Chcesz przenieść biznes do internetu? Wyceń: Strona www | e-Sklep | B2B |SEO/SEM | Administracja | napisz: studio@thenewlook.pl

Live commerce co to jest?

live commerce

E-Commerce szybko stał się wiodącym kanałem sprzedaży i wymiany towarów. Nowe technologie, nowe trendy i korona wirus spowodowały wzrost znaczenia sprzedaży internetowej na całym świecie. Handel elektroniczny nieustannie ewoluuje i sklepy wciąż szukają nowych sposobów, by pozyskać nowych klientów, zwiększyć sprzedaż i wyróżnić się na tle konkurencji. Jednym z nowych trendów jest sprzedaż jest Live commerce.

Dynamicznie zmieniający się świat internetu, nowe narzędzia i możliwości wymagają ciągłego śledzenia trendów na tym rynku. Przygotowaliśmy dla was krótki przewodnik po zagadnieniach jak odnieść sukces w e-Biznesu i jak zacząć zarabiać w internecie. Nasz przewodnik po biznesie internetowym pozwoli Ci uporządkować wiedzę z zakresu e-Biznesu, utrwali podstawowe pojęcia oraz przybliży przykłady popularnych pomysłów na zarabianie w internecie.

Przyspieszenie w branży e-Commerce

Jesteśmy świadkami zawrotnego przyspieszenia i rozwoju branży e-Commerce. Wraz z wybuchem pandemii koronawirusa kolejne segmenty sprzedaży stacjonarnej musiały zmienić model biznesowy i poszerzyć swój dział o sprzedaż internetową. Rynek e-Commerce rozwija się bardzo szybko i utrzymuje dwucyfrowe tempo wzrostu. Rozwój handlu elektronicznego napędza rozwój internetu, powstawanie nowych, nieznanych wcześniej usług e-Biznesowych, ale również nowe zjawiska jak pandemia czy lockdown.

Jedną z najważniejszych zmian w handlu internetowym zaobserwowanych podczas pandemii jest zmiana podejścia wielu przedstawicieli handlu tradycyjnego, którzy, ze względu na sytuację na świecie, liczne ograniczenia, musieli przenieść swój biznes do internetu.

Rosną również oczekiwania kupujących w sieci, którzy chcą realizować zakupy taniej, wygodniej i szybciej. Z tych powodów pojawiają się nowe, innowacyjne rozwiązania handlu w internecie, rozwiązania łączące handel stacjonarny z internetowym, ułatwiające znalezienie właściwego produktu, pozwalające na szybsze dostarczenie zamówienia, usługi, produktów tradycyjnych i wirtualnych. W tym artykule opiszemy nowy pomysł na e-biznes jakim jest Live Commerce.


Z tego krótkiego artykułu dowiesz się:

  • Co to jest i jak działa Live Commerce
  • Jaka jest relacja między Live Commerce a e-Commerce
  • Jakie korzyści przyniesie Ci stosowanie Live Commerce
  • Na co zwrócić uwagę przy stosowaniu Live Commerce
  • Jak Live Commerce wpływa na ruch klientów i wzrost sprzedaży

Nowy trend Live Commerce

Live Commerce to trend sprzedaży internetowej, który cieszy się w ostatnim czasie dużym zainteresowaniem szczególnie wśród użytkowników mediów społecznościowych. Jest to rodzaj sprzedazy w formie transmisja na żywo, podczas której sprzedający prezentuje produkty, opowiada o nich, odpowiada na pytania internautów oraz komentarze na czacie. Wszystkie produkty prezentowane w czasie relacji wideo można kupić w czasie rzeczywistym.

Live Commerce to sprzedaż w oparciu o live streaming, łącząca format transmisji wideo z zakupami w czasie rzeczywistym. Ważnym aspektem jest atrakcyjność wizualnego przekazu i łatwy sposób konsumpcji treści, w połączeniu z interakcjami. Czynią to z live commerce jedną z najbardziej perspektywicznych form sprzedaży online.

Największy potencjał ze sprzedaży live commerce mogą uzyskać przedewszystkim marki fashion, beauty, elektronika. Jednak każda marka, która zrozumie możliwość i potencjał połączenia rozrywki, spotkań online i sprzedaży z pewnością odniesie sukces.

