Chcesz przenieść biznes do internetu? Wyceń: Strona www | e-Sklep | B2B |SEO/SEM | Administracja | napisz: studio@thenewlook.pl

Platformy SaaS, czy warto?

platformy SaaS

Na bardzo konkurencyjnym rynku e-Commerce działa wiele tzw. platform abonamentowych. Platformy SaaS, czy warto wybrać takie rozwiązanie?

Przeszukując internet w poszukiwaniu odpowiedzi na pytanie, jaką platformę wybrać na sklep internetowy spotkasz się ze sprzecznymi opiniami mówiącymi o tym, że najlepszym rozwiązaniem jest „najtańszy” sklep abonamentowy, ale jest to rozwiązanie tylko na krótki okres, lub że najlepszym rozwiązaniem jest darmowa platforma open-source, ale w miarę rozbudowy staje się kosztowna i problematyczna. Wybór odpowiedniej platformy e-Commerce to niezwykle trudne i złożone zagadnienie.


Platformy SaaS krok po kroku

Szacowany czas czytania: 21 minut

Przejdź do sekcji:

  1. Platformy e-Commerce
  2. Jaki sklep internetowy wybrać?
  3. Platformy SaaS
  4. Wady i zalety platform SaaS
  5. Jaka platforma Saas?
    Comarch e-Sklep
    Sklep Shoper
    Sklep Sky-Shop
    Sklep Shoplo
    Sklep Shopify
  6. Kiedy wybrać platformę SaaS?
  7. Gotowy Sklep WordPress
  8. Podsumowanie

Platformy e-Commerce

Sklep internetowy działa w oparciu o oprogramowanie, które zarządza produktami, stanami magazynowymi, obsługuje cały proces zakupowy od przyjęcia zamówienia, płatności, po wysyłkę. Oprogramowanie sklepu internetowego zapewnia ponadto bezpieczeństwo danych, dostarcza narzędzia do marketingu i wiele innych funkcji sklepu. Takie oprogramowanie nazywamy popularnie systemem sklepu lub Platforma e-Commerce. Platforma e-Commerce to serce sklepu i jest najważniejszą inwestycją dla Twojego sklepu internetowego.

Rodzaje platform e-Commerce

Powstanie różnego rodzaju platform e-Commerce jest odpowiedzią na odmienne zapotrzebowania przedsiębiorców lub osób chcących prowadzić biznes w internecie. Zupełnie inne wymagania będzie miał mały sklep niż duży, masowy sklep z obrotem rzędu kilku milionów złotych.

Systemy sklepowe możemy podzielić na dwa główne rodzaje, czyli platformy abonamentowe i platformy open source, które opisujemy w tym tekście. Istnieją równeiż sklep internetowe oparte platformy dedykowane i licencyjne. Na platformach dedykowanych są oparte głownie duże i wielkich sklepów internetowe. Mają one naprawdę duże możliwości i funkcjonalności, jakie oferują, jednak pozwolić sobie na nie mogą jedynie naprawdę duże sklepy e-Commerce.

Platformy e-Commerce krok po kroku

Wszystkie platformy e-Commerce pozwalają na utrzymywanie katalogu produktów, ich sprzedaż, przyjmowanie płatności, wysyłkę maili transakcyjnych, a także w pewnym zakresie decydowanie o wyglądzie strony. Występują między nimi jednak znaczne różnice. W zależności od założeń biznesowych danego sklepu może się okazać, że dla jednej firmy najlepsze będzie rozwiązanie abonamentowe, dla innej open-source, a jeszcze innej niezbędne będzie rozwiązanie dedykowane.


Jaki sklep internetowy wybrać?

Od czego zatem zacząć, kiedy chcesz rozpocząć sprzedaż w sklepie internetowym. Przede wszystkim powinieneś przemyśleć, jakiego sklepu potrzebujesz, jak dużo produktów chcesz oferować, jak duży ruch będzie generował sklep, jakie funkcje są dla Ciebie najważniejsze, jaki budżet masz na to przedsięwzięcie i czego oczekujemy od Twojego sklepu? Jaki sklep internetowy w 2023 roku?

