Google Ads (AdWords)

Kampanie produktowe Google Ads (AdWords)

Rozwijaj Twoją firmę i zyskaj nowych klientów dzięki kampaniom produktowym Google Ads
Google Ads (AdWords)

Kampanie produktowe Google Ads

Daj się poznać użytkownikom Google, którzy szukają Twojej firm lub usług za pomocą wyszukiwarki Google lub na Mapach Google. Za Reklamami AdWords Płacisz tylko za wyniki, gdy ktoś kliknie w Twoją reklamę i odwiedzi stronę internetową lub zadzwoni do Twojej firmy.

Google jest wszędzie tam, gdzie ludzie szukają informacji o tym, co zrobić, dokąd pojechać albo co kupić. Twoja reklama Google Ads może pojawiać się w wyszukiwarce Google lub na Mapach w chwili, gdy użytkownik szuka produktów lub usług podobnych do Twoich. Reklama AdWords wyświetlana użytkownikom we właściwym momencie na komputerze lub smartfonie może zmienić każdego użytkownika w Twojego nowego klienta.

Dzięki Google Ads zwiększ liczbę

pozycjonowanie google firma

Wizyt na Twojej stronie

Zwiększ liczbę odwiedzin Twojej strony, sprzedaż usług, liczbę rezerwacji lub subskrypcji listy mailingowej dzięki reklamom Google Ads

pozycjonowanie google maps

Zakupów w Twoim sklepie

Przyciągnij więcej klientów do e-sklepu dzięki reklamom w wyszukiwarce Google, lub pomóż odnaleźć Twój sklep stacjonarny na Mapach Google

pozycjonowanie google wordpress

Połączeń telefonicznych

Dzięki reklamom zawierającym numer telefonu i przycisk „Kliknij, aby połączyć” możesz zwiększ liczbę klientów dzwoniących do firmy i pytających o ofertę

Kampania produktowa Google Ads

Ustal budżet reklamowy odpowiedni dla Twojej firmy, wybierz jeden z naszych pakietów kampanii produktowych Google Ads lub poproś nas o wycenę. Z Google AdWords może z powodzeniem prowadzić działania reklamowe przy niemal dowolnym budżecie. Ustal z nami miesięczny limit budżetu, którego nie przekroczymy. W każdym momencie w zależności od sytuacji możesz wstrzymać lub dostosować wydatki na kampanię Google Ads.

Reklama z Google Ads to najefektywniejsza forma reklamy w internecie umożliwiająca dostęp do użytkowników wyszukiwarki Google, Map Google i serwisu Youtube.

Google Ads dzięki połączeniu z Google Analytics umożliwia mierzenie wyników i optymalizuj kampanię, by zwiększać ich efektywność w przyszłości lub dynamicznie dostosować budżet kampanii.

Koszt obsługi Kampanii produktowej wynosi 10% budżetu, nie mniej nie mniej niż 50 zł za obsługę kampanii.

Kampanie produktowe

od 450 PLN


  • kampania targetowana do Twoich potencjalnych klientów

  • reklamy w Google, Zakupy Google

Zamów usługę

Usługi Google

Chcesz zwiększyć potencjał Twojej firmy, marki lub strony WordPress, zamów usług Google lub integracje Google dla Twojej strony internetowej
Pakiet Google

zapytaj o cenę

Połącz WordPress z usługami Google. Połącz stronę z narzędziami Google Analytics, Zakupy, Ads i zwiększ ilość odwiedzin
Zamów integrację
Analytics WordPress

już 80 PLN

Połącz WordPress z narzędziem Google Analytics, analizuj statystyki Twojej strony i zwiększ ilość odwiedzin
Więcej o integracji
Moja Firma
Profesjonalna wizytówka firmy może zrobić dobre wrażenie na klientach i zachęcić do korzystania z Twoich usług
Zamów integrację
Mapy Google
Informacje o Twojej firmie wyświetlane w Mapach Google, co ułatwia klientom dotarcie do Twojej firmy
Zamów integrację
PageSpeed Insights
Strona WordPress może działać szybciej na każdym urządzeniu i mieć lepsze wyniki w PageSpeed Insights
Więcej o integracji
Kampanie AdWords

