Umowa administrowanie sklepu internetowego
Twój sklep jest w dobrych rękach! Pomoc i wsparcie techniczne nad sklepami internetowymi - administracja i bieżąca pomoc w obsłudze WordPressa WooCommerce.
Umowa o administrowanie sklepu internetowego
Umowa o administrowanie sklepu to tzw. umów nienazwana, czyli strony podpisujące umowę mogą dowolnie kształtować jej zapisy i zawrzeć w niej wszelkie ustalenia.
Każda Umowa o administrowanie sklepu internetowego nosi cechy zarówno umowy zlecenia, jak i umowy o dzieło, co niesie za sobą prawa i obowiązki wynikające z umowy. Co ważne, przy tworzeniu takiego umowy należy wziąć pod uwagę nie tylko przepisy kodeksu cywilnego, ale także ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych. W umowie oprócz standardowych elementów umowy o dzieło powinny się także znaleźć zapisy dotyczące przeniesienia autorskich praw majątkowych do sklepu internetowego, określenie pól eksploatacji sklepu www, a także regulacje wskazujące możliwość dokonania przez zamawiającego modyfikacji w strukturze sklepu.
Umowa o administrowanie sklepu internetowego – charakterystyka
Przedmiot Umowy administrowania sklepu internetowego:
- zakres usługi świadczenia pomocy i aktualizacji sklepu internetowego
- utrzymanie, bieżąca obsługa techniczna sklepu internetowego – prowadzeniu bieżącego dozoru nad poprawnością wczytywania oraz wyświetlania sklepu, likwidowaniu błędów funkcjonowania sklepu zgłaszanych przez Zamawiającego
- aktualizacja WordPress, aktualizacja wtyczek, obsługa motywu
- rozbudowa sklepu według zapotrzebowania zgłoszonego przez Zamawiającego
- aktualizacja bieżąca sklepu na podstawie materiałów dostarczonych przez Zamawiającego
- utrzymanie istniejących i tworzenie nowych skrzynek e-mail
Umowa administrowania sklepu internetowego powinna zawierać ponadto elementy jak:
- oznaczenie daty przekazania sklepu internetowego do administracji
- wskazanie osób i rodzaj kontaktu po stronie Wykonawcy i Zamawiającego
- wskazanie sposobu i miejsca wykonania umowy
- określenia wysokości wynagrodzenia i sposobu zapłaty
- wskazanie przesłanek odstąpienia od umowy lub jej rozwiązania
W umowie strony mogą umieścić także zapisy dotyczące elementów, których usługa nie obejmuje, a które mogą być zlecone dodatkowo w ramach odrębnych ustaleń: Zakup nowego motywu WordPress, wtyczek. Modyfikacje i zabezpieczenia indywidualnie przygotowanego motywu WordPress, jeżeli sklep internetowy korzysta z takiego motywu przygotowanego dla Zamawiającego przez osobę trzecią, do którego nie są dostępne publicznie aktualizacje. Dostosowanie motywu WordPress lub wtyczek do aktualnych wersji WordPress, jeżeli motyw lub wtyczka nie współpracuje poprawnie z najnowszą wersją WordPressa. Wyszukiwanie zamienników wyłączonych lub usuniętych wtyczek, jeżeli wtyczki nie są rozwijana m.in. do trzech ostatnich wersji WordPress, a które mogą potencjalnie stanowić zagrożenie i zalecane jest jej usunięcie.
Wzór umowy o administrowanie sklepu internetowego
Odbiór i rozwój sklepu internetowego
Naszym zadaniem jest wykonanie nie tylko estetycznego, funkcjonalnego sklepu internetowego, ale przede wszystkim utrzymanie jej funkcjonowania oraz bezpieczeństwo. By to osiągnąć i końcowy efekt współpracy satysfakcjonował obie stron, konieczne jest zapoznanie się każdego Klienta z odbioru i utrzymania sklepu internetowego oraz podpisanie umowy o administrowanie sklepu internetowego. Prosimy również o zapoznanie się ze słownikiem pojęć związanych z tworzeniem strony internetowych FAQ.
Strony internetowe cennik
Ceny zawarte na stronie
Lista usług i ceny umieszczona na stronie internetowej www.thenewlook.pl ma jedynie charakter informacyjny. Nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art. 66 par. 1 Kodeksu Cywilnego. Wszystkie ceny są wyrażone w złotych polskich w netto czyli bez podatku VAT.
Podane ceny nie są wiążące i mogą ulec zmianie w trakcie przygotowania ofert. Zastrzegamy sobie prawo do zmian wyceny ze względu na indywidualny tryb wykonywania umowy, tworzenie modułów i funkcjonalności, których cenę można oszacować dopiero po doprecyzowaniu szczegółów oferty.
Szczegółowa wycena przeprowadzana po rozmowie i przesłaniu przez klienta briefu (opisu projektu) przekazana jest drogą e-mailową oraz zawierana w umowie wraz z dodatkowymi zapisami dotyczącymi szczegółów projektu.