Nasz wybór i rekomendacja platformy e-Commerce pod sklep internetowy to oczywiście jedna z platform open-source, czyli WordPress + WooCommerce, PrestaShop lub Magento. Jednakże z powodu dużego zainteresowania i popularności platform SaaS w abonamencie, chcieliśmy również przybliżyć te platformy oraz ich wady i zalety.


Czy platforma SaaS w systemie abonamentowym to dobre rozwiązanie dla Twojego biznesu e-Commerce? Przeczytaj nasz, krótki na temat Platform SaaS, w którym poznasz ich najważniejsze wady i zalety. W tym tekście będziesz mógł również porównać ich najważniejsze funkcje oraz poznać podstawowe koszty prowadzenia sklepu na takiej platformie w ramach abonamentu i dodatkowych opłat w skali roku.

Platformy SaaS

czyli Comarch e-Sklep, Shoper, Sky-Shop, Shoplo, Shopify,…

Platformy abonamentowe (SaaS), to takie sklepy, które nie wymagają instalacji na własnym serwerze. W zamian za taką usługę zapłacisz miesięczny abonament za sklep, ale nie jesteś jego właścicielem sklepu. Sklepy abonamentowe są o tyle ciekawym rozwiązaniem, że zawierają zwykle komplet funkcji i integracji, dzięki czemu nie wymagają instalowania dodatków. W niektórych rozwiązaniach SaaS za dodatkowe funkcje sklepu trzeba jednak płacić.

Systemy na platformach jako gotowe oprogramowanie sklepu internetowego nie wymagają hostingu, instalacji systemu, aktualizacji, kopii bezpieczeństwa, wtyczek, rozszerzeń do systemu, itd. W zamian musisz opłacać abonament, który w zależności od wymagań może kosztować od 50 zł za kilka produktów do 300 zł netto miesięcznie, czyli od 600-3600 zł netto każdego roku.

Pamiętaj, wybierając platformę SaaS uważaj na ukryte koszty, które nie są podawane w podstawowym cenniku abonamentowy. Równie często firmy prowadząc platformy SaaS kuszą promocjami w pierwszym roku, a sama usługa prowadzenie atkiego sklepu w kolejnych latach jest dużo droższa.


Dla Kogo platformy abonamentowe?

  • początkujących, którzy stawiają pierwsze kroki w e-Commerce
  • osoby, które nie mają budżetu na początku przedsięwzięcia
  • dla tych co chcą, aby usługodawca zajął się wszystkim, czyli bezpieczeństwem sklepu, kopiami zapasowymi itp.

Zalety platform abonamentowych

  • prosta obsługa i intuicyjność
  • możliwość skorzystania z bezpłatnego okresu testowego
  • szybka konfiguracja i wdrożenie
  • mniejszy wydatek na początku
  • hosting (serwer) zapewnia dostawca platformy
  • wsparcie techniczne i aktualizacje od dostawcy
  • aktualizacją silnika sklepowego w cenie abonamentu
  • integracja z Google Analytics, ERP, płatnościami, kurierami, porównywarkami
  • dodatki w zależności od ceny pakietu: landing page, kampanie, kupony itp.
  • dostosowanie do norm prawnych po stronie dostawcy platformy
  • dobra optymalizacja [wybrane platformy i motywy]

Wady platform abonamentowych

  • nie jesteś właścicielem sklepu, a jedynie wynajmujesz go
  • jeżeli nie płacisz abonamentu, tracisz sklep
  • mała ilość szablonów i możliwości zmian graficznych sklepu
  • dodatkowe zmiany graficzne są bardzo kosztowne
  • ograniczona ilość produktów w sklepie w ramach podstawowego pakietu
  • aby mieć dostęp do ciekawych dodatków, musisz przejść na coraz droższy pakiet
  • brak posiadania kodu sklepu sprawia, że jesteś uzależniony od funkcjonalności platformy sklepu
  • niedopracowany wygląd wersji mobilnych sklepów SaaS
  • brak profesjonalnego zaplecza do pozycjonowania SEO

Jaka platforma SaaS?