od 350 PLN

Rozwijaj swoją firmę i osiągaj cele dla Twojej strony WordPress dzięki odpowiednim kampaniom Google Ads
Więcej o integracji
Search Console
Narzędzia i raporty dostępne w Search Console pozwolą Ci zmierzyć ilość ruchu pochodzącego z Google
Zamów integrację
Zakupy Google

już 250 PLN

Zapewnij wygodę zakupów klientom, którzy szukają produktów dostępnych w Twoim sklepie przez wyszukiwarkę Google
Więcej o integracji
Reklamy AdSense
Zarabiaj na stronie internetowej, blogu WordPress dzięki integracji reklam Google AdSense
Zamów integrację
Płatność Gpay

już 200 PLN

Płatność Google Pay to szybki i prosty sposób płacenia na Twojej stronie lub w sklepie WordPress
Więcej o integracji
Merchant Center

już 250 PLN

Docieranie do klientów w całym ekosystemie Google. Merchant Center zapewnia więcej możliwości zakupowych niż same reklamy.
Więcej o integracji
Authenticator

już 150 PLN

Weryfikacja dwuetapowa bezpieczeństwa strony z kodem wygenerowanym przez Authenticator na telefonie
Zamów integrację

Zakupy Google Shopping z Merchant Center

Przyciągaj więcej potencjalnych kupujących

Dzięki Zakupom Google Shopping docieraj do klientów, którzy szukają produktów w wyszukiwarce Google i często robią zakupy w Google i w innych miejscach w sieci. Przesyłaj dane produktów ze sklepu WordPress, aby kupujących mogły zobaczyć Twój produkty w sklepie i w internecie.

Pełna oferta

Kontroluj sposób wyświetlania swoich produktów

Dzięki integracji sklepu WordPress z Merchant Center zawsze podawaj aktualne informacje o produktach. Dzięki integracji klienci znajdą rzeczy, które spełniają ich kryteria i są dostępne w Zakupy Google Shopping. Edytuj dane w Twoim sklepie, a potencjalni klienci zawsze widzieli w reklamach najnowsze informacje w Zakupy Google Shopping.

Pełna oferta

Kampanie produktowe w Google Ads

Kampanie produktowe pomagają promować Twoje produkty, ponieważ dostarczają użytkownikom wyszukiwarki Google szczegółowych informacji o tym, jakie produkty sprzedajesz, jeszcze zanim klikną oni Twoją reklamę. Korzystając z narzędzi Google dostosowanych do potrzeb handlu detalicznego, będziesz w stanie śledzić efektywność swoich produktów w czasie.

Pełna oferta
sprzedaż w mediach społecznościowych

Sprzedaż w mediach społecznościowych

Wielokanałowa sprzedaż w mediach społecznościowych to popularny pomysł na biznes e-Commerce. Sprzedaż wielokanałowa pozwala na lepsze wykorzystywanie potencjału sklepu i docieranie do konsumentów.

Przeczytasz o: Sprzedaż wielokanałowa, sklep na Facebooku i Instagramie, Zakupy Google, Allegro, porównywarki cen.

Baza wiedzy

Strony internetowe WordPress – Sklepy internetowe WooCommerce – Pozycjonowanie SEO – Media społecznościowe – Branding – Identyfikacja wizualna – Projektowanie graficzne
Content marketing co to jest

Content marketing co to jest?

W marketingu wysokiej jakości treści były zawsze cenne. Content marketing jest obecnie najważniejszym elementem działań marketingowych. Dlaczego marketing treści jest tak ważny?

Przeczytasz o: Content is king, Strategie content marketingu, Content marketing i SEO, Jak tworzyć marketing treści, Korzyści z content marketingu
platformy SaaS

Platformy SaaS, czy warto?

Platformy SaaS, czy warto? Jaka platforma SaaS dla Twojego sklepu?

Przeczytasz o: Dla Kogo platformy abonamentowe SaaS? Zalety platform abonamentowych, Wady platform SaaS. Porównanie platform SaaS: Shoper, Sky-Shop, Shoplo, Shopify,…
sprzedaż w mediach społecznościowych

Sprzedaż w mediach społecznościowych

Wielokanałowa sprzedaż w mediach społecznościowych to popularny pomysł na biznes e-Commerce. Sprzedaż wielokanałowa pozwala na lepsze wykorzystywanie potencjału sklepu i docieranie do konsumentów.

