Narzędzia e-Commerce wspierające sprzedaż
Jak odnieść sukces w e-Commerce i zwiększyć sprzedaż w Twoim sklepie internetowym? Jak zapewne wiesz, branża e-Commerce jest wymagająca i konkurencyjna. Jakie narzędzi e-Commerce używać na co dzień, aby zarządzać i działać bardziej efektywnie?
Posiadanie sklepu internetowego to niekończący się proces obsługi klienta, działań marketingowych, dostosowania się do nowych trendów w e-Commerce. Aby wyróżniać się w tym konkurencyjnym otoczeniu, musisz zwiększać skuteczność swoich metod działania i być zawsze o krok przed konkurencją.
Rozwój e-Commerce napędza konkurencję w e-handlu, wymusza ciągłe działania pozwalające się wyróżnić, wygenerować jeszcze większą liczbę transakcji i utrzymać użytkownika jak najdłużej. Z drugiej strony rosną również oczekiwania kupujących, którzy chcą realizować zakupy w internecie taniej, lepiej i szybciej. Z tego powodu, z roku na rok pojawiają się innowacyjne rozwiązania dla sklepów internetowych, upraszczające znalezienie właściwego produktu i pozwalające na szybsze dostarczenie zamówienia.
Narzędzia e-Commerce
Wejście na rynek e-Commerce i otworzenie własnego sklepu internetowego nie jest trudne i nie wymaga w większości przypadków dużego budżetu. Wraz z rozpowszechnieniem platform i narzędzi e-Commerce sprzedaż w internecie stała się banalnie prosta. Dosłownie każdy może zacząć sprzedawać wybrane przez siebie produkty, czy usługi on-line bez wiedzy informatycznej.
Dzięki narzędziom e-Commerce możesz uzyskać dodatkowe funkcjonalności i optymalizować codzienną pracę.
Teraz i Ty masz w zasięgu ręki gotowe narzędzia, które pozwala praktycznie od zaraz rozpocząć sprzedaż w internecie. Aby sklep internetowy odniósł sukces w dzisiejszych czasach, trzeba od razu przejść do kolejnych kroków. Teraz czas skupić się na prowadzeniu sklepu internetowego, obsłudze klienta, pozycjonowaniu i marketingu, aby dobrze wypromować sklep, budować markę oraz jak najszybciej pozyskać klientów. Kiedy w sklepie pojawi się zamówienie, będziesz wiedział, że pierwszy sukces już za Tobą. Wtedy pozostaje już tylko czekać na kolejne.
Przeczytaj ten artykuł i dowiedz się:
- Czym są narzędzia e-Commerce?
- Jak wykorzystać narzędzia e-Commerce wsparcia sprzedaży i działanie sklepu?
- Jakie narzędzia e-Commerce pomogą zarządzać sprzedażą w sklepie?
- Jakie narzędzia e-Commerce do komunikacji i obsługi klientów?
Jeśli dopiero zaczynasz korzystać z e-Commerce zapewne zastanawiasz się, jaki narzędzia wsparcia sprzedaży i obsługi sklepu wybrać dla Twojej firmy. Dowiedz się więcej o najważniejszych narzędziach e-Commerce, które wato wdrożyć w Twoim sklepie internetowym.
Rynek e-Commerce rośnie w bardzo szybkim tempie. Taki trend sprawia, że dostępnych jest wiele różnych ciekawych narzędzi e-Commerce dla sklepów internetowych, ale różnią się one możliwościami, ceną i przeznaczeniem. Jeśli chcesz dowiedzieć się jakie narzędzia i rozwiązania e-Commerce warto wdrożyć, by rozwinąć swój e-biznes, zapoznaj się z naszym artykułem.
Narzędzia e-Commerce wspierające sprzedaż i działanie sklepu krok po kroku:
Estimated reading time: 19 minut
- Czym są narzędzia e-Commerce?
