Chcesz przenieść biznes do internetu? Wyceń: Strona www | e-Sklep | B2B |SEO/SEM | Administracja | napisz: studio@thenewlook.pl

Cross-border e-Commerce co to jest?

Cross-border e-Commerce

Marzysz o tym, aby Twoja firma osiągnęła międzynarodowy sukces? Cross-border e-commerce może Ci to umożliwić. Dzięki temu rozwiązaniu możesz dotrzeć do milionów nowych klientów na całym świecie i zwiększyć swoje zyski.

Rynek e-Commerce w Polsce, w Europie i na świecie rozwija się bardzo szybko. Taka dynamika rozwoju rynku sprzedaży internetowej to wielka szansa dla Twojego sklepu na rozpoczęcie sprzedaży międzynarodowej.

Cross-border e-Commerce, czyli handel transgraniczny w internecie, to dynamicznie rozwijający się sektor, który umożliwia przedsiębiorstwom docieranie do klientów z całego świata. Dzięki rosnącej popularności zakupów internetowych oraz rozwojowi technologii logistycznych, bariery geograficzne stają się mniej istotne, a konsumenci mają coraz większy dostęp do produktów i usług zagranicznych. W efekcie, cross-border e-Commerce stanowi szansę dla firm na zwiększenie skali działalności i dywersyfikację źródeł przychodów, przy jednoczesnym budowaniu rozpoznawalności marki na arenie międzynarodowej.

Decydując się na wejście na rynki zagraniczne, przedsiębiorcy muszą jednak stawić czoła szeregowi wyzwań. Każdy kraj wiąże się z odmiennymi przepisami dotyczącymi handlu, podatków czy ochrony danych, które mogą być skomplikowane do zrozumienia i wdrożenia. Co więcej, różnice kulturowe, językowe oraz preferencje zakupowe klientów wymagają zrozumienia specyfiki lokalnych rynków, aby skutecznie dostosować ofertę i strategię marketingową. Do kluczowych aspektów, które firmy muszą wziąć pod uwagę, należą logistyka, obsługa płatności międzynarodowych oraz strategie związane z obsługą klienta, które wpływają na budowanie zaufania i pozytywnego doświadczenia zakupowego.

Sklep internetowy cennik

Chcesz stworzyć sklep internetowy i zastanawiasz się jaki budżet zarezerwować na Twój projekt? Zobacz cennik sklepów internetowych w naszej agencji e-Commerce.

Mimo tych wyzwań, korzyści wynikające z cross-border e-Commerce mogą znacząco przewyższać trudności, zwłaszcza jeśli firma opracuje przemyślaną strategię wejścia na rynki zagraniczne. Rosnący popyt na produkty z zagranicy, chęć konsumentów do odkrywania nowych marek oraz coraz większa dostępność nowoczesnych rozwiązań dla e-commerce sprawiają, że handel transgraniczny staje się nie tylko możliwy, ale wręcz nieodzowny dla firm, które pragną zyskać przewagę konkurencyjną i osiągnąć sukces na globalnym rynku.


Przeczytaj ten artykuł i dowiedz się:

  • Co to jest Cross-border e-Commerce?
  • Jak szybko i bezpiecznie zacząć sprzedaż cross-border?
  • Co sprzedawać w międzynarodowym sklepie i jak pozyskać pierwszych klientów?
  • Jakie wybrać formy płatności cross-border e-Commerce?
  • Dlaczego WooCommerce jest najlepszą platformą dla sklepu cross-border?

Międzynarodowy sklep internetowy to skomplikowane, ale potencjalnie bardzo zyskowne przedsięwzięcie. Wymaga uwzględnienia wielu aspektów związanych z globalnym handlem, ale oferuje także ogromne możliwości rozwoju i zysku. W dzisiejszych czasach, dzięki postępowi technologicznemu i globalizacji, prowadzenie sklepu internetowego na skalę międzynarodową stało się bardziej dostępne niż kiedykolwiek wcześniej.

Stworzenie międzynarodowego sklepu internetowego to inwestycja, która może przynieść wiele korzyści. Pamiętaj jednak, że wymaga to dokładnego planowania i przygotowania. Jeśli dopiero zaczynasz korzystać z e-Commerce lub zastanawiasz się, jak stawiać pierwsze kroki w sprzedaży internetowej lub wybrać odpowiednią platformą dla Twojej firmy, dowiedz się o najważniejszych funkcjach sklepu, kosztach, hostingu oraz o tym, jak założyć i prowadzić sklep internetowy.

Złożenie i uruchomienia sklepu cross-border, nie potrzeba specjalistycznych rozwiązań. Wraz z rozpowszechnieniem międzynarodowych platform e-Commerce takich jak WooCommerce i PrestaShop sprzedaż w internecie stała się prosta również za granicą. Dosłownie każdy może zacząć sprzedawać wybrane przez siebie produkty na rynku międzynarodowym bez wiedzy informatycznej. Teraz i Ty masz w zasięgu ręki gotowe narzędzia, które pozwalają rozpocząć sprzedaż w internecie w skali międzynarodowej.

W naszym artykule omówimy kluczowe aspekty związane z cross-border e-Commerce, korzyści płynące z tej strategii oraz główne przeszkody, z którymi muszą zmierzyć się przedsiębiorcy pragnący działać międzynarodowo.


Cross-border e-Commerce – poradnik

Estimated reading time: 51 minut

Przejdź do sekcji:

  1. Sprzedaż międzynarodowa e-Commerce
  2. Cross-border e-Commerce
  3. Jak działa cross-border e-Commerce?
  4. Dlaczego warto mieć sklep cross-border?
  5. Wyzwania związane z cross-border e-Commerce
  6. Jak założyć sklep cross-border?
  7. Strategie wejścia na rynek międzynarodowy
  8. Tworzenie cross-border e-Commerce
  9. Platforma do cross-border e-Commerce
  10. Jaką platformę wybrać dla cross-border e-Commerce?
  11. Płatności i wysyłki w cross-border e-Commerce
  12. Obsługa klienta cross-border
  13. Kwestie prawne w sklepie cross-border
  14. Pozycjonowanie sklepu cross-border
  15. Marketing w sklepie cross-border
  16. Sprzedaż wielokanałowa
  17. Sklep B2B cross-border
  18. Sukces w e-Commerce
  19. Kto wdroży międzynarodowy sklep internetowy?
  20. Agencja The New Look
  21. Jak założyć międzynarodowy sklep internetowy – FAQ
  22. Podsumowanie

Sprzedaż międzynarodowa e-Commerce

Trendem w e-Commerce będącym wynikiem globalizacji jest sprzedaż międzynarodowa. Zarówno duży i mali gracze rynkowi poszukują wciąż nowych przestrzeni do prowadzenia swojej działalności handlowej. Widać to szczególnie po ekspansji światowych marek e-commerce, na platformach sprzedażowych (marketplace) takich jak Amazon, AliExpress czy Allegro, które oferują produkty coraz szerszemu gronu konsumentów na całym świecie.

Ekspansja na rynkach zagranicznych niesie wyzwanie szczególnie dla mniejszych sklepów, które muszą wprowadzić wprowadzenia rozwiązania umożliwiające szybsze dostarczanie produktów przy jednoczesnym obniżeniu kosztów. Inne utrudnienia w tym obszarze to bariera językowa, różnice kulturowe czy regulacje prawne.

Sprzedaż transgraniczna (ang. cross-border sales) to proces sprzedaży towarów lub usług od jednego podmiotu gospodarczego do drugiego, znajdującego się w innym kraju. Jest to forma handlu międzynarodowego, która odbywa się poprzez różne kanały, takie jak platformy e-commerce, aukcje internetowe, czy bezpośrednie zamówienia u producentów.

Cross-border e-Commerce oznacza internetowy handel międzynarodowy. Zjawisko transgranicznej sprzedaży internetowej jest na tyle szerokie, że wyspecjalizowało się wiele usług powiązanych i mówimy także o płatnościach, logistyce cross-border, wyspecjalizowanych usługach fulfillment itd.


Cross-border e-Commerce

Cross-border e-commerce to handel elektroniczny polegający na sprzedaży produktów lub usług za granicę za pośrednictwem platform internetowych. Obejmuje transakcje między firmami i konsumentami z różnych krajów, co pozwala firmom docierać do klientów na całym świecie bez potrzeby fizycznej obecności w danym regionie.

Głowne zalety cross-border e-Commerce to:

  • najbardziej perspektywiczna część handlu internetowego
  • możliwość zdobycia nowych klientów w skali europy i świata
  • nie wymaga dużo większych zasobów i inwestycji niż sprzedaż krajowa
  • prowadzenie sklepu cross-border jest porównywalne ze sprzedażą krajową

Cross-border e-commerce to strategiczne narzędzie ekspansji dla firm, które chcą rozwijać działalność na nowych rynkach oraz docierać do klientów o różnorodnych preferencjach zakupowych.


Jak działa cross-border e-Commerce?

Wyobraź sobie, że prowadzisz sklep internetowy w Polsce. Dzięki cross-border e-commerce możesz rozszerzyć swoją działalność i sprzedawać swoje produkty nie tylko Polakom, ale również klientom z Europy, a nawet z Ameryki czy Azji.

