Chcesz przenieść biznes do internetu? Wyceń: Strona www | e-Sklep | B2B |SEO/SEM | Administracja | napisz: studio@thenewlook.pl

Jak wybrać wykonawcę sklepu internetowego?

wykonawca sklepu internetowego

Potrzebujesz nowego sklepu internetowego i zastanawiasz się, jak bezpiecznie wybrać wykonawcę sklepu internetowego. Możesz spotkać się ze skrajnymi opiniami dotyczącymi kosztów stworzenia sklepu internetowego. Chcesz wiedzieć, jak wybrać odpowiedniego wykonawcę, który przygotuje dobry i funkcjonalny sklep e-Commerce?

Wybór odpowiedniego wykonawcy sklepu internetowego to jedna z najważniejszych decyzji, przed którą stają firmy i osoby decydujące się na wejść na rynek e-Commerce. W dzisiejszym szybko rozwijającym się świecie zakupy online są bardzo popularne, tym samym posiadanie funkcjonalnego, estetycznie atrakcyjnego i intuicyjnego sklepu internetowego jest niezbędne dla sukcesu każdego biznesu. Znalezienie doświadczonej agencji interaktywnej lub specjalisty, który jest w stanie sprostać indywidualnym wymaganiom projektu, wdrożyć wysokiej jakości sklep internetowy i zapewnić wsparcie po jego uruchomieniu, może być jednak wyzwaniem.

Eksperci branży e-Commmerce

Jesteś przedsiębiorcą, potrzebujesz wsparcia lub wdrożenia e-Commerce. Skontaktuj się z ekspertami branży e-Commerce B2C i B2B

Rynek usług tworzenia sklepów internetowych jest bardzo szeroki i niezwykle zróżnicowany, oferując dostęp do szerokiej gamy opcji i funkcjonalności, od gotowych rozwiązań na tzw. szablonach po indywidualnie projekty dedykowanych sklepów internetowych. Wybór odpowiedniego rozwiązania i wykonawcy wymaga nie tylko zrozumienia technologicznych aspektów projektu, ale również świadomości potrzeb biznesowych, celów sprzedażowych i oczekiwań klientów. W tym kontekście, dokonanie świadomego wyboru wykonawcy staje się kluczowe, aby zapewnić, że inwestycja w sklep internetowy przyniesie oczekiwane rezultaty i pomoże rozwijać działalność w dynamicznie zmieniającym się środowisku e-Commerce.

Chcąc stworzyć sklep internetowy większość firm i osób prywatnych powierza stworzenie sklepu specjalistom. Sklep internetowy można oczywiście stworzyć samemu, ale współpraca z wykonawcą ma na celu profesjonalne wykonanie projektu sklepu. Niestety wybór firmy, która może się podjąć tego zadania, nie jest prosty.


Z tego tekstu dowiesz się:

  • Jaki jest orientacyjny koszt stworzenia e-sklepu w zależności od jej celu i funkcji?
  • Jak wybrać wykonawcę sklepu internetowego?
  • Czym kierować się przy wyborze wykonawcy sklepu internetowego?
  • Jaki jest zakres pracy agencji interaktywnej?
  • Dlaczego warto wybrać usługę projektu e-sklepu w agencji interaktywnej?

Wybór wykonawcy sklepu internetowego

Wybór wykonawcy sklepu internetowgo nie jest łatwym zadaniem. Firmy wykonujące sklepy online różnią się od siebie, a co za tym idzie ich oferty różnią się od siebie propozycjami rozwiązań technologicznych, zakresem działania, gwarancją i wieloma innymi elementami, na które musisz zwrócić uwagę.

Porównanie zróżnicowanych ofert agencji tworzących sklepy jest na tyle trudne, że dla wielu klientów podjęcie tej decyzji trwa nawet kilka miesięcy. Następnie klienci, działają pod presją czasu, co wpływa w negatywny sposób na końcowy projekt.

W naszej agencji e-Commerce wykonujemy liczne, zróżnicowane sklepy internetowe zarówno proste sklepy jednoproduktowe, sklepy oparte na motywach premium, jak i rozbudowane dedykowane sklepy internetowe. Co roku trafia do nas kilku klientów, którzy rozpoczęli współpracę z nierzetelnym wykonawcą, przez co stracili czas i pieniądze. Nierzadko są to firmy, które również wysyłały do nas wstępne zapytanie o wycenę, jednak ostatecznie wybrały nierzetelną firmę i ofertę.

Chcesz zacząć e-Commmerce?

Jesteś przedsiębiorcą i zastanawiasz się jak zarabiać na e-Commerce i jak sprzedawać przez internet? Skontaktuj się z ekspertami branży.

Jako agencja od lat pracujemy z klientami, którzy przy pierwszym kontakcie pytają nas o ceny i rady w zakresie wyboru najlepszego wykonawcy sklepu internetowego. Z tego powodu zdecydowaliśmy się przygotować artykuł, który ma pomóc czytelnikom w podjęciu dobrej decyzji dotyczącej wyboru wykonawcy, który stworzy profesjonalną stronę sklepu. Pamiętaj o naszych wskazówkach, a przy ostatecznej decyzji zachowaj zdrowy rozsądek.

Nasz tekst ma na celu zapewnienie kompleksowego przewodnika, jak podejść do wyboru wykonawcy sklepu internetowego, zwracając uwagę na najważniejsze aspekty, które należy wziąć pod uwagę, aby dokonać wyboru, który najlepiej odpowiada potrzebom Twojej firmy. Od zdefiniowania celów projektu, poprzez analizę portfolio potencjalnych wykonawców, aż po finalizację umowy, poniższe wskazówki mają na celu ułatwienie procesu wyboru i zapewnienie, że Twoje przedsięwzięcie e-Commerce rozpocznie się od solidnych podstaw.


Wybór wykonawcy sklepu internetowego – praktyczny przewodnik

Szacowany czas czytania: 38 minut

  1. Jak wybrać wykonawcę sklepu internetowego krok po kroku
  2. Określenie celu i potrzeby sklepu internetowego
  3. Brief projektu sklepu internetowego
  4. Wybór wykonawcy sklepu internetowego
  5. Na co zwrócić uwagę przy wyborze wykonawcy sklepu
  6. Czas wykonania sklepu internetowego
  7. Cena wykonania sklepu internetowego
  8. Cena sklepu internetowego porównanie ofert
  9. Utrzymanie sklepu internetowego
  10. Umowa wykonania sklepu
  11. Proces tworzenia sklepu internetowego
  12. Jak wybrać wykonawcę sklepu internetowego?
  13. Kto wykona sklep internetowy?
  14. Agencja interaktywna – The New Look
  15. Podsumowanie

Jak wybrać wykonawcę sklepu internetowego krok po kroku

Wybór wykonawcy sklepu internetowego może być trudnym zadaniem. Istnieje wiele czynników, które należy wziąć pod uwagę, m.in. doświadczenie, zakres usług, cena i portfolio. Oto kilka naszych praktycznych wskazówek, które pomogą Ci wybrać najlepszego wykonawcę dla Twojego sklepu internetowego:

  1. Zdefiniuj cele i potrzeby


    Zanim zaczniesz szukać wykonawcy, ważne jest, aby dokładnie zrozumieć, czego potrzebuje Twój e-biznes. Określ funkcjonalności, które są dla Ciebie kluczowe, rodzaj produktów, które będziesz sprzedawać, jakie cele chcesz osiągnąć dzięki sklepowi internetowemu oraz jakie są Twoje oczekiwania co do wyglądu sklepu.

