Umowa administrowanie sklepu internetowego

Twój sklep jest w dobrych rękach! Pomoc i wsparcie techniczne nad sklepami internetowymi – administracja i bieżąca pomoc w obsłudze WordPressa WooCommerce.

Umowa o administrowanie sklepu internetowego

Umowa o administrowanie sklepu to tzw. umów nienazwana, czyli strony podpisujące umowę mogą dowolnie kształtować jej zapisy i zawrzeć w niej wszelkie ustalenia.

Każda Umowa o administrowanie sklepu internetowego nosi cechy zarówno umowy zlecenia, jak i umowy o dzieło, co niesie za sobą prawa i obowiązki wynikające z umowy. Co ważne, przy tworzeniu takiego umowy należy wziąć pod uwagę nie tylko przepisy kodeksu cywilnego, ale także ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych. W umowie oprócz standardowych elementów umowy o dzieło powinny się także znaleźć zapisy dotyczące przeniesienia autorskich praw majątkowych do sklepu internetowego, określenie pól eksploatacji sklepu www, a także regulacje wskazujące możliwość dokonania przez zamawiającego modyfikacji w strukturze sklepu.

Umowa o administrowanie strony internetowej – charakterystyka

Przedmiot Umowy administrowania sklepu internetowego:

  • zakres usługi świadczenia pomocy i aktualizacji sklepu internetowego
  • utrzymanie, bieżąca obsługa techniczna sklepu internetowego – prowadzeniu bieżącego dozoru nad poprawnością wczytywania oraz wyświetlania sklepu, likwidowaniu błędów funkcjonowania sklepu zgłaszanych przez Zamawiającego
  • aktualizacja WordPress, aktualizacja wtyczek, obsługa motywu
  • rozbudowa sklepu według zapotrzebowania zgłoszonego przez Zamawiającego
  • aktualizacja bieżąca sklepu na podstawie materiałów dostarczonych przez Zamawiającego
  • utrzymanie istniejących i tworzenie nowych skrzynek e-mail

Umowa administrowania sklepu internetowego powinna zawierać ponadto elementy jak:

  • oznaczenie daty przekazania sklepu internetowego do administracji
  • wskazanie osób i rodzaj kontaktu po stronie Wykonawcy i Zamawiającego
  • wskazanie sposobu i miejsca wykonania umowy
  • określenia wysokości wynagrodzenia i sposobu zapłaty
  • wskazanie przesłanek odstąpienia od umowy lub jej rozwiązania

W umowie strony mogą umieścić także zapisy dotyczące elementów, których usługa nie obejmuje, a które mogą być zlecone dodatkowo w ramach odrębnych ustaleń: Zakup nowego motywu WordPress, wtyczek. Modyfikacje i zabezpieczenia indywidualnie przygotowanego motywu WordPress, jeżeli sklep internetowy korzysta z takiego motywu przygotowanego dla Zamawiającego przez osobę trzecią, do którego nie są dostępne publicznie aktualizacje. Dostosowanie motywu WordPress lub wtyczek do aktualnych wersji WordPress, jeżeli motyw lub wtyczka nie współpracuje poprawnie z najnowszą wersją WordPressa. Wyszukiwanie zamienników wyłączonych lub usuniętych wtyczek, jeżeli wtyczki nie są rozwijana m.in. do trzech ostatnich wersji WordPress, a które mogą potencjalnie stanowić zagrożenie i zalecane jest jej usunięcie.

Wzór umowy o administrowanie sklepu internetowego

umowa strona www

Umowa o wykonanie strony internetowej

umowa sklep www

Umowa na wykonanie sklepu internetowego

umowa administracja strona www

Umowa administrowanie strony internetowej

Odbiór i rozwój sklepu internetowego

Naszym zadaniem jest wykonanie nie tylko estetycznego, funkcjonalnego sklepu internetowego, ale przede wszystkim utrzymanie jej funkcjonowania oraz bezpieczeństwo. By to osiągnąć i końcowy efekt współpracy satysfakcjonował obie stron, konieczne jest zapoznanie się każdego Klienta z odbioru i utrzymania sklepu internetowego oraz podpisanie umowy o administrowanie sklepu internetowego. Prosimy również o zapoznanie się ze słownikiem pojęć związanych z tworzeniem strony internetowych FAQ.

Sklep internetowy WordPress + WooCommerce

Zaprojektujemy sklep internetowy dla Ciebie, dla Twojej firmy lub marki. Dlatego taki projekt wymaga indywidualnej wyceny dla Ciebie lub dopasowania Pakietu sklepu internetowego: Podstawowym Rozszerzony, PRO, Premium.

Sklep Starter
2700 zł
za 2250 PLN
  • Projekt str. głównej
  • 2 modyfikacje projektu
  • Czas pracy projektanta do 30 godz.
więcej o pakiecie
Sklep Plus
4300 zł
za 3750 PLN
  • Indywidualny projekt str. głównej
  • 4 modyfikacje projektu
  • Czas pracy projektanta do 40 godz.
więcej o pakiecie
Sklep PRO
5800 zł
za 5250 PLN
  • Indywidualny projekt PRO str. głównej
  • 6 modyfikacji projektu
  • Czas pracy projektanta do 60 godz.
więcej o pakiecie
Sklep Premium
8000 zł
od 7250 PLN
  • Indywidualny projekt premium str. głównej
  • 8 i więcej modyfikacji
  • Czas pracy projektanta do 80 godz.
więcej o pakiecie

Zainteresowany? Napisz do nas!