  • Sklep internetowy
    W cross-border e-Commerce Twoja strona internetowa staje się wirtualną witryną sklepu, dostępną dla klientów z całego świata.
  • Marketplace
    Platformy takie jak Amazon, eBay czy Alibaba umożliwiają sprzedaż Twoich produktów na wielu rynkach jednocześnie.
  • Logistyka
    Skuteczna wysyłka towarów za granicę wymaga odpowiedniego systemu logistycznego, który zajmie się transportem, odprawą celną i dostarczeniem przesyłek do klientów.
  • Płatności międzynarodowe
    Aby ułatwić zakupy zagranicznym klientom, należy zapewnić różne formy płatności, w tym międzynarodowe karty płatnicze czy systemy płatności online.

Dlaczego warto mieć sklep cross-border?

Powodów, dla których warto założyć własny międzynarodowy sklep internetowy, jest wiele. Poniżej kilka argumentów, które zdecydowanie przemawiają za potencjałem e-Commerce i faktem korzyści z otworzenia własnego biznesu online.

Sprzedaż Cross-border to jeden z najważniejszych trendów e-Commerce. Obecnie w Unii Europejskiej już 15 proc. obywateli dokonuje zakupów w innych krajach UE. 

Potencjał e-Commerce – tanie wejście na rynek oraz możliwość uruchomienie własnego sklepu internetowego niewielkim kosztem dzięki platformom e-Commerce. Krańcowy koszt sklepu internetowego zależy oczywiście od wielkości sklepu oraz wielu czynników jak koszt dodatkowych integracji i funkcji sklepu.

Łatwy dostęp do klientów – sieci internetowa daje możliwość łatwego dostępu do milionów klientów. Tylko w Polsce blisko 30 mln osób korzysta z internetu, a ponad połowa robi zakupy online. W kolejnych latach można się spodziewać, że wartość sprzedaży online będzie zdecydowanie rosła, jak również odsetek osób, które będą w dokonywać zakupów w sklepach internetowych.

Dodatkowy kanał sprzedaży – jeżeli prowadzisz już sklep internetowy ze sprzedażą na terenie Polski, sklep międzynarodowy może być znakomitym dodatkowym kanałem sprzedaży produktów. Rozbudowa sklepu do sprzedaży międzynarodowej nie wymaga dużych nakładów finansowych, a dodatkowa dywersyfikacja zmniejszy zależność od jednego rynku.

Budowanie globalnej marki – sprzedaż na wielu rynkach pozwala zwiększyć rozpoznawalność Twojej marki na świecie. Otwiercie się na miliony nowych klientów, przekłada się często na większą sprzedaż i przychody. Możesz szybciej skalować swoją działalność i osiągnąć większy sukces.


Wyzwania związane z cross-border e-Commerce

Handel w cross-border e-commerce otwiera przed firmami ogromne możliwości rozwoju, ale jednocześnie wiąże się z licznymi wyzwaniami. Dostosowanie się do różnorodnych wymagań rynków międzynarodowych wymaga uwzględnienia różnic kulturowych, językowych, prawnych oraz logistycznych.

Najważniejsze aspekty, które przedsiębiorcy muszą brać pod uwagę, prowadząc działalność cross-border .

  1. Różnice kulturowe – każdy rynek ma swoje specyficzne zwyczaje, preferencje i oczekiwania klientów.
  2. Różnice językowe – konieczność dostosowania języka, opisu produktów oraz stylu komunikacji do odbiorców z różnych krajów.
  3. Płatności międzynarodowe – obsługa wielu walut i metod płatności oraz zapewnienie bezpieczeństwa transakcji.
  4. Logistyka i dostawa – szybka i sprawna realizacja międzynarodowych wysyłek, uwzględniając przepisy celne i podatki.
  5. Prawo i regulacje – spełnienie wymagań prawnych każdego kraju, takich jak przepisy dotyczące ochrony danych osobowych i praw konsumentów.
  6. Obsługa klienta – zapewnienie wsparcia w lokalnym języku oraz dostosowanie polityki zwrotów do preferencji lokalnych rynków.

Jak założyć sklep cross-border?

Założenie sklepu ze sprzedażą międzynarodową wymaga wykonania szeregu działań lub zaangażowania specjalistycznej agencji e-Commerce. Jak zaplanować otworzenie międzynarodowego sklepu internetowego? Czy zrobisz to sam, a może będzie potrzebne zaangażowanie innych osób do realizacji projektu? Wszystko zależy od Twoich umiejętności i doświadczenia lub twoich współpracowników. Być może jesteś grafikiem lub znasz podstawy programowania i z pomocą tutoriali otworzysz sam sklep. Może potrafisz wykonać dobre zdjęcia produktowe, zaangażujesz się w prowadzenie social mediów, przygotujesz projekt logo lub pomoże Ci w tym ktoś z Twoich bliskich.

Strona sklepu powinna być przetłumaczona na języki lokalne oraz zoptymalizowana pod kątem lokalnych wyszukiwarek, co umożliwi lepsze dotarcie do nowych klientów. Kluczowym elementem jest również logistyka – nawiązanie współpracy z lokalnymi firmami kurierskimi oraz ewentualne otwarcie magazynów w nowych lokalizacjach może znacząco poprawić efektywność dostaw.

Obsługa klienta odgrywa istotną rolę w zdobywaniu zaufania nowych klientów. Zapewnienie wsparcia w lokalnych językach oraz wykorzystanie popularnych kanałów komunikacji jest niezbędne. Dodatkowo, skuteczny marketing, uwzględniający lokalne kampanie reklamowe oraz współpracę z lokalnymi influencerami, pomoże zwiększyć widoczność marki i przyciągnąć nowych klientów.

Równie ważne jest zapewnienie zgodności z lokalnymi przepisami, zarówno w zakresie prawa handlowego, podatkowego, jak i ochrony danych. Sklep powinien także oferować lokalne metody płatności, aby ułatwić proces zakupu dla klientów.

Na co zwrócić uwagę przy tworzeniu sklepu cross-border?
  • Język – zapewnij tłumaczenia na języki, którymi posługują się Twoi potencjalni klienci.
  • Waluta – umożliwiaj płatności w różnych walutach.
  • Dostawa – zorganizuj efektywny system dostaw międzynarodowych.
  • Prawa i przepisy – zapoznaj się z przepisami obowiązującymi w krajach, na które chcesz trafić.
  • Metody płatności – zaoferuj popularne w danym regionie metody płatności.
  • Obsługa klienta – zapewnij profesjonalną obsługę klienta w różnych językach.
  • Marketing – zoptymalizuj swoją stronę pod kątem wyszukiwarek w różnych językach i prowadź działania marketingowe dostosowane do poszczególnych rynków.

Wszystkie te aspekty związane z tworzeniem sklepu cross-border opiszemy szczególowo poniżej w naszym tekście.


Strategie wejścia na rynek międzynarodowy

Wejście na rynek międzynarodowy sklepu internetowego to proces wymagający starannego planowania i przemyślanej strategii. Na początek, konieczne jest przeprowadzenie szczegółowego badania rynku, które pomoże zidentyfikować potencjalne rynki zbytu, zrozumieć lokalne preferencje konsumentów oraz ocenić konkurencję. Następnie, oferta sklepu musi zostać dostosowana do lokalnych warunków, co obejmuje tłumaczenie etykiet i opisów produktów, a także ustalenie odpowiedniej polityki cenowej.

Ekspansja zagraniczna sklepu internetowego to ambitny cel, który może przynieść znaczny wzrost sprzedaży i umocnić pozycję marki na globalnym rynku. Jednak wymaga on starannego planowania i uwzględnienia wielu czynników. Poniżej przedstawiam kilka kluczowych strategii, które warto rozważyć:

  • Zrozumienie klienta
    Jakie są preferencje zakupowe klientów w danym kraju, zwyczaje, oczekiwania co do produktów i usług na wybranym rynku?
  • Konkurencja
    Kto są główni konkurenci, jakie są ich mocne i słabe strony?
  • Aspekty kulturowe
    Jakie są różnice kulturowe, które mogą wpłynąć na komunikację marketingową i sprzedaż?
  • Prawa i regulacje
    Jakie są obowiązujące przepisy dotyczące e-commerce, ochrony danych osobowych, podatków?

Wejście na rynek międzynarodowy dla sklepu internetowego wymaga dobrze przemyślanej strategii. Poznaj kluczowe kroki, które należy rozważyć:

Badanie rynku
Analiza popytu pozwala zidentyfikować rynki z największym potencjałem na Twoje produkty. Badanie konkurencji umożliwia zrozumienie ich mocnych i słabych stron, co wspiera budowanie skutecznej strategii rynkowej. Kluczowe jest także poznanie preferencji konsumentów, ich zwyczajów zakupowych oraz oczekiwań, aby lepiej dostosować ofertę.

Dostosowanie oferty
Lokalizacja produktu polega na dostosowaniu oferty do specyfiki lokalnych rynków, w tym na tłumaczeniu etykiet, instrukcji oraz opisów produktów. Ważnym elementem jest także polityka cenowa, która wymaga ustalenia konkurencyjnych cen, uwzględniając lokalne warunki ekonomiczne i siłę nabywczą klientów. Dzięki temu można skuteczniej odpowiadać na potrzeby różnych grup odbiorców.