- Narzędzia e-Commerce wspierające sprzedaż
- Narzędzia zarządzania sprzedażą
- Narzędzia do komunikacji i obsługi klienta
- Narzędzia do pozyskiwanie klientów
- Narzędzia do pozycjonowanie sklepu – SEO
- Prowadzenie sklepu internetowego w wielu kanałach
- Narzędzia do marketingu w sklepie internetowym
- Systemy ERP
- Systemy CRM
- Narzędzia do analizy danych
- Podsumowanie
Czym są narzędzia e-Commerce?
Prowadzisz sprzedaż internetową? Zautomatyzuj proces zakupowy i działanie sklepu tak, żeby był użyteczny dla Twoich klientów, ale również dla ciebie. Narzędzia e-Commerce pomagają dbać o relacje z klientami, zapewnienie widoczności sklepu w wynikach wyszukiwarki, prowadzenie rozmaitych kampanii promocyjnych, weryfikacja wyników pracy.
Narzędzia e-Commerce to rozwiązania w formie aplikacji, wtyczek, oprogramowania oparte zazwyczaj na silniku SaaS lub OpenSource, na które posiadają wiele funkcjonalności wspierających sprzedaż i działanie sklepu.
Najważniejsze funkcje i korzyści, jakie zapewniają narzędzia e-Commerce to wsparcie w:
- zautomatyzowaniu procesów działania sklepu
- lepszej obsłudze klienta
- sprawniejszym zarządzaniu czasem
- wsparcie marketingowe i komunikacji sklepu
Dodatkowo posiadają także duży potencjał w zakresie prowadzenia działań marketingowych, komunikacji, zarządzania sprzedażą i wpływają przy tym na wzrost liczby stałych klientów oraz ogólne polepszenie wyników biznesowych.
Narzędzia e-Commerce wspierające sprzedaż i działanie sklepu krok po kroku:
Twój sklep internetowy osiągnie sukces, gdy będziesz wprowadzał zmiany na wielu płaszczyznach, poprawiające jakość sprzedaży i obsługi, jego wygląd i funkcjonalność. Sprawdź, co zyskasz, korzystając z narzędzi dla e-commerce, które będziesz używać w codziennej pracy Twojego sklepu internetowego.
Narzędzi e-Commerce, które mogą pomóc w zwiększeniu sprzedaży:
- Narzędzia do zarządzania sprzedażą
To narzędzia oferujące szeroki zakres funkcji zarządzania sprzedaży i integracji sprzedaży wielokanałowej w jednym miejscu. - Narzędzia do analizy danych
Narzędzia do analizy danych pozwalają na śledzenie ruchu na stronie internetowej, konwersji, koszyków zakupowych. - Narzędzia do automatyzacji marketingu
To narzędzia do automatyzacji marketingu pozwala na tworzenie automatycznych kampanii email, powiadomień push, ofert specjalnych itp. - Narzędzia do remarketingu
Narzędzia do remarketingu pozwalają na wyświetlanie reklam dla osób, które już odwiedziły stronę internetową lub dodały produkty do koszyka, co może zwiększyć skuteczność sprzedaży. - Chatboty
Chatboty pozwalają na szybką i łatwą komunikację z klientami, co może poprawić doświadczenie klienta i przekładać się na większą sprzedaż. - Systemy ERP
Systemy ERP pomagają w planowaniu całości zasobów sklepu i obsłudze wszelkich relacje w obiegu informacji w e-Commerce: sprzedaż, finanse, księgowość, magazyn, kadry, zaopatrzenie, produkcja itd. - Systemy CRM
Systemy CRM pomagają w zarządzaniu danymi klientów, ich historią zakupów, preferencjami itp. Można dzięki temu budować relacje z klientami i przekładać się to na lojalność i większą sprzedaż.
Zakres funkcjonalności narzędzi e-Commerce jest naprawdę duży i swoim zasięgiem obejmuje różnego rodzaju działania. Szczegółowe rozwiązania narzędziach dla branży e-Commerce opiszemy poniżej.
