Słownik e-Commerce

E-Commerce słownik podstawowych pojęć i poradnik odpowie na Twoje pytania odnośnie rynku i trendów e-Commerce. To wybór najczęściej zadawanych pytań i odpowiedzi dotyczących e-Commerce.

Słownik e-Commerce


Afiliacja

Afiliacja to forma marketingu internetowego polegająca na sprzedaży produktów i usług poprzez partnerów afiliacyjnych. Partner afiliacyjny, np. agencja marketingowa, znany bloger lub influencer publikuje materiały reklamowe dotyczące firmy, sklepu na swojej stronie internetowej, a w przypadku efektywnej sprzedaży partycypuje w zyskach i otrzymuje prowizję.

Program afiliacyjny w sklepie


Agencja interaktywna

Agencja interaktywna to firma specjalizująca się w przygotowaniu i wdrożeniu strategii budowy wizerunku przedsiębiorstw w internecie na podstawie założeń marketingowych przedstawionych przez klienta. Do najpopularniejszych usług proponowanych przez agencje interaktywne należą projektowanie serwisów www i stron internetowych

Co to jest agencja interaktywna


Agencji e-Commerce

Agencji e-Commerce to wyspecjalizowana agencja interaktywna w tworzeniu projektów i rozwiązań dla branży e-Commerce. Do najpopularniejszych usług proponowanych przez agencje e-Commerce należą: sklepy internetowe, platformy e-Commerce, platformy i sklepy B2B, sklepy dropshipping i sklepy marketplace.

Co to jest agencja e-Commerce?


API

API to zestaw protokołów, specyfikacji czy instrukcji, pozwalający dwóm różnym aplikacjom na połączenie i wymianę danych. Dzięki API deweloperzy mogą połączyć sklep internetowy z innym zewnętrznym oprogramowaniem.


B2B

B2B, business-to-business – obejmuje transakcje biznesowe zawierane pomiędzy dwoma firmami. W tym modelu ważne jest tworzenie relacji z kontrahentami. Sprzedaż odbywa się zazwyczaj przez specjalny system B2B oraz za pośrednictwem handlowców. W e-Commerce oznacza współpracę, transakcję czy wymianę produktów, usług między dwoma podmiotami biznesowymi, np. producentem a hurtownikiem, hurtownikiem a sprzedawcą detalicznym itp.

Platforma B2B co to jest?


B2C

B2C, business-to-consumer – to transakcje pomiędzy firmą sprzedającą produkty lub usługi a indywidualnym konsumentami. Sprzedaż odbywa się zazwyczaj bezobsługowo, poprzez stronę internetową sklepu. W e-Commerce oznacza współpracę, transakcję czy wymianę między firmą a prywatnym odbiorcą, będącym końcowym użytkownikiem produktów, usług. Sklepy internetowe oferujące produkty konsumentom należą do sektora B2C.


C2C

C2C, consumer-to-consumer – handel pomiędzy prywatnymi osobami, w którym jeden z nich jest sprzedawcą, a drugi konsumentem. Przykładem są serwisy aukcji internetowych jak Allegro i ogłoszeniowe jak Gumtree i OLX.


Cookie

Pliki Cookie to dane używane do przechowywania aktywności użytkownika na stronie internetowej e-sklepu. Informacje zawarte w plikach cookie mogą być wykorzystywane do automatycznego wypełniania formularzy, pola hasła, loginu lub innych danych.


Click and Collect

Click and Collect (zamów online i odbierz w sklepie) to system, w którym klienci dokonują zakupów online i odbierają zamówiony produkt w wybranym sklepie stacjonarnym. Jest to bardzo chętnie wybierana forma dostawy, ponieważ umożliwia to klientowi zmniejszenie kosztów i skorzystanie z darmowej dostawy.


CPC

CPC (z języka angielskiego „Cost Per Click”) to współczynnik efektywności reklamy, czyli stosunek kosztów włożonych w emisję reklamy do liczby kliknięć w daną reklamę. Ustalanie modelu CPC wiąże się z pojęciem płatności za kliknięcie (PPC – Pay Per Click).