Największą popularnością cieszy się sprzedaż live prowadzone przez influencerów. Są to osoby, które w naturalny sposób wchodzą w interakcję z widzami. Podstawą sukcesu w live commerce jest zapewnienie odpowiedniej jakości transmisji, ciekawy storytelling, czyli opowiadanie historii produktu.


Co to jest Live Commerce krok po kroku

Szacowany czas czytania: 18 minut


Live commerce definicje

Live commerce to zakupy na żywo wykorzystywane w internecie do promowania i sprzedaży produktów za pośrednictwem transmisji na żywo na platformach cyfrowych, często we współpracy z influencerami. Celem Live commerce jest zapewnienie konsumentom wciągającego i interaktywnego doświadczenia, umożliwiającego zadawanie pytań i kupowanie produktów podczas transmisji na żywo. Live commerce wykorzystywany jest przez użytkowników TikToka, YouTube’a i Instagrama.

Inna terminologia dla tego samego zjawiska to: Livestream shopping, e-commerce na żywo, livestream e-commerce, shopstream.

Livestream shopping to transmisje na żywo na platformach cyfrowych (e-commerce) lub mediach społecznościowych , w których influencer promuje produkt lub markę. Podczas prezentacji produktu przez influencera, klienci mogą oglądać transmisję i zadawać pytania na żywo, czatować oraz kupować produkty w sklepie.

Influencer to osoba o dużym autorytecie w świecie mediów społecznościowych, osoba wpływowa, przyciągnąć uwagę i wzbudzić zainteresowanie. Dzięki swojemu zasięgowi influanser jest w stanie oddziaływać na ludzi, z którymi nawiązuje trwałe relacje. Często terminem influenser są określani twórcy internetowych o znacznym rozgłosie i posiadają znaczną grupę odbiorców. Influenserzy są chętnie wykorzystywani w kampaniach marketingowych, ponieważ potrafią umiejętnie wpływać na zachowania i wybory internautów.

Social commerce (social selling) to część handlu elektronicznego, w którym platformą sprzedaży są media społecznościowe. Użytkownicy mogą kupowac i sprzedawać produkty i usługi za pośrednictwem serwisów i aplikacji społecznościowych. Social Commerce daje szansę na pozyskanie nowych klientów oraz na budowanie zaufania wśród obecnych odbiorców. Sprzedawanie przez Social Commerce znacznie skraca ścieżkę zakupową, co może przyczynić się do zwiększenia ilości transakcji w sklepie internetowym.

Livestreaming to strumieniowe przesyłanie multimediów jednocześnie nagrywanych i transmitowanych w czasie rzeczywistym przez internet. Często nazywa się to po prostu strumieniowaniem. Media niena żywo, takie jak wideo na żądanie, vlogi i filmy z YouTube, są technicznie transmitowane, ale nie transmitowane na żywo.

Transmisja na żywo to rodzaj transmisji strumieniowej, który umożliwia, za pośrednictwem internetu, przesyłanie lub odbieranie określonej treści w trakcie wydarzenia. W przypadku live commerce wydarzeniem jest prezentacja produktu na żywo, którą śledzą konsumenci z różnych lokalizacji.

Shoppertainment to koncepcja, która łączy i przenika e-Commerce, rozrywkę i codzienny styl życia oraz angażuje konsumentów, dostarczając im niezwykłe doświadczenia, dzięki transmisjom na żywo, interaktywnym grą, czy filmom. Pojęcie, które powstało z połączenia angielskich słów shopping i entertainment, co oznacza budowę zaangażowania klientów poprzez powiązanie aspektów komercyjnych i rozrywkowych.

m-Commerce to wydzielony w sposób naturalny z e-Commerce obszar handlu elektronicznego, w którym istotną rolę odgrywają wszystkie urządzenia mobilne – „m” jak mobilny. Ten obszar handlu elektronicznego opiera się na dostępie do komercyjnych usług oferowanych w ramach e-commerce poprzez telefony komórkowe (smartfony) i inne urządzenia przenośne jak tablety czy smartwatche.

e-Commerce (electronic commerce), czyli handel elektroniczny lub e-handel definiujemy jako szereg działań wykonywanych w celu dokonania transakcji za pomocą elektronicznych środków jak strona internetowa, aplikacja. Są to transakcje online, czyli forma zakupów towarów i usług, których płatności i dostawa odbywa się poza fizyczną placówką sklepu. Najbardziej powszechną formą e-Commerce są oczywiście sklepy internetowe, jednak e-Commerce to również takie formy biznesu jak internetowe aukcje, wymiana walut, bankowość elektroniczna, internetowe zakłady bukmacherskie, e-sklepy, ale też portale aukcyjne i inne formy handlu elektronicznego.