Pytanie, jaki sklep internetowy wybrać cały czas pozostaje otwarte. Dlatego, aby wybrać opcję optymalną dla Twojego biznesu powinieneś przeanalizować także, jaki wybrać rodzaj silnika na platformie SaaS. Jaki sklep abonamentowy wybrać?

Zacznijmy więc od omówienia tzw. silników platform SaaS. Poniżej opisujemy porównanie najpopularniejszych silników dla sklepów internetowych abonamentowych, ich możliwości oraz wady i zalety. Wszystkie platformy są oczywiście tak rozbudowane i zróżnicowane, że opis wszystkich możliwości, funkcjonalności i porównanie ich jest niemożliwe. Sprawdźmy, jakie są najważniejsze elementy każdego systemu oraz porównajmy przybliżone koszt jego utrzymania w systemie abonamentowym.


Oprogramowanie abonamentowe

Korzystając z oprogramowania abonamentowego typu SaaS, uruchomisz Twój własny sklep w chmurze w kilka minut. Dodatkowo, jeśli nie posiadasz specjalistycznej wiedzy informatycznej oraz budżetu na start, najprostszym wyjściem jest skorzystanie właśnie z gotowych rozwiązań.

Najpopularniejsze silniki sklepów abonamentowych: Comarch, Shoper, Shoplo, Sky-shop, Shopify


jaki sklep internetowy wybrać e-sklep Comarch

Comarch e-Sklep

Comarch e-Sklep nie jest samodzielnym oprogramowaniem do tworzenia sklepów internetowych. Do poprawnego działania wymaga zintegrowanego systemu Comarch ERP:

Comarch e-Sklep jest jedynym na rynku systemem do tworzenia sklepów internetowych, które jest w pełni zintegrowane z popularnymi systemami Comarch ERP. Dzięki tej integracji zapewniona jest kompleksowa obsługa całego procesu sprzedażowego: począwszy od zarządzania bazą produktów, cenami, poprzez obsługę całego procesu zamówienia, aż po zarządzanie stanami magazynowymi.

Comarch e-Sklep – wdrożenie

Comarch e-Sklep nie jest rozwiązaniem darmowym i działa na zasadzie comiesięcznego abonamentu. Miesięczny koszt prowadzenia sklepu Comarch kształtuje się w wysokości od 95 do 1100 zł netto miesięcznie w zależności od wybranego pakietu oraz posiadanego rozwiązania Comarch ERP. Najtańsze pakiety dodatkowo posiadają limit do 50 produktów w sklepie. Sprawdź pełny cennik Comarch e-Sklep i przetestuj rozwiązanie przez 30 dni za darmo.

Wady i zalety Comarch e-Sklep:

  • system abonamentowy – sprzedaży oprogramowania w modelu SaaS
  • nie jesteś właścicielem sklepu, a jedynie wynajmujesz go od Comarch
  • sklep obsługujący model sprzedaży B2C oraz B2B
  • darmowe szablony graficzne tworzone w technologii RWD
  • ograniczona liczba gotowych szablonów graficznych
  • kreator wyglądu sklepu z ograniczonymi możliwościami modyfikacji
  • integracje z bramkami płatności oraz wysyłkami DPD, DHL, Pocztą oraz InPost
  • zarządzanie sprzedażą e-Sklepu, portali aukcyjnych oraz porównywarek cen
  • integracje z hurtowniami dropshipping

Wdrożenie e-Sklep Comarch

Zamów e-Sklep Comarch połączony z systemem ERP i dedykowanym wsparciem naszej agencji e-Commerce.


jaki sklep internetowy wybrac - platforma shoper

Sklep SaaS Shoper

Shoper to polska platforma e-Commerce do budowy sklepów internetowych. Platforma Shoper jest bardzo popularnym rozwiązaniem w naszym kraju z kilku względów – posiada liczne integracje z najbardziej popularnymi serwisami aukcyjnymi, firmami kurierskimi czy programami do księgowości co daje sporą przewagę w Polsce nad zagraniczną konkurencją.

