Chcesz przenieść biznes do internetu? Wyceń: Strona www | e-Sklep | B2B |SEO/SEM | Administracja | napisz: studio@thenewlook.pl

Jak założyć sklep na Instagramie?

sklep instagram jak załóżyć

Ogromna popularność Instagrama powoduje, że może to być jeden z najważniejszych kanałów sprzedaży dla Twojego sklepu internetowego. Reklamuj i sprzedawaj Twoje produkty w miejscu, gdzie klienci spędzają czas w internecie.

Czasy, w którym Instagram był wyłącznie serwisem społecznościowym, który służył jedynie do komunikowania, dzielenia się zdjęciami już minęły. Dziś Instagram to także wielka platforma handlowa. Media społecznościowe takie jak Instagram odgrywają dzisiaj bardzo ważną rolę w kontekście procesów zakupowych. Żeby sprostać oczekiwaniom klientów, a także jak najtrafniej odpowiedzieć na ich potrzeby, należy mądrze połączyć sprzedaż w sklepie internetowym i sklepu na Instagramie.

Chcesz sprzedawać produkty na Instagramie?

Zakupy na Instagramie to Twój sklep internetowy codziennie w zasięgu palca milionów użytkowników aplikacji Instagram. Aplikacja Instagram daje sklepom internetowym dostęp do klientów oraz możliwość wpływania na decyzję, oraz interakcję z potencjalnym klientem w skali, która wcześniej nie była możliwa. Dogłębne profilowanie klientów i trafianie do nich bezpośrednio z ofertą na Instagramie jest możliwe dzięki danym zainteresowań czy preferencji, które pozostawiamy codziennie w mediach społecznościowych.

Przygotowaliśmy dla was krótki przewodnik po zagadnieniach związanych ze sprzedażą na Instagramie i na co należy zwrócić uwagę, rozpoczynając sprzedaż w zakupach na Instagramie. Te kilka informacji pozwoli Ci uporządkować wiedzę z zakresu sklepu na Instagramie, utrwalić podstawowe pojęcia. Dowiesz się też, jakie są zalety tego rozwiązania dla Twojej sklepu oraz jak zarządzać produktami i sprawiać, by klienci byli zadowoleni.


Jak założyć sklep na Instagramie?

Szacowany czas czytania: 18 minut


Sklep na Instagram

Sekcja na Instagramie, a w zasadzie Zakupy na Instagramie umożliwia łatwe utworzenie własnego sklepu dostępnego w aplikacji Instagram. Takie rozwiązanie umożliwia inspirowanie klientów oraz ułatwia im znajdowanie odpowiednich produktów. Zakupy na Instagramie można łatwo skonfigurować, a ich obsługa jest prosta dla użytkownika Instagram. Sklep Instagram ładują się szybciej niż normalna strona na urządzeniu mobilnym i ma nieograniczony, globalny zasięg.

Zakupy na Instagramie to zestaw funkcji, które ułatwiają użytkownikom robienie zakupów dzięki zdjęciom i filmom z produktami Twojej marki widocznym w całym serwisie.

Sekcja Zakupy na Instagramie umożliwia prezentowanie i sprzedawanie produktów klientom. Pozwala na oznaczanie produktów obecnych na zdjęciach, dodając bezpośredni odnośnik do kupienia produktu.

Sklep Instagram

Sklep Instagram to miejsce, w którym możesz prowadzić sprzedaż i dzielić się historią swojej marki. Dodatkowo sklep Instagram umożliwia użytkownikom przeglądanie produktów i kolekcji.

Kolekcje

Kolekcje w sklepie na Instagramie pozwalają spersonalizować sklep poprzez przyporządkowanie produktów do zakresów tematycznych, takich jak nowości, prezenty, sezonowe trendy itp.

Strony z informacjami o produktach

Wszystkie istotne informacje na temat produktów z katalogu, takie jak ceny i opisy zawarte są na stronach z informacjami o produktach. Pobierają również treści, w których produkt jest oznaczony na Instagramie i kierują użytkowników do Twojego sklepu internetowego, aby sfinalizowali transakcję.

Finalizacja zakupów

Klienci w aplikacji Instagram ze strony z informacjami o produktach, aby sfinalizować transakcję przejdą na strone Twojego sklepu. Funkcja przejścia do kasy na Instagramie, która pozwala dokonywać zakupów bezpośrednio w aplikacji jest obecnie dostępna dla kwalifikujących się kont firmowych w Polsce i kont twórców ze Stanów Zjednoczonych.