E-Commerce co to jest

E-Commerce co to jest?

Przeczytaj nasz poradnik na temat e-Commerce krok po kroku: charakterystyka rynku e-Commerce, dla kogo jest e-Commerce, jak odnieść sukces w e-Commerce...


Historia live commerce

Live commerce to obecnie bardzo popularny trend w e-Commerce i zapewne przyszłość sprzedaży internetowej. Dodatkowo taka forma sprzedaży daje duże możliwość kreowania wizerunku marki.

Live commerce to forma sprzedaży na żywo, z którą najczęściej widujemy na Facebooku, ale jest również bardzo popularna na Instagramie, Tik-Toku. Pomysł prawdopodobnie pojawił się w Chinach. W 2014 roku na platformie odzieżowej Moguji uruchomiono pierwszą sprzedaż live commerce.

Sprzedaż polegała na prezentacji osoby przed kamerką poszczególnych ubrań, które obserwujący widzowie mogli rezerwować i od razu kupić. Okazało się, że klienci pokochali taką formę telezakupów w internecie. Ważnym elementem nowego rodzaju sprzedaży był tzw. mechanizm „instant gratification”, czyli natychmiastowej gratyfikacji. Sprawiło to, że liczni klienci wydawali duże pieniądze, robiąc impulsywne, nieprzemyślane zakupy.

Rozwój szybkości internetu pozwolił na transmisje sprzedażowe live i umożliwił sprzedaż produktów w trakcie ich prezentacji. Nowa technologia pozwoliła na bezpośredni kontakt i interakcję z klientami, którzy mogą znajdować się na końcu świata.

Celem live commerce stało upewnienie się, że konsumenci są w pełni zaangażowani w sprzedaż na żywo. Tym samym e-Commerce zbliżył się do rekreacyjnego „shoppingu” w galeriach handlowych.


Korzyści z live commerce

Wdrożenie możliwości dokonywania zakupów na żywo daje szereg korzyści zarówno Tobie jako sprzedawcy, jak i Twojemu klientowi. Wdrażając te rozwiązanie pokazujesz, że adaptujesz się do zmieniających się warunków panujących w biznesie i zwiększasz swoją konkurencyjność wobec innych marek.

Live commerce zapewniają konsumentom szereg korzyści. Zakupy podczas transmisji na żywo dają przede wszystkim możliwość szybkich i wygodych zakupów oraz po prostu rozrywkę i emocje. Z perspektywy sprzedawcy to bardzo skuteczny sposób na budowanie świadomości marki. Live shopping zachęca również odbiorców do wypróbowania różnego rodzaju produktów.

Duży wpływ na rozwój live commerce mają media społecznościowe, które ułatwiają komunikację skierowaną do nowych klientów. Kupujący w mediach społęcznościowych działają pod wpływem impulsu.

W Polsce live commerce nie jest tak popularny jak azji i Chinach. Sprzedaż na żywo w naszym kraju znana jest i wykorzystywana przez użytkowników Facebooka, TikToka, YouTube’a i Instagrama.

Korzyści wizerunkowe live commerce

Dobrze przemyślany i prowadzony handel na żywo zwiększa atrakcyjność i odrębność marki danej marki. Dlatego im wcześniej wprowadzisz rozwiązanie live commerce, tym większa szansa na poprawę Twojego biznesu.

Firma lub marka organizując sprzedaż live pozycjonuje się jako nowoczesny biznes, podążający za aktualnymi trendami. W trakcie sprzedaży prowadzący może dodatkowo promować kluczowe informacje na temat firmy, jej misji i wartości. W ten sposób wydarzenie liveshoppingu staje się szansą na zdyskontowanie korzyści promocyjnych i PR-owych. W prosty sposób firma może połączenie aspektów promocji ze względami wizerunkowymi, co doskonale wpisze się w działania wzmacniające pozycji firmy na rynku.