Cross-selling

Cross-selling to sprzedaż krzyżowa to marketingowa technika sprzedaży w sklepie internetowym produktów, usług komplementarnych lub uzupełniających. Strategia ta polega na sprzedaży dodatkowych produktów lub usług klientom, którzy już dokonali zakupu. Polega na zachęcaniu do kupowania produktów pokrewnych lub uzupełniających. Przykład: Klienci, którzy kupili ten przedmiot, kupili również…

Cross-selling krok po kroku


CTA

CTA, (z języka angielskiego „Call To Action”) to określenie elementu na stronie internetowej, które ma zachęcić użytkownika do podjęcia konkretnego działania. CTA służy do przekształcenia osobę odwiedzającą e-sklep w potencjalnego klienta. Przykładowym działaniem typu CTA może być zapis do newslettera, link przekierowujący na inną stronę, baner reklamowy, przycisk „pobierz”, „zobacz video”.


Dropshipping

Dropshipping to model logistyczny sprzedaży przez internet polegający na przeniesieniu procesu wysyłki towaru na dostawcę – producenta lub hurtownię. Rola sklepu internetowego w tym modelu logistycznym sprowadza się do zbierania zamówień i przesyłania ich do dostawcy, który realizuje wysyłkę zakupionego towaru do klienta.

Sklep Dropshipping krok po kroku


E-Biznes

E-Biznes (biznes elektroniczny, biznes online) to model prowadzenia biznesu opierający się na szeroko rozumianych rozwiązaniach teleinformatycznych, internecie, w szczególności aplikacjach internetowych. Biznes elektroniczny to określenie bardzo szerokie i ogólne. Ponadto ciągłe zmiany i nowe sposoby ujęcia poszczególnych zagadnień powodują duże rozbieżności w definiowaniu nawet podstawowych pojęć z zakresu biznesu elektronicznego.

Biznes online – poradnik


e-Commerce

E-Commerce (electronic commerce), czyli handel elektroniczny lub e-handel definiujemy jako szereg działań wykonywanych w celu dokonania transakcji za pomocą elektronicznych środków jak strona internetowa, aplikacja. Są to transakcje online, czyli zakupy towarów i usług, których płatności i dostawa odbywa się poza fizyczną placówką sklepu.

Co to jest e-Commerce? | e-Commerce jak zacząć?


ERP

ERP (enterprise resource planning), czyli planowanie zasobów przedsiębiorstwa. W e-Commerce pojęcie ERP odnosi się do oprogramowania służącego do kompleksowego zarządzania sklepem internetowym firmy, planowania zasobów, zarządzania magazynami i księgowością. Najpopularniejsze rozwiązania ERP: Subiekt GT, Subiekt Nexo, WAPRO Mag (dawniej WF-Mag), Comarch ERP Optima, Enova365.

Co to jest ERP? | ERP WooCommerce


Fulfillment

Fulfillment to model outsourcingu usług logistycznych, czyli kompleksowa obsługa procesów magazynowych i wysyłki towarów przez firmę zewnętrzną. W tym modelu dostawca fulfillmentu to firma posiadająca własne magazyny, wykwalifikowanych pracowników oraz umowy z firmami kurierskimi. Realizacja zamówień – kompletowanie, pakowanie, weryfikacja oraz wysyłka -pozostaje całkowicie po jego stronie.

Zobacz: Jakie wysyłki w sklepie internetowym?


Google Analytics

Google Analytics to usługa Google, która śledzi i analizuje ruch pochodzący z Twojej witryny. Działa na całościowe zachowanie Twojej witryny. Dzięki temu jest doskonałym narzędziem do pomiaru współczynnika odrzuceń Twojej witryny.


Handel elektroniczny

Handel elektroniczny (e-Commerce) lub e-handel definiujemy jako szereg działań wykonywanych w celu dokonania transakcji za pomocą elektronicznych środków jak strona internetowa, aplikacja. Są to transakcje online, czyli zakupy towarów i usług, których płatności i dostawa odbywa się poza fizyczną placówką sklepu.