› oficjalna strona: www.shoper.pl

Nie jest to rozwiązanie darmowe, a sprzedaż w sklepie Shoper odbywa się na zasadzie opłaty abonamentowej – “SaaS”, czyli “Software as a Service”. Co to oznacza dla Ciebie? Shoper nie udostępnia możliwości ściągnięcia i zainstalowania oprogramowania sklepu internetowego na własnym serwerze. Wszytko, odbywa się na platformie hostingowej Shopera. Oczywiście możesz wykupić i podpiąć własną domenę jednak utrzymaniem sklepu zajmuje się Shoper i za to pobiera opłatę miesięczną. Wysokość abonamentu zależy od wielkości sklepu, limitu transferu oraz innych dodatkowych opcji i integracji.

Najtańszym rozwiązaniem jest Pakiet Złoty i kosztuje 88 zł miesięcznie, a tym samym 1056 zł netto rocznie. W zamian otrzymujemy możliwość dodania do 10.000 produktów w sklepie, roczny transfer w wysokości 300 GB, adres e-mail w domenie sklepu oraz integrację kurierów i płatności. Pakiet Premium to koszt od 399 zł netto miesięcznie, czyli od 4788 zł netto rocznie. Sklep Premium spełni oczekiwania nawet najbardziej wymagających. W Shoper oferuje tylko kilka szablonów graficznych do wyboru, możesz również zamówić indywidualną grafikę sklepu w cenie od 3000 do 5000 zł.

Wady i zalety Shoper:

  • system abonamentowy – sprzedaży oprogramowania w modelu SaaS
  • nie jesteś właścicielem sklepu, a jedynie wynajmujesz go od Shopera
  • wsparcie i pomoc techniczna w języku polskim
  • integracja z Allegro, Ceneo, firmami kurierskimi, systemami do księgowości są dodatkowo płatne
  • indywidualne projekty graficzne dostępne są już od 2500 zł
  • darmowa aplikacja mobilna do zarządzania sklepem
  • pakiet gratisów na start
  • dużo wyższe ceny pakietów po upływie pierwszego roku
Shoper opinie

Sklep Shoper - poradnik

Chcesz stworzyć sklep na platformie Shoper, czy warto wybrać takie rozwiązanie? Poznaj zalety, wady i ukryte koszty sklepu Shoper…


platformy saas sklep sky-shop

Sklep SaaS Sky-Shop

Sky-Shop to polska platforma e-Commerce do budowy sklepów internetowych. Platforma Sky-Shop jest bardzo popularnym rozwiązaniem w Polsce z kilku powodów – posiada liczne integracje z najbardziej popularnymi hurtowniami dropshipping, automatyczną integracją z Allegro, integracje z kurierami, co daje sporą przewagę w Polsce nad zagraniczną konkurencją. Na platformie Sky-Shop możesz korzystać z Kreatora do budowania wyglądu Twojego sklepu gdzie znajdziesz ponad 70 darmowych modułów jak i gotowe skórki.

› oficjalna strona: www.sky-shop.pl

Sky-Shop nie jest to rozwiązanie darmowe, a sprzedaż w sklepie Sky-Shop odbywa się na zasadzie opłaty abonamentowej – cenik Sky-Shop opiera się na trzech pakietach Basic, Business i Advance. Na platformie Sky-Shop do każdego pakietu możesz wybrać plan miesięczny, 3 miesięczny lub roczny. Kupując abonament rocznym z góry przy pierwszej płatności za sklep możesz skorzystać z promocji czasowej na pakiety zgodnie z aktualnym cennikiem.

Najtańszym rozwiązaniem jest Pakiet Basic i kosztuje 139 zł miesięcznie, a tym samym 1668 zł netto rocznie. W zamian otrzymujemy możliwość dodania do 15.000 produktów w sklepie, limit 5000 zamówień miesięcznie, do 500 aukcji Allegro. Pakiet Advance to koszt 399 zł netto miesięcznie, czyli 4788 zł netto rocznie. Sklep Advance daje więcej możliwości i jest to 125.000 produktów w sklepie, limit 2.000 zamówień miesięcznie, do 30.000 aukcji Allegro, sklep Facebook. W wersja Advance daje możliwośc ustawienia 6 języków i walut oraz SSL w pakiecie. Ponad to można eksportować produkty do pliku Excel, CSV, HTML, XML oraz do pliku Subiekt GT.