Zaufanie do marki i produktu = kto jest spredawcą + jaki jest produkt na żywo

Interakcje pomiędzy prowadzącym a odbiorcami sprzedaży na żywo pomaga zwiększyć zaufanie do marki i budować lojalność klientów na podstawowym poziomie. Odbiorcy mogą poznać nie tylko w bezpośredni sposób sam produkt, ale i osoby, które stoją za daną marką. W tak prosty sposób zarówno duże i małe marki mogą kreować i wzmacniać wrażenie autentyczności komunikacji marketingowej. Bezpośredniemu kontaktowi i interakcji sprzyja rozwój mediów społecznościowych, które są skutecznym kanałem komunikacji.


Co sprzedawać z live commerce

Dzięki transmisjom sprzedażowym live commerce można sprzedawać dosłownie wszystko. Podstawą sukcesu w zarabianiu na live commerce jest dobry pomysł. W internecie można sprzedawać wszystko, ale bez ciekawego pomysłu na ofertę sprzedażową trudno będzie Ci przyciągnąć Klientów.

Największą popularnością wśród kupujących na żywo cieszą się produkty, które wymagają prezentacji wizualnej lub demonstracji użycia. Najczęściej sprzedawane produkty dzięki live commerce:

  • kosmetyki i cały segment beauty
  • ubrania i buty
  • biżuteria i rękodzieło
  • elektronika użytkowa
  • wyposażenie domu i AGD

Dla kogo jest live commerce?

Dla kogo live commerce jest szansą na sukces? Najczęściej na sprzedaż typu live shopping decydują się branże, których produkty najlepiej pasują do sprzedaży na żywo, czyli branża odzieżowa, jubilerska, kosmetyczna i sportowa. Ogromny potencjał livestream shoppingu sprawia jednak, że korzystają z niego także inne branże, jak na przykład ochrona zdrowia, spożywcza, usług edukacyjnych i inne.

Zaletą live commerce jest fakt, że z tej formy sprzedaży mogą korzystać zarówno rozpoznawalne marki, jak i mniejsze firmy, które która zaciera granice między e-Commerce, rozrywkę oraz znają sposób na zaangażowanie konsumentów, dostarczając im niezwykłe doświadczenia typu shoppertainment.

Codzienna praktyka i liczne badania rynku e-Commerce wskazują, że popularność takiej formuły sprzedaży będzie rosnąć, m.in. w Europie. Wyniki badań konsumentów pokazują, że już ponad 80% Polaków zainteresowane jest live commerce, livestrimingiem oraz shoppertainmentem.


Live commerce jako sposób na zwiększenie sprzedaży

Tak duże zainteresowanie live commerce wskazuje, że to idealny sposób na zwiększenie sprzedaży. Kluczowe dla powodzenia akcji sprzedaży na żywo jest pomysł, któru umożliwi dotarcie do grupy docelowej i dopasowanie stylu komunikacji.

Livestream shopping umożliwiaja zademonstrowanie cech produktów, które trudno zaprezentować w formie opisu lub zdjęć w sklepie internetowym. To dzięki bezpośrednim interakcjom w czasie rzeczywistym e-Commerce nabiera atrybutów handlu tradycyjnego, które są nie są dostępne w innym rodzaju sprzedaży online.


Jak robić skuteczny live commerce?

Live commerce można zorganizować jako klasyczny live sprzedażowy lub event w formie licytacji, który idealnie się sprawdza w przypadku produktów limitowanych bądź luksusowych. Inną opcją jest przeplatanie prezentacji praktycznymi poradami i wskazówkami. Świetnie sprawdzają się też konkursy przeprowadzane w trakcie wydarzenia.

  • klasyczny live sprzedażowy
  • licytacje sprzedażowe na żywo
  • prezentacja z poradami połączona ze sprzedażą
  • sprzedaż na żywo w trakcie wydarzenia

Sprzedaż na żywo musi się opierać na angażującym przekazie, który warto wzbogacić o ciekawostki i anegdoty. Pamiętaj, że konsumenci są publicznością, która oczekuje także emocji. Wzmacnianiu wrażenia autentyczności, warto opierać na tzw. shoppertainment, które jest połączeniem shoppingu i entertainmentu. Oznacza to budowę zaangażowania widowni poprzez powiązanie aspektów komercyjnych i rozrywkowych.