Zobacz: Handel elektroniczny – poradnik


Konwersja

Konwersja to proces polegający na przekształceniu użytkownika odwiedzającego sklep internetowy w klienta. Przykładową czynnością, którą klient wykona w wyniku konwersji jest zakup produktu. Wysoki współczynnik konwersji wpływa na poprawę sprzedaży. Konwersja to oczekiwane działania ze strony odbiorcy strony, które stanowią reakcję na akcje promujące stronę poprzez jej pozycjonowanie (SEO) lub konkretne kampanie reklamowe prowadzone w Internecie.


Landing Page

Landing Page to strona www, na którą trafiają najczęściej użytkownicy po kliknięciu w banner, mailing, link sponsorowany lub link reklamowy w Google lub mediach społecznościowych. Powinien być logicznym rozszerzeniem treści znajdującej się w reklamie. Landing page najczęściej nie zawiera oddzielnych podstron, jest stroną samodzielną, mikrostroną, ale może być też elementem większej witryny.


Lead

Lead to osoba, podmiot, będąca potencjalnie zainteresowaną ofertą sklepu internetowego. W wyniku działań marketingowych – newsletter, ankieta, content marketing, wysłany e-book, interakcja z Google Ads czy inną reklamą w mediach społecznościowych – podała swoje imię i nazwisko, adres e-mail, numer telefonu, które można wykorzystać w celach sprzedażowych.


Marketplace

Marketplace to rodzaj platformy e-Commerce, na której produkty lub usługach są dostarczane przez wielu sprzedawców, podczas gdy transakcje są przetwarzane przez operatora platformy marketplace. Marketplace jest miejscem gromadzącym w jednym miejscu dużą ilość produktów, pochodzących od zróżnicowanych dostawców. Przykładem marketplace’u jest Allegro, Amazon lub OLX.


m-Commerce

M-Commerce to obszar handlu elektronicznego, w którym klient może dokonywać zakupów przy użyciu urządzeń mobilnych, typu tablet i smartfon.

m-Commerce – poradnik


Newsletter

Newsletter to forma marketingu internetowego, która polega na wysyłaniu e-maili do klientów sklepu internetowego na temat działalności firmy lub marki, będąca bezpośrednim kanałem komunikacji. Może służyć np. do wysyłania informacji o wyprzedażach, nowościach w ofercie, czasowych promocjach czy regularnego informatora o zmianach w sklepie i poszerzaniu asortymentu.


Omnichannel

Omnichannel to forma sprzedaży wielokanałowej polegająca na działaniu z poziomu offline i online – sklep internetowy, stacjonarny, sprzedaż w mediach społecznościowych. Oznacza prowadzenie działań, których celem jest zapewnienie spójności doświadczeń bez względu na wybrane przez klienta miejsce zakupu. Sprzedaż omnichannel zakłada, że dzięki połączeniu możliwości, jakie daje połączenie sklepu tradycyjnego ze sklepem internetowy, klient będzie kupował chętniej i częściej niż u konkurencji, która oferuje tylko jeden kanał sprzedaży lub u której kanały sprzedaży działają niezależnie. Celem omnichannel jest udogodnienie w robieniu zakupów przez klienta.


Platformy Open Source

Są to rozwiązania, które pozwala nam dowolnie modyfikować sklep – mamy pełny dostęp do kodu, dostępna jest też ogromna liczba modułów do każdego typu płatności, dostawy czy narzędzia wspierającego sprzedaż. Przy użyciu platformy Open Source użytkownik jest właścicielem sklepu.


Platformy SaaS

Platformy abonamentowe (SaaS) to takie sklepy, które nie wymagają instalacji na własnym serwerze, w zamian płacony jest miesięczny abonament za sklep, ale użytkownik nie jest jego właścicielem. Sklepy abonamentowe zawierają komplet funkcji i integracji, dzięki czemu nie wymagają instalowania dodatków i są gotowe do sprzedaży zaraz po założeniu sklepu. Modyfikacja wyglądu sklepu ogranicza się do wyboru jednego z kilkudziesięciu dostępnych szablonów oraz dodania gotowych modułów na stronę główną.