  2. Przygotuj budżet

    Określ, jaki budżet jesteś gotów zainwestować w projekt sklepu internetowego. To pomoże Ci zawęzić pole potencjalnych wykonawców.

  3. Znajdź potencjalnych wykonawców

    Poszukaj wykonawców specjalizujących się w tworzeniu sklepów internetowych. Zwróć uwagę na doświadczenie i portfolio potencjalnych wykonawców oraz przeanalizuj przypadki ich poprzednich projektów. Jeżeli to możliwe wybierz firmę, która ma doświadczenie w tworzeniu sklepów internetowych w Twojej branży lub dla podobnych do Twojej modeli biznesowych. Sprawdź w jakich technologiach i platformach e-Commerce specjalizuje się wykonawca (np. WooCommerce, Magento, Shopify).

  4. Sprawdź portfolio

    Zapoznaj się z portfolio firmy, aby ocenić jakość ich poprzednich prac. Dowiesz się, jakie projekty już zrealizowali i jakie są ich umiejętności. Oceniaj jakość ich oraz zwróć uwagę na projekty podobne do Twojego.

  5. Skontaktuj się z wykonawcami

    Skontaktuj się z kilkoma potencjalnymi wykonawcami, aby omówić swoje potrzeby i oczekiwania. Zadawaj pytania dotyczące ich doświadczenia, procesu pracy, terminów realizacji projektu, kosztów i wsparcia po wdrożeniu.

  6. Oceń oferty

    Porównaj oferty od różnych wykonawców pod kątem ceny, umiejętności, doświadczenia i referencji. Nie wybieraj oferty tylko na podstawie najniższej ceny. Weź pod uwagę stosunek ceny do jakości i upewnij się, że wybrany wykonawca jest w stanie dostarczyć projekt spełniający Twoje oczekiwania.

  7. Podpisanie umowy

    Kiedy już wybierzesz wykonawcę, sporządź pisemną umowę, która określi zakres projektu, harmonogram, terminy, koszty, warunki płatności i inne kluczowe informacje. Umowa zabezpieczy obie strony i pomoże uniknąć nieporozumień. Upewnij się, że firma zapewni warunki wsparcia po uruchomieniu i są one określone w umowie.

  8. Monitoruj postęp projektu

    Bądź na bieżąco z postępem projektu, aby upewnić się, że spełniane są Twoje oczekiwania i terminy. Ważne jest, abyś mógł łatwo przekazywać swoje oczekiwania i otrzymywać bieżące informacje na temat postępów w projekcie.

  9. Testowanie i optymalizacja

    Po zakończeniu projektu dokładnie przetestuj sklep i upewnij się, że działa zgodnie z Twoimi oczekiwaniami. Jeśli są potrzebne poprawki, omów je z wykonawcą.

  10. Współpraca po wdrożeniu

    Sprawdź, jakie wsparcie i usługi powdrożeniowe oferuje wykonawca po uruchomieniu sklepu. Regularne aktualizacje, pomoc techniczna i możliwość dalszego rozwoju sklepu są kluczowe dla utrzymania jego efektywności.

Wybór wykonawcy sklepu internetowego to ważna decyzja, która ma wpływ na sukces projektu. Wspłpraca z odpowiednim wykonawcą to kluczowy krok, który może wpłynąć na sukces Twojego projektu. Staraj się wybrać wykonawcę, który ma doświadczenie i umiejętności związane z Twoimi potrzebami i celami.

Dodatkowe wskazówki:

  • Zapytaj o doświadczenie wykonawcy w zakresie SEO i marketingu internetowego.
  • Upewnij się, że wykonawca zapewnia gwarancję na swoje usługi.
  • Podpisz umowę, która jasno określa zakres projektu, cenę i czas realizacji.
  • Bądź w stałym kontakcie z wykonawcą podczas realizacji projektu.

Dokonując wyboru, pamiętaj, aby poświęcić czas na dokładne przemyślenie decyzji i nie spieszyć się z wyborem pierwszej lepszej oferty. Wybór odpowiedniego wykonawcy to inwestycja, która może przynieść znaczące korzyści Twojemu biznesowi w długiej perspektywie.


Określenie celu i potrzeby sklepu internetowego

Przed rozpoczęciem poszukiwań wykonawcy, ważne jest, aby dokładnie określić, co chcesz osiągnąć za pomocą sklepu internetowego. Pomyśl o funkcjach, które są dla Ciebie niezbędne, takich jak systemy płatności, integracje z innymi narzędziami (np. systemy ERP, CRM), specyficzne wymagania dotyczące UX/UI, a także o skali projektu. Określenie tych elementów pomoże Ci lepiej komunikować się z potencjalnymi wykonawcami i ocenić ich zdolność do spełnienia Twoich oczekiwań.

Zanim zaczniesz szukać wykonawcy, musisz jasno określić swoje potrzeby i cele. Zastanów się nad:

  • Funkcjonalnościami sklepu: Jakie funkcje są niezbędne, a jakie opcjonalne?
  • Wyglądem sklepu: Jaki styl i klimat chcesz stworzyć?
  • Grupą docelową: Do kogo kierujesz swój sklep?
  • Budżetem: Ile możesz przeznaczyć na stworzenie sklepu?
  • Harmonogramem: Kiedy chcesz uruchomić sklep?

Zdefiniowane cele i potrzeby dotyczące Twojego sklepu internetowego opisz w briefie, który możesz przesłać do potencjanych wykonawców.


Brief projektu sklepu internetowego

Jeżeli już wiesz, jaki jest Twój cel i wiesz jaki sklep potrzebujesz, to zanim zaczniesz szukać wykonawcy, warto przygotować tzw. brief projektu. Brief to dokument lub zapytanie mailowe, w którym opiszesz swoje potrzeby i oczekiwania związane z projektem. Przygotowując brief, poświęć na to odpowiednią ilość czasu. Dobrze napisany dokument pomoże Ci uzyskać precyzyjną wycenę projektu oraz ułatwi trafny wybór wykonawcy.