W w każdym pakiecie dostępne są integracje zewnętrzne takie jak: Allegro, brokerzy, kurierzy, porównywarki cen, bramka płatności Sky-Pay. Platforma za 25 zł umożliwia dostęp do integracji systemów płatności Tpay, Dotpay, PayU, PayPal, Przelewy24, PayNow, iMoje i systemu ratalnego eRaty Santander. Aby korzystać z integracji z hurtowniami należy wykupić moduł integracji z hurtowniami i jest to koszt od 39 zł do 269 zł miesięcznie.

Wady i zalety Sky-Shop:

  • system abonamentowy – sprzedaży oprogramowania w modelu SaaS
  • nie jesteś właścicielem sklepu, a jedynie wynajmujesz go od Sky-Shop
  • integracja z ponad 376 hurtowniami internetowymi (dropshipping)
  • wsparcie i pomoc techniczna w języku polskim
  • dwukierunkowa Integracja z Allegro
  • darmowa aplikacja mobilna do zarządzania sklepem
  • podstawowy, gotowy moduł blogowy
  • płatność Sky-Pay z prowizją od płatności od 1,69% do 1,99%
  • pakiet korzyści na start
Sky-Shop co to jest

Sklep Sky-Shop - poradnik

Zastanawiasz się nad platformie Sky-Shop, czy warto wybrać takie rozwiązanie? Poznaj zalety, wady i ukryte koszty sklepu Sky-Shop…


jaki sklep internetowy wybrać platforma shoplo

Sklep SaaS Shoplo

Shoplo to platforma umożliwiająca prowadzenie sklepu internetowego oraz sprzedaż w wielu kanałach za pośrednictwem Shoplo Multichannel. Na wybór odpowiedniego rozwiązania ma wpływ przede wszystkim ilość asortymentu, zasięg sprzedaży, liczba kanałów. Shoplo Sklep to platforma umożliwiająca sprzedaż produktów za pośrednictwem sklepu, w którym masz dostęp do ponad 1000 funkcjonalności i dodatków pomagających w procesie sprzedaży.

Platforma Shoplo została w ostatnim czasie przejęta i zamknięta przez swojego głównego konkurenta Shopera. Sama jakość platformy Shoper w naszym mniemaniu jest niestety dużo niższa, a liczni klienic Shoplo zamiast zostać przy nowej platformie Shoper przenieśli swoje sklepy na bezpieczną i stabliną platformę WordPress + WooCommerce.

Sklep Shoplo jest skierowana do małych i średnich sklepów internetowych. Wraz z rozszerzaniem oferty i rozwojem biznesu możesz wykupić bardziej zaawansowane funkcjonalności poprzez zmianę abonamentu. Shoplo Multichannel to rozwiązanie dla sprzedawców korzystających z kilku kanałów sprzedaży. Rozwiązania Multichannel pozwala m.in. na zarządzanie sprzedażą z jednego konta w wielu platformach jednocześnie oraz integrację z Allegro.

Shoplo jest dostępny w czterech abonamentach w cenie od 49 do 299 zł netto miesięcznie. Rodzaje abonamentu wyróżniają się przede wszystkim dostępnymi funkcjonalnościami. Podstawowy pakiet Starter to koszt 49 zł netto za miesiąc lub 540 zł netto rocznie. Pakiet Start to jedynie sklep z bardzo ograniczonymi funkcjonalnościami i ilością produktów – 20 wariantów. Kolejne pakiety nie posiadają już limitów produktów i są to pakiety Pro za 99 zł netto miesiąc / 1020 zł netto rocznie oraz najczęściej wybierany Advanced za 179 zł netto miesięcznie / 1860 zł netto rocznie. Najbardziej rozbudowany pakiet VIP zapłacisz 299 zł netto miesiąc lub 3060 zł netto rocznie. Pakiet VIP zawiera bardziej zaawansowane funkcjonalności i spełni oczekiwania nawet najbardziej wymagających. Shoplo umożliwia 15-dniowy darmowy okres próbny.

