Identyfikacja wizualna

Spavida

Opis projektu

Rebranding, projekt logo, identyfikacji wizualnej, elementów wizualnych, grafika na media społecznościowe dla marki wellness SpaVida.

SpaVida to niemiecka marka z sektora z sektora sanitarnego i łazienkowego produkująca wanny z hydromasażem, wanny wolnostojące i inne systemy hydromasażu do domowego użytku. Firma przywiązuje niezwykłą uwagę do wykonania swoich produktów, chcąc zapewnić swoim klientom relaks i poczucie luksusu. Ich wanny łączą w sobie elegancję z nowoczesną funkcjonalnością. Spa oznacza „sanus per aquam”, czyli „zdrowy przez wodę”. „Vida” oznacza „życie”. Ta idea przyświeca marce od samego początku istnienia w branży wellness.

Projekt
  • Projekt logo
  • Identyfikacja wizualna
  • Projektowanie graficzne
pozycjonowanie strona internetowa

Projekt logo

Projekt logo i mini branding firmy

Zainteresowany? Napisz do nas!

Projektujemy strony internetowe WordPress, sklepy internetowe WooCommerce, pozycjonujemy w Google, dbamy o media społecznościowe. Tworzymy kompleksowe kreacje, projekty graficzne i identyfikacje wizualne.