Narzędzia e-Commerce
Zarządzanie sprzedażą
Zarządzanie sprzedażą we współczesnym e-Commerce obejmuje wszelkie kanały sprzedaży online, ale też sprzedaż w lokalizacjach stacjonarnych offline. Sprawne zarządzanie sprzedażą to ważny element każdego profesjonalnego sklepu internetowego.
BaseLinker
BaseLinker to kompleksowe narzędzie umożliwiające zarządzanie sprzedażą z różnych platform e-Commerce i automatyzacji procesów w jednym miejscu. Narzędzie BaseLinker integruje większość popularnych i kluczowych narzędzi i usług dla branży e-Commerce.
Funkcjonalności narzędzia BaseLinker:
- opcja tworzenia bazy klientów
- system magazynu produktów
- statusy zamówień
- integracja modułów fakturowych oraz kurierskich
Systemem BaseLinker służy przede wszystkim połączeniu platformy sklepowej z serwisami marketplace i transakcji z wielu źródeł, co oznacza możliwość jednoczesnego zarządzania sprzedażą z Allegro, eBay czy Amazon. BaseLinkera ułatwia wystawianie ofert i zarządzanie sprzedażą, dzięki przeniesieniu zarządzanie zamówieniami do BaseLinkera, usprawnieniu pracy z pomocą Asystenta Pakowania lub automatycznych akcji, a także skorzystać z integracji kurierskich i księgowych w jednym miejscu.
› Załóż konto w Baselinker | Integracja Baselinker z WooCommerce
Komunikacja i obsługa klientów
Codzienny sukces Twojego sklepu internetowego zależy od profesjonalnej obsługi klienta. Klienci wracają do sklepów internetowych, z którymi mają dobre doświadczenia. Pozytywny wizerunek własnego sklepu zbudujesz poprzez profesjonalną obsługę klienta.
Komunikację i codzienną obsługę klienta możesz osiągnąć na kilka sposobów:
- Profesjonalne doradztwo klientom wybór odpowiedniego wariantu produktu dzięki kontaktowi i wsparciu na LiveChacie, wiadomościach SMS lub przez Messengera Facebooka.
- Tworzenie programów lojalnościowych, kuponów rabatowych dla powracających klientów do Twojego sklepu.
SMSAPI
SMSAPI to narzędzie do masowego wysyłania wiadomości SMS ze sklepu internetowego. Narzędzie pozwala na docieranie do klientów bezpośrednio poprzez wiadomość SMS i Push1. Jest to skuteczna forma marketingu oraz budowania relacji z Twoim klientem poprzez przypominanie o nadchodzących okazjach, promocjach lub kodach rabatowych.
LiveChat
LiveChat to platforma do obsługi Klienta 360°, która automatyzuje pracę sklepu i zwiększy sprzedaż. Rozwiązanie, które wspiera komunikację na stronie sklepu internetowego poprzez chatbox. Tym samym umożliwia kontakt z odwiedzającymi Twój sklep internetowy.
Narzędzie posiada opcję wysłania automatycznej wiadomości powitalnej z wybranym komunikatem dla potencjalnych klientów o możliwości szybkiej pomocy. LiveChat posiada również funkcję nadawania priorytetów wiadomościom i zapewnia archiwizację rozmów. Dodatkowo narzędzie dostarcza szereg danych analitycznych opartych na badaniu ścieżki zakupowej klienta, ruchu na podstronach w sklepie lub popularności konkretnych produktów.
Funkcja ChatBot pozwala zautomatyzować i skalować obsługę klienta w kilka sekund. Automatyczne powitania i routing czatu wpłyną na przepływ pracy i pozwolą zaoszczędzić czas.
Callback24
Callback24 to inteligentny system oddzwaniania i narzędzie lead generator, które ułatwia telefoniczny kontakt z Twoim klientami. Narzędzie zainstalowane na stronie sklepu skutecznie zachęca klienta do pozostawienia numeru telefonu i kontaktu z pracownikiem sklepu.
