Marka osobista

Domowy Kosmetyk

Opis projektu marki osobistej NAT Aesthetic

Marka NAT Aesthetic to nowy biznes Natalii, od zawsze związanej z branżą Hospitality i Real Estate. NAT to hybryda, łącząca w sobie trzy obszary, w których się porusza: Management, Interior Aesthetic Design i Consulting. Połączenie twardych, biznesowych kompetencji z usługami dekorowania wnętrz i home stagingiem daje Natalii możliwość oferowania kompleksowych usług dla swoich klientów.

Celem projektu było stworzenie logo, identyfikacji wizualnej oraz strony internetowej, która pozwoli Natalii zdobyć nowych klientów z branży Real Estate.

www.domowykosmetyk.pl

Projekt
  • Strona WordPress
  • Identyfikacja wizualna
  • Personal branding
  • Pozycjonowanie SEO
  • Optymalizacja SEO
Dedykowany sklep

Sklep internetowy WooCommerce do sprzedaży e-booków

Pozycjonowanie SEO

Pozycjonowanie i optymalizacja sklepu WordPress do wymogów Google

Fulfillment

Integracja sklepu WooCommerce z rozwiązaniami fulfillment na rynku amerykańskim

Zainteresowany? Napisz do nas!

Projektujemy strony internetowe WordPress, sklepy internetowe WooCommerce, pozycjonujemy w Google, dbamy o media społecznościowe. Tworzymy kompleksowe kreacje, projekty graficzne i identyfikacje wizualne.
Zamów stronę internetową