Znaczniki produktów

Znaczniki produktów pozwalają wyróżnić produkty z katalogu bezpośrednio na zdjęciach i filmach. Tak oznaczone produkty użytkownicy mogą kliknąć i dowiedzieć się o nich więcej.

Reklamy ze znacznikami produktów

Dodatkowo reklamy na Instagramie pozwalają zwiększyć zasięg swoich postów zakupowych za pomocą reklam ze znacznikami produktów. Reklamy można skonfigurować w Menedżerze reklam lub promować istniejące posty zakupowe na Instagramie.


Czy warto prowadzić sklep na Instagramie?

Instagram stanowi integralny element inspirujący codziennie odbiorców do robienia zakupów. Zakupy na Instagramie, powodują znaczny wzrost konwersji sprzedaży sklepu internetowego. Dzięki Instagramowi użytkownicy wchodzą w interakcję z ofertą sklepu, aby uzyskać informacje o produktach.

Wiele osób traktuje Instagram jako sposób na utrzymywanie kontaktu ze znajomymi i ulubionymi markami. Obecnie coraz więcej czasu poświęca się na media społecznościowe, co powoduje naturalne zmiany w zachowaniach związanych z robieniem zakupów.

Instagram w liczbach:

  • 130 milionów użytkowników Instagramu co miesiąc klika w posty zakupowe, aby dowiedzieć się więcej o produktach.
  • 500 milionów użytkowników codziennie odwiedza relacje na Instagramie.
  • 36% użytkowników Instagramu w USA przyznaje, że uwielbia robić zakupy i traktuje to jako hobby.
  • 70% entuzjastów zakupów używa Instagramu w poszukiwaniu produktów

Ponieważ Instagram ma mnóstwo regularnych użytkowników, firmy i marki zaczynają dostrzegać, że tam właśnie spędzają czas ich klienci. Obecnie użytkownicy Instagrama mogą robić zakupy bezpośrednio z poziomu postów. Firmy sprzedające już swoje produkty na platformie Instagram łatwiej znajdują nowych klientów. Co więcej, klienci mogą tu wygodnie dokonywać zakupu za pomocą kilku kliknięć. Udostępniamy też narzędzia, które umożliwiają kompleksową obsługę takich transakcji.


Jak działa sklep na Instagramie?

Funkcja Zakupy umożliwia utworzenie unikatowego środowiska zakupowego na Instagramie. Gdy utworzysz sklep, klienci będą mogli przeglądać, poznawać i kupować Twoje produkty. Wystarczy, że masz konto firmowe na Instagramie połączoną z Twoim sklepem internetowym dzięki opcji Zakupy na Instagramie.

Jako sprzedawca łatwo spersonalizujesz sklep na Instagramie tak, aby odzwierciedlał Twoją markę. Możesz zaktualizujesz katalog produktów w oparciu o asortyment i zarządzać wszystkimi aspektami sklepu na Instagramie. Dzięki sklepom klienci mogą przeglądać, poznawać i kupować Twoje produkty za pomocą Instagrama.

Funkcja sklepu pozwala zaprezentować Twoją markę i produkty w środowisku zoptymalizowanym pod kątem urządzeń mobilnych. Kiedy opublikujesz swój sklep, klienci będą mogli znaleźć go za pośrednictwem aplikacji Instagram na urządzeniach firmy Apple lub z systemem Android. Sklep będzie wyświetlony w trybie pełnoekranowym, a kolekcje będą prezentowane klientom w postaci spersonalizowanych produktów. Gdy dodasz nowy asortyment do sklepu, odbiorcy zobaczą go na karcie Zakupy na Instagramie, bądź też otrzymają powiadomienie z zaproszeniem do odwiedzenia sklepu.

Funkcja sklepu Instagram umożliwia prezentowanie i sprzedawanie produktów klientom. Musisz jednak wiedzieć, że konta sklepów utworzone w USA i w Polsce mają jeszcze tych samych funkcjonalności. W USA za pośrednictwem Instagrama można prowadzić sprzedaż bezpośrednią już z poziomu aplikacji. Klienci sklepu na Instagramie w Polsce muszą z aplikacji Instagram przejść się do Twojego sklepu internetowego i tu dokonać zakupu.