Dzięki Callback24 zwiększysz Twoją sprzedaż, ponieważ klienci uzyskają możliwość natychmiastowego kontaktu telefonicznego oraz planowania kontaktu poza godzinami pracy Twojej sklepu. Dodatkowo narzędzie zwiększysz liczbę połączeń z klientami poprzez inteligentne mechanizmy wzywające do akcji oraz dostarczymy Ci skonsolidowaną wiedzę dotyczącą historii połączeń.
› Załóż konto na Callback24.io | Integracja z WordPress
Pozyskiwanie klientów
Prowadząc sklep internetowy bądź tam, gdzie są Twoi potencjalni klienci. Pamiętaj, że Twój sklep internetowy to nie jedyny z kanał, dzięki którym trafiasz do klientów. Zacznij od Google i daj się odnaleźć w wyszukiwarce. Wyszukiwarka Google to miejsce, gdzie internauci zdobywanie wiedzę o produktach i zaczynają swoje zakupy.
Poza pozycjonowaniem organicznym Google oferuje Ci możliwość zaistnienia na pierwszej stronie wyszukiwań praktycznie od samego startu sklepu internetowego, bez czekania aż Twoja strona naturalnie się wypozycjonuje. Możesz to zrobić, korzystając z reklam AdWords w Google lub specjalnie przygotowanej dla sklepów internetowych usługi Zakupy Google Shopping.
Zakupy Google Shopping
Dzięki integracji Twojego sklepu z usługą będziesz mógł uruchomić reklamy produktowe wyświetlane na pierwszej podstronie wyników wyszukiwania nad wynikami organicznymi lub prawej kolumnie, obok wyników organicznych.
Brand24
Brand24 to narzędzie monitoringu internetu i mediów społecznościowych, dzięki któremu będziesz kontrolował, co inni piszą o Twojej sklepie internetowym. Narzędzie monitoruje i gromadzi publiczne wzmianki
Wyniki dla ustalonej frazy pochodzą zarówno z mediów społecznościowych takich jak Facebook, Twitter, Instagram, jak również z forów dyskusyjnych, blogów, czy serwisów informacyjnych.
Brand24 poznawania opinii na zbieranie informacji na Twój temat, ale też pozwala na dotarcie do potencjalnych klientów. Zastosowanie Berand24 jako narzędzia to monitoring marki, ochrony reputacji umożliwia wejście w dyskusję z klientami w sieci. Taki kanał komunikacji z klientami można wykorzystać do wsparcia sprzedaży, a także wzmocnienie pozytywnego wizerunku wybranej marki, produktu bądź usługi.
Pozycjonowanie sklepu internetowego
Pewność, że produkty z Twojego sklepu internetowego można łatwo znaleźć w wyszukiwarce Google, znacząco zwiększa gwarancję sukcesu. Efektywne SEO pomoże produktom pojawić się w wynikach wyszukiwania jako najtrafniejsze wyniki dla wpisywanych w wyszukiwarki słów kluczowych.
Wykorzystuj własną wiedzę oraz narzędzia jak Planer słów kluczowych (Google AdWords Keyword Planner) do zaplanowania słów kluczowych istotne z punktu widzenia Twojego biznesu i stworzysz treści zgodne z zasadami SEO.
› Pozycjonowanie sklepów internetowych
Pozycjonując sklep internetowy przede wszystkim kontroluj treści i nazwy linków url: podstron, produktów i kategorii – powinny być one krótkie, ale jednocześnie zawierające pełne nazwy produktów i nazwę marki lub producenta. Pozwoli to wyszukiwarkom łatwiej zidentyfikować Twój sklep internetowy.
SEO co to jest?