Optymalizacja strategii
Monitorowanie wyników sprzedaży oraz zachowań klientów pozwala na bieżąco optymalizować strategię i lepiej dostosowywać ofertę do potrzeb rynku. Cały proces wejścia na rynek międzynarodowy wymaga ciągłej analizy i dostosowywania działań, aby osiągnąć sukces i zbudować silną pozycję na nowych rynkach.

Przykładowe strategie cross-border e-Commerce
  1. Start od jednego kraju
    Zacznij od jednego rynku, który dobrze znasz i stopniowo rozszerzaj działalność.
  2. Marketplace
    Sprzedawaj swoje produkty na międzynarodowych marketplace’ach (np. Amazon, eBay).
  3. Partnerzy lokalni
    Współpracuj z lokalnymi partnerami, którzy pomogą Ci wejść na nowy rynek.

Biznesplan sklepu cross-border

Prowadzenie własnego sklepu cross-border wymaga nie tylko strategi, ale również biznesplanie. Chcąc otworzyć sklep międzynarodowy, należy przede wszystkim znać branżę, w ramach której chce działać. Najbezpieczniejszym rozwiązaniem będzie założenie sklepu zgodnego z Twoim wykształceniem, kwalifikacjami czy zainteresowaniami.

Biznesplan Twojego sklepu cross-border powinien obejmować elementy takie jak:

  • analiza rynku, w tym barier wejścia
  • analiza mocnych i słabych stron konkurencji
  • analiza popytu, podaży oraz czynników ryzyka
  • plan marketingowy oraz finansowy

Tworząc biznesplan, zastanów się, czym wyróżniać się będą Twoje produkty bądź usługi i w jaki sposób dotrzesz do klientów. Na tym etapie istotna jest również analiza obowiązujących na rynku cen. Jako startujący biznes nie powinieneś przesadnie zaniżać, ani zawyżać stawek w stosunku do najbliższej konkurencji.

Pamiętaj, że z prowadzeniem sklepu internetowego wiąże się obowiązkiem księgowania transakcji, a także opłacania podatków oraz składek na ZUS. Jeżeli nie masz wiedzy w tym zakresie, najbezpieczniej będzie skorzystać z usług biura rachunkowego.

Biznesplan w sklepie – poradnik


Tworzenie cross-border e-Commerce

Jeżeli masz już interesujący pomysł na biznes e-Commerce, dobrze poznałeś konkurencję i masz gotowy biznesplan, kolejnym krokiem jest wybór odpowiedniej platformy e-commerce, czyli oprogramowania dla Twojego sklepu. Pamiętaj, że wygląd sklepu ma ogromne znaczenie – warto zainwestować w profesjonalny projekt graficzny, intuicyjny UX oraz wysokiej jakości zdjęcia produktowe. Te elementy możesz stworzyć samodzielnie lub powierzyć ich realizację wyspecjalizowanej agencji e-commerce. Aby ułatwić codzienną obsługę sklepu i zapewnić pełną automatyzację, należy zadbać o integracje z systemami logistycznymi, metodami płatności i innymi kluczowymi rozwiązaniami. Nie zapomnij również o aspektach prawnych – sklep internetowy wymaga dostosowania lokalnego regulaminu, spełnienia wymogów prawnych oraz założenia działalności gospodarczej i uregulowania innych formalności.


Platforma cross-border e-Commerce

Na jakiej platforma założyć sklep cross-border? Wybór odpowiedniej platformy e-Commerce ma znaczenie. Platforma e-Commerce to serce każdego sklepu internetowego. Odpowiedni wybór platformy e-Commerce jest najważniejszą decyzją i inwestycją przy zakładaniu sklepu ze sprzedażą ross-border. Sklep internetowy, który ma sprzedawać za granicą najlepiej założyć na platformie Open source.

Platformy typu Open source są dostosowane do rozwiązań i sprzedaży międzynarodowej. Posiadają również funkcjonalności i możliwości, które potrzebujesz do rozpoczęcia sprzedaży za granicą, a jednocześnie są one skalowalne, czyli umożliwiają przyszły rozwój e-sklepu. Więcej na temat platform e-Commerce dowiesz się z naszych artykułów na ten temat.

Jaką platformę wybrać do sklepu? | Koszt platform e-Commerce

Platformy e-Commerce Open source

Podjęcie decyzji dotyczącej wyboru odpowiedniej platformy, wymaga poznania tzw. silników platform e-Commerce. Poniżej omawiamy najpopularniejsze silniki dla sklepów internetowych typu open-source i abonamentowych. Wszystkie platformy są oczywiście tak rozbudowane i zróżnicowane, że szczegółowy opis wszystkich możliwości, funkcjonalności i ich porównanie jest niemożliwe. Warto kilka rozwiązań poznać bliżej i przeanalizować, które jest najbardziej odpowiednie do Twojego biznesu. Sprawdź, jakie są najważniejsze elementy każdego systemu oraz porównaj przybliżone koszt jego utrzymania.

platformy e-commerce porownanie

Platformy e-Commerce

Jaką platformę e-Commerce wybrać? Poznaj kilka oprogramowań do stworzenia e-sklepu, ich wady, zalety i koszty wdrożenia.


Jaką platformę wybrać dla cross-border e-Commerce?

W naszej ocenie najlepszą, a na pewno najbardziej elastyczną platformą do stworzenia sklepu na rynek międzynarodowy jest WordPress WooCommerce. Ta platforma e-Commerce daje możliwość stworzenia responsywnego, dostosowanego do urządzeń mobilnych, nowoczesnego, sklep typu cross-border.

WooCommerce jest obecnie najszybciej rozwijającą się platformą e-Commerce na całym świecie, umożliwiającą prowadzenie małych, średnich, a nawet dużych sklepów internetowych. Platforma WordPress wydaje się również idealna ze względu na ogrom funkcjonalności, jakie oferuje, ale przede wszystkim dzięki swojej przyjazności dla wyszukiwarki Google. Dlatego WordPress i WooCommerce to optymalne połączenie dla Twojego biznesu.

Sklep internetowy na platformie WooCommerce

WooCommerce posiada wiele ciekawych szablonów, co umożliwia uruchomienie sklepu internetowego w bardzo krótkim czasie. Jeżeli nie posiadasz dużego budżetu na start, pamiętaj, że wybór platformy WooCommerce daje możliwość rozwoju o bezpłatne i płatne wtyczki rozszerzające funkcjonalność sklepu. Dodatkowo, jeśli nie posiadasz specjalistycznej wiedzy informatycznej to WooCommerce jest również najlepszym wyjściem, ponieważ platforma opiera się na prostocie i intuicyjności WordPressa.

WooCommerce oferuje również ciekawe narzędzie do analizy sklepu internetowego. Z pomocą raportów, możesz analizować i optymalizować Twój biznes pod kątem źródeł sprzedaży, sprzedaży konkretnych produktów, ruchu w sklepie, czy wyszukiwań w sklepie. Ważnym elementem są też integracje wewnątrz samego sklepu internetowego, które wspomagają sprzedaż, takie jak kampanie typu up-­selling (sprzedaż dodatkowa) lub cros­s-selling (sprzedaż krzyżowa).

Pamiętaj także o funkcjonalności bloga wbudowanej w platformę WordPress. Dzięki temu wygląd sklepu będzie spójny z wyglądem bloga, a strona osiągnie wyższą pozycję w Google. We wpisach na blogu możesz umieszczać produkty, co zwiększy szansę na wygenerowanie większej sprzedaży.

Ważnym aspektem jest możliwość integracji WooCommerca i WordPressa z innych rozwiązaniami oraz dodawanie nowych funkcjonalności, których będziesz używać w codziennej pracy. WooCommerce oferuje pod tym względem jako platformę e-Commerce bardzo dużo. Dzięki API WordPress można dodać dedykowane integracje, wtyczki i aplikacje do sklepu internetowego.

woocommerce co to jest
Co to jest WooCommerce?
Co to jest WooCommerce i dlaczego WooCommerce jest stworzony dla Twojego sklepu internetowego? WooCommerce to narzędzie, które używasz, jeśli chcesz prowadzić e-sklep.
Przeczytasz o: Co to jest WooCommerce, dlaczego warto wybrać sklep WordPressa. Jak założyć sklep WooCommerce i ile to kosztuje.
Sklep WooCommerce wady i zalety
Sklep WooCommerce wady i zalety
WooCommerce jest wtyczką sklepową stworzoną specjalnie w celu bezproblemowej integracji z WordPress, która jest najpopularniejszą platformą e-commerce na świecie.
Przeczytasz o: WooCommerce wady i zalety, WooCommerce po polsku.

Płatności i wysyłki w cross-border e-Commerce

Sam sklep to dopiero początek. Ważną kwestią przy zakładaniu sklepu cross-border jest optymalizacja codziennej pracy. Zainstalowanie rozszerzenia do prowadzenia e-Commerce WooCommerce pozwala w łatwy sposób na wdrożenie różnego rodzaju integracji, które będziesz używać w codziennej pracy takich jak wysyłki, bramki płatności, obsługa klientów, działania marketingowe, prowadzenie innych kanałów sprzedaży, etc.

