjonowanie w wyszukiwarce Google i zwiększenie rozpoznawalności Twojego sklepu internetowego oraz sprzedawanych produktów.

Aby reklamować produkty w Zakupy Google Shopping, musisz mieć konto Merchant Center.

Jeśli potrzebujesz więcej informacji na temat Zakupy Google Shopping i Merchant Center prosimy o kontakt

google marchant center
Google Merchant Center

300 PLN

już 250 PLN


  • Integracja sklepu WordPress z Google Merchant Center

  • Integracja bez pakietu sklepu 300 PLN

Zamów integrację

od 350 PLN

Cena dotyczy integracji ze sklepem niezrealizowanym przez naszą agencję.
Zamów integrację

Integracje usług Google

zakupy google shopping
Pakiet Google

zapytaj o cenę

Połącz WordPress z usługami Google. Połącz stronę z narzędziami Google Analytics, Zakupy, Ads i zwiększ ilość odwiedzin
Zamów integrację
google analytics wordpress
Analytics WordPress

już 80 PLN

Połącz WordPress z narzędziem Google Analytics, analizuj statystyki Twojej strony i zwiększ ilość odwiedzin
Więcej o integracji
google moja firma pozycjonowanie seo
Moja Firma

już 350 PLN

Profesjonalna wizytówka firmy może zrobić dobre wrażenie na klientach i zachęcić do korzystania z Twoich usług
Więcej o integracji
pozycjonowanie mapy google
Mapy Google

już 200 PLN

Informacje o Twojej firmie wyświetlane w Mapach Google, co ułatwia klientom dotarcie do Twojej firmy
Więcej o integracji
google page speed
PageSpeed Insights
Strona WordPress może działać szybciej na każdym urządzeniu i mieć lepsze wyniki w PageSpeed Insights
Więcej o integracji
google ads
Kampanie AdWords

od 350 PLN

Rozwijaj swoją firmę i osiągaj cele dla Twojej strony WordPress dzięki odpowiednim kampaniom Google Ads
Więcej o integracji
google search console
Search Console
Narzędzia i raporty dostępne w Search Console pozwolą Ci zmierzyć ilość ruchu pochodzącego z Google
Zamów integrację
zakupy google shopping
Google Zakupy

już 250 PLN

Zapewnij wygodę zakupów klientom, którzy szukają produktów dostępnych w Twoim sklepie przez wyszukiwarkę Google
Więcej o integracji
ad sens
Reklamy AdSense
Zarabiaj na stronie internetowej, blogu WordPress dzięki integracji reklam Google AdSense
Zamów integrację
google pay wordpress woocommerce
Płatność Gpay

już 200 PLN

Płatność Google Pay to szybki i prosty sposób płacenia na Twojej stronie lub w sklepie WordPress
Więcej o integracji
google marchant center
Merchant Center

już 250 PLN

Docieranie do klientów w całym ekosystemie Google. Merchant Center zapewnia więcej możliwości zakupowych niż same reklamy.
Więcej o integracji
google authenticator wordpress
Authenticator

już 150 PLN

Weryfikacja dwuetapowa bezpieczeństwa strony z kodem wygenerowanym przez Authenticator na telefonie
Zamów integrację

Sprzedaż wielokanałowa

Wystawienie produktów w wielu kanałach daje Tobie szanse pozyskania znacznie szerszego grona klientów niż przy sprzedaży wyłącznie przez stronę. Liczne integracje WooCommerce pozwalające sprzedawać w wielu miejscach jednocześnie, zarządzając wszystkim w ramach jednego panelu.
Integracja z Allegro

już 500 PLN

Dzięki integracji możesz bezproblemowo zarządzać aukcjami i sprzedażą sklepu w jednym miejscu.
Więcej o integracji
Integracja Sklep Facebook

już 180 PLN

Popularność Facebooka powoduje, że może to być jeden z najważniejszych kanałów sprzedaży dla Twojego sklepu.
Więcej o integracji
Integracja Sklep Instagram

już 280 PLN

Prezentowanie i sprzedawanie produktów obecnych na zdjęciach przez bezpośredni odnośnik do kupienia produktu.
Więcej o integracji

Integracje WooCommerce

WooCommerce jest najbardziej konfigurowalną i elastyczną platformą e-Commerce do budowania biznesu i sklepów internetowych. Dzięki integracjom możesz uzyskać dodatkowe funkcjonalności i optymalizować codzienną pracę.