Elementy briefu, które powinieneś uwzględnić w kontakcie z wykonawcą sklepu:

  • opisz cele i rodzaj sklepu, jaki chcesz zrealizować dzięki nowemu projektowi
  • opisz funkcjonalności sklepu internetowego, które są przez Ciebie wymagane
  • przedstaw strukturę sklepu oraz opisz, jakie dodatkowe podstrony powinny znaleźć się w ramach projektu
  • jeżeli posiadasz sklep internetowy, opisz jego mankamenty oraz powody, dla których chcesz go zmienić
  • określ kierunku, w którym chcesz podążać, podaj linki do sklepów konkurencji lub projektów, które mogą być inspiracją
  • podaj informacje, jeżeli interesuje Cię dodatkowy zakres prac jak administracja sklepu, pozycjonowanie SEO, działania marketingowe

W ramach briefu możesz również wstępnie określić, jaki budżet chcesz przeznaczyć na nową sklep internetowy oraz kiedy powinien być gotowy. Wstępne określenie budżetu w briefie pozwoli na wstępie wyeliminować agencje, które są zbyt drogie lub pozwoli już na tym etapie zaproponować lepiej dostosowane rozwiązanie oraz dobór najlepszej możliwej technologi w tym budżecie.


Chcąc ułatwić sobie proces porównania potencjalnych wykonawców, możesz skorzystać z listy podstawowych pytań, które powinieneś przesłać potencjalnym wykonawcom, a potem je zebrać i porównać.

Brief z opisem wymagań technicznych powinien poruszać następujące kwestie:

  1. Jaki powinien być budżet opisanego projektu?
  2. Jaki jest termin realizacji projektu?
  3. Na jakiej platformie CMS będzie oparta sklepu?
  4. Czy można edytować stronę za pomocą konfiguratora (buildera) lub bloków?
  5. Czy projekt będzie zbudowany w oparciu o:
    – bezpłatny motyw (szablon)
    – płatny motyw (szablon) z licencją
    – dedykowany motyw (szablon) stworzony dla projektu
  6. Jakie dodatkowe funkcje powinna posiadać strona?
  7. Czy projekt jest objęty gwarancją i co ona obejmuje?
  8. Jaki jest koszt dodatkowych prac w przeliczeniu na roboczogodzinę?
  9. Czy agencja oferujecie wsparcie po projekcie oraz w jakim zakresie i cenie?
  10. Czy oferowane jest szkolenie z obsługi CMS lub dostępna jest dokumentacja, baza wiedzy?

Pamiętaj jednak, że aspekt techniczny strony to nie wszystko. Ważną wskazówką do wyceny projektu są strony referencyjne. Razem z briefem warto przesłać również strony, które Ci się podobają i które przedstawią jaki efekt chcesz osiągnąć.


Wybór wykonawcy sklepu internetowego

Jeżeli masz już określone potrzeby względem sklepu i wiesz już jaki rodzaj sklepu internetowego potrzebujesz, przyszedł czas na wybór wykonawcy Twojego sklepu internetowego.

Ten etap jest niezwykle ważny, ponieważ w Internecie możesz napotkać na nierzetelnych wykonawców. Pamiętaj sklep internetowy, która jest zrobiona szybko, tanio i „profesjonalnie” po prostu nie istnieje i będzie zapewne generować w przyszłości dodatkowe koszty. Profesjonalizm wymaga zarówno nakładu czasu, jak i środków. Dlatego nie polecamy zlecania stworzenia sklepu internetowego osobom, które ogłaszają się w internecie i grupach na Facebooku.

Na tym etapie najrozsądniej jest wybrać sprawdzonego wykonawcę, który posiada zróżnicowane i ciekawe portfolio, co potwierdzi jego profesjonalizm w projektowaniu sklepó internetowych. Sprawdź, z jakimi orientacyjnymi kosztami musisz się zmierzyć, porównując cenniki na stronach agencji lub wysyłając zapytanie ofertowe.

Porównując oferty, dowiesz się, że koszty utworzenia sklepu internetowego potrafią znacznie się wahać za tak samo zapowiadający się produkt. Różnice w cenie mogą być duże, ponieważ korzystając z usług niektórych firm lub freelancera zapłacisz wyłącznie za produkt finalny, czyli samą sklep, który często może mocno odbiegać od wizji Twojej strony. Prawdopodobnie nie otrzymasz żadnej gwarancji na właściwe funkcjonowanie sklepu, zapewne nie otrzymasz też instrukcji obsługi sklepu lub innego wsparcia. Nie masz też żadnej gwarancji, że za pół roku freelancer będzie skłonny do dalszej współpracy, ponieważ może być zajęty kolejnym projektem.

Freelancer sprawdzi się jedynie w przypadku mniejszych projektów oraz takich, w których budżet jest ograniczony, a czas realizacji nie jest tak istotny. Decydując się na ten wybór, pamiętaj, że freelancerzy często pracują po godzinach i kontakt z nimi może być utrudniony. Wybór freelancera sprawdzi się również przy projektach sklepów, które będą oparte o gotowe rozwiązanie.

W przypadku dużych projektów, w które wymagają zaangażowania większej ilości specjalistów, naturalnym wyborem będzie agencja. Agencje większe doświadczenie oraz poświęcają więcej czasu na współpracę, komunikację i wykonanie projektu. Współpracując z agencją, możesz również liczyć na wiedzę ekspercką, doradztwo specjalistów z zakresu wielu obszarów.

Warto zaufać sprawdzonej agencji interaktywnej, która ma doświadczenie przy różnych projektach sklepów internetowych zarówno dla prywatnych klientów, jak i dla firm. Jeżeli zdecydujesz się na wybór agencji interaktywnej, koszt utworzenia sklepu internetowego będzie oczywiście wyższy. Przede wszystkim dlatego, że w cenie otrzymasz prawdopodobnie coś więcej niż samą stronę sklepu:

  • indywidualny projekt graficzny sklepu internetowego
  • gwarancja właściwego funkcjonowania strony sklepu
  • terminowe wykonania sklepu internetowego
  • optymalizacja SEO dla wyszukiwarek
  • instrukcja obsługi sklepu internetowego i wsparcie
  • doradztwo w zakresie marketingu internetowego i mediów społecznościowych
  • gwarancję współpracy w kolejnych etapach rozbudowy Twojego sklepu

Pamiętaj o naszych wskazówkach, a przy ostatecznej decyzji zachowaj zdrowy rozsądek.

co to jest agencja interaktywna

Jak wybrać agencję interaktywną?

Chcesz stworzyć profesjonalny sklep internetowy i świadomie wybrać agencję interaktywną? Przeczytaj nasz poradnik nt. Co to jest agencja interaktywna...


Na co zwrócić uwagę przy wyborze wykonawcy sklepu

Wykonawcy sklepów internetowych posiadają różny proces projektowania, używają innych technologii oraz mają różne koszty wdrożenia potencjalnie takiego samego projektu. Dlatego dobrze określony zakres projektu lub brief powinien umożliwić porównania elementów, które będą miały wpływ na cenę projektu oraz jakość współpracy.

Na wstępie warto porównać merytoryczne treści na stronie agencji, jakie usługi świadczą oraz czy ich polityka cenowa jest przejrzysta. Takie informacje już na wstępie pozwolą Ci określić, czy danej firmie możesz zaufać.

Zwróć uwagę na zakres oferowanych usług, czyli agencja zajmuje się administracją i rozwojem stworzonych sklepó internetowych, czy posiada wiedzę i kompetencję pozycjonowania SEO, czy posiada bazę wiedzy lub, czy przeprowadzi szkolenia z systemu zarządzania sklepem, którą stworzyła. Dzięki takim informacjom wiesz, że możesz liczyć na wsparcie specjalistów, którzy Ci pomogą w przyszłości.