Płatności i wysyłki to krok przy zakładaniu sklepu internetowego, którego wykonanie sprawia kłopot osobom początkującym. Wydaje się, że dodanie metod płatności i sposobów dostawy do sklepu jest trudne i skomplikowane. Ale nie w tym przypadku. Decydując się na korzystanie z platformy WooCommerce, masz do wyboru gotowe wtyczki do płatności międzynarodowych oraz integracje do wysyłki zamówień na rynku globalnym.


Płatności w sklepie cross-border

Używając WooCommerce, sam decydujesz, które metody płatności chcesz udostępnić w Twoim sklepie. Masz do wyboru całą gamę możliwości bramek płatności popularnych na terenie Europie i używanych na całym świecie.

płatności w sklepie internetowym

Metody płatności w sklepie

Jakie metody płatności wybrać dla Twojego sklepu? Metody płatności to kluczowy element e-sklepu. Czytaj poradnik o metodach płatności...

Systemy płatności

  • Lokalne metody płatności odpowiadające dla danego rynku, takie jak karty kredytowe, portfele cyfrowe czy płatności mobilne.
  • Obsługa różnych międzynarodowych metod płatności, takich jak karty kredytowe, PayPal, przelewy bankowe oraz lokalne systemy płatności.

Twój sklep internetowy może już posiadać polskie bramki płatności jak PayUTpayPrzelewy24, ale oczywiście takie bramki nie będą znane kilentom za granicą. Chcą operować i sprzedawać za granicą będzie konieczne dodatkowe wdrożenie bramek płatności rozpoznawalnych na europejskim lub globalnym rynku.

Bramki płatności — Europa
Jeżeli planujesz sprzedawać produkty w Europie musisz dodatkowo skorzystać z bramek płatności, które są chętnie używane i znane na danym lokalnym rynku.

  • Sofort, Giropay – Niemcy
  • iDEAL – Holandia
  • EPS – Austria
  • Bancontact – Belgia
  • Klarna

Bramki płatności — świat
Jeżeli planujesz sprzedawać produkty w Europie i na świecie możesz skorzystać z międzynarodowych płatności jak PayPal, Stripe, lub innych alternatyw płatności jak Apple PayGoogle Pay, czy AmazonPay.

Które bramki płatności online wybrać

Płatności odroczone
Nową formą zapłaty w sklepach internetowych są płatności odroczone. To wygodne i szybkie rozwiązanie problemów finansowych wielu klientów oraz dobry sposób dzięki któremu można zwiększyć sprzedaż i ruch w sklepie. Idea tej formy płatności najtrafniej objaśnia hasło: „buy now, pay later”, czyli „kup teraz, zapłać później”. 

Sklep internetwoy można zintegrować z płatnościami odroczonymi jak: Klarna.

› Płatności odroczone – opis rozwiązań

bramki platnosci online szybkie platnosci
Które bramki płatności online wybrać?
Bramki płatności online to kluczowy element powodzenia sklepu internetowego. Co brać pod uwagę wybierając szybkie płatności?
Przeczytasz o: Porównanie prowizji, opłat, ofert płatności Tpay, seService, Przelewy24, PayU, płatności odroczone.
wysyłki w sklepie internetowym
Jakie wysyłki w sklepie internetowym?
Wysyłka produktów to istotny element pracy każdego sklepu internetowego. Koszt wysyłki, szybkość realizacji, szeroki wybór form dostawy.
Przeczytasz o: Firmy kurierskie, Punkty odbioru, Poczta Polska, Broker kurierski, dostawy zagraniczne, Fulfillment, Dropshipping.
płatności w sklepie internetowym
Metody płatności w sklepie internetowym
Metody płatności to kluczowy element powodzenia sklepu internetowego. Co brać pod uwagę wybierając płatności w sklepie?
Przeczytasz o: bramki płatności, płatności odroczone i e-raty, płatność za pobraniem i przy odbiorze, płatność kartą, blik.

Wysyłki w sklepie cross-border

Analogicznie do płatności na WooCommerce możesz sam zarządzać metodami dostawy w Twoim sklepie. Masz do wyboru całą gamę firm kurierskich i innych form wysyłek operujących w Europie i na świecie.

Logistyka międzynarodowa

Aby zapewnić szybkie i niezawodne dostawy, warto nawiązać współpracę z lokalnymi firmami kurierskimi i logistycznymi, które dobrze znają specyfikę danego rynku. Rozważ również otwarcie lokalnych magazynów np. Fulfillment, co pozwoli skrócić czas dostawy, obniżyć koszty transportu oraz zwiększyć satysfakcję klientów. Takie rozwiązania mogą znacząco poprawić efektywność operacyjną Twojego biznesu.

Dostawy zagraniczne

Dowiedz się, czy dany operator posiada w danym kraju własną infrastrukturę, lub czy realizuje usługi we współpracy z lokalnym partnerem logistycznym. Wymogiem, o którym warto pamiętać, jest konieczność podpisanie umowy na świadczenie międzynarodowych usług logistycznych. Inną ważną kwestią, o której również powinieneś pamiętać, jest zorganizowanie sprawnej obsługi zwrotów przesyłek. Dla większych sklepów najbardziej efektywnym kosztowo rozwiązaniem, zarówno w kontekście dostaw, jak i zwrotów, może okazać się posiadanie kilku magazynów w poszczególnych regionach.

Ustalając koszt dostawy zagranicznej, musisz zadbać o to, by był on jednocześnie atrakcyjny dla zamawiającego i opłacalny dla Ciebie. Często najlepszym wyjściem w takiej sytuacji jest korzystanie z lokalnych magazynów lub wsparcia firmy fulfillment. Dzięki temu niwelujesz konieczność zarządzania zwrotami i możeszzaproponować klientom atrakcyjne ceny przesyłki oraz dysponujesz adresem w danym kraju. Zagraniczni klienci często darzą ograniczonym zaufaniem sprzedawców z Polski, dlatego warto na stronie sklepu podać właśnie zagraniczny adres.

Wysyłki w sklepie cross-border

Jeżeli chcesz wysłać swoje produkty do różnych krajów, możesz łatwo skonfigurować te ustawienia również w swoim panelu. Z poziomu panelu WooCommerce możesz ustawić strefy wysyłki (strefa lokalna, Europa, świat), metody wysyłki (płaska stawka, darmowa wysyłka, odbiór osobisty), opcje wysyłki, klasy wysyłkowe dla produktów oraz liczne i integracje: DHLDPDUPS, GLS, FedEx.

Jakie wysyłki w sklepie internetowym

Jeżeli jesteś osobą, która zaczynają swoją przygodę z e-Commerce i potrzebuje wsparcia w konfiguracji metod płatności, metod dostawy lub szuka rozwiązania całej obsługi logistycznej sklepu, zapraszamy do kontaktu. Postaramy się wybrać najlepszą ofertę od dla Ciebie.


Fulfillment

Fulfillment to model outsourcingu dostaw polegający na przekazaniu obsługi logistycznej zamówień z Twojego sklepu zewnętrznemu operatorowi. Dostawca fulfillmentu to firma posiadająca własne magazyny, wykwalifikowanych pracowników oraz umowy z firmami kurierskimi.

W zależności od wybranego modelu podwykonawca może odpowiadać za część lub całość procesu obsługi zamówienia. Zakres usługi obejmuje odbiór towaru, magazynowanie, kompletowanie zamówienia, pakowanie oraz doręczenie do końcowego klienta. W ramach usługi fulfillmentu możesz liczyć również na obsługę reklamacji i zwrotów.

Korzyści rozwiązania typu fulfillment:

  • outsourcing pracowników zajmujących się logistyką i magazynem sklepu
  • opłata tylko za wykorzystaną przestrzeń magazynową
  • szybkość wysyłek, zamówienia wysyłane są często tego samego dnia
  • zautomatyzowane systemy magazynowe pomagają uniknąć błędów i pomyłek
  • niskie koszty wysyłki i pakowania, oparte na umowach dostawcy fulfillmentu z kurierami

› Co to jest fulfillment – poradnik

jak działa fulfillment infografika

Ponadto profesjonalne firmy fulfillmentowe często oferują też obsługę zwrotów, infolinie i centra obsługi klientów, a nawet prowadzenie programów lojalnościowych. Takie szerokie spektrum usług z pewnością jest dobrym rozwiązaniem dla sklepów chcących rozwinąć sprzedaż zagraniczną.

Fulfillment to idealne rozwiązanie dla sklepów, które skalują swoją działalności i obsługą coraz większej liczby zamówień. Fulfillment to rozwiązanie, które pozwala zaoszczędzić czas i pieniądze, a tym samym jeszcze szybciej rozwijać się Twojemu sklepowi. Nie jest może najtańszym rozwiązaniem, jednak warto wiedzieć, na czym polega i brać go pod uwagę.

fulfillment co to jest

Fulfillment co to jest?

Logistyka i obsługa zamówień w międzynarodowym sklepie internetowym. Dla kogo jest fulfillment i jakie ma wady i zalety. Czytaj poradnik nt. fulfillment...