SEO to zestaw praktyk, które stosuje się w stronach internetowych, aby zapewnić widoczność , pozycję strony w wyszukiwarkach i zwiększyć ilośc wejść użytkowników na stronę.Pozycjonowanie sklepu internetowego poradnik
Skuteczne pozycjonowanie sklepu internetowego wymaga dużej wiedzy oraz doświadczenia, a osiągnięcie efektów jest niezwykle trudne.Prowadzenie sklepu internetowego w wielu kanałach
Kolejny kluczowy aspekt w prowadzeniu sklepu internetowego jest sprzedaż wielokanałowa. Trudno sobie wyobrazić dochodowy sklep internetowy skupiony jednie na jednym kanale sprzedażowym. Konsumenci szukają produktów i ofert w wielu miejscach w internecie i tam chcą je wybierać i zamawiać. Wystawienie produktów w wielu kanałach daje Tobie szanse pozyskania znacznie szerszego grona klientów niż przy sprzedaży wyłącznie przez stronę sklepu internetowego.
Najczęściej wybieranymi kanałami sprzedaży poza sklepem na stronie są: Allegro, Zakupy Google Shopping, Sklep Facebook, Sklep Instagram oraz Ceneo.
Jak prowadzić sklep internetowy w wielu kanałach jednocześnie? Sklep internetowy oparty o WooCommerce pozwala sprzedawać w wielu kanałach jednocześnie, zarządzając wszystkim w ramach jednego panelu administracyjnego sklepu.
› Integracje marketing e-sklep
Sklep na Facebooku i Instagramie
Ogromna popularność Facebooka i Instagram powoduje, że mogą to być jedne z najważniejszych kanałów sprzedaży dla Twojego sklepu internetowego. Sekcja sklep na Facebooku i Instagram umożliwia łatwe utworzenie własnego sklepu dostępnego w obu aplikacjach. Takie rozwiązanie umożliwia inspirowanie klientów oraz ułatwia im znajdowanie odpowiednich produktów. Zakupy na Facebooku i Instagramie można łatwo skonfigurować, a ich obsługa jest prosta dla użytkownika.
› Sklep na FB | Sklep na Instagramie
Allegro
Sklep internetowy możesz połączyć również z portalem Allegro, który daje dostęp do milionów klientów. Integracja Twojego sklepu internetowego z Allegro daje szereg możliwości jak możliwość bezproblemowo zarządzać aukcjami i sprzedażą sklepu w jednym miejscu, dwustronną synchronizację produktów i stanów magazynowych, możliwość automatyzacji wystawiania lub importu aukcji.
› Allegro – integracja dwustronna
Porównywarki cen
Porównywarki cen to kolejny sposób na zwiększenie zasięgu oferty Twojej sklepu. Możesz zintegrować sklep internetowy porównywarkami np. Ceneo.pl, Homebook.pl, Domodi.pl, Nokaut.pl Działanie porównywarki polega na tym, że zbiera on dane od zarejestrowanych sklepów i prezentują je w zagregowanej formie swoim użytkownikom. Aby wyciągnąć jak najwięcej korzyści z integracji umieść w opisach jak najwięcej informacji, cech i charakterystyki produktów.
› Porównywarki cen – integracje
Marketing w sklepie internetowym
Ważny element prowadzenie sklepu to aktywne, wielowymiarowe działania marketingowe. Sklep internetowy potrzebuje strategi marketingowej i symbiozy opisywanych wcześniej działań pozycjonowania SEO z działaniami marketingu.
Platformy mailingowe – profesjonalne systemy do email marketingu w sklepie internetowym:
Mailerlite
MailerLite to usługa newsletterowa, która pozwala na tworzenie i wysyłanie kampanii e-mailowych do listy subskrybentów. MailerLite umożliwia łatwe zarządzanie listami mailingowymi, tworzenie atrakcyjnych newsletterów za pomocą intuicyjnego edytora, śledzenie statystyk takich jak wskaźniki otwarć i kliknięć oraz tworzenie stron docelowych (landing pages) i formularzy subskrypcyjnych.