Tworzenie sklepów internetowych

Dlatego do założenia sklepu na Instagramie potrzebny jest sklep internetowy. Najprostszą metodą na otworzenie własnego sklepu internetowego jest obecnie stworzenie sklepu internetowego na platformie WordPress. Sklep WordPress WooCommerce jest obecnie najbardziej efektywną, przyjazną i ekonomicznie racjonalną opcją założenia sklepu internetowego. Przeczytaj więcej na temat sklepu WordPress oraz wszystko na temat jego wad i zalet.

Sklep WordPress + Instagram

Stwórz Twój sklep na Instagramie dzięki integracji z profesjonalną platformą e-Commerce WordPress + WooCommerce.


Jak założyć sklep na Instagramie?

Wielu osób, firm prowadzących sklep internetowy zastanawia się, jak zacząć sprzedawać produkty potencjalnym klientom, którzy używają Instagrama i poszukiwaniu nowych produktów. Aplikacja Instagram udostępnia specjalną platformę handlową z obsługą sprzedaży Zakupy na Instagramie.

Jak stworzyć sklep na Instagramie i wygenerować w nim sprzedaż? Firma Facebook umożliwia tworzenie własnych sklepów na Instagramie. Nawet jeśli nie jest to „prawdziwy” sklep internetowy, to z pewnością pomoże Twojemu sklepowi internetowemu w bezpośrednim generowaniu przychodów. Sekcja sklepu to zakładka, którą możesz dodać do swojego konta firmowego na Instagramie, a następnie dzięki której możesz oznaczać produkty bezpośrednio na stronie Twojego profilu na Instagramie. Jest to również idealne rozwiązanie jeśli chcesz dotrzeć do potencjalnych klientów na Instagramie.

Sekcja sklep na FB
Aby założyć sklep na Instagramie, potrzebny jest przede wszystkim firmowy fanpage na Facebooku. Mając już stronę firmową na FB, możesz dodać do niej sekcję „Sklep”, a następnie oznaczać produkty na zdjęciach.

Integracja Instagram z WooCommerce
Kolejny krok to integracja platformy WooCommerce i Instagram. Wszelkie zmiany wprowadzone w sklepie WooCommerce są automatycznie synchronizowane z Twoim sklepem Instagram.

Piksel Facebook
Dotrzyj do właściwych osób dzięki Piksel Facebook. Znajdź nowych klientów i zoptymalizuj reklamy pod kątem osób skłonnych do zakupu po odwiedzeniu Twojej witryny.


Sklep na Facebooku

Nowi sprzedawcy mogą utworzyć sklep na Facebooku w zakładce Menedżerze sprzedaży. Jeżeli nie masz skonfigurowanego sklepu na stronie na Facebooku, możesz utworzyć sklep w Menedżerze sprzedaży.

Aby założyć i skonfigurować sklep na Facebooku, musisz:

  1. być administratorem Menedżera firmy
  2. być właścicielem strony na Facebooku i katalogu w tym samym Menedżerze firmy
  3. posiadać uprawnienia do zarządzania stroną oraz do zarządzania katalogiem w Menedżerze firmy
  4. prowadzić sklep internetowy, z którego będą synchronizowane produkty do sklepu na Facebooku

Sklep na Facebooku – integracja

Tworząc kolekcje, można dostosować swój sklep i przyciągnąć klientów. W Menedżerze sprzedaży można dostosować swój sklep, a także utworzyć, uporządkować i dostosować kolekcje. Każda kolekcja będzie miała nazwę, opis, multimedia w tle i będzie obejmować co najmniej 2 produkty. Produkty mogą być zgrupowane w kolekcjach tematycznie – ułatwi to klientom znalezienie potrzebnych produktów.

Jak założyć sklep na Facebooku

Jak założyć sklep na Facebooku?

Przeczytaj nasz poradnik jak założyć sklep na Facebooku krok po kroku …


Integracja sklepu Instagram

Połączenie prowadzenia sklepu internetowego z platformą społecznościową jest dla firm szansą na rozwój. To także łatwiejszy sposób na odkrywanie Twoich produktów przez potencjalnych klientów na Instagramie. Reklamuj i sprzedawaj Twoje produkty w miejscu, gdzie klienci spędzają czas w Internecie. Załóż sklep na Instagramie i skorzystaj z naszej integracji na platformie WordPress WooCommerce.