Integrując dodatkowe funkcjonalności, przyciągniesz więcej klientów do Twojego sklepu i poprawisz konwersję. Zautomatyzuj proces zakupowy tak, żeby był użyteczny również dla ciebie. WooCommerce pozwalało Tobie w łatwy sposób na dodawanie integracji, które będziesz używać w codziennej pracy takich jak wysyłki, bramki płatności, obsługa klientów, działania marketingowe, prowadzenie innych kanałów sprzedaży, itd.

Integracje bramki płatności

Klienci chcą płacić szybko i bezpiecznie. Wprowadź w Twoim sklepie szybkie płatności.

Zobacz integrację

Integracje wysyłki

Elastyczny wybór metody dostawy to element znacząco zwiększający konwersję w sklepie.

Zobacz integrację

Integracje marketingowe

Zwiększ zasięg i sprzedaż w sklepie, wybierając dodatkowe integracje i funkcjonalności.

Zobacz integrację

Sklep internetowy WordPress + WooCommerce

Zaprojektujemy sklep internetowy dla Ciebie, dla Twojej firmy lub marki. Dlatego taki projekt wymaga indywidualnej wyceny dla Ciebie lub dopasowania Pakietu sklepu internetowego: Podstawowym Rozszerzony, PRO, Premium.

Sklep Podstawowy
2575 zł
za 2150 PLN
  • Projekt str. głównej
  • 2 modyfikacje projektu
  • Czas pracy projektanta do 30 godz.
więcej o pakiecie
Sklep Rozszerzony
3950 zł
za 3525 PLN
  • Indywidualny projekt str. głównej
  • 4 modyfikacje projektu
  • Czas pracy projektanta do 40 godz.
więcej o pakiecie
Sklep PRO
5275 zł
za 4725 PLN
  • Indywidualny projekt PRO str. głównej
  • 6 modyfikacji projektu
  • Czas pracy projektanta do 60 godz.
więcej o pakiecie
Sklep Premium
7250 zł
od 6525 PLN
  • Indywidualny projekt premium str. głównej
  • 8 i więcej modyfikacji
  • Czas pracy projektanta do 80 godz.
więcej o pakiecie

Dodatkowe integracje sklepu internetowego

WooCommerce jest najbardziej konfigurowalną i elastyczną platformą e-Commerce do budowania biznesu i sklepów internetowych. Dzięki integracjom możesz uzyskać dodatkowe funkcjonalności i optymalizować codzienną pracę.
Integracje płatności

już 200 PLN

Integracja Tpay | Przelewy24 | PayU | DotPay | Paynow | Blue Media | PayPal | Stripe | Klarna | Apple Pay
Zobacz integracje
Integracje wysyłki

już 250 zł

Integracja InPost | Kurier DPD, DHL, UPS | Brokerzy Furgonetka, Apaczka | eNadawca Poczta Polska
Zobacz integracje
Integracje marketing

od 100 zł

Sklep FB, Instagram, Google Shopping | Integracja Allegro, Opineo, Nokaut, Ceneo | Integracja AliExpress, Amazone
Zobacz integracje
Dodatkowe rozszerzenia

od 100 PLN

Waitlist | Porzucony koszyk | Porównywarka produktów | Zestawy produktów | Produkt na miarę | Rozbudowane promocje | Maile transakcyjne
Zobacz rozszerzenia

Baza wiedzy sklepy internetowe

Strony internetowe WordPress – Sklepy internetowe WooCommerce – Pozycjonowanie SEO – Media społecznościowe – Branding – Identyfikacja wizualna – Projektowanie graficzne
płatności odroczone

Płatności odroczone

Coraz więcej sklepów internetowych oprócz formy zapłaty przelewem oferuje płatność odroczoną w terminie o 30 dni. Jakie są jej korzyści dla sprzedawcy? Poznaj tę metodę i wprowadź do swojego sklepu internetowego.

Fixed Price czy Time & Material?

Fixed Price i Time & Material to dwa modele współpracy z agencją interaktywną. Który wybrać przy zleceniu projektu strony internetowej? Przeczytaj naszą charakterystykę, aby wybrać optymalne rozwiązanie dla siebie.

marketing internetowy

Marketing internetowy

Masz sklep, stronę a pojęcia SEM, SEO i PPC są Ci obce?  Znajomość tych pojęć to podstawa sukcesu w internecie. Poznaj marketing internetowy, narzędzia do komunikacji marki i buduj swoją pozycję w internecie.