Obsługa klienta cross-border

W przypadku sprzedaży cross-border ważna jest profesjonalna komunikacja z klientami. To budowanie relacji z klientami z różnych kultur, języków i stref czasowych.

Zadbaj o to, by treści na stronie były dostępne przynajmniej w języku angielskim i były pozbawione błędów. Ważne informacje w językach obcych, regulaminy, dane kontaktowe powinny być umieszczona w widocznym miejscu. Klient musi mieć pewność, że zostanie właściwie obsłużony, a korespondencja mailowa, jak i obsługa telefoniczna będzie w lokalnym języku kupującego.

Obsługa klienta w międzynarodowym sklepie internetowym jest kluczowym elementem działalności, który wpływa na satysfakcję klientów oraz ich lojalność. Oto kilka głównych aspektów, które należy wziąć pod uwagę:

Wielojęzyczna obsługa klienta
Zapewnij wsparcie wielojęzyczne systemu e-Commerce i obsługę klienta w lokalnych językach.

  • Zatrudnianie wielojęzycznego personelu: Klienci doceniają możliwość komunikacji w swoim języku ojczystym.
  • Tłumaczenie materiałów: Wszystkie informacje na stronie internetowej, w tym FAQ, polityki zwrotów i warunki użytkowania, powinny być dostępne w różnych językach.

Wielokanałowa komunikacja
Wykorzystaj popularne lokalnie kanały komunikacji, takie jak WhatsApp, WeChat czy lokalne media społecznościowe.

  • E-mail i czat na żywo: Szybka odpowiedź na zapytania klientów.
  • Telefoniczna obsługa klienta: Dla bardziej złożonych problemów, niektórzy klienci preferują rozmowę telefoniczną.
  • Media społecznościowe: Odpowiadanie na pytania i komentarze w mediach społecznościowych.

Dostępność 24/7
Wielojęzyczne wsparcie klienta dostępne 24/7.

  • Automatyczne odpowiedzi i chatboty: Umożliwiają natychmiastową pomoc poza godzinami pracy.
  • Międzynarodowe zespoły obsługi: Dzięki różnym strefom czasowym możliwe jest oferowanie pomocy przez całą dobę.

Systemy zarządzania zelacjami z klientami (CRM)

  • Zarządzanie historią kontaktów: Zapewnienie, że wszystkie interakcje z klientem są rejestrowane i dostępne dla pracowników obsługi.
  • Analiza danych klientów: Pozwala na personalizację obsługi i lepsze zrozumienie potrzeb klientów.

Polityki zwrotów i reklamacji
Polityka zwrotów i wymiany dostosowana do międzynarodowych standardów.

  • Jasne zasady: Klienci muszą wiedzieć, jakie są warunki zwrotu i reklamacji.
  • Procesy logistyczne: Szybkie i sprawne przetwarzanie zwrotów.

Edukacja klienta

  • Przewodniki i instrukcje: Dostarczanie szczegółowych instrukcji dotyczących produktów.
  • Webinary i tutoriale wideo: Pomocne w zrozumieniu, jak korzystać z oferowanych produktów.

Feedback i opinie klientów
Proaktywne podejście do rozwiązywania problemów i reklamacji.

  • Zbieranie opinii: Zachęcanie klientów do dzielenia się opiniami na temat zakupów.
  • Analiza i reakcja: Wykorzystywanie feedbacku do poprawy jakości obsługi i produktów.

Kultura organizacyjna

  • Szkolenie pracowników: Regularne szkolenia dotyczące obsługi klienta, empatii i rozwiązywania problemów.
  • Motywacja i nagrody: Systemy motywacyjne dla pracowników, którzy wyróżniają się w obsłudze klienta.

Implementacja powyższych elementów pomoże w zapewnieniu wysokiej jakości obsługi klienta w międzynarodowym sklepie internetowym, co przekłada się na zadowolenie klientów i ich długoterminową lojalność.

Przykłady narzędzi przydatnych w obsłudze klienta

  • Zendesk: Popularna platforma do obsługi klienta, oferująca szeroki zakres funkcji.
  • Intercom: Narzędzie do chatu na żywo i wiadomości e-mail.
  • Google Analytics: Pomaga w analizie zachowań klientów na stronie.
  • Mailchimp: Narzędzie do marketingu e-mailowego.

Skuteczna obsługa klienta w międzynarodowym sklepie internetowym wymaga kompleksowego podejścia. Połączenie technologii, znajomości języków i kultur oraz zorientowania na klienta jest kluczem do budowania trwałych relacji i osiągania sukcesu.

obsługa klienta w sklepie

Obsługa klienta w sklepie

Profesjonalna obsługa klienta to ciągłe relacje z Klientem, dostosowanie się do ich potrzeb i nowych trendów. Przeczytaj poradnik nt. obsługi klienta...


Kwestie prawne w sklepie cross-border

Zakładając sklep internetowy zwróć szczególną na znaczenie kwestii prawnych w sklepie. WooCommerce jest silnikiem sklepu internetowego, a sercem Twojego sklepu od strony formalno-prawnej i biznesowej jest regulamin sklepu.

Zgodność z przepisami

  • Prawo handlowe – upewnij się, że Twoja działalność jest zgodna z lokalnymi przepisami handlowymi, podatkowymi i regulacjami dotyczącymi ochrony danych.
  • Polityka zwrotów i gwarancji – dostosuj politykę zwrotów i gwarancji do lokalnych wymogów prawnych i oczekiwań klientów.

Regulamin sklepu internetowego

Regulamin sklepu internetowego określa m.in. zasady zawierania umów sprzedaży zawieraną pomiędzy Tobą jako sprzedawcą a klientem. Opisuje się w nim warunki świadczenia usług drogą elektroniczną i warunki sprzedaży. Warto zadbać o to, by był on łatwo dostępny dla użytkowników. Dobrą praktyką jest zamieszczenie treści regulaminu również formie załącznika, by klient mógł zapisać go na komputerze.

Regulamin Twojego sklepu cross-border powinien zawierać pełną informację o sprzedawcy, sklepie oraz o prawach konsumenta, opisywać dostępne metody dostawy i płatności. Zapisy regulaminu powinny jasno określać moment, w którym dochodzi do zawarcia umowy sprzedaży oraz opisywać jej warunki. Należy określić w regulaminie prawa i obowiązki sprzedawcy oraz klienta informować o terminie, w jakim klient może odstąpić od umowy, wyjątki odstąpienia od umowy, procedury i przebieg postępowania reklamacyjnego.

Sklepy internetowy to nie tylko sprzedaż towarów, ale również miejsce świadczenia usług drogą elektroniczną np. prowadzenie konta klienta, newslettery, możliwość zamieszczenia opinii o zakupionym produkcie są w świetle prawa usługami. Regulamin sklepu powinien zawierać szczegółowy opis usług, zakres oraz warunki ich świadczenia. Konieczne jest również określenie wymogów technicznych, jakie powinien spełnić klient, by móc korzystać ze sklepu internetowego.

GDPR w sklepie internetowym
WordPress i WooCommerce zapewnia kompatybilność z wymogami GDPR – General Data Protection Regulation (RODO, Regulacje o Ochronie Danych Osobowych) dzięki funkcjonalności ochrony danych osobowych: możliwość usunięcia danych użytkownika na prośbę klienta (prawo do bycia zapomnianym), eksport danych użytkowników, narzędzie do usuwania oraz anonimizowania zamówień, danych osobowych w sposób uniemożliwiający przyporządkowanie poszczególnych informacji do określonej lub możliwej do zidentyfikowania osoby fizycznej, które nie wymagają już przetwarzania. Ustawienia polityki prywatności znajdziesz w zakładce Konta i prywatność w panelu WooCommerce. W prosty sposób możesz dodać tekst związany z polityką prywatności do strony zamówienia oraz strony rejestracji konta.

W przypadku wątpliwości prawnych dotyczących Twojego sklepu internetowego najbezpieczniejszym rozwiązaniem jest zamówienie dokumentu u prawnika albo wygenerować regulamin w Kreatorze prowadzonym przez kancelarię prawną Legal Geek, gdzie odpowiadając na pytania dotyczące Twojego sklepu, otrzymasz od razu indywidualny regulamin z dostępem do aktualizacji prawnych. 

Inne waażne elementy w sklepie internetowym:

  • Polityka prywatności (polityka cookies)
  • Informacja o metodach i rodzaju płatności w sklepie internetowym
  • Informacja o rodzaju dostawy w sklepie internetowym
  • Polityka zwrotów i reklamacji w sklepie internetowym
  • Wzór formularza odstąpienia od umowy

Pozycjonowanie sklepu cross-border

Pewność, że produkty z Twojego sklepu internetowego można łatwo znaleźć w wyszukiwarce Google, znacząco zwiększa szansę na sukces w e-Commerce. Efektywne SEO pomoże produktom pojawić się w wynikach wyszukiwania jako najtrafniejsze wyniki dla wpisywanych w wyszukiwarki słów kluczowych.

Pozyskiwanie klientów
Bądź tam, gdzie są Twoi potencjalni klienci. Pamiętaj, że Twój sklep cross-border to nie jedyny z kanał, dzięki którym trafiasz do klientów. Zacznij od Google’a i daj się odnaleźć w wyszukiwarce. Wyszukiwarka Google to miejsce, gdzie internauci zdobywają wiedzę o produktach i zaczynają proces zakupowy.