Sklep na Instagramie – integracja

Klienci Zakupy na Instagramie w Polsce muszą z aplikacji Instagram przejść się do Twojego sklepu internetowego i tu dokonać zakupu. Dlatego do założenia sklepu na Instagramie potrzebny jest sklep internetowy. Najprostszą metodą na otworzenie własnego sklepu internetowego jest obecnie stworzenie sklepu internetowego na platformie WordPress. Sklep WordPress WooCommerce jest obecnie najbardziej efektywną, przyjazną i ekonomicznie racjonalną opcją założenia sklepu internetowego.

Integracja sklep Instagram

Stwórz Twój sklep na Instagramie dzięki integracji z platformą e-Commerce WordPress + WooCommerce.


Sprzedaż wielokanałowa

Wystawienie produktów w wielu kanałach daje Ci szansę na pozyskanie znacznie szerszego grona klientów niż przy sprzedaży wyłącznie przez stronę sklepu internetowego. Liczne integracje WooCommerce pozwalające sprzedawać w wielu miejscach jednocześnie, zarządzając wszystkim w ramach jednego panelu.

Sprzedaż wielokanałowa w sklepie internetowym to ścisłe powiązanie kilku kanałów sprzedaży i komunikacji. Jest to sprzedaż rozproszona pomiędzy sklep internetowy i media społecznościowe. Rozwiązanie sprzedaży wielokanałowej pozwala na lepsze wykorzystywanie potencjału sprzedażowego i docieranie do szerokiego grona konsumentów.

Rozwój strategii sprzedaży wielokanałowej ściśle wiąże się ze zwiększeniem ilości rozwiązań technologicznych dostępnych na rynku, a także zmianami postaw konsumentów, którzy coraz jaśniej wyrażają swoje oczekiwania względem sprzedawców. Podstawowym założeniem sprzedaży wielokanałowej jest spójność przekazu w każdym miejscu i jego wzajemne uzupełnianie się. Klienci szybko przemieszczają się pomiędzy różnymi źródłami informacji i możliwości w internecie. Przykładowo klient rozpoczynający oglądanie produktów na stronie internetowej, będzie mógł zakończyć transakcję na Facebooku. Rolą każdego sklepu jest umożliwienie mu kupowania dokładnie tak, jak tego chce.


sprzedaż w mediach społecznościowych
Sprzedaż w mediach społecznościowych
Wielokanałowa sprzedaż w mediach społecznościowych to popularny pomysł na biznes e-Commerce. Sprzedaż wielokanałowa pozwala na lepsze wykorzystywanie potencjału sklepu i docieranie do konsumentów.
Przeczytasz o: Sprzedaż wielokanałowa, sklep na Facebooku i Instagramie, Zakupy Google, Allegro, porównywarki cen.
co to jest google shopping
Google Shopping co to jest i jak to działa?
Google Shopping (Zakupy Google) to wyszukiwarka ofert sklepów internetowych stworzona przez Google, która ma pomagać w zakupach i porównywaniu ofert sklepów internetowych.
Przeczytasz o: Jak działa Google Shopping i Merchant Center, plik produktowy XML, ile kosztują kampanie produktowe i jak je tworzyć, strategia i korzyści z Google Shopping.
Jak założyć sklep na Facebooku
Jak założyć sklep na Facebooku?
Ogromna popularność Facebooka powoduje, że może to być jeden z najważniejszych kanałów sprzedaży dla Twojego sklepu internetowego. Reklamuj i sprzedawaj Twoje produkty w miejscu, gdzie klienci spędzają czas w internecie. Czasy, w których Facebook był wyłącznie serwisem […]

Sprzedaż w mediach społecznościowych

Media społecznościowe nie są już tylko portalami do spędzania wolnego czasu i komunikacji z ludźmi. Spełniają też szereg innych funkcji, chociażby kanału marketingowego do budowania swojej pozycji na rynku. Większość firm posiada już firmowy fanpage na Facebooku, profil na Instagramie, kanał na YouTube lub w innych social mediach. Z ich popularności zdają sobie sprawę znane marki, które wykorzystują je do komunikacji z klientem i sprzedaży produktów i usług.

Sprzedaż w mediach społecznościowych

Social media to obecnie ważne platformy e-Commerce i kanały sprzedaży. Zarówno Facebook, jak i Instagram mają opcję uruchomienia zakupów online, dzięki którym użytkownicy mogą zamawiać produkty praktycznie bez wychodzenia z mediów społecznościowych.

Social selling nastawiony jest na budowanie relacji z klientami, dlatego każdy e-Commerce powinien korzystać z kanałów mediów społecznościowych w działaniach wspierających sprzedaż i marketing.