Dodatkowym atutem przy wyborze agencji może być to czy może dodatkowo zaprojektować dla Ciebie logo lub pomóc w prowadzeniu mediów społecznościowych, czy opracowaniu wizualnym marketingu internetowego.

Sam wygląd strony agencji interaktywnej jest ważny, ale bardziej istotne są realne projekty, czyli portfolio dotychczasowych realizacji agencji.


Jak znaleźć potencjalnych wykonawców?

Przeprowadź wstępną selekcję firm oferujących tworzenie sklepów internetowych, korzystając z wyszukiwarek internetowych, branżowych katalogów czy też rekomendacji w sieci. Zwróć uwagę na to, czy firmy mają doświadczenie w projektach podobnych do Twojego, co może być wskazówką ich kompetencji w realizacji Twoich wymagań.

Istnieje kilka sposobów na znalezienie potencjalnych wykonawców:

  • Poproś o rekomendacje znajomych lub innych przedsiębiorców.
  • Wyszukaj w Google frazy takie jak „wykonawca sklepu internetowego” lub „tworzenie sklepów internetowych”.
  • Przeglądaj strony internetowe firm oferujących tworzenie sklepów internetowych.

Skontaktuj się z wybranymi wykonawcami i zapytaj o:

  • Ich proces tworzenia sklepu internetowego.
  • Cenę i czas realizacji projektu.
  • Oferowane wsparcie techniczne po uruchomieniu sklepu.

Porównaj oferty otrzymane od różnych wykonawców i wybierz tę, która najlepiej odpowiada Twoim potrzebom i budżetowi.

Kładąc nacisk na te aspekty, będziesz lepiej przygotowany do wyboru odpowiedniego wykonawcy, co jest kluczowe dla sukcesu Twojego projektu e-commerce.


Portfolio realizacji

Po zidentyfikowaniu kilku potencjalnych wykonawców, dokładnie obejrzyj ich portfolio. Dokładna analiza portfolio pozwoli Ci zrozumieć styl pracy wykonawcy, jakość wykonania, a także funkcjonalności, które firma jest w stanie zaimplementować. Kontakt z poprzednimi klientami da Ci z kolei możliwość uzyskania bezpośrednich informacji na temat współpracy z daną firmą, jej punktualności, sposobu rozwiązywania problemów itp.

Portfolio zamieszczone na stronie agencji to kluczowy element wyboru wykonawcy sklepu, ponieważ mówi o jego jakości oraz co otrzymasz w podanej cenie. Przeglądając portfolio pamiętaj, że realizacje to nie tylko pokazane case study na stronie, ale również wdrożenie projektu. Przedstawione portfolio może odbiegać od końcowej realizacji. Oglądając zrealizowane projekty, warto sprawdzić również jak wdrożony projekt wygląda na smartfonie.

Portfolio poprzednich realizacji agencji pokazuje jej potencjał. Jakość portfolio pozwoli Ci wyobrazić sobie, jak może prezentować się Twój sklep internetowy, jeżeli zdecydujesz się na współpracę. Różnorodne realizacje pokazuje możliwości potencjalnego wykonawcy sklepu, a szczególnie, w jakim stylu, jakiej jakości robią projekty oraz z jakimi branżami mają największe doświadczenie. Agencja z urozmaiconym portfolio i doświadczeniem to najlepszy klucz wyboru twórcy sklepu internetowego.


Doświadczienie i zakres usług agencji

Wybór wykonawcy z doświadczeniem w Twojej branży może znacząco przyspieszyć i ułatwić proces tworzenia sklepu, ponieważ taki wykonawca jest już zaznajomiony z branżowymi specyfikami i potencjalnymi problemami. Sprawdź, jakie technologie i platformy e-commerce wykonawca zwykle wykorzystuje, i ocenić, czy pasują one do Twoich potrzeb.

Ważnym elementem mówiącym o profesjonalizmie firmy tworzącej sklepy internetowe jest zakres dodatkowych usług, jakie świadczy agencja.

Dodatkowe usługi świadczone przez agencję interaktywną to:

  • administracja sklepów internetowych
  • wsparcie rozwoju sklepów internetowych
  • projektowanie graficzne
  • pozycjonowanie sklepów internetowych SEO
  • marketing internetowy SEM
  • szkolenie z obsługi platformy CMS

Zwrócił uwagę na zakres usług, jakie oferuje wykonawca sklepów internetowych, ponieważ są to ważne elementy, jakie wpływają na poprawę funkcjonalności sklepu w przyszłości.

Dowiedz się, czy projekt Twojego sklepu internetowego objęty jest gwarancją oraz wsparciem po wdrożeniu. Zapytaj, czy po zakończeniu prac możesz liczyć na dodatkową pomoc wykonawcy oraz jakie są koszty takiego wsparcia.


Kontakt z agencją

Sprawna komunikacja jest kluczowa dla sukcesu projektu. Upewnij się, że wykonawca jest dostępny i otwarty na Twoje sugestie oraz pytania. Zwróć uwagę na to, czy firma oferuje jasny plan projektu oraz czy jesteś na bieżąco informowany o postępach.

Ważne jest wybór wykonawcy sklepu internetowego, z którym można utrzymywać stały kontakt podczas procesu projektowego i w przyszłości. Kontakt z agencją to nie tylko szybki przepływ informacji i realizacji projektu, ale również gwarancja, czy wykonawca zatrudnia odpowiednią ilość pracowników.

Sprawdź, jak potencjalny wykonawca radzi sobie z odpowiedzi na zapytanie projektowe i wyjaśnienie założeń projektu. Pamiętaj jednak, że o profesjonalizmie nie świadczy szybki czas odpowiedzi, ale przede wszystkim merytoryczna odpowiedź na przesłane zapytanie lub brief. Dzięki temu dowiesz się, jaki jest stosunek do potencjalnych klientów ma wykonawca.

Pierwszy kontakt z agencją zapewne odwzorowuje również sposób komunikacji w trakcie wykonywania zlecenia, a także udzielanie odpowiedzi na pytania lub potencjalne problemy w przyszłości.


Proces projektu sklepu

Tworzenie sklepów internetowych to wieloetapowy proces, którego celem jest stworzenie spójnego i przemyślanego sklepu internetowego. Pamiętaj, że każdy wykonawca może mieć inny proces tworzenia sklepów internetowych. Wiedza na ten temat pomoże Ci lepiej poznać specyfikę jego działania.

Proces tworzenia sklepu internetowego wymaga sporego nakładu pracy oraz właściwego podejścia. Taki proces oczywiście wymaga zaangażowany specjalistów różnych dziedzin. Dzięki bliskiej współpracy pracowników agencji oraz właściwej koordynacji prac możesz liczyć na stworzenie optymalnego projektu sklepu.

Powstawanie sklepu internetowego można podzielić na kilka kluczowych etapów – wycena, projekt i wdrożenie, pozycjonowanie SEO, administracja.