Do przeprowadzenia sprzedażu live commerce wystarczy uruchomienie transmisji wideo na firmowym profilu mediów społecznościowych.

Transmisję sprzedaży live może prowadzić host wydażenia, haryzmatyczny prezenter, influencer lub grupa osób. Zaangażowanie influencera przyciągnie uwagę i wzbudzić zainteresowanie. Dzięki swojemu zasięgowi influanser jest w stanie oddziaływać na ludzi, z którymi nawiązuje trwałe relacje. Influenserzy i haryzmatyczne postaci są chętnie wykorzystywani w sprzedaży typu live commerce, ponieważ potrafią umiejętnie wpływać na zachowania i wybory internautów, co sprzyja wzrostowi sprzedaży.


Czemu live commerce jest ważny

Live commerce to system sprzedaży internetowej, który warto wdrożyć jeśli zależy Ci na tym, aby Twoja biznes:

  • Miała większy ruch, konwersję i liczba użytkowników.
  • Miał większy ruch na witrynie i był wyżej w wynikach wyszukiwania Google’a.
  • Dotarł do nowej grupy odbiorców.
  • Był uważany za nowoczesny, przyjazny i łatwy obsłudze.
  • Miał większą rentowność.
  • Generował więcej leadów, czyli kontaktów do klientów o potencjale zakupowym.
  • Miał więcej zakończonych transakcji zakupowych.
  • Poprawił skuteczność działań marketingowych.
  • Odbudował wizerunek marki i stał się bardziej popularny.
  • Nadążał za trendami w e-commerce i coraz większymi oczekiwaniami klientów.

Sprzedaż na TikToku

W Polsce live commerce to głównie sprzedaż w mediach społecznościowych, przedewszystkim na Facebooka. Inne platformy również rozbudowują funkcjonalności, by umożliwić klientom sprzedaż podczas transmisji na żywo. W szczególności wyróżnia się tu TikTok, który jest najchętniej pobierana aplikacja medió społecznościowych i tworzy ogromną, aktywną społeczność. TikTok jak każda platforma społecznościowa pełen jest postów sponsorowanych i reklam, na których przedewszystkim zarabia.

TikTok dla uporządkowania różnych formam promocji, wprowadził TikTok for Business, czyli platformę oferującą rozwiązania marketingowe dla marek, biznesu i marketerów. Narzędzie zapewnia markom możliwość kreatywnego prezentowania produktów lub usług. W Polsce usługa działa zgodnie z promowanym hasłem „Nie rób reklam, rób TikToki!”

TikTok umożliwiła firmom i markom tworzenie innowacyjnych reklam, treści, które pozwalają się wyróżnić, zaangazowac odbiorców przez emocje, działania, które zarówno sprzedają, jak i promują. Wśród dostępnych opcji pojawiły się reklamy wyświetlane przy pierwszym uruchomieniu aplikacji, wyzwania z użyciem hashtagu, reklamy wideo i TikTok Shopping.

TikTok Business – integracja


Trendy w e-Commerce

E-commerce, wcześniej uważany za alternatywę dla sklepów stacjonarnych, z powodu rozwoju technologii i pandemii, szybko stał się wiodącym kanałem sprzedaży i wymiany towarów. Nowe technologie, nowe trendy e-Commerce i korona wirusowa rewolucja spowodowały wzrost znaczenia sprzedaży internetowej na całym świecie.

Jesteśmy świadkami zawrotnego przyspieszenia i rozwoju branży e-Commerce. Potwierdzeniem tego jest pojawienie się wielu nowych trendów sprzedaży internetowej dostosowanej do zmieniających się oczekiwań klientów i sytuacji pandemicznej, która wpłynęła na gospodarkę światową. E-Commerce charakteryzuje się nowymi trendami i rozwiązaniami, które pozwolą sprzedawać produkty szybciej i wydajniej oraz zapewnić możliwie jak najlepsze doświadczenie zakupowe klientom.

Wydaje się, że obecnie ważnym i ciągle ewoluującym trendem w e-Commerce jest internetowa sprzedaż artykułów spożywczych (e-grocery). Firmy sprzedające takie produkty, w błyskawicznym tempie dostosowują się do obecnej sytuacji, oferując pełen wachlarz dostawy. Ciągle pogłębia się też nurt sprzedaży „eco-friendly”. Popularność tego trendu wynika z potrzeby konsumpcyjnej łączącej w sobie poszanowanie dla środowiska i niemarnowania produktów. W związku z tym wzrasta sprzedaż przedmiotów „z drugiej ręki” i odzieży używanej. Coraz częściej sklepy internetowe oferują też sprzedaż bezpośrednią w social mediach.

