Kampanie produktowe Google Ads (AdWords)

Rozwijaj Twoją firmę i zyskaj nowych klientów dzięki kampanią produktowym Google Ads

Kampanie produktowe Google Ads

Daj się poznać użytkownikom Google, którzy szukają Twojej firm lub usług za pomocą wyszukiwarki Google lub na Mapach Google. Za Reklamami AdWords Płacisz tylko za wyniki, gdy ktoś kliknie w Twoją reklamę i odwiedzi stronę internetową lub zadzwoni do Twojej firmy.

Google jest wszędzie tam, gdzie ludzie szukają informacji o tym, co zrobić, dokąd pojechać albo co kupić. Twoja reklama Google Ads może pojawiać się w wyszukiwarce Google lub na Mapach w chwili, gdy użytkownik szuka produktów lub usług podobnych do Twoich. Reklama AdWords wyświetlana użytkownikom we właściwym momencie na komputerze lub smartfonie może zmienić każdego użytkownika w Twojego nowego klienta.

Dzięki Google Ads zwiększ liczbę

Wizyt na Twojej stronie

Zwiększ liczbę odwiedzin Twojej strony, sprzedaż usług, liczbę rezerwacji lub subskrypcji listy mailingowej dzięki reklamom Google Ads

Zakupów w Twoim sklepie

Przyciągnij więcej klientów do e-sklepu dzięki reklamom w wyszukiwarce Google, lub pomóż odnaleźć Twój sklep stacjonarny na Mapach Google

Połączeń telefonicznych

Dzięki reklamom zawierającym numer telefonu i przycisk „Kliknij, aby połączyć” możesz zwiększ liczbę klientów dzwoniących do firmy i pytających o ofertę

Kampania produktowa Google Ads

Ustal budżet reklamowy odpowiedni dla Twojej firmy, wybierz jeden z naszych pakietów kampanii produktowych Google Ads lub poproś nas o wycenę. Z Google AdWords może z powodzeniem prowadzić działania reklamowe przy niemal dowolnym budżecie. Ustal z nami miesięczny limit budżetu, którego nie przekroczymy. W każdym momencie w zależności od sytuacji możesz wstrzymać lub dostosować wydatki na kampanię Google Ads.

Reklama z Google Ads to najefektywniejsza forma reklamy w internecie umożliwiająca dostęp do użytkowników wyszukiwarki Google, Map Google i serwisu Youtube.

Google Ads dzięki połączeniu z Google Analytics umożliwia mierzenie wyników i optymalizuj kampanię, by zwiększać ich efektywność w przyszłości lub dynamicznie dostosować budżet kampanii.

Koszt obsługi Kampanii produktowej wynosi 10% budżetu, nie mniej nie mniej niż 50 zł za obsługę kampanii.

Kampanie produktowe
od450
PLN
kampania targetowana do Twoich potencjalnych klientów
reklamy w Google, Zakupy Google
Zamów usługę

Usługi Google

Chcesz zwiększyć potencjał Twojej firmy, marki lub strony WordPress, zamów usług Google lub integracje Google dla Twojej strony internetowej

Analytics WordPress

Połącz WordPress z narzędziem Google Analytics, analizuj statystyki Twojego strony i zwiększ ilość odwiedzin

Moja Firma

Profesjonalne wizytówka firmy może zrobić dobre wrażenie na klientach i zachęcić do korzystania z Twoich usług

Mapy Google

Informacje o Twojej firmie wyświetlana w Mapach Google, dzięki czemu klientom łatwiej dotrzeć do Twojej firmy

Reklamy AdSense

Zarabiaj na stronie internetowej, blogu WordPress dzięki integracji reklam Google AdSense

Zakupy Google

Zapewnij wygodę zakupów klientom, którzy szukają produktów dostępnych w Twoim sklepie przez wyszukiwarkę Google.

Płatność Gpay

Płatność Google Pay to szybki i prosty sposób płacenia na Twojej stronie lub w sklepie WordPress

Zakupy Google Shopping z Merchant Center

Przyciągaj więcej potencjalnych kupujących

Dzięki Zakupy Google Shopping docieraj do klientów, którzy szukają produktów w wyszukiwarce Google i często robią zakupy w Google i w innych miejscach w sieci. Przesyłaj dane produktów ze sklepu WordPress, aby kupujących mogły zobaczyć Twój produkty w sklepie i w internecie.

Kontroluj sposób wyświetlania swoich produktów

Dzięki integracji sklepu WordPress z Merchant Center zawsze podawaj aktualne informacje o produktach. Dzięki integracji klienci znajdą rzeczy, które spełniają ich kryteria i są dostępne w Zakupy Google Shopping. Edytuj dane w Twoim sklepie, a potencjalni klienci zawsze widzieli w reklamach najnowsze informacje w Zakupy Google Shopping.

Kampanie produktowe w Google Ads.

Kampanie produktowe pomagają promować Twoje produkty, ponieważ dostarczają użytkownikom wyszukiwarki Google szczegółowych informacji o tym, jakie produkty sprzedajesz, jeszcze zanim klikną oni Twoją reklamę. Korzystając z narzędzi Google dostosowanych do potrzeb handlu detalicznego, będziesz w stanie śledzić efektywność swoich produktów w czasie.

sprzedaż w mediach społecznościowych

Sprzedaż w mediach społecznościowych

Wielokanałowa sprzedaż w mediach społecznościowych to popularny pomysł na biznes e-Commerce. Sprzedaż wielokanałowa pozwala na lepsze wykorzystywanie potencjału sklepu i docieranie do konsumentów. | Sprzedaż wielokanałowa: sklep na Facebooku i Instagramie, Zakupy Google, Allegro, porównywarki cen.