Usługa / Cena netto
- Poprawka lub zmiana w tekście: 20 zł
- Poprawka lub zmiana graficzna: 40-80 zł
- Dodanie podstrony wraz z wprowadzeniem jednorazowej zawartości: 50 zł
- Zmiana układu menu/podstron w tym usunięcie: 20 zł
- Dodanie funkcjonalności, o której nie było mowy w projekcie: 30-150 zł (w zależności od pakietu)
- Odstępstwa od wyglądu projektu graficznego, zmiany w projekcie: od 50/120 zł
- Inne – niesklasyfikowane w cenniku: 30-50 zł za każdą rozpoczętą godzinę pracy.
Regulamin usług: strony internetowe
Odpowiedzialność z tytułu gwarancji
THE NEW LOOK świadczy 12 miesięczną gwarancję na wykonany sklep internetowy.
THE NEW LOOK udziela Klientowi trzymiesięczną gwarancję, w której zobowiązuje się na własny koszt naprawić rażące błędy, nie pozwalające na normalne korzystanie ze sklepu internetowego.
Sklep internetowy wykonany przez THE NEW LOOK będzie prawidłowo wyświetlać się na urządzeniach, rozdzielczościach i przeglądarkach z ponad 6% udziału w rynku:
- Ranking rozdzielczości ekranów monitorów używanych przez internautów łączących się z obszaru Polski z polskimi witrynami.
- Ranking przeglądarek używanych przez internautów łączących się z obszaru Polski z polskimi witrynami.
- Ranking modeli urządzeń mobilnych używanych przez internautów łączących się z obszaru Polski z polskimi witrynami.
THE NEW LOOK nie bierze odpowiedzialności za nieprawidłową edycję treści, aktualizacje prowadzone w sklepie internetowym oraz wykasowanie treści spowodowane działaniem Klienta.
Klient odpowiada za ingerencję w pliki sklepu internetowego, które mogą powodować niestabilne lub niewłaściwe działanie lub całkowity brak działania sklepu www.
Gwarancja nie obejmuje administrowania sklepu internetowego.
Istnieje możliwość wykupienia abonamentu kwartalnego administrowania sklepu internetowego.
Administrowanie sklepu internetowego to aktualizacja WordPressa, kopia zapasowa strony oraz kwestie bezpieczeństwa. Administrowanie nie jest edytowanie treści na stronie sklepu internetowego.
Odpowiedzialność z tytułu hostingu
Nasza firma nie świadczy gwarancji za hosting prowadzony przez firmy trzecie.
Polecamy hosting z bezpłatnym certyfikatem SSL od 59 zł: www.THECAMELS.org
Polecamy hosting z bezpłatnym certyfikatem SSL od 49 zł: www.SMARTHOST.pl
Proces pracy: projektowanie strony internetowe
Proces pracy: projektowanie projektowanie sklepu internetowego w oparciu o WooCommerce – więcej
- Przygotowanie przez Klienta opisu projektu, tekstów na stronę, zdjęć oraz opcjonalnie referencji.
- Opracowanie projektu sklepu internetowego – czas pracy zgodny z wybranym pakietem.
- Projekt dostępny online dla Klienta przez cały okres pracy.
- Przesyłanie uwag końcowych – czas zgodny z wybranym pakietem.
- Wdrożenie projektu.
Każda dodatkowa godzina pracy: 30 – 50 zł
Cennik usługi graficzne
Projekt ulotki, wizytówki, banera – od 200 zł netto.
Projekt logo – od 1200 zł netto
Identyfikacja wizualna (projekt logo, księga znaku, itd.) – od 2000 zł netto
Indywidualna wycena
Potrzebujesz indywidualną wycenę sklepu internetowego lub działań marketingowych uwzględniającą specyfikę Twojego projektu?
Strona internetowa
Potrzebujesz wycenę strony internetowej?
Sklep internetowy WordPress + WooCommerce
Zaprojektujemy sklep internetowy dla Ciebie, dla Twojej firmy lub marki. Dlatego taki projekt wymaga indywidualnej wyceny dla Ciebie lub dopasowania Pakietu sklepu internetowego: Podstawowym Rozszerzony, PRO, Premium.
Sklep Podstawowy
- Indywidualny projekt str. głównej + 2 modyfikacje
- 1 baner + 4 boksy graficzne
- Czas pracy projektanta do 30 godz.
Sklep Rozszerzony
- Indywidualny projekt str. głównej + 4 modyfikacje
- 2 banery + 6 boksów graficznych
- Czas pracy projektanta do 40 godz.
Sklep PRO
- 2 indywidualne projekt str. głównej + 6 modyfikacji
- 4 banery + 8 boksów graficznych
- Czas pracy projektanta do 60 godz.
Sklep Premium
- 2 indywidualne projekt str. głównej + 8 modyfikacji
- 4 banery + 8 boksów graficznych
- Czas pracy projektanta do 80 godz.