  • Kontakt i wycena – analiza zapytania, oferta z wyceną zakończona podpisaniem umowy.
  • Projekt i wdrożenie – projekt graficzny, UX, dostosowanie treści, wdrożenie, rozwój i testy.
  • Optymalizacja i pozycjonowanie SEO – optymalizacja i dostosowanie strony sklepu do wyszukiwarki Google.
  • Utrzymanie i rozwój sklepu – administracja, bieżąca pomoc w obsłudze i rozwoju sklepu.

Podczas analizy procesu tworzenia sklepu, warto zwróć również uwagę na informacji na temat terminu realizacji projektu i wdrożenia sklepu internetowego. Najlepiej, jeżeli dostaniesz informacje na temat minimalnego i maksymalnego czasu realizacji Twojego projektu.

Proces tworzenia sklepu internetowego


Czas wykonania sklepu internetowego

Po wyborze twórcy Twojego sklepu przychodzi pora na oszacowanie czasu potrzebnego na wykonanie strony sklepu. Tworzenie sklepów internetowych to proces składający się z kilku etapów. Zaczynając od rozmów i negocjacji, poprzez sporządzenie umowy wraz ze szczegółową specyfikacją, analizę, poszukiwanie inspiracji, stworzenie koncepcji funkcjonalno-graficznej, wdrożenie i testowanie. Każdy z tych etapów trwa, kosztuje i często wymaga zaangażowania wielu osób – project managera, grafików, użytecznościowa od UX, programisty. Dokładne określenie czasu potrzebnego na wykonanie sklepu internetowego zależy oczywiście od poziomu skomplikowania, projektu graficznego i funkcjonalności:

  • Prosty sklep to czas od 5-10 dni pracy grafika i programisty
  • Rozbudowany sklep to czas około 10-30 dni pracy grafika i programisty
  • Sklep premium to czas od 30 dni i więcej pracy grafika i programisty
  • Sklep dedykowany to czas od 30 dni i więcej pracy grafika i programisty

Znając już cel sklepu internetowego i czas wykonania możemy określić koszty jej wykonania. Każda agencja interaktywna posiada sztywny cennik w zależności od tzw. pakietów lub stawkę za roboczogodzinę.

Ile trwa stworzenie sklepu internetowego?


Cena wykonania sklepu internetowego

Cena vs jakość? Niska cena to napewno w wielu przypadkach czynnik istotny, ale należy pamiętać, że jakość pracy jest równie istotna. Inwestycja w dobrze zaprojektowany i funkcjonalny sklep internetowy może przynieść większe korzyści w dłuższej perspektywie. Analizując oferty, zwróć uwagę na to, co dokładnie jest wliczone w cenę, i upewnij się, że rozumiesz zakres usług.

Cena wykonania sklepu internetowego to bez wątpienia istotny element, który ma kluczowe znaczenie w trakcie wyboru twórcy sklepu. Bierz pod uwagę szczególnie agencje, które w jasny sposób przedstawiają swój cennik i koszty stworzenia sklepu na swojej stronie agencyjnej.

Dobrze, jeżeli potencjalny wykonawca ma do dyspozycji różne pakiety, które kategoryzują rozbudowaną ofertę. Oferta projektowania sklepów internetowych w formie pakietów pozwoli Ci w łatwy sposób dopasować odpowiednie rozwiązanie do Twojego budżetu oraz potrzeb firmy.

Niektóre agencje poza stałymi pakietami oferują również usługę samodzielnej wyceny projektu. Na stronie internetowej wykonawcy możesz odszukać tzw. kalkulator wyceny sklepu internetowego lub konfigurator sklepu internetowwego. Możesz również wypełnić brief projektowy, w którym możesz określić widełki Twojego budżetu, co pomoże określić cenę wykonania projektu sklepu.

Na tym etapie sprawdź również, w jaki sposób jest rozliczany projekt oraz czy konieczne jest wpłacenie jakiejś kwoty zaliczki przy podpisaniu umowy.

Na temat szczegółowych kosztów wykonania sklepu internetowego z opisem wszystkich czynników wpływające na cenę wykonania sklepu, czytaj w naszym artykułe: ile kosztuje sklep internetowy?


Używane technologie 

Analizując koszty sklepu internetowego, dowiedz się od agencji, w jakiej technologii będzie wykonana Twoj sklep internetowy. Bierz pod uwagę jedynie tylko rozwiązania oparte na najpopularniejszych CMS (system zarządzania treścią), ponieważ tylko wybór takiej technologi daje Ci gwarancję bezproblemowej edycji treści i rozwoju sklepu w przyszłości.

Na rynku występuje kilka sprawdzonych systemów CMS. Każde z rozwiązań CMS ma swoje plusy i minusy, które możesz szczegółowo poznać w innym naszym artykule. WordPress to obecnie najbardziej popularny i niezawodny system CMS. Z uwagi na swoją popularność oraz możliwość rozbudowy, wydaje się być dobrym rozwiązaniem dla większości projektów sklepów internetowych.

CMS sklep internetowy – poradnik

Wybierając CMS WordPress warto pamiętać, że jest to bardzo popularna platforma, na której kiepski wykonawca stworzy niskiej jakości sklep, a profesjonalista stworzy sklep internetowy na najwyższym, dedykowanym poziomie. Dlatego też ceny oraz jakość realizacji mogą być bardzo zróżnicowane.

Dzieje się tak, ponieważ w internecie jest dostępnych dużo gotowych motywów, które wystarczy wgrać na serwer i dostosować do potrzeb projektu. Takie rozwiązanie nie wymaga większych umiejętności i obniża to cenę projektu, ale również wpływa na końcową jakość projektu. Sklepy internetowe zbudowane w ten sposób są niedostosowane do potrzeb klienta, znacznie wolniejsze i niebezpieczne. Korzystając z takiego rozwiązania, trzeba liczyć się również z wieloma ograniczeniami w przyszłości.

Pamiętaj jednak, że profesjonalni twórców projektuje i koduje własne motywy i dedykowane sklepy, które korzystają z CMS WordPressa. Wybierając takie rozwiązanie, możesz liczyć na indywidualną personalizację sklepu, wysoką jakość wykonania oraz szybkość ładowania strony sklepu. Wybierając takiego partnera do stworzenia sklepu internetowego, musisz się liczyć, że za sklep zapłacisz nieco więcej niż średnia rynkowa, realizacja projektu potrwa nieco dłużej, ale w taki efekt warto zainwestować.


Kosztuje zrobienie sklepu internetowego

Koszt utworzenia sklepu internetowego zależy od bardzo wielu czynników i tak naprawdę odpowiedź na pytanie o koszt sklepu internetowego wymaga skonkretyzowanych wytycznych. To mniej więcej tak jak z zakupem samochodu. Podstawowa wersja kosztuje stosunkowo niewiele, jednak kiedy zaczniesz dodawać kolejne opcje, może się okazać, że wartość Twojego wymarzonego auta wzrośnie nawet kilkakrotnie. Podobnie jest ze sklepami internetowymi. Pamiętaj, że bardzo często ze sklepem internetowym jest tak jak z samochodem to co najdroższe kryje się pod maska, czyli po stronie administracyjngo sklepu. Pozornie atrakcyjna strona sklepu może być wykonana szybko, ale nie będzie miała wielu funkcjonalności.