Właściciele prowadzący sklep internetowy, aby nadążyć za najnowszymi trendami takimi jak np. omnichannel, mobile commerce czy social commerce, powinni wdrażać odpowiednie rozwiązania cyfrowe oraz stawiać na technologie, które poprawią Customer Experience, ponieważ najważniejsze jest doświadczenie zakupowe niezależnie od grupy docelowej klientów.

Nadchodzący lata przyniosą na pewno jeszcze wiele zmian. Przeniesienie się sporej części handlu do internetu, powoduje wykorzystywanie możliwości rzeczywistości rozszerzonej (AR) oraz sztucznej inteligencji. Te rozwiązania pozwalają uzyskiwać pożądanych przez konsumenta wrażenia w procesie zakupu.

Trend rozwoju e-Commerce nie pozostał bez wpływu na inne sektory gospodarki. Przyczyniając się do szybkiego rozwoju nowoczesnej logistyki, w tym rynku magazynowego i fulfilmentu (przekazanie obsługi zamówień zewnętrznemu operatorowi).

trendy e-Commerce

Trendy e-Commerce

Prowadzisz sklep internetowy i chcesz odnieść komercyjny sukces w e-Commerce, poznaj przegląd trendów wyznaczających kierunki w e-handlu...


Podsumowanie

Ogromna konkurencja na rynku wymaga testowania i wdrażania nowych rozwiązań, które poprawią komfort klienta internetowego. Live commerce to bez wątpienia nowy wymiar zakupów w internecie, który cieszy się coraz większą popularnością, nie tylko wśród najmłodszych użytkowników. Na sprzedażowych prezentacjach oferowane są produktów z najróżniejszych kategorii i branż. Z rozwiązań live commerce mogą korzystać zarówno małe marki, jak i duzi gracze e-Commerce.

Jeżeli do tej pory nie interesowa Cię sprzedaż na żywo, warto to zmienić. Mamy nadzieję, że udało nam się przekonać Ciebie do tego, że live commerce to skuteczna metoda na pozyskiwanie nowych klientów. Live commerce może być dla Ciebie szansa na nadanie sprzedaży większej dynamiki. W tę stronę zmierza branża e-Commerce i nie ma sensu odwracać się od panujących trendów, bez względu na to, czy masz niszowy sklep, czy jesteś właścicielem znanej i konkurencyjne marki. Jeśli chcesz rozwijać swoją platformę sklepową, ta zmiana jest nieunikniona. Sprzedaż na żywo stała się już standardem w e-Commerce, live shopping jest naturalnym środowiskiem dla użytkowników internetowych.

Jeśli więc chcesz zmienić wygląd swojej strony, tak aby zwiększyć swoje szanse sprzedażowy, zaprezentować się jeszcze bardziej atrakcyjnie w oczach potencjalnych klientów i otworzyć a nowe kanały marketingowe, rozważ wdrożenie m-Commerce do twojego biznesu. Chcesz zlecić dopasowanie strony do smartfonów i tabletów? Możesz zgłosić się do nas. Wystarczy wysłać maila pod adres: studio@thenewlook.pl z wypełnionym briefem, dotyczącym twoich preferencji i zakresu działania lub zadzwoń do nas: 730 170 330


Czytaj również:

sklep wordpress

Agencja E-Commerce

Chcesz zacząć działania w e-Commerce? Jesteśmy specjalistami nowych mediów i e-Commerce. Tworzymy sklepy internetowe, optymalizujemy konwersję, tworzymy spójną strategię sprzedażową. Generujmy efekty w e-Commerce!

5/5 - (7 votes)
Agencja interaktywna:
Projektujemy strony internetowe WordPress, sklepy internetowe WooCommerce, pozycjonujemy w Google, dbamy o media społecznościowe. Tworzymy kompleksowe kreacje, projekty graficzne i identyfikacje wizualne. Zadzwoń 730 170 330, wyślij brief, albo napisz do nas, aby otrzymać informację cenową.
Kontakt przez messenger