Projektujemy strony internetowe WordPress, sklepy internetowe WooCommerce, pozycjonujemy w Google, dbamy o media społecznościowe. Tworzymy kompleksowe kreacje, projekty graficzne i identyfikacje wizualne.

Baza wiedzy sklepy internetowe

Strony internetowe WordPress – Sklepy internetowe WooCommerce – Pozycjonowanie SEO – Media społecznościowe – Branding – Identyfikacja wizualna – Projektowanie graficzne
co to jest agencja interaktywna

Co to jest agencja interaktywna?

Jest wiele sposobów na zbudowanie wizerunku w internecie. Jeśli chcesz, żeby strona internetowa była w pełni dopasowana do Twoich oczekiwań, zleć jej wykonanie agencji interaktywnej. Chcesz wiedzieć, […]

płatności odroczone

Płatności odroczone

Coraz więcej sklepów internetowych oprócz formy zapłaty przelewem oferuje płatność odroczoną w terminie o 30 dni. Jakie są jej korzyści dla sprzedawcy? Poznaj tę metodę i wprowadź do swojego sklepu internetowego.

fixed price czy time material

Fixed Price czy Time & Material?

Fixed Price i Time & Material to dwa modele współpracy z agencją interaktywną. Który wybrać przy zleceniu projektu strony internetowej? Przeczytaj naszą charakterystykę, aby wybrać optymalne rozwiązanie dla siebie.

marketing internetowy

Marketing internetowy

Masz sklep, stronę a pojęcia SEM, SEO i PPC są Ci obce?  Znajomość tych pojęć to podstawa sukcesu w internecie. Poznaj marketing internetowy, narzędzia do komunikacji marki i buduj swoją pozycję w internecie.

Przeczytasz o: Marketing internetowy, SEM, SEO, PPC, Link building, Content marketing, Social media marketing, E-mail marketing, automatyzacja marketingu.
sklep internetowy

Sklep internetowy krok po kroku

Chcesz założyć sklep internetowy i zastanawiasz się, w jak działa sklep internetowy i jaki rodzaj działalności możesz prowadzić on-line?

Przeczytasz o: Sklep internetowy podstawowe pojęcia, Części składowe sklepu internetowego, Jak działa sklep internetowy?
sem co to jest

Co to jest SEM?

SEM oznacza marketing w wyszukiwarkach internetowych, czyli połączenie pozycjonowania organicznego SEO i płatnych reklam PPC, które zapewniają widoczność i zwiększają ilość wejść na stronę.

Przeczytasz o: SEM definicje, SEM = SEO + PPC, Rodzaje SEM: SEO, PPC, Link Building, Content Marketing, Reklama displayowa, Agencje SEM, Skuteczne SEM i Korzyści SEM.
co to jest google shopping

Google Shopping co to jest i jak to działa?

Google Shopping (Zakupy Google) to wyszukiwarka ofert sklepów internetowych stworzona przez Google, która ma pomagać w zakupach i porównywaniu ofert sklepów internetowych.

Przeczytasz o: Jak działa Google Shopping i Merchant Center, plik produktowy XML, ile kosztują kampanie produktowe i jak je tworzyć, strategia i korzyści z Google Shopping.
pozycjonowanie strony internetowej

Pozycjonowanie strony internetowej poradnik

Pozycjonowanie strony internetowej to zestaw praktyk, które stosuje się w stronach internetowych, aby zapewnić widoczność , pozycję strony w wyszukiwarkach i zwiększyć ilość wejść na stronę.

Przeczytasz o: SEO definicje, SEO Google, samodzielne pozycjonowanie strony, agencje SEO, skuteczne pozycjonowanie organiczne, audyt strony, pozycjonowanie sklepu.
co to jest m-commerce

Co to jest m-Commerce?

Chcesz podążać za nowymi trendami w e-commerce? Wprowadź rozwiązania m-commerce do twojego sklepu i poczuj korzyści z tego płynące.

jak zwiększyć sprzedaż w sklepie internetowym

Jak zwiększyć sprzedaż w sklepie internetowym?

Prowadzisz sklep internetowy i chcesz zwiększyć sprzedaż? Poznaj sprawdzone rozwiązania i nowe trendy marketingowe.

Przeczytasz o: Jak zwiększyć sprzedaż: Wygląd sklepu internetowego, E-mail marketing, Kampanie reklamowe w SM i Google, Pozytywny UX, Płatności odroczone, Blog, Wysyłka w sklepie internetowym.
jak zwiększyć ruch w sklepie internetowym

Jak zwiększyć ruch w sklepie internetowym?

Badasz ruch na swojej stronie internetowej? Bez niego trudno efektywnie zarządzać swoim biznesem. Przeczytaj jakie są sposoby na to, by klienci chętniej odwiedzali Twój e-Commerce.

trendy e-Commerce

Trendy e-Commerce 2021

E-Commerce to dynamiczna branża, które podlega ciągłym zmianom i trendom. Jakie trendy w e-Commerce wykorzystać w sklepie internetowym?

Przeczytasz o: Trendy w e-Commere: Click and Collect, E-grocery, Dark store, Marketplace, Omnichannel, Social commerce, Customer Experience, Mobile commerce.
5/5 - (33 votes)

Poznaj nas i pracuj z nami!