Social commerce, czyli tworzenie platform sprzedażowych w mediach społecznościowych, pozwala poprawić widoczność Twoich produktów dla użytkowników. Social commerce to też szansa na pozyskanie nowych klientów oraz na budowanie zaufania wśród obecnych odbiorców. Sprzedawanie przez social commerce znacznie skraca ścieżkę zakupową, co może przyczynić się do zwiększenia ilości transakcji w sklepie internetowym.

Dużą popularnością cieszy się również trend prezentacji produktów na żywo oraz transmisje sprzedażowe w mediach społecznościowych, czyli live commerce. Klienci dołączają także do dedykowanych grup na Facebooku, w których mogą znaleźć interesujące ich produkty.

Należy pamiętać, że cały czas nie są to rozwiązania skonstruowane do potrzeb profesjonalnych sprzedawców. Jednak warto zainteresować się także tymi kanałami sprzedaży i zainwestować w social commerce. Warto wiedzieć, że nie ma możliwości bezpośredniej sprzedaży na Facebooku, Instagramie lub w innych mediach. Klient po kliknięciu w produkt w poście sponsorowanym jest przekierowywany automatycznie do sklepu internetowego, gdzie może dokończyć proces zakupowy.


Sklep na Facebooku

Ogromna popularność Facebooka powoduje, że może to być jeden z najważniejszych kanałów sprzedaży dla Twojego sklepu internetowego. Sekcja sklep na Facebooku umożliwia łatwe utworzenie własnego sklepu dostępnego w aplikacji Facebook. Takie rozwiązanie umożliwia inspirowanie klientów oraz ułatwia im znajdowanie odpowiednich produktów. Zakupy na Facebooku można łatwo skonfigurować, a ich obsługa jest prosta dla użytkownika Facebooka. Sklep na Facebooku ładują się szybciej niż normalna strona na urządzeniu mobilnym i ma nieograniczony, globalny zasięg.

Klienci Sklepu na Facebooku w Polsce muszą ze strony Facebooka przejść się do Twojego sklepu internetowego i tu dokonać zakupu. Dlatego do założenia sklepu na Facebooku potrzebny jest sklep internetowy. Najprostszą metodą na otworzenie własnego sklepu internetowego jest obecnie stworzenie sklepu internetowego na platformie WordPressSklep WordPress WooCommerce jest obecnie najbardziej efektywną, przyjazną i ekonomicznie racjonalną opcją założenia sklepu internetowego.

› Sklep na Facebooku – integracja


Sklep na Pinterest

Pinterest to miejsce, gdzie klienci spędzają czas i szukają inspiracji w internecie. Ludzie na Pintereście są otwarci na nowe pomysły, co oznacza, że ​​chcą zobaczyć Twoje spojrzenie na świat. Treści marek nie przeszkadzają na Pintereście — tylko inspirują. Funkcje zakupów są wbudowane zarówno w darmowe konto Pinterest, jak i w nasze rozwiązania reklamowe.

Dzięki rozszerzeniu Pinterest dla WooCommerce możesz zaprezentować swoje produkty użytkownikom Pinteresta, którzy już szukają pomysłów i rzeczy do kupienia. Połącz swój sklep WooCommerce z kontem biznesowym na Pintereście bezpośrednio w aplikacji WooCommerce. Cały Twój katalog będzie dostępny do przeglądania na Pintereście za pomocą zaledwie kilku kliknięć.

Nawet jeśli nie jest to „prawdziwy” sklep internetowy, to z pewnością pomoże Twojemu sklepowi internetowemu w bezpośrednim generowaniu przychodów. Sekcja sklepu to zakładka, którą możesz dodać do swojej strony firmowej na Pintereście, a następnie dzięki której możesz oznaczać produkty bezpośrednio na stronie Twojego profilu na Pintereście. Jest to również idealne rozwiązanie jeśli chcesz dotrzeć do potencjalnych klientów na Pintereście.

› Pinterest Shopping – integracja


Zakupy Google Shopping

Co prawda Google nie jest częścią mediów społecznościowych, ale jest ważnym elementem sprzedaży wielokanałowej w szerszym znaczeniu. Dzięki integracji Twojego sklepu z usługą Zakupy Google będziesz mógł uruchomić reklamy produktowe wyświetlane na pierwszej podstronie wyników wyszukiwania nad wynikami organicznymi lub prawej kolumnie, obok wyników organicznych.