Poza pozycjonowaniem organicznym Google oferuje Tobie możliwość zaistnienia na pierwszej stronie wyszukiwań praktycznie od samego startu sklepu internetowego, bez czekania aż Twoja strona naturalnie się wypozycjonuje. Możesz to zrobić, korzystając z reklam AdWords w Google lub specjalnie przygotowanej dla sklepów internetowych usługi Google Shopping.

Długofalowa strategia SEO
Czym jest długofalowa strategia SEO w sklepie internetowym. To maksymalna widoczność w wynikach Google (SERP) i świadomość marki e-Commerce. Długofalowa strategia SEO, powinna iść w parze ze strategią marketingową. W obecnym SEO niezbędna jest naturalna symbioza z innymi działaniami marketingu online w celu zapewnienia maksymalnej widoczności i świadomości Twojej marki.

Pozycjonowanie sklepów internetowych

Skuteczne SEO
Niektórzy mogą traktować skuteczne SEO jako osiągnięcie wysokich pozycji w wyszukiwarce, inni jako najlepszą możliwą optymalizację strony a jeszcze inni jako prowadzenie działań, które generują zwrot z inwestycji. Skuteczne pozycjonowanie SEO to takie, które lubi Twój klient i Google.

pozycjonowanie sklepu internetowego seo

Jak pozycjonować e-Commerce?

Jeśli chcesz pozycjonować sklep e-Commerce lub szukasz Agencji SEO, przeczytaj nasz poradnik nt. pozycjonowania sklepu internetowego...


Google Shopping

Dzięki integracji Twojego sklepu cross-border z usługą Google Shopping będziesz mógł uruchomić reklamy produktowe wyświetlane na pierwszej podstronie wyników wyszukiwania nad wynikami organicznymi lub w prawej kolumnie, obok wyników organicznych.

Jak zintegrować Twój sklep z Google Shopping:

  • Otwórz konto Google Merchant Center
  • Wygeneruj plik z danymi o produktach dostępnych w sklepie tzw. feed
  • Zaimportuj ten plik na koncie Google Merchant Center
  • Utwórz konto Google AdWords i połącz je z kontem Google Merchant Center
  • Uruchom kampanię produktową.

Zakupy Google Shopping


Marketing w sklepie cross-border

Długofalowa strategia SEO, powinna iść w parze ze strategią marketingową. Sklep cross-border potrzebuje symbiozy pozycjonowania SEO z działaniami marketingu w sieci, w celu zapewnienia maksymalnej widoczności i poszerzenia świadomości istnienia Twojego sklepu wśród odbiorców marki. Postawienie na jeden element dotarcia do klientów może być niewystarczający do tego, żeby zwiększyć znacząco sprzedaż.

Marketing i promocja cross-border
Skuteczny marketing i promocja w sklepie cross-border wymagają opracowania lokalnych kampanii reklamowych, które uwzględniają preferowane kanały, takie jak media społecznościowe, wyszukiwarki czy influencer marketing. Kluczowe jest nawiązanie partnerstw z lokalnymi influencerami, blogerami oraz mediami, które mogą zwiększyć zasięg i wiarygodność marki na nowych rynkach. Dostosowanie treści reklamowych do kultury i języka odbiorców pozwala budować silniejsze relacje z klientami i zwiększać zaangażowanie.

Treści – sposób na zdobycie zaufania klientów
Sposobem na lepsze pozycjonowanie sklepu internetowego w wyszukiwarkach oraz stworzenie pożądanej otoczki wokół własnej marki jest tzw. Content marketing (Marketing treści). Jest to strategia polegająca na pozyskiwaniu nowych klientów poprzez publikowanie interesujących i przydatnych treści, które wpływają na przyszłą konwersję w sklepie. Marketing treści, w odróżnieniu od tradycyjnego marketingu, opartego na przekazie reklamowym, bazuje na budowaniu długotrwałych relacji z odbiorcą poprzez interakcję i zaangażowanie obydwu stron. Content marketing kosztuje mniej niż tradycyjny marketing, a generuje nawet 3 razy więcej leadów.

Marketing treści to działanie typu „win-win”, dzięki czemu obie strony, zarówno potencjalny klient, jak i Twój sklep odnoszą korzyści. Content marketing pomoże Tobie w zwiększeniu ruchu, a w konsekwencji wzroście sprzedaży i zysków. Ma tę przewagę nad reklamą, że pozwala budować długotrwałą relację z odbiorcą i działa również po długim czasie od publikacji.

Wartościową treścią masz szansę przekonać do zakupu, przedstawiając produkt w sposób unikalny i zachęcający. Pomocnym narzędziem, aby zmobilizować jeszcze niezdecydowanych klientów, jest prowadzenie firmowego bloga, który poprzez możliwość obcowania z marką, także w kontekście niesprzedażowym, pomaga uzyskać wyższą szansę konwersji przy ponownej wizycie.

Content marketingiem określa się wszystkie treści publikowane i rozpowszechniane za pomocą Internetu:

  • blogi – mogą być podstroną sklepu internetowego lub funkcjonować pod niezależnym adresem internetowym
  • poradniki – treść ekspercka powiązana z oferowanymi produktami i usługami, porady dla kupujących
  • treści eksperckie – artykuły pisane przez ekspertów w branży, wywiady z ekspertami i trendsetterami
  • recenzje produktów – najbardziej efektywne, jeśli dokonywane są przez osoby cieszące się zaufaniem, np. przez blogerów
  • opisy produktów – teksty o produktach, które stanowią dopełnienie informacji wymienianych na karcie produktowej

E-mail marketing
Internet przepełniony jest od treści. Co minutę pojawia się miliony postów na Facebooku i wyszukiwań w Google. W gąszczu informacji e-mail jest wciąż cenną i skuteczna forma komunikacji. E-mail marketing w e-Commerce jest odpowiedzialny za wyższy wzrost konwersji w porównaniu z innymi formami promocji.

Pamiętaj, że konsumenci, którzy otrzymują newslettery, wydają więcej, niż Ci, którzy ich nie otrzymują Twojej informacji. Dzięki dobrze przygotowanej kampanii e-mail marketingowej można sprzedawać więcej i skuteczniej. Newslettery skierowane do subskrybentów sklepu dają wiele możliwości niestandardowej promocji produktów i marek. Mailing może zawierać informacje o nowościach w sklepie, aktualnych promocjach czy specjalnych, spersonalizowanych, dostosowanych do indywidualnego zapotrzebowania ofertach.

Platformy mailingowe
Dobra oferta to oferta dopasowana do potrzeb. Nie każdy e-mail będzie tak samo interesujący dla wszystkich odbiorców z Twojej listy. Dlatego postaraj się nie wysyłać tego samego komunikatu do całej bazy. Używając profesjonalnego systemu do email marketingu jak Mailchimp lub FreshMail możesz korzystać z takich funkcjonalności jak segmentacja i personalizacja. W ten sposób wygenerujesz każdemu klientowi indywidualny spersonalizowany mailing z dynamicznym contentem. To nic innego jak mailing sprzedażowy z wykorzystaniem informacji, jakie ma o kliencie sklep internetowy. Dzięki temu możliwe jest stworzenie kampanii, która trafi dokładnie w potrzeby kupujących.

Wykorzystaj potencjał Twojego sklepu internetowego i zbierać lojalną społeczność wokół niego właśnie poprzez budowanie własnej bazy mailingowej i możliwość komunikacji z odbiorcami poprzez newsletter.

Newsletter Mailchimp

Maile transakcyjne
Informujące o statusie zakupu mogą być wykorzystywane również jako e-­mail marketing. Należą do nich maile potwierdzające założenie konta, złożenia zamówienia w sklepie internetowym, jego realizacji, wysyłki itp.

Nawet 20% treści w mailu transakcyjnym może być przeznaczone na komunikację marketingową typu baner z ofertą czy cross-­selling. Tworząc takie wiadomości transakcyjne, musisz pamiętać, aby były spersonalizowane, zwracania się do klienta i niezbyt oficjalne. Skuteczność maili transakcyjnych muszą być dostarczane do klienta niezwłocznie po wykonaniu przez niego zakupu, kiedy jego zaangażowanie jest największe oraz powinny zawierać inne elementy jak np. przyciski social media.

jak wypromować sklep internetowy

Jak wypromować sklep internetowy?

Jeżeli chcesz skutecznie wypromować sklep lub szukasz wskazówek jak zrobić to samodzielnie, przeczytaj nasz poradnik nt. promocji e-sklepu…


Sprzedaż wielokanałowa

Prowadzenie sklepu cross-border może nie być wystarczające. Kolejny kluczowy aspekt w cross-border e-Commerce to sprzedaż wielokanałowa. Wystawienie produktów w wielu kanałach daje Tobie szanse pozyskania znacznie szerszego grona klientów niż przy sprzedaży wyłącznie przez stronę.

W poszukiwaniu alternatywnych kanałów sprzedaży warto na pewno być obecnym na platformie sprzedażowej Allegro, eBay oraz Amazon. Trzy wspomniane firmy to tzw. marketplace e-Commerce, które pozwalają na prowadzenie sprzedaży w ramach platformy.