Przeczytasz o: Sprzedaż wielokanałowa, sklep na Facebooku i Instagramie, Zakupy Google, Allegro, porównywarki cen.
seo co to jest optymalizacja pozycjonowanie

SEO co to jest?

SEO to zestaw praktyk, które stosuje się w stronach internetowych, aby zapewnić widoczność , pozycję strony w wyszukiwarkach i zwiększyć ilośc wejść użytkowników na stronę.

Przeczytasz o: SEO definicje, SEO Google, samodzielne pozycjonowanie SEO, agencje SEO, skuteczne pozycjonowanie organiczne, audyt strony, WordPress SEO, pozycjonowanie sklepu.
Prowadzenie sklepu internetowego

Prowadzenie sklepu internetowego

Prowadzenie sklepu internetowego ma na celu obsługę sklepu i zamówień, zwiększenie sprzedaży, przyciągnięcie nowych klientów i poprawę konwersji.

Przeczytasz o: Obsługa klientów, wysyłki i zwroty, promocje w sklepie, pozyskiwanie klientów, pozycjonowanie SEO, sprzedaż wielokanałowa, marketing, media społecznościowe, monitorowanie wyników i administracja.
własny sklep internetowy jak zacząć

Własny sklep internetowy jak zacząć?

E-Commerce rozwija się bardzo szybko i co druga złotówka wydana przez Polaków trafia do e-sklepów. Własny sklep internetowy krok po kroku.

Przeczytasz o: Co sprzedawać, Rodzaje sklepów internetowych, Platforma e-commerce, Design i UX, Logistyka i płatności, Regulamin, Marketing i SEO.
e-Commerce jak zacząć

E-Commerce jak zacząć?

Jak zacząć e-Commerce krok po kroku? Kompletny poradnik na temat jak rozpocząć e-Commerce i odnieść sukces prowadząc sklep internetowy.

Przeczytasz o: Platformy e-Commerce, jaki sklep e-Commerce wybrać i jak założyć sklep e-Commerce, pozycjonowanie e-Commerce, prowadzenie i administracja sklepu e-Commerce.
E-Commerce co to jest

E-Commerce co to jest?

E-Commerce to nie tylko sklepy internetowe, ale cała elektroniczna gospodarka. E-Commerce dotyczy wszelkiego rodzaju transakcji biznesowych w internecie.

Przeczytasz o: E-Commerce podstawowe pojęcia, platformy e-Commerce, charakterystyka rynku e-Commerce, sukces w e-Commerce, trendy w e-Commerce, rynek e-Commerce w Polsce.
pozycjonowanie sklepu internetowego seo

Pozycjonowanie sklepu internetowego poradnik

Skuteczne pozycjonowanie sklepu internetowego wymaga dużej wiedzy oraz doświadczenia, a osiągnięcie efektów jest niezwykle trudne.

Przeczytasz o: Skuteczne SEO Google, samodzielne pozycjonowanie sklepu, pozycjonowanie i optymalizacja sklepu – dobre praktyki, audyt sklepu SEO.
platformy SaaS

Platformy SaaS, czy warto?

Platformy SaaS, czy warto? Jaka platforma SaaS dla Twojego sklepu?

Przeczytasz o: Dla Kogo platformy abonamentowe SaaS? Zalety platform abonamentowych, Wady platform SaaS. Porównanie platform SaaS: Shoper, Sky-Shop, Shoplo, Shopify,…
Jak założyć sklep na Facebooku

Jak założyć sklep na Facebooku?

Ogromna popularność Facebooka powoduje, że może to być jeden z najważniejszych kanałów sprzedaży dla Twojego sklepu internetowego. Reklamuj i sprzedawaj Twoje produkty w miejscu, gdzie klienci spędzają czas w internecie. Czasy, w których Facebook był wyłącznie serwisem […]

cross-selling up-selling sklep internetowy

Cross-selling i up-selling w sklepie internetowym

Cross-selling, up-selling i powiązane produkty to ciekawe rozwiązania sprzedażowe wykorzystywane w sklepach internetowych mające na celu zwiększenie sprzedaży w trakcie jednej transakcji. Celem każdego sklepu internetowego jest sprzedaż. […]

Potrzebujesz kampanię produktowąGoogle Ads?