Wady i zalety Shoplo:

  • system abonamentowy – sprzedaży oprogramowania w modelu SaaS
  • nie jesteś właścicielem sklepu, a jedynie wynajmujesz go od Shoplo
  • wygląd sklepu tworzony za pomocą konfiguratora lub szablonów (bezpłatne lub premium)
  • sklep wielojęzyczny z oddzielnymi panelami administracyjnymi
  • możliwość sprzedaży produktów cyfrowych oraz sprzedaż subskrypcyjna
  • automatyczne odzyskiwanie porzuconych koszyków
  • sklep na Facebooku zintegrowany z Instagramem
  • integracja z popularnymi kurierami, oraz systemami księgowymi i magazynowymi
  • narzędzia marketingowe, w tym Newsletter Freshmail

jaki sklep internetowy wybrać platforma shopify

Sklep SaaS Shopify

Shopify to najpopularniejsza sklepowa platforma abonamentowa na świecie. Platforma Shopify obsługuje ponad milion sklepów e-Commerce w 175 krajach. W Polsce platforma jest mało znana i raczej jest rozwiązaniem jeżeli chcesz sprzedawać produkty na rynku międzynarodowym, a nie w Polsce.

› oficjalna strona: www.shopify.com

Shopify nadaje się dla początkujących, którzy chcą oprzeć sklep na kompaktowym, płatnym oprogramowaniu SaaS. Sklepy oparte na Shopify charakteryzują się wysokim poziomie UX i dostosowana do światowych trendów. Pamiętaj, że większość z około 70 szablonów Shopify jest dodatkowo płatna, 180$ za motyw premium.

Sklep Shopify posiada trzy plany abonamentowe:

Basic Shopify – sklep podstawowy z nie ograniczoną ilością produktów za 29$ miesięcznie
Shopify – sklep rozszerzony z raportami sprzedaży za 79$ miesięcznie
Advanced Shopify – sklep Shopify z zaawansowanymi funkcjami skalowania sklepu za 299$ miesięcznie

Wady i zalety Shopify:

  • roczny koszt sklepu od 350$ do 3600$ + prowizje od sprzedaży
  • łatwa i szybkie możliwość uruchomienia sklepu na rynek zagraniczny
  • platforma międzynarodowa, brak dostępu do polskich integracji
  • kompatybilna z aplikacjami społecznościowymi, umożliwia sprzedaż przez Facebooka
  • motywy wyglądu sklepu przystosowane do urządzeń mobilnych
  • brak zaawansowanego zarządzania produktem
  • ograniczona personalizacja sklepu
  • sklep na serwerze Shopify, brak kontroli nad oprogramowaniem sklepu
Sklep Shopify w Polsce

Sklep Shopify - poradnik

Chcesz stworzyć sklep na platformie Shopify, czy warto wybrać takie rozwiązanie? Poznaj zalety, wady i ukryte koszty sklepu Shopify…


Kiedy wybrać platformę SaaS?

Jeśli nie masz wstępnego budżetu na stworzenie sklepu internetowego i chcesz zacząć sprzedaż w internecie z miesięczną usługę abonamentową, to platformy tego typu są zdecydowanie rozwiązaniem dla Ciebie. Jednakże, jeżeli nie przewidujesz, że Twój biznes e-Commerce to tylko epizod lub sprawdzenie, czy Twój pomysł na biznes internetowy jest odpowiedni, to warto przeanalizować taką decyzję w dłuższej perspektywie. Oczywiście platforma SaaS w dłuższej perspektywie, może być odpowiednia dla większości osób chcących sprzedać produkty w internecie i spełniać wszystkie ich oczekiwania.

Przy długofalowym planie na biznes, rekomendujemy wdrożenia sklepu na systemach, nad którymi można mieć pełną kontrolę. Wybierając rozwiązanie open-source, jak WooCommerce czy PrestaShop, nie przywiążesz się do jednego dostawcy usług. W dłuższym okresie profesjonalne rozwiązanie open-source może być również tańsze i bardziej rozwojowe. Jeżeli masz wątpliwości odnośnie wyboru platformy e-Commerce – napisz do nas.