Platformy SaaS – poradnik


Płatności odroczone

Płatności odroczone to forma zapłaty za zamówiony produkt lub usługę w sklepie internetowym polegająca na przesunięciu w terminie opłaty za 30 dni od momentu otrzymania przesyłki. Podstawą do przyznania zgody na odroczenie płatności jest weryfikacja sytuacji kredytowej klienta, czyli możliwości finansowych na zapłatę danej kwoty w ustalonym terminie. Tę rodzaj płatności oferuje m.in. Klarna, Twisto, P24NOW, PayU, PayPO.

Płatności odroczone – poradnik


Porównywarka cen

Porównywarka cen to rodzaj strony internetowe, który pozwala na porównanie cen tych samych produktów w różnych sklepach internetowych. Działanie porównywarki polega na agregowaniu ofert sprzedażowych różnorodnych produktów. Zbiera ona w swoich wynikach wyszukiwania oferty z wielu różnych sklepów internetowych i prezentują je w posegregowanej formie swoim użytkownikom. Pozwala to użytkownikom na ich porównanie bez potrzeby wchodzenia na strony sklepów docelowych.

Porównywarka cen – poradnik


Porzucony koszyk

Porzucony koszyk to termin na określenie sytuacji, gdy klient dodaje produkt do koszyka, a następnie opuszcza sklep internetowy, co prowadzi do przerwania procesu zakupowego.


PPC

PPC (z języka angielskiego „Pay Per Click”, czyli „płać za kliknięcie”) to rodzaj reklamy tekstowej, której właściciel płaci za to, że internauta wejdzie z nią w interakcje (kliknie w nią), co powoduje przeniesienie na stronę internetową i większą konwersję. Najbardziej popularnym narzędziem do tworzenia tego typu reklam jest Google Ads.


Program partnerski

Program partnerski inaczej nazywany marketingiem afiliacyjnym lub programem afiliacyjnym to narzędzie marketingu internetowego.

Program partnerski w sklepie


Remarketing

Remarketing obejmuje strategie, które mają na celu dotarcie do osób, które już odwiedziły Twoją stronę internetową lub wykazały zainteresowanie Twoimi produktami, usługami lub innymi przejawami Twojego marketingu. To ponowne wyświetlanie reklamy użytkownikowi, który miał już kontakt z e-sklepem.


Sklep internetowy

Sklep internetowy (e-sklep) to rodzaj strony internetowej, dzięki której można prowadzić sprzedaż i dokonywać zakupów online. E-Sklep umożliwia wirtualne przeglądanie oferty, asortymentu i dokonania płatności za zakup. Sklepy internetowe korzystają z oprogramowania zwanego platformą e-Commerce (systemem e-Commerce) – więcej.


SEO

SEO to skrót od angielskiej nazwy „Search Engine Optimization”, czyli optymalizacja stron internetowych pod kątem silnika wyszukiwarek. To proces zorientowany na poprawę widoczności w organicznych wynikach wyszukiwania. SEO skupia się na pozycjonowaniu organicznym, czyli pozycjonowaniu nie płatnych, w odróżnieniu od pozycjonowania płatnego.


System płatności online

System płatności elektronicznych (E-commerce payment system) to systemy bezpiecznych płatności internetowych dla sklepów internetowych, które ułatwiają akceptację płatności elektronicznych dla transakcji internetowych. Systemy płatności e-commerce, obsługiwane są przez operatorów płatności internetowych. Jest to system, który daje możliwość dokonywania oraz otrzymywania wpłat przez Internet. Płatności online dają możliwość płacenia kartą kredytową, przelewem bankowym lub płatnościami mobilnymi. Systemy płatności online znane są na polskim rynku pod wieloma nazwami i używane są często zamiennie: szybkie przelewy, płatności online, bezpieczne płatności online.