Profesjonalny twórca sklepów internetowych lub agencja interaktywna, która na co dzień tworzy sklepy internetowe będzie w stanie oszacować tzw. widełki kosztu Twojego sklepu internetowego lub zaproponują odpowiedni pakiet na podstawie wstępnego briefu projektu.

Wycena sklepu internetowego

Najlepiej jeżeli porównasz przynajmniej kilka ofert i wybierzesz tą, która wzbudzi Twoje największe zaufanie, a koszt wykonania sklepu będzie według Ciebie racjonalny. Pamiętaj też, że cena zazwyczaj idzie w parze z jakością. Jeżeli uznasz że koszt wykonania sklepu internetowego zdecydowanie odstaje od średniej, koniecznie spytaj z czego to wynika i co wpływa na cenę.


Wyceń sam sklep internetową

Chcesz stworzyć sklep internetowy i zastanawiasz się jaki budżet zarezerwować na Twój projekt? Wycen sam projekt za pomocą Wirtualnego doradcy.


Cena sklepu internetowego porównanie ofert

Jeżeli masz już zebrane oferty wyceny sklepu internetoego od agencji interaktywnych, zapewne zauważysz dużą rozbierzność ceny za podobnie zapowiadający się produkt. Jak zatem wybrać odpowiednią ofertę wyceny sklepu internetowego, a tym samym najlepszego wykonawce?

Oferty, które otrzymasz z pewnością będą się różnić zarówno, jeżeli chodzi o cenę, ale również o zakres dodatkowych funkcji i integracji wdrożonych w sklepie lub usług świadczonych przez agencję. Najlepiej jeżeli wybierzesz ofertę, która wzbudzi Twoje największe zaufanie, a koszt wykonania sklepu będzie według Ciebie racjonalny lub zgodny z Twoim aktualnym budżetem. Pamiętaj też, że cena zazwyczaj idzie w parze z jakością, ale nie awsze jest to reguła. Jeżeli uznasz że koszt wykonania sklepu internetowego zdecydowanie odstaje od średniej, nie odżucaj z góry takiej oferty, ale zapytaj z czego to wynika i co wpływa na cenę. Każda agecnja interaktywna ma swoją filozofię wyceny, rozliczania projektu i nie zawsze mozna w łatwy sposób porównać takie usługi.

Na co zwrócić uwagę wybierająć ofertę wyceny sklepu internetowego:

  • doświadczenie agencji oraz portfolio i liczba zrealizowanych projektów
  • skład specjalistów zatrudnionych w agecji, która ma wykonać projekt
  • czas realizacji projektu sklepu internetowego
  • znajomość Twojej branży przez agencję, która ma zaprojektować sklep
  • możliwość późniejszego administrowania, pozycjonowania i rozwoju sklepu
  • klarowność i profesjonalizm oferty na stronie agencji

Wycena sklepu Fixed Price czy Time & Material

Pamiętaj, koszt stworzenia i rozwoju sklepu internetowego może opierać się na dwóch rodzajach wyceny projektu i współpracy z agencją interaktywną. Dwa najbardziej popularne rozwiązania to Fixed price i Time & Material.

Fixed Price i Time & Material to dwa różne modele współpracy, które warunkują, w jaki sposób będzie przebiegało wdrażanie Twojego sklepu internetowego przez projektanta. Rodzaj umowy na wykonanie projektu uzależniony jest od wielu czynników, np. tego jakim budżetem dysponuje wykonawca, czy ma przygotowane wszystkie materiały (tekstowe i graficzne) potrzebne web developerowi do przygotowania sklepu, czy chce mieć wgląd w zmiany i postęp pracy na różnym etapie, czy może woli otrzymać gotowy i skończony projekt.

Fixed price (stała cena) – cena realizacji ustalana na początku współpracy, po analizie funkcjonalnej i dokładnym wyznaczeniu zakresu prac i przyjęciu określonych założeń projektowych

Time & Material – w modelu tym rozliczenie następuje na podstawie zakontraktowanego czasu i ustalonej stawki dziennej lub godzinowej

Fixed Price czy Time & Material – poradnik


Utrzymanie sklepu internetowego

Wsparcie po uruchomieniu

Wsparcie techniczne i możliwość dalszego rozwoju sklepu po jego uruchomieniu są niezbędne dla zapewnienia ciągłości działania biznesu oraz wprowadzania ulepszeń. Dowiedz się, jakie formy wsparcia oferuje wykonawca, czy są przewidziane regularne aktualizacje oraz jak szybko firma reaguje na zgłaszane problemy.

Tworzenie sklepu internetowego to ciągły proces. Sklep interenetowy wiąże się również z obowiązkami i kosztami po stworzeniu sklepu. Po jej powstaniu będziesz musiał prowadzić Twój sklep i go administrować. Twoim zadaniem będzie nie tylko utrzymanie jej na poziomie tak jak w chwili startu, ale przede wszystkim dodawanie nowych treści oraz poszerzanie funkcjonalności.

Prowadzenie sklepu internetowego
Prowadzenie sklepu internetowego nie jest trudnym zajęciem, choć będzie wymagało poznania pewnych aspektów technicznych. Jeżeli to lubisz i masz na to czas, to Twój sklep internetowy zawsze będzie aktualna oraz bezpieczna. Pamiętaj w przypadku sklepów w internecie wszystkie błędy są monitorowane przez Google i przełoży się to na pozycję Twojego sklepu w wynikach wyszukiwania. To z kolei będzie wpływać na ilości potencjalnych klientów trafiających do Twojej firmy.

Wsparcie sklep WordPress

Administracja sklepu internetowego
Działania związane z administracją sklepu internetowego wymagają systematyczności. Oczywiście skomplikowane prace techniczne związane z opieką nad sklepem internetowym, bieżącą obsługą i usuwaniem usterek możesz zlecić firmie zewnętrznej. Usługa administracji strony internetowej obejmuje techniczne prace związane z bezpieczeństwem, aktualizacjami, kopie zapasowe, zmiany związane z rozbudową sklepu, czy wprowadzaniem nowych treści, dodawanie wpisów.

Administracja sklep WordPress

Optymalizacja i pozycjonowanie SEO
Uzupełnieniem oferty projektu sklepu internetowego jest wsparcie w zakresie optymalizacji i pozycjonowania SEO. Dzięki tym dodatkowym działaniom sklep łatwiej się pozycjonuje i jest częściej odwiedzana przez potencjalnych klientów. W trakcie projektowania sklepu lub tuż po jej wdrożeniu warto uzupełnić sklep internetowy o szereg rozwiązań ułatwiających pozycjonowanie oraz zoptymalizować szybkość ładowania strony sklepu. Zapytaj firmę, której powierzysz projekt i wdrożenie sklepu o dodatkową ofertę pozycjonowania i optymalizacji sklepu internetowego.