Przeczytasz o: Marketing internetowy, SEM, SEO, PPC, Link building, Content marketing, Social media marketing, E-mail marketing, automatyzacja marketingu.
sklep internetowy

Sklep internetowy krok po kroku

Chcesz założyć sklep internetowy i zastanawiasz się, w jak działa sklep internetowy i jaki rodzaj działalności możesz prowadzić on-line?

Przeczytasz o: Sklep internetowy podstawowe pojęcia, Części składowe sklepu internetowego, Jak działa sklep internetowy?
sem co to jest

Co to jest SEM?

SEM oznacza marketing w wyszukiwarkach internetowych, czyli połączenie pozycjonowania organicznego SEO i płatnych reklam PPC, które zapewniają widoczność i zwiększają ilość wejść na stronę.

Przeczytasz o: SEM definicje, SEM = SEO + PPC, Rodzaje SEM: SEO, PPC, Link Building, Content Marketing, Reklama displayowa, Agencje SEM, Skuteczne SEM i Korzyści SEM.
co to jest google shopping

Google Shopping co to jest i jak to działa?

Google Shopping (Zakupy Google) to wyszukiwarka ofert sklepów internetowych stworzona przez Google, która ma pomagać w zakupach i porównywaniu ofert sklepów internetowych.

Przeczytasz o: Jak działa Google Shopping i Merchant Center, plik produktowy XML, ile kosztują kampanie produktowe i jak je tworzyć, strategia i korzyści z Google Shopping.
pozycjonowanie strony internetowej

Pozycjonowanie strony internetowej poradnik

Pozycjonowanie strony internetowej to zestaw praktyk, które stosuje się w stronach internetowych, aby zapewnić widoczność , pozycję strony w wyszukiwarkach i zwiększyć ilość wejść na stronę.

Przeczytasz o: SEO definicje, SEO Google, samodzielne pozycjonowanie strony, agencje SEO, skuteczne pozycjonowanie organiczne, audyt strony, pozycjonowanie sklepu.
Content marketing co to jest

Content marketing co to jest?

W marketingu wysokiej jakości treści były zawsze cenne. Content marketing jest obecnie najważniejszym elementem działań marketingowych. Dlaczego marketing treści jest tak ważny?

Przeczytasz o: Content is king, Strategie content marketingu, Content marketing i SEO, Jak tworzyć marketing treści, Korzyści z content marketingu
trendy e-Commerce

Trendy e-Commerce 2021

E-Commerce to dynamiczna branża, które podlega ciągłym zmianom i trendom. Jakie trendy w e-Commerce wykorzystać w sklepie internetowym?

Przeczytasz o: Trendy w e-Commere: Click and Collect, E-grocery, Dark store, Marketplace, Omnichannel, Social commerce, Customer Experience, Mobile commerce.
co sprzedawać w sklepie poradnik

Co sprzedawać w internecie?

Co warto sprzedawać w sklepie internetowym? Jakie produkty klienci chętnie kupują w internecie? Skorzystaj z naszego poradnika i rozpocznij planowanie własnej platformy sprzedażowej z konkurencyjną ofertą.

pomysł na sklep internetowy

Pomysł na sklep internetowy

Dobry pomysł na e-sklep to podstawa jego sukcesu. Jaki pomysł na sklep internetowy i co sprzedawać w internecie? Pomysł na sklep internetowy – przegląd rozwiązań.

Przeczytasz o: Sklep internetowy: z odzieżą, z kosmetykami, z książkami, e-bookami, z artykułami dla dzieci, z meblami, z rękodziełem ….
pozycjonowanie sklepu internetowego seo

Pozycjonowanie sklepu internetowego poradnik

Skuteczne pozycjonowanie sklepu internetowego wymaga dużej wiedzy oraz doświadczenia, a osiągnięcie efektów jest niezwykle trudne.

Przeczytasz o: Skuteczne SEO Google, samodzielne pozycjonowanie sklepu, pozycjonowanie i optymalizacja sklepu – dobre praktyki, audyt sklepu SEO.

Potrzebujesz Google Merchant Center?