› Zakupy Google Shopping – integracja


Allegro

Sklep internetowy możesz połączyć również z portalem Allegro, który daje dostęp do milionów klientów. Integracja Twojego sklepu internetowego z Allegro daje szereg możliwości jak możliwość bezproblemowo zarządzać aukcjami i sprzedażą sklepu w jednym miejscu, dwustronną synchronizację produktów i stanów magazynowych, możliwość automatyzacji wystawiania lub importu aukcji.

› Allegro – integracja dwustronna


Porównywarki cen

Porównywarki cen to kolejny sposób na zwiększenie zasięgu oferty Twojej sklepu. Możesz zintegrować sklep internetowy porównywarkami np. Ceneo.plHomebook.pl, Domodi.pl, Nokaut.pl Działanie porównywarki polega na tym, że zbiera on dane od zarejestrowanych sklepów i prezentują je w zagregowanej formie swoim użytkownikom. Aby wyciągnąć jak najwięcej korzyści z integracji, umieść w opisach jak najwięcej informacji, cech i charakterystyki produktów.

› Porównywarki cen – integracje


Jak założyć sklep internetowy?

Wejście na rynek e-Commerce i otworzenie własnego sklepu internetowego nie jest trudne i nie wymaga w większości przypadków dużego budżetu. Na pewno będzie to wymagało podjęcia kilku ważnych decyzji i zdobycia pewnej wiedzy w temacie e-Commerce.

Jeżeli zdecydowałeś się, co chcesz sprzedawać, powinieneś poznać otaczający rynek i przeanalizowanie konkurencję. Jeśli zaś masz swój unikatowy produkt warto przeanalizować najważniejsze funkcjonalności, które są istotne dla Twoich odbiorców. Pamiętaj o sukcesie w e-Commerce bardziej niż od umiejętności przedsiębiorcy, często zależy od jego pasji, zapału i ciekawego pomysłu.

Wdrożenie sklepu internetowego to proces, który możesz wykonać zarówno samodzielnie lub zlecić agencji e-Commerce. Proces wdrożenia prostego sklepu opiera się na kilku podstawowych elementach.

Po przejściu tych kroków sklep internetowy jest już w pełni gotowy do sprzedaży. Aby jednak e-Commerce odniósł sukces w dzisiejszych czasach, trzeba od razu przenieść do kolejnych kroków: pozycjonowanie SEO i marketingu oraz codziennego prowadzenia sklepu i obsługi klienta. Te elementy pomogą wypromować sklep, budować markę oraz jak najszybciej pozyskać klientów.

Prowadzenie sklepu internetowego

Jak założyć sklep internetowy?

Przeczytaj nasz poradnik jak założyć sklep internetowy krok po kroku: wybór platformy e-commerce, logistyka, płatności, marketing i SEO, kwestie prawne…


Podsumowanie

W miarę ewolucji e-Commerce i zachowań kupujących sklepy internetowe muszą reagować na zmieniające się wymagania klientów. Takim standardem jest obecnie sklep na Instagramie. Czasy kiedy Instagram był wyłącznie serwisem społecznościowym i służył jedynie do komunikowania, dzielenia się informacjami i zdjęciami już minęły. Dziś Instagram to także wielka platforma handlowa.

Połączenie sklepu internetowego z Zakupami na Instagramie, pomaga zapewnić wyższy poziom relacji z klientem i sprzedaży. Tworząc sklep na Instagramie możesz oczekiwać zaangażowania, utrzymania i powiększenia bazy klientów. Dzięki takim rozwiązaniom można również skalować rozwiązania sprzedaży sklepu na przyszłość. Wykorzystaj ogromna popularność Instagrama i użyj go jako ważny kanał sprzedaży dla Twojego sklepu internetowego.


Czytaj również:

Integracja sklepu z Instagramiem

Usługa Sklep na Instagramie zapewni Twojemu sklepowi internetowemu rozpoznawalność, a kontakt z użytkownikami platformy Instagram wpływa zwiększenie rozpoznawalności i zwiększenie sprzedaży produktów.

4.9/5 - (43 votes)
Agencja interaktywna:
Projektujemy strony internetowe WordPress, sklepy internetowe WooCommerce, pozycjonujemy w Google, dbamy o media społecznościowe. Tworzymy kompleksowe kreacje, projekty graficzne i identyfikacje wizualne. Zadzwoń 730 170 330, wyślij brief, albo napisz do nas, aby otrzymać informację cenową.
Kontakt przez messenger