Baza wiedzy

Strony internetowe WordPress – Sklepy internetowe WooCommerce – Pozycjonowanie SEO – Media społecznościowe – Branding – Identyfikacja wizualna – Projektowanie graficzne
sprzedaż w mediach społecznościowych

Sprzedaż w mediach społecznościowych

Wielokanałowa sprzedaż w mediach społecznościowych to popularny pomysł na biznes e-Commerce. Sprzedaż wielokanałowa pozwala na lepsze wykorzystywanie potencjału sklepu i docieranie do konsumentów. | Sprzedaż wielokanałowa: sklep na Facebooku i Instagramie, Zakupy Google, Allegro, porównywarki cen.

seo co to jest optymalizacja pozycjonowanie

SEO co to jest?

SEO to zestaw praktyk, które stosuje się w stronach internetowych, aby zapewnić widoczność , pozycję strony w wyszukiwarkach i zwiększyć ilośc wejść użytkowników na stronę. | SEO definicje, SEO Google, samodzielne pozycjonowanie SEO, agencje SEO, skuteczne pozycjonowanie organiczne, audyt strony, WordPress SEO, pozycjonowanie sklepu.

Prowadzenie sklepu internetowego

Prowadzenie sklepu internetowego

Prowadzenie sklepu internetowego ma na celu obsługę sklepu i zamówień, zwiększenie sprzedaży, przyciągnięcie nowych klientów i poprawę konwersji. | Obsługa klientów, wysyłki i zwroty, promocje w sklepie, pozyskiwanie klientów, pozycjonowanie SEO, sprzedaż wielokanałowa, marketing, media społecznościowe, monitorowanie wyników i administracja.

własny sklep internetowy jak zacząć

Własny sklep internetowy jak zacząć?

E-Commerce rozwija się bardzo szybko i co druga złotówka wydana przez Polaków trafia do e-sklepów. Własny sklep internetowy krok po kroku | Co sprzedawać, Rodzaje sklepów internetowych, Platforma e-commerce, Design i UX, Logistyka i płatności, Regulamin, Marketing i SEO.

E-Commerce co to jest

E-Commerce co to jest?

E-Commerce to nie tylko sklepy internetowe, ale cała elektroniczna gospodarka. E-Commerce dotyczy wszelkiego rodzaju transakcji biznesowych w internecie | E-Commerce podstawowe pojęcia, platformy e-Commerce, charakterystyka rynku e-Commerce, sukces w e-Commerce, trendy w e-Commerce, rynek e-Commerce w Polsce.

hosting pod sklep internetowy

Jaki hosting pod sklep internetowy?

Od jakości hostingu zależy to, jak szybko będzie działał Twój sklep internetowy, ilu klientów jest w stanie obsłużyć, a zatem jakie przyniesie zyski. Jaki wybrać hosting pod sklep internetowy? | Hosting: Serwer wirtualny, VPS, parametry techniczne, limity, bezpieczeństwo, ranking hostingów pod e-sklep

wysyłki w sklepie internetowym

Jakie wysyłki w sklepie internetowym?

Wysyłka produktów to istotny element pracy każdego sklepu internetowego. Koszt wysyłki, szybkość realizacji, szeroki wybór form dostawy | Firmy kurierskie, Punkty odbioru, Poczta Polska, Broker kurierski, dostawy zagraniczne, Fulfillment, Dropshipping

marketplace co to jest

Marketplace co to jest i jak działa?

Marketplace to innowacyjne podejście do e-handlu, przypominające internetowe targowisko, w którym swoją ofertę przedstawia wielu sprzedawców | Co to jest Sklep Marketplace – wady i zalety. Sklep Marketplace na WordPress + WooCommerce

pozycjonowwanie wordpress poradnik seo

Pozycjonowanie WordPress poradnik

Z założenia WordPress jest bardzo przyjazny dla SEO. WordPress lubi wyszukiwarkę Google z wzajemnością. | SEO definicje, Skuteczne SEO Google, samodzielne pozycjonowanie SEO, skuteczne pozycjonowanie WordPress, pozycjonowanie i optymalizacja strony WordPress – dobre praktyki, audyt strony WordPress SEO.

Jak założyć sklep na Facebooku

Jak założyć sklep na Facebooku?

Ogromna popularność Facebooka powoduje, że może to być jeden z najważniejszych kanałów sprzedaży dla Twojego sklepu internetowego. Reklamuj i sprzedawaj Twoje produkty w miejscu, gdzie klienci spędzają czas w internecie. Czasy, w których Facebook był wyłącznie serwisem […]

cross-selling up-selling sklep internetowy

Cross-selling i up-selling w sklepie internetowym

Cross-selling, up-selling i powiązane produkty to ciekawe rozwiązania sprzedażowe wykorzystywane w sklepach internetowych mające na celu zwiększenie sprzedaży w trakcie jednej transakcji. Celem każdego sklepu internetowego jest sprzedaż. […]

Skąd brać darmowe zdjęcia

Skąd brać darmowe zdjęcia na stronę, Facebooka, do prezentacji?

Zdjęcia ilustrujące stronę internetową, bloga lub sklep odgrywają bardzo ważną rolę, przyciągają klientów, czytelników, zachęcają do czytania, przeglądania i częstszych odwiedzin. Oczywiście najlepiej, jeżeli strona internetowa ilustrowany […]

Potrzebujesz kampanię produktowąGoogle Ads?

Projektujemy strony internetowe WordPress, sklepy internetowe WooCommerce, pozycjonujemy w Google, dbamy o media społecznościowe. Tworzymy kompleksowe kreacje, projekty graficzne i identyfikacje wizualne.
Zadzwoń 730 170 330, wyślij brief, albo napisz do nas, aby otrzymać informację cenową