Mimo że od każdej transakcji sprzedaży na tych platformach trzeba uiszczać opłatę prowizyjną, jest to jednak cały czas opłacalne. Wszystkie duże platformy posiadają potężną bazą klientów, do których dostęp można pozyskać decydując się na integrację z daną platformą.

Integracja z platformą sprzedażową sklepu internetowego umożliwia m.in:

  • automatyzacja procesu dodawania produktów – produkt dodany sklepu WordPress zostanie zsynchronizowany i pojawi się również na danej platformie
  • synchronizacja stanów magazynowych – system sam aktualizuje ilość przedmiotów z magazynu
  • automatyzacja edycji przedmiotów – zmiana w sklepie automatycznie aktualizują ceny i opisy

Liczne integracje WooCommerce pozwalające sprzedawać w wielu miejscach jednocześnie, zarządzając wszystkim w ramach jednego panelu. Ze statystyk wynika, że wśród najczęściej wybieranych kanałów sprzedaży poza sklepem na stronie są: Allegro, Zakupy Google Shopping Sklep Facebook, Sklep Instagram oraz blogi.

Integracje marketing e-sklep


Sklep B2B cross-border

Business to business to model, którym obie strony są firmami. Model B2B obejmuje powiązania łączące przedsiębiorstwa i ich partnerów biznesowych. Główną rolę pełnią platformy B2B, które usprawniają transakcje zachodzące pomiędzy firmami a ich dostawcami bądź producentami lub dystrybutorami. Cały proces powstałej relacji biznesowej zachodzi dzięki systemom B2B.

Sklepy B2B zwykle wymaga bardziej złożonych rozwiązań niż sklepy internetowe. Platforma B2B jest rozwiązaniem usprawniającym procesy biznesowe. Systemy B2B wyróżnia się z punktu widzenia prowadzenia sklepu: procesem zakupowym, rodzajem płatności, infrastrukturą oraz sposobem prowadzenia działań w sklepie.

Sprzedaż cross-border typu B2B wymaga precyzyjnego dostosowania strategii do specyfiki rynków zagranicznych. Kluczowe jest zrozumienie lokalnych regulacji prawnych, w tym wymagań celnych, podatkowych i logistycznych, aby zapewnić płynność operacji. Ważnym elementem jest także dostosowanie oferty produktowej, obejmujące lokalizację dokumentacji, cenników oraz personalizację pod kątem specyficznych potrzeb klientów w danym kraju. Budowanie relacji opartych na zaufaniu, np. poprzez udział w lokalnych targach branżowych czy współpracę z partnerami na miejscu, znacząco zwiększa szanse na sukces w sprzedaży międzynarodowej.

Jak założyć sklep B2B cross-border?

Samodzielne wykonia sklepu B2B może być trudne dlatego niezbędna może się okazać współpraca z wyspecjalizowaną agencją interaktywną e-Commerce. Zlecając wykonanie sklepu B2B agencji interaktywnej, możesz mieć pewność, że każdy szczegół zostanie dopracowany. A projekt sklepu będzie wyróżniał się dedykowaną, dopasowaną do Twojej branży szatą graficzną na tle konkurencji. Wygląd sklepu ma decydujące znaczenie, ponieważ to od niego zależy, czy klient pozostanie na stronie internetowej dłużej, zrobi zakupy i do niego wróci.

Zakładając, że myślisz poważnie o Twoim e-biznesie, warto postawić na jedno z rozwiązań open-source: WooCommerce, PrestaShop, Magento. Oczywiście trzy opisane platformy e-Commerce jako open-source są bezpłatne, jednak poznanie ich do tego stopnia, żeby samemu sprostać wdrożeniu sklepu może być trudne.

Ważną kwestią przy tworzeniu sklepu internetowego jest budowa sklepu B2B pod kątem User Experience. Wszyscy jesteśmy użytkownikami sklepów internetowych na co dzień, co nie przekłada się na umiejętność dobrego zaprojektowania sklepu. W przypadku sklepów internetowych znaczenie UX jest pierwszorzędne, ponieważ każda tzw. „akcja” wykonana przez klienta przekłada się na Twoją sprzedaż.

Sklep B2B powinien być dostosowany do Twoich potrzeb biznesowych. Nawet jeśli potrzeby i funkcjonalności Twojego sklepu nie są one szczególnie nietypowe wdrożenie platformy sprzedaży nie jest proste. Pamiętaj potrzebny jest specjalista od wdrożeń konkretnego typu sklepu – WooCommerce, PrestaShop, Magento.

Ponad to aby sklep B2B działał poprawnie i spełniał swoją funkcję potrzebna jest praca kilku specjalistów programisty, grafika, specjalisty UX. Każdy specjalista to nie tylko wiedza, ale przede wszystkim doświadczenie, które zdobył przy innych projektach. Dlatego warto zdecydować się na wyspecjalizowaną firmę wdrożeniową. Zapewni ona kompleksową obsługę i poniesie pełną odpowiedzialność za wdrożenie i działanie Twojego sklepu internetowego. Pamiętaj źle zaprojektowany lub zoptymalizowany sklep B2B to znacznie mniejsze przychody i „przeciekające złotówki”.

jak zwiększyć sprzedaż w sklepie internetowym

Jak założyć sklep B2B?

Chcesz się dowiedzieć więcej na temat B2B? Przeczytaj nasz poradnik jak założyć sklep B2B i odnieść sukces w e-Commerce


Sukces w e-Commerce

Co zrobić, żeby odnieść sukces w e-Commerce i zwiększyć miesięczne obroty w Twoim sklepie internetowym? W zależności od branży każdy przedsiębiorca będzie miał inną odpowiedź na to pytanie. Jest jednak wiele stałych elementów, które wpływają na wzrost sprzedaży i satysfakcję klienta z dokonanych zakupów. Jeśli chcesz dowiedzieć się jakie rozwiązania warto wdrożyć, by rozwinąć swój biznes internetowy, zapoznaj się z naszym artykułem.

Coraz więcej osób decyduje się na założenie własnego sklepu internetowego oraz sprzedaż za granicą. Istotnie, bardzo łatwo jest wejść na rynek e-Commerce, ale zdecydowanie trudniej jest ugruntować na nim swoją pozycję i osiągać coraz wyższe cele sprzedażowe. Problem nie polega zwykle na źle dobranej ofercie, ponieważ mniejsza lub większa konkurencja jest w każdej branży i w każdej można znaleźć niszę, czyli docelową grupę klientów, tylko na odpowiednim zaprojektowaniu sklepu. Do najbardziej popularnych kategorii e-Commerce zalicza się sklepy internetowe z odzieżąkosmetykamize sprzętem sportowymartykułami gospodarstwa domowegomeblami, akcesoriami i zabawkami dla dzieciksięgarniez artykułami spożywczymi i sklepy oferujący dostawę owoców i warzyw.

Co jednak zrobić, żeby sklep internetowy nie zginął na tle silnej konkurencji i jego widoczność była coraz lepsza, a generował coraz większy ruch? Kluczowo jest, by od początku patrzeć na biznes internetowy nie jak na sklep stacjonarny, który przyciąga tylko ofertą i cenami, tylko szerzej, jako elastyczną, ciągle rozwijającą się platformę sklepową dostosowaną do indywidualnych potrzeb zakupowych klienta. Twój sklep internetowy osiągnie sukces, gdy będziesz wprowadzał zmiany na wielu płaszczyznach, poprawiające jakość sprzedaży i obsługi, jego wygląd i funkcjonalność. Jeśli więc chcesz pozyskać więcej klientów, przeczytaj nasz poradnik, w którym przedstawiamy różne aspekty komunikacji marki i prowadzeniu biznesu w e-Commerce.

sukces w e-Commerce

Jak odnieść sukces w e-Commerce?

Przeczytaj nasz poradnik jak odnieść sukces w e-Commerce krok po kroku oraz poznaj najnowsze trendy sprzedaży w internecie…


Kto wdroży sklep cross-border?

Jeżeli, chcesz zacząć międzynarodowy biznes e-Commerce z asystą eksperta lub zlecić wdrożenie projektu sklepu ze sprzedażą za granicą, warto pomyśleć nad współpracą z Agencją e-Commerce.

Wdrożenie sklepu ze sprzedażą międzynarodową można zlecić agencji z doświadczeniem, która systematycznie wprowadza integracje, które wspierają sprzedaż do krajów Europejskich oraz na całym świecie. Efektem działań agencji jest sklep i usługa wsparcia typu biznes cross-border, która w kompleksowy sposób pomaga rozpocząć sprzedaż na nowych rynkach.


Agencja e-Commerce

Agencji e-Commerce to wyspecjalizowana agencja interaktywna w tworzeniu projektów i rozwiązań dla branży e-Biznes i e-Commerce. Zajmuje się ona kompleksową obsługą wszelkiego rodzaju biznesów online, sklepów internetowych, począwszy od opracowania strategii, stworzenia strony sklepu, a w szczególnych przypadkach zajmuje się pozyskaniem klientów, zwiększaniem sprzedaży przez działania związane z pozycjonowaniem SEO, marketingiem i promocją.