Bramki płatności online – porównanie


Software house

Software house to wyspecjalizowana firma zajmujące się tworzeniem oprogramowania. W typowych projektach realizowanych przez software house dużą wagę przykładana się do analizy procesów biznesowych klienta, tworzenia specyfikacji funkcjonalnej, testowania aplikacji oraz jej integracji z innymi systemami. Firmy z tej branży zajmują się przede wszystkim tworzeniem aplikacji dedykowanych i oprogramowania na zamówienie.

Co to jest Software house?


UI

UI, czyli User Interaface  to definiuje się jako wszystkie elementy sklepu internetowego, z którymi w interakcję może wchodzić użytkownik strony. To polecenia, menu, opcje, panel nawigacyjny itp., za pomocą których człowiek może komunikować się z maszyną.


Up-Selling

Up-Selling to technika sprzedaży dodatkowej stosowana w e-Commerce. Celem sprzedaży dodatkowej jest oferowanie klientom droższych produktów niż te, którymi są potencjalnie zainteresowani i aktualnie przeglądają. Podczas oglądania produktów i dokonywania zakupu przez klienta w sklepie internetowym, poniżej oglądanego właśnie produktu na karcie produktu pojawia się automatyczna informacja o uzupełniających produktach, czyli dobrach komplementarnych. Up-selling pozwala zatem Tobie jako sprzedawcy poszerzyć zakres oferowanych produktów lub usług. Up-selling bardzo często łączony jest z cross-sellingiem.

Up-selling w sklepie internetowym


UX

UX, czyli User Experience to całokształt wrażeń, jakie odnosi użytkownik podczas wizyty w sklepie internetowym. Celem UX jest dostarczenie zadowolenia klientowi z łatwego, sprawnego i intuicyjnego poruszania się po stronie www. UX wiąże się z pozytywnym doświadczeniem zakupowym.


WooCommerce

Wtyczka (plugin) e-commerce zbudowana w celu bezproblemowej integracji z WordPress, której głównym zadaniem jest przekształcenie strony WordPress w sklep internetowy. Wtyczka dostępna jest w polskiej wersji językowej, umożliwia wprowadzanie produktów, definiować ich parametry jak opisy, zdjęcia, cena, stan magazynowy, obsługa zamówień, statystyki oraz liczne integracje jak bramki płatności, wysyłki, marketing itd.

› Zobacz: Co to jest WooCommerce?


Współczynnik odrzuceń

Współczynnik odrzuceń to procent przypadków, w których użytkownik opuszcza stronę główną e-sklepu bez przechodzenia do kolejnych podstron. W związku z tym Google Analitycs nie rejestruje ruchu na stronie, ponieważ użytkownik nie wykazał zaangażowania, nie klikał w linki wewnętrzne. Jego ruch pozostał bez śladu.


biznes online

Biznes online poradnik

Biznes online to nie tylko sklepy internetowe, ale cała elektroniczna gospodarka. E-Biznes dotyczy wszelkiego rodzaju transakcji biznesowych w internecie.

Przeczytasz o: E-Biznes podstawowe pojęcia, platformy e-Commerce, charakterystyka rynku e-Biznes, sukces w biznesie online, trendy w e-Commerce, e-Biznesie w Polsce.
pomysł na sklep internetowy

Pomysł na sklep internetowy

Dobry pomysł na e-sklep to podstawa jego sukcesu. Jaki pomysł na sklep internetowy i co sprzedawać w internecie? Pomysł na sklep internetowy – przegląd rozwiązań.

Przeczytasz o: Sklep internetowy: z odzieżą, z kosmetykami, z książkami, e-bookami, z artykułami dla dzieci, z meblami, z rękodziełem ….

Baza WWWiedzy

Dowiedź się więcej na temat e-Commerce: strony internetowe – WordPress – sklepy internetowe – WooCommerce – pozycjonowanie – media społecznościowe – branding – identyfikacja wizualna – projektowanie graficzne. Poznaj naszego bloga!
Headless commerce

Headless CMS co to jest?