Pozycjonowanie sklep WordPress


Umowa wykonania sklepu

Przed rozpoczęciem współpracy, wszystkie kluczowe elementy projektu, w tym zakres prac, harmonogram, koszty oraz warunki po zakończeniu projektu, powinny być szczegółowo opisane w umowie. Takie podejście minimalizuje ryzyko nieporozumień i zapewnia obu stronom jasność co do oczekiwań i obowiązków.

Wzór umowy na wykonanie sklepu


Proces tworzenia sklepu internetowego

Zadaniem agencji jest wykonanie nie tylko estetycznego, funkcjonalnego sklepu internetowego, ale przede wszystkim wykonanie go w sposób profesjonalny. By to osiągnąć i końcowy efekt współpracy satysfakcjonował obie stron, konieczne jest zapoznanie się każdego Klienta z procesem tworzenia sklepów.

Proces tworzenia sklepu internetowego może być złożony i wieloetapowy, ale ogólnie można go podzielić na kilka kluczowych kroków. Podstawowy przewodnik po procesie tworzenia sklepu internetowego w naszej agencji, który pomoże Ci zrozumieć, jak zacząć:

1. Planowanie
  • Analiza rynku i grupy docelowej: Zrozumienie potrzeb i preferencji Twojej grupy docelowej jest kluczowe. Przeprowadź badania rynku, aby zidentyfikować swoich konkurentów i zrozumieć, czego oczekują Twoi potencjalni klienci.
  • Określenie celów biznesowych: Jasno określ cele swojego sklepu internetowego, np. generowanie przychodów, budowanie marki, zwiększanie zasięgu.
2. Projektowanie i rozwój
  • Projektowanie UX/UI: Zaplanuj i zaprojektuj interfejs użytkownika tak, aby był intuicyjny, atrakcyjny i łatwy w obsłudze.
  • Rozwój: Możesz samodzielnie zbudować sklep, korzystając z dostępnych narzędzi, lub zatrudnić deweloperów do jego stworzenia. Pamiętaj o integracji z systemami płatności, zarządzania zapasami i logistyki.
3. Dodawanie produktów
  • Informacje o produkcie: Dodaj szczegółowe opisy, wysokiej jakości zdjęcia i ceny produktów. Upewnij się, że informacje są jasne i przekonujące.
  • Kategorie i filtry: Zorganizuj produkty w kategorie, aby ułatwić klientom nawigację.
4. Ustawienia płatności i wysyłki
  • Integracja systemów płatności: Zintegruj swoją stronę z zaufanymi dostawcami usług płatniczych, np. PayPal, Stripe.
  • Opcje dostawy: Zaoferuj różne opcje dostawy i upewnij się, że koszty i czasy dostawy są jasno określone.
6. Testowanie
  • Testy użytkowe: Przeprowadź testy, aby upewnić się, że wszystkie funkcje działają poprawnie i strona jest przyjazna dla użytkownika.
  • Testy bezpieczeństwa: Upewnij się, że Twoja strona jest bezpieczna przed cyberatakami i zabezpiecz dane swoich klientów.
7. Uruchomienie
  • Uruchomienie: Po dokładnym przetestowaniu i optymalizacji, możesz oficjalnie uruchomić swój sklep.
  • Marketing i promocja: Użyj różnych kanałów marketingowych, takich jak media społecznościowe, SEO, e-mail marketing, aby promować swój sklep i przyciągnąć klientów.
8. Monitorowanie i optymalizacja
  • Analiza danych: Monitoruj zachowanie użytkowników i sprzedaż za pomocą narzędzi analitycznych, takich jak Google Analytics.
  • Optymalizacja: Na podstawie zebranych danych dokonuj regularnych ulepszeń w swoim sklepie, aby zwiększać konwersję i satysfakcję klientów.

Pamiętaj, że sukces sklepu internetowego nie zależy tylko od technologii, ale także od jakości obsługi i relacji z klientem, unikalności oferty i skuteczności działań marketingowych. Tworzenie sklepu to ciągły proces, który wymaga zaangażowania i adaptacji do zmieniającego się rynku.

Proces tworzenia sklepu


Jak wybrać wykonawcę sklepu internetowego?

Jak dokonać dobrego wyboru? Twój wybór wykonawcy sklepu internetowego powinien być przemyślany, a cena nie powinna być głównym czynnikiem, który wpłynie na decyzję. Jeżeli dobrze porównasz oferty i dokonasz mądrego wyboru, zapewne będziesz zadowolony z efektu końcowego.

Nie każda firma tworząca strony internetowej, będzie dobrym wykonawcą sklepu internetowego. W przypadku rozwiązań e-Commerce często wymagana jest dodatkowa wiedza i umiejętności. Sklep internetowy do prawidłowego funkcjonowania wymaga dodatkowych funkcji oraz integracji z innymi systemami zewnętrznymi.

Dodatkowe integracje sklepu internetowego:

  • Metody płatności – bramki płatności, płatności odroczone i raty
  • Systemy księgowe, systemy ERP i CRM
  • Metody wysyłki – integracje kurier, InPost
  • Integracje marketing, sprzedaż wielokanałowa
  • Integracje obsługi klienta

Dodatkowe funkcjonalności sklepu:

  • Rozszerzenia produktu w sklepie internetowym
  • Dodatkowe funkcjonalności strony koszyka i zamówienia
  • Promocje w sklepie
  • Sklep dropshipping, marketplace
  • Funkcja B2B i program partnerski

Podczas poszukiwania wykonawcy sklepu internetowego, warto na wstępie współpracy zapytać, czy wykonawca sklepu ma doświadczenie z wdrożeniem danych integracji i funkcji. Jeżeli Twój sklep internetowy wymaga integracji z systemem zewnętrznym, której wybrana platforma e-Commerce nie wspiera, należy ustalić, czy wykonawca zatrudnia developera do samodzielnego wdrożenia takiego rozwiązania.

Bardzo często zdarza się, że agencja bierze na siebie integracje z danym systemem, nie mając w tym zakresie doświadczenia. W konsekwencji wydłuża to projekt, generuje dodatkowe nieprzewidziane koszty, a nawet wymaga zakończenie współpracy z danym wykonawcą i poszukiwania bardziej doświadczonej agencji e-Commerce lub Software house.


Kto wykona sklep internetowy?

Większość firm i osób prywatnych powierza stworzenie sklepu internetowego specjalistom. Ma to na celu profesjonalne wykonanie projektu sklepu. Niestety wybór firmy, która może się podjąć tego zadania, nie jest prosty. Projekty e-Commerce są bardzo zróżnicowane, dlatego też wyspecjalizowały się różnego rodzaje firmy projektujące i wdrażające sklepy internetowe. 

Projekt sklepu internetowego może wykonać dla Ciebie:

  • Agencja interaktywna
  • Agencja e-Commerce

Każda z tych firm ma swoją specyfikę pracy oraz używanych technologii. Pamiętaj, że możliwości danej firmy, można określić po możliwościach jej pracowników. Dlatego zwróć uwagę na ważne dla Ciebie opcje, zakładki oraz wygląd witryny, a szczególnie logo, jeżeli chcesz, by go wykonali.