Do najpopularniejszych usług proponowanych przez agencje e-Commerce należą:

  • wdrożenia projektów e-Biznes
  • sklepy internetowe, dropshipping, marketplace
  • platformy e-Commerce
  • platformy i sklepy B2B
  • projekty m-Commerce
  • konsulting internetowy i e-Commerce
  • doradztwo dotyczące hostingu

Agencja e-Commerce opracowuje również szczegółową strategię marketingową dla e-Biznesu, która pozwoli osiągnąć poprawę wyników sprzedażowych i dotrzeć do potencjalnej grupy docelowej. Dysponujemy zespołem specjalistów odpowiadających za realizację poszczególnych działań mających doprowadzić do poprawy wizerunku firmy.

  • marketing internetowy i SEM
  • przygotowywanie i obsługa kampanii reklamowych w internecie
  • pozycjonowanie stron internetowych SEO
  • prowadzenie kampanii w mediach społecznościowych

Działania agencji e-Commerce

Efektywne prowadzenie sklepu internetowego i sprzedaży to wymagające, wielotorowe zadanie. Wiele sklepów internetowych jest zakładanych i prowadzonych bez wyznaczenia kluczowych celów, strategii sprzedażowej, określenie grupy docelowej, czy skutecznych działań marketingowych.

Portfolio działań agencji e-Commerce obejmuje następujące elementy:

  • Tworzenie sklepów internetowych – projektowanie oraz tworzenie rozwiązań B2C, oraz B2B.
  • Generowanie ruchu i klientów – działania związane z pozycjonowaniem SEO, Google Ads, newslettery i kampanie mailingowe, content marketing, działania i reklamy w social media.
  • Prowadzenie kampanii sprzedażowych – zdobywanie wartościowego ruchu dla sklepów internetowych za pomocą kampanii produktowych Google Ads, a także Facebook Ads.
  • Konwersja ruchu – analiza przychodzącego ruch, statystyk, śledzenie zachowań użytków i optymalizacja etapów procesu zakupowego.
  • Remarketing – ponowne przyciągnięcie klientów do sklepu dzięki skutecznemu marketingowi w e-Commerce: systemy lojalnościowe, remarketing poprzez e-maile oraz remarketing z wykorzystaniem reklam Google Ads.
  • Programy partnerskie i lojalnościowe – działania skierowane do stałych klientów i partnerów biznesowych B2B.. Budowanie lojalności i przywiązanie do marki za pomocą programów lojalnościowe i afiliacyjne.
co to jest agencja e-Commerce

Co to jest agencja e-Commerce?

Chcesz zacząć działania w e-Commerce i szukasz dobrej agencji? Przeczytaj nasz poradnik nt. agencji e-Commerce...


Agencja The New Look

Jako agencja wdrażająca projekty cross-border e-Commerce oraz integracje umożliwiające sprzedaż międzynarodową, wspieramy naszych klientów w sprzedaży w Europie i na świecie. Efektem naszych działań jest usługa Sklep Cross-border, która w kompleksowy sposób pomaga rozpocząć sprzedaż za granicą.

Przygotowanie sklepu do wyjścia na nowe rynki zagraniczne wymaga wiedzy lub długich przygotowań, poszukiwań dostawców usług, czy zlecenia tłumaczenia i dostosowania się do wymogów prawnych. Możesz oczywiście skorzystać z naszej wiedzy i doświadczenia, które zawarte jest w pakiecie Sklep Cross-border. Nasz konsultant e-Commerce przeprowadzi Cię przez cały proces założenia sklepu do sprzedaży międzynarodowej.

Naszym zadaniem jest wydobycie potencjału Twojego biznesu. Nasze działania prowadzące do sukcesu w e-Commerce składają się z projektu użytecznego sklepu internetowego, pozycji sklepu w Google, regularnych audytów i analiz, komunikacji, budowania wizerunku i opinii klientów, umiejętność angażowania grupy docelowej i korzystania z uzupełniających form sprzedaży. Wszystkie nasze działania bazują na zbudowanej strategii, znajomości narzędzi, wnikliwiej obserwacji rynku i trendów e-Commerce oraz systematycznej pracy poznawania konkurencji i potrzeb klientów.

W portfolio działań naszej agencji e-Commerce posiadamy wiele ciekawych realizacji sklepów internetowych oraz z powodzeniem kampanii marketingowych w sektorze e-Commerce. W naszych działaniach opieramy na wieloletnim doświadczeniu, śledzeniu trendów e-Commerce, a szczególnie na wiedzy, zaangażowaniu naszych pracowników.

Nasi eksperci e-Commerce z chęcią pomogą Ci w zaprojektowaniu międzynarodowego sklepu internetowego, rebrandingu sklepu, zaplanują, przygotują i przeprowadzą odpowiednie działania związane ze sprzedażą za granicą, dopasowane zarówno do Twoich potrzeb, jak i oczekiwań klientów. Jako agencja e-Commerce poza stworzeniem sklepu, prowadzeniem działań marketingowych, dostarczymy Ci również odpowiednią wiedzę i narzędzia ułatwiające sprzedaż i analizę wyników.

Agencja e-Commmerce

Chcesz zacząć lub usprawnić e-Commerce? Jesteśmy specjalistami e-Commerce. Tworzymy sklepy internetowe, pozycjonujemy, optymalizujemy konwersję, tworzymy spójną strategię sprzedażową. Skontaktuj się z ekspertami branży.


Jak założyć sklep e-Commerce – najczęstsze pytania (FAQ)

Jak założyć sklep internetowy za darmo?

Przeszukując internet, można znaleźć oferty sklepów internetowych za darmo. Jednak przyglądając się takim ofertom, warto mieć na uwadze stwierdzenie ekonomistów „there ain’t no such thing as a free lunch” („nie ma darmowych obiadów”), które nie mniej ni więcej oznacza, że za wszystko trzeba płacić. Decydując się na darmowy sklep internetowy, będziesz miał liczne ograniczenia transferu, możliwość dodania tylko kilku produktów, nie będziesz mógł zmieniać wyglądu sklepu, czy używać istotnych funkcji integracji dla Twoich klientów. Przy tego typu projektach warto również uważać na tzw. haczyki i gwiazdki, których nie pokazuje oferta oraz pamiętać, że przeniesienie sklepu z takiej platformy w przyszłości będzie bardzo kosztowne.

Czy opłaca się założyć sklep internetowy?

Sklep internetowy zarabia 24 godziny na dobę, przez 365 dni w roku. Nawet jeżeli prowadzenie sklepu nie będzie Twoim głównym zajęciem to zawsze dodatkowe źródło dochodu, które warto brać pod uwagę. Sklep internetowy w odróżnieniu od tradycyjnego handlu to przede wszystkim możliwość redukcji kosztów funkcjonowania. Nie jest konieczne prowadzenie punktów sprzedaży, zatrudniania dużej liczby pracowników, a w niektórych przypadkach utrzymywania dużych magazynów. W sklepie internetowym można na bieżąco aktualizować ofertę, ceny, szybciej reagować na zmiany i trendy oraz niemal natychmiastowo odpowiadać na potrzeby klientów.

Pamiętaj o sukcesie w e-Commerce bardziej niż kiedykolwiek decyduje sposób prowadzenia sklepu, jakość usług oraz obsługa i kontakt z klientem. Niezależnie od tego, czy masz już długo własny sklep internetowy, czy dopiero szukasz sposobu na prowadzenie sklepu internetowego, przeczytaj jakie:
Najważniejsze korzyści i możliwości e-Commerce

Własny sklep internetowy czy warto?

Biorąc pod uwagę dynamiczny wzrost poziomu wydatków w internecie, modę i zaufanie do takiej formy zakupów, własny sklep internetowy to dobry pomysł na biznes. Należy jednak mieć na uwadze fakt, że bez nakładów finansowych zyski ze sklepu nie pojawią się już w kolejnym miesiącu. Własny sklep internetowy jest na pewno przedsięwzięciem długo terminowym. Okres przejściowy z mniejszą sprzedażą, w którym będziesz uczyć się specyfiki e-Commerce oraz będziesz docierać do Twoich klientów może potrwać rok, a nawet dwa lata. Należy również mieć na uwadze, że w wyniku rosnącej konkurencji znaczna część e-sklepów jest po prostu zamykana, a te, które nie potrafią dotrzeć do klienta mogą być nieopłacalne.
Własny sklep internetowy poradnik

Co sprzedawać w sklepie internetowym?

W sklepie możesz sprzedawać produkty, produkty wirtualne i usługi. Twój produkt musi być unikalny lub mieć na tyle atrakcyjną cenę, aby dla potencjalnego klienta była to interesująca oferta. Do asortymentu Twojego sklepu internetowego możesz podejść na dwa sposoby, sprzedając to, na czym się znasz lub podążając za trendami i sprzedając to, co jest w danym momencie popularne.

Naturalnym wyborem produktów do sklepu internetowego są produkty, które wytwarzasz w swojej firmie. Możesz również sprzedawać produkty z branży, którą znasz najlepiej i w której się specjalizujesz. Produkt, z który masz największe doświadczenie, będziesz umieć w atrakcyjny sposób zareklamować i zaoferować