Jest wiele sposobów na zbudowanie dedykowanego strony internetowej lub aplikacji. Jeśli chcesz, żeby rozwiązanie było w pełni dopasowane do Twoich oczekiwań, poznaj ciekawą technologię, jaką jest Headless […]

Outsourcing e-Commerce

Posiadanie sklepu internetowego to nie jednorazowe wdrożenie projektu, ale niekończący się proces prowadzenia sklepu, obsługi klienta, administracji, marketingu, dostosowań do nowych trendów w e-Commerce. Cześć tych obowiązków […]

WooCommerce czy Shopify co wybrać?

Systemów sklepów internetowych na rynku są dziesiątki, ale jak wybrać ten najlepszy? Poznaj dwie najbardziej popularne platformy e-Commerce na świecie WooCommerce i Shopify. Założenie sklepu internetowego wiąże […]

Narzędzi e-Commerce wspierające sprzedaż

Jak odnieść sukces w e-Commerce i zwiększyć sprzedaż w Twoim sklepie internetowym? Jak zapewne wiesz, branża e-Commerce jest wymagająca i konkurencyjna. Jakie narzędzi e-Commerce używać na co […]

Sklep Shopify poradnik

Na globalnym rynku e-Commerce konkuruje wiele platform dla sklepów internetowych. Jednym z największych graczy jest Shopify, czy warto wybrać takie rozwiązanie? Przeszukując internet w poszukiwaniu odpowiedzi na […]

Jak przyspieszyć sklep internetowy?

O tym, czy klient zamówi produkt u Ciebie, czy przejdzie od razu do konwersji, decydują sekundy. Jeśli Twój sklep internetowy działa zbyt wolno, to Twoi potencjalni klienci […]

jaki sklep internetowy założyć

Jaki sklep internetowy założyć?

Prowadzisz biznes i chcesz przenieść działalność do internetu. Jaki sklep internetowy założyć i jaki rodzaj działalności prowadzić on-line.

Przeczytasz o: Sklep internetowy, dropshipping, marketplace, strona firmowa ze sklepem, systemy rezerwacji, e-learning, omnichannel.
działalność nierejestrowana sklep internetowy bez działalności

Działalność nierejestrowana – jak sklep internetowy bez działalności?

Założenie pierwszego sklepu internetowego to bardzo poważny krok prowadzący do niezależności w zakresie zatrudnienia i zarabiania. Wiele osób boi się związanego ryzyka z prowadzeniem sklepu, ale i […]

produkty cyfrowe w sklepie internetowym

Czym są produkty cyfrowe w sklepie internetowym?

Rozwój internetu i nowych technologii przyczynił się do stworzenia nowego rynku produktów i usług cyfrowych. Produkty cyfrowe to nie tylko dobry model biznesowy, ale również ciekawe źródło […]

Strategia sprzedaży sklepu

Strategia sprzedaży sklepu internetowego

Prowadzisz sklep internetowy, który nie przynosi zysku? To częsty problem w branży e-Commerce. Żeby zwiększyć sprzedaż musisz wdrożyć rozwiązania marketingowe i trendy w e-Commerce, dzięki którym dotrzesz […]

click and collect kliknij i odbierz

Co to jest Click & collect – kliknij i odbierz?

Popularność zakupów online rośnie i rynek e-Commerce rozwija się w niewyobrażalnym tempie. Obecnie największą przeszkodą w zakupach online są wysokie koszty przesyłki oraz często niewygodnych termin dostawy. […]

co to jest agencja e-Commerce

Co to jest agencja e-Commerce?

Jest wiele sposobów na zbudowanie sklepu internetowego. Jeśli chcesz, żeby sklep internetowy był skuteczny i w pełni dopasowany do Twoich oczekiwań, zleć jego wykonanie agencji e-Commerce. E-Commerce […]

darmowy sklep internetowy

Darmowy sklep internetowy?

Darmowych systemów sklepów internetowych na rynku są dziesiątki, ale jak wybrać ten najlepszy do Twojego e-sklepu. Poznaj darmowe platformy dla sklepu open-source, ich wady i zalety.