Często powtarzam naszym klientom, że wybór platformy e-Commerce czy agencji interaktywnej do współpracy, jest wyborem długoterminowym. Od wyboru samej platformy zależy czy Twój sklep internetowy odniesie sukces i będzie mógł rozwijać się bez ograniczeń w przyszłości.


co to jest cms wordpress

Gotowy sklep WordPress

Ciekawą alternatywą dla sklepu SaaS w abonamencie jest gotowy sklep internetowy WordPress + WooCommerce. Jest to idealne rozwiązanie łączące wszystkie plusy platformy open source i sklepu SaaS dla osób ceniących elastyczność. Rozsądna cena i duża ilość dostępnych modułów i wtyczek pozwala dopasować gotowy sklep internetowy do Ciebie i potrzeb Twoich klientów.

Zalety gotowego sklepu internetowego WordPress

Platforma WordPress + WooCommerce to sprawdzone przez miliony klientów na całym świecie stabilne i nowoczesne rozwiązanie dla Twojej gotowego sklepu internetowego. WooCommerce umożliwia prowadzenie sklepu detalicznego (B2C) oraz sprzedaży hurtowej (B2B).

Pamiętaj, wybierając platformę WordPress jesteś właścicielem sklepu i jest to w pełni wartościowa platforma e-Commerce.

Gotowe sklepy internetowe realizowane przez naszą agencję e-Commerce wyróżniają się indywidualnym podejściem i nowoczesnymi rozwiązaniami popartymi dużym doświadczeniem.

  • Rozsądna cena gotowego sklepu
  • Profesjonalne i skuteczne
  • Nieograniczone możliwości
sklep wordpress

Gotowy sklep WordPress

Zaprojektujemy gotowy sklep internetowy dla Ciebie, dla Twojej firmy lub marki, pasujący do każdej branży.


Podsumowanie

Rozpoczęcie sprzedaży w internecie nie musi być kosztowne. Aby przetestować pomysł na biznes w handlu online możesz wybrać platformę SaaS z płatnościami abonamentowymi. Możesz nawet skorzystać z 14 dniowego okresu testowego. Platformy e-Commerce w modelu SaaS umożliwia uruchomienie sklepu praktycznie w kilka dni. Jeżeli jednak nie masz odpowiedniej wiedzy z zakresu projektowania graficznego, UX i potrzebujesz wsparcia ekspertów napisz do nas lub poznaj ofertę w zakresie Gotowego sklepu WordPress.

Statystycznie osoby zaczynające sprzedaż w internecie najczęściej wybierają platformy, z których w każdej chwili mogą zrezygnować, nie ponosząc dużego ryzyka, czyli sklepy abonamentowe. Właściciele sklepów, którzy mają już jakieś doświadczenie w e-Commerce i chcą rozwijać e-biznes, chętnie wybierają system, który mogą sami rozwijać, czyli system open-source taki jak WooCommerce lub PrestaShop.

Jeśli trafiłeś/aś na ten tekst i potrzebujesz doradztwa w zakresie, jaką platformę sklepu internetowego wybrać, szukasz twórcy Twojego sklepu internetowego lub po prostu chcesz wycenić projekt, prosimy o kontakt. Decydując się na współpracę z nami, otrzymasz nie tylko atrakcyjny graficznie, zbudowany zgodnie z zasadami UX i UI oraz w pełni responsywny sklep internetowy oparty o WooCommerce, ale także funkcjonalny i przejrzysty system zarządzania sklepem oparty o WordPress, dzięki któremu zarządzanie Twoim sklepem internetowym będzie proste i intuicyjne.


Czytaj również:

Jak założyć sklep internetowy?

Myślisz nad założeniem e-sklepu? Przeczytaj nasz poradnik jak założyć sklep internetowy krok po kroku: wybór platformy e-Commerce, logistyka, metody płatności, pozycjonowanie SEO, marketing, kwestie prawne...

4.7/5 - (236 votes)
Agencja interaktywna:
Projektujemy strony internetowe WordPress, sklepy internetowe WooCommerce, pozycjonujemy w Google, dbamy o media społecznościowe. Tworzymy kompleksowe kreacje, projekty graficzne i identyfikacje wizualne. Zadzwoń 730 170 330, wyślij brief, albo napisz do nas, aby otrzymać informację cenową.
Kontakt przez messenger