MailerLite oferuje darmowy plan dla list do 1000 subskrybentów, który pozwala na wysyłkę do 12 000 e-maili miesięcznie. Wersje płatne zaczynają się od około 50 zł miesięcznie, zapewniając dodatkowe funkcje, takie jak automatyzacja marketingu, personalizacja e-maili oraz zaawansowane raporty.
› Załóż konto w Mailerlite | Integracja Mailerlite
GetResponse
GetResponse to usługa newslettera, która umożliwia wysyłanie kampanii e-mailowych do listy subskrybentów poczty e-mail. GetResponse umożliwia w porosty sposób tworzenie list mailingowych, wysyłanie newslettera do Klientów i użytkowników strony internetowej, bloga, śledzenie reakcji, konwersji z newslettera oraz tworzenie do mailingu stron landing page.
Usługa GetResponse jest bezpłatna dla list do 500 subskrybentów i umożliwia stworzenie jednej bezpłatnej strony landing page. Płatne pakiet rozpoczynają się od około 50 zł miesięcznie.
› Załóż konto w GetResponse | Integracja GetResponse
MailChimp
Mailchimp to usługa newslettera, która umożliwia wysyłanie kampanii e-mailowych do listy subskrybentów poczty e-mail. Usługa Mailchimp jest bezpłatna dla list do 2000 subskrybentów.
MailChimp umożliwia w porosty sposób tworzenie list mailingowych, wysyłanie newslettera do Klientów i użytkowników strony internetowej, bloga, śledzenie reakcji i konwersji z newslettera.
Systemy ERP
Do codziennej obsługi sklepu internetowego warto wykorzystać systemy ERP. Wykorzystanie ERP w e-Commerce przynosi wiele korzyści. Dzięki zastosowaniu ERP można osiągnąć znaczny wzrost efektywności procesów w pracy sklepu, jak obniżenie ilości zapasów przy jednoczesnym lepszym wykorzystaniu dostępnych zasobów, co prowadzi do usprawnienia zarządzania.
System Comarch Optima
Comarch ERP Optima to program stworzony dla małych i średnich firm z każdej branży. Dzięki modułom dedykowanym każdemu obszarowi biznesowemu jak faktury, płace, kasa/bank, sprzedaż, handel z magazynem jest optymalnym systemem ERP do zarządzania firmą.
Oficjalna strona: www.comarch.pl/erp/comarch-optima
System Comarch ERP XL
Comarch ERP XL to system ERP dla średnich i dużych firm, który wspiera kluczowe obszary i procesy biznesowe. System Comarch ERP XL robi to poprzez zastosowanie nowoczesnych technologii informatycznych jak chmura, sztuczna inteligencja, IoT, backup & sync, robotyzacja procesów biznesowych. Sprawia to, że firma może w pełni stosować strategię omnichannel, czyli sprzedawać i obsługiwać klienta końcowego we wszystkich kanałach: online, offline, mobile.
Oficjalna strona: www.comarch.pl/erp/xl
System Subiekt GT
Subiekt GT to przyjazny dla użytkownika system sprzedaży z obsługą magazynów, księgowości stworzony z myślą o firmach, które poszukują sprawnego narzędzia wspomagającego całościową obsługę działu handlowego, sklepu, punktu usługowego, rzemieślniczego, itp.
Oficjalna strona: www.insert.com.pl
System Symfonia
Symfonia ERP (Sage) to system przeznaczony do kompleksowego zarządzania przedsiębiorstwem produkcyjnych, handlowych i usługowych w różnych obszarach działania – od finansów i księgowości, poprzez kadry i płace, wsparcie sprzedaży, aż po zarządzanie produkcją i magazynem.
Oficjalna strona: www.symfonia.pl/erp
System CRM
Do obsługi relacji z klientami w sklepie internetowym warto wykorzystać systemy CRM. Wykorzystanie CRM w e-Commerce umożliwia optymalizację procesów i automatyzację powtarzalnych czynności usprawniając działania związane z relacjami z klientem. Używanie CRM ponadto redukuje możliwość popełnienia błędów, które pojawiają się przy ręcznej obsłudze kontaktów z klientem.