Przeczytasz o: Porównanie platform e-commerce: WordPress, PrestaShop, OpenCart, osCommerce, Drupal.
Headless commerce

Headless commerce co to jest?

Jest wiele sposobów na zbudowanie dedykowanego sklepu internetowego, aplikacji sprzedażowej, czy platformy e-Commerce. Jeśli chcesz, żeby rozwiązanie było w pełni dopasowane do Twoich oczekiwań, poznaj ciekawą technologię, […]

woocommerce co to jest

Co to jest WooCommerce?

Co to jest WooCommerce i dlaczego WooCommerce jest stworzony dla Twojego sklepu internetowego? WooCommerce to narzędzie, które używasz, jeśli chcesz prowadzić e-sklep.

Przeczytasz o: Co to jest WooCommerce, dlaczego warto wybrać sklep WordPressa. Jak założyć sklep WooCommerce i ile to kosztuje.
platforma b2b

Platforma B2B co to jest?

Platforma B2B pomaga obsługiwać wszelkie relacje z partnerami biznesowymi. Obecnie w wielu firmach taki system stanowi nieodzowne narzędzie codziennej pracy.

Przeczytasz o: Platforma B2B i B2C, system B2B, integracje B2B.
E-grocery co to jest

E-grocery co to jest?

Pandemia koronawirusa przyniósł wiele zmian w zakupach online. Główną z nich jest gwałtowny wzrost rynku e-Grocery. Żyjemy w erze internetu, technologii i szybkich zakupów. Dowodem na to […]

pakiety sklep internetowy

Pakiety sklep internetowy WordPress

Chesz zlecić projekt sklepu internetowego i nie wiesz od czego zacząć? Wychodząc naprzeciw potrzebom naszych klientów stworzyliśmy elastyczne pakiety sklepów internetowych. Naszym zadaniem jest wykonanie nie tylko […]

Laravel co to jest

Laravel co to jest?

Jest wiele sposobów na zbudowanie dedykowanej strony internetowej, aplikacji webowej, czy e-Commerce. Jeśli chcesz, żeby rozwiązanie było w pełni dopasowane do Twoich oczekiwań, poznaj ciekawe rozwiązanie, jakim […]

wordpress api co to jest

WordPress API co to jest?

Zastanawiasz się, co to jest WordPress API? Może pierwszy raz spotykasz się z tym określeniem lub potrzebujesz integracji API na Twojej stronie, lub sklepie WordPress? Zapewne nie wiesz, co […]

subskrypcja sklep internetowy

Subskrypcja w sklepie internetowym

Codziennie w internecie coraz częściej i chętniej korzystamy z płatności subskrypcyjnych. Co to jest subskrypcja, jak działa subskrypcja w sklepie internetowym i jakie są zalety tego rozwiązania? […]

Shoper opinie

Sklep Shoper opinie

Sklep Shoper, czy warto? Poznaj wady i zalety platformy Shoper?

Przeczytasz o: Dla Kogo jest sklep Shoper? Wady i zalety platform Shoper. Poznaj Shoper opinie klientów,…
marketing e-commerce marketing sklepu internetowego

Marketing E-Commerce, czyli marketing sklepu internetowego

Masz sklep, stronę a pojęcia SEM, SEO i PPC są Ci obce?  Znajomość tych pojęć to podstawa sukcesu w internecie. Poznaj marketing internetowy, narzędzia do komunikacji marki i buduj swoją pozycję w internecie.

Przeczytasz o: Marketing internetowy, SEM, SEO, PPC, Link building, Content marketing, Social media marketing, E-mail marketing, automatyzacja marketingu.
sklep wordpress krok po kroku

Sklep WordPress krok po kroku

WordPress jest najpopularniejszą na świecie metodą tworzenia stron www. Dzięki wtyczce WooCommerce to również platforma e-commerce zasilająca 30% wszystkich sklepów.

Przeczytasz o: Co to jest WooCommerce, Dlaczego warto wybrać Wordpress, Jak uruchomić sklep.

Szukasz agencji interaktywnej?