Agencja interaktywna to firma specjalizująca się w przygotowaniu i wdrożeniu strategii budowy wizerunku przedsiębiorstw w internecie na podstawie założeń marketingowych przedstawionych przez klienta. Do najpopularniejszych usług proponowanych przez agencje interaktywne należą projektowanie stron i sklepów internetowych.

Agencji e-Commerce to wyspecjalizowana agencja interaktywna w tworzeniu projektów i rozwiązań dla branży e-Commerce. Do najpopularniejszych usług proponowanych przez agencje e-Commerce należą: sklepy internetowe, platformy e-Commerce, platformy i sklepy B2B, sklepy dropshipping i sklepy marketplace.

Projekt sklepu może wykonać również freelancer, ale na pewno solidnym wykonawcą sklepu internetowego nie będzie agencja reklamowa, agencja marketingowa, lub agencja SEO.


Agencja interaktywna – The New Look

Dynamika i duża konkurencja w internecie wymaga tworzenia nowoczesnych i responsywnych sklepów internetowych. Tworzenie rozwiązań e-Commerce to dynamiczna dziedzina, w której jakość wykonania projektu i wdrożenia nigdy nie były tak kluczowe dla sukcesu Twojej firmy lub marki. Dlatego proces tworzenia sklepu internetowego, projektowanie grafiki, funkcjonalności nabiera nowego znaczenia.

Stworzenie profesjonalnego sklepu internetowego to złożony proces wymagający wiedzy i umiejętności projektowania nowoczesnych sklepów e-Commerce dopasowanych do potrzeb Klientów. Szukasz doświadczonej agencji do stworzenia sklepu internetowego?

Tworzymy sklepy internetowe przyjazne i dostosowane do potrzeb Twoich klientów, zapadające w ich pamięć. Oferujemy kompleksowe tworzenie sklepów e-Commerce od projektu, przez optymalizację treści, wdrożenia po pozycjonowanie w Google. Jako agencja interaktywna tworzymy sklepy internetowe dla urządzeń mobilnych i Google w oparciu o platformę WordPress. Wyróżniamy firmy i marki na tle konkurencji przez unikatowy projekt sklepu i dbanie o pozycję sklepu w Google.

Jak krok po kroku tworzymy sklepy internetowe?

  1. Planowanie – kontaktujemy się z Tobą, przeprowadzamy wywiad, aby dobrze poznać cele, potrzeby oraz ustalić priorytety projektu.
  2. Projektowanie – na podstawie określonych celów i zebranych wytycznych tworzymy projekt graficzny oraz funkcjonalny Twojego sklepu internetowego.
  3. Programowanie – nasi webdesignerzy i developerzy wdrażają funkcje, grafikę i treści mając na uwadze, aby sklep wyświetlała się dobrze na każdym urządzeniu.
  4. Testowanie – na tym etap z Twoją pomocą upewniamy się, że sklep internetowy spełnia wysokie wymagania, które sobie wyznaczyliśmy.
  5. Akceptacja – przed ostateczną publikacją sklepu w sieci wdrażamy ostatnie poprawki oraz przekazujemy Ci ostateczny projekt do akceptacji.
  6. Wdrożenie – gotowy projekt zostaje przeniesiony na tzw. produkcję i Twój sklep internetowy jest widoczna dla użytkowników.

Agencja interaktywna

Chcesz założyć lub rozwijać sklep internetowy? Jesteśmy specjalistami nowych mediów. Tworzymy sklepy internetowe WordPress, optymalizujemy konwersję, tworzymy spójne strategie marketingowe. Generujmy efekty w internecie! Skontaktuj się z ekspertami branży.


Sklep internetowy – najczęstsze pytania [FAQ]


Podsumowanie

Jak sam widzisz, nie ma jednoznacznej odpowiedzi na pytanie, jak wybrać wykonawcę sklepu internetowegoj. Jeżeli jednak masz sprecyzowane wymagania co do Twojego sklepu internetowego to niniejszy artykuł choć trochę pomógł Ci dowiedzieć się, na co zwrócić uwagę szukając twórcę sklepu internetowego lub wiesz, na co należy zwrócić uwagę wyceniając sklepu.

Wybór wykonawcy sklepu internetowego ma znaczenie, ponieważ w Internecie możesz napotkać na nierzetelnych wykonawców. Pamiętaj sklep internetowy, która jest zrobiona szybko, tanio i „profesjonalnie” po prostu nie istnieje i będzie zapewne generować w przyszłości dodatkowe koszty. Mamy nadzieję, że po lekturze naszego artykułu już wiesz, dlaczego warto korzystać z agencji interaktywnej, gdy chcesz założyć własny sklep internetowy. 

Na koniec przypomnienie najważniejszych wskazówek, które pomogą Ci wybrać najlepszego wykonawcę sklepu internetowego:

  • Wybierz wykonawcę, który ma doświadczenie w tworzeniu sklepów internetowych dla Twojego typu biznesu. Jeżeli prowadzisz firmę, wybierz wykonawcę, który ma doświadczenie w tworzeniu sklepów internetowych w zbliżonej branży.
  • Wybierz wykonawcę, który ma dobre referencje. Zapytaj o referencje od poprzednich klientów wykonawcy.
  • Wybierz wykonawcę, który jest otwarty na komunikację. Ważne jest, aby mieć dobry kontakt ze swoim wykonawcą. Upewnij się, że wykonawca jest otwarty na Twoje pomysły i chętnie odpowiada na Twoje pytania.

Wybór wykonawcy sklepu internetowego to ważna decyzja. Biorąc pod uwagę nasze wskazówki, możesz znaleźć wykonawcę, który pomoże Ci stworzyć sklep internetowy, która spełni Twoje potrzeby i cele.

Jeżeli trafiłeś/aś na ten tekst i szukasz twórcy Twojego sklepu internetowego lub po prostu chcesz wycenić projekt prosimy o kontakt. Decydując się na współpracę z nami otrzymasz nie tylko atrakcyjną graficznie, zbudowaną zgodnie z zasadami UX i UI oraz w pełni responsywny sklep(RWD), ale także funkcjonalny i przejrzysty system zarządzania treścią WordPress, dzięki któremu zarządzanie Twoim sklepem internetowym będzie proste i intuicyjne.

Ile kosztuje nowy sklep internetowy lub zmiana już istniejącego sklepu w naszej agencji? Ceny zaczynają się już od 2550 zł netto za sklep internetowy na start! Jezeli chcesz otrzymać indywidualną wycenę sklepu internetowego zadzwoń lub wypełnij formularz, w którym podasz podstawowe informacje, a bezpłatną wycenę Twojego sklepu internetowego prześlemy w 48h.


Czytaj również:

Sklepy internetowe cennik

Potrzebujesz wspacia profesjonalnej agencji interaktywnej do stworzenia Twojego sklepu internetowego? Zobacz nasze pakiety e-sklepów...

4.8/5 - (265 votes)
Kontakt przez messenger