HubSpot CRM
HubSpot to narzędzie CRM do szybkiego organizowania danych, marketingu, sprzedaży i obsługi klienta.
Freshdesk CRM
Freshdesk to system rejestracji i zarządzania zgłoszeniami Klientów, zaawansowane raporty, usługi ticketing i alerty. Tworzenie ticketów, numerowanie każdej wiadomości jako osobnego zgłoszenia zapewnia pełną przejrzystość w obsłudze klienta. Freshdesk pokazuje, który z pracowników zajmuje się danym ticketem klienta oraz przedstawia jego priorytet. Narzędzie umożliwia dodawanie własnych notatek, czy śledzenie statusu załatwiania zgłoszeń. Atutem narzędzia jest funkcja, dzięki której klient zostaje automatycznie powiadamiany o statusie swojego zgłoszenia oraz przewidywanym czasie oczekiwania na odpowiedź.
Oficjalna strona: www.freshworks.com
Jetpack CRM
Łatwy w zarządzaniu i działaniu CRM dający wysoce skuteczne, praktyczne narzędzia z poziomu WordPressa
Zoho CRM
Zoho to kompleksowy pakiet produktów marketingowych i do zarządzania biznesem.
Bitrix24 CRM
Bitrix24 to zestaw narzędzi do organizacji pracy w całej firmie z możliwością Czatu, połączeń wideo, kalendarza, bazy wiedzy itd.
Narzędzia do analizy danych
Narzędzia do analizy danych pozwalają na śledzenie ruchu na stronie internetowej, konwersji, koszyków zakupowych itp. To pozwala zrozumieć, jakie produkty cieszą się popularnością i jakie aspekty należy poprawić oraz umożliwia podejmowanie decyzji dotyczących zarządzania sklepem i dalszego rozwoju sklepu.
Google Analytics
Niezbędnym narzędziem do analityki internetowej dla e-Commerce jest Google Analytics z rozbudowanym modułem dla e-commerce. Dzięki niemu będziesz mieć dostęp do danych o sprzedaży, zarówno na poziomie całego serwisu, jak i dla poszczególnych produktów. Możesz iść o krok dalej i zintegrować swoje konto Analytics z systemem do email marketingu i śledzić zachowania odbiorców Twoich mailingów, zwiększając efektywność z tego kanału.
Podsumowanie
Dzięki narzędziom e-Commerce możesz uzyskać dodatkowe funkcjonalności i optymalizować codzienną pracę. Zwiększ zasięg i sprzedaż w Twoim sklepie internetowym, wybierając dodatkowe rozszerzenia i funkcjonalności. Dzięki temu sklep internetowy będzie dopasowany do Twoich potrzeb i wymagań użytkowników.
Rozwijaj Twój sklep internetowy dzięki narzędziom e-Commerce. Rozszerzając sklep o dodatkowe funkcjonalności, przyciągniesz więcej klientów do Twojego sklepu i poprawisz konwersję. Zautomatyzuj proces zakupowy tak, żeby był użyteczny również dla Ciebie.
Jeśli trafiłeś/aś na ten tekst i szukasz twórcy Twojego sklepu internetowego lub po prostu chcesz wycenić projekt, prosimy o kontakt. Decydując się na współpracę z nami, otrzymasz nie tylko atrakcyjny graficznie, zbudowany zgodnie z zasadami UX i UI oraz w pełni responsywny sklep internetowy, ale także funkcjonalny i przejrzysty system zarządzania sklepem oparty o WordPress, dzięki któremu zarządzanie Twoim sklepem internetowym będzie proste i intuicyjne.
Zapytaj nas o szczegóły lub indywidualną wycenę. Zadzwoń lub wypełnij formularz, w którym podasz podstawowe informacje, a bezpłatną wycenę rozwiązań dla Twojej sklepu prześlemy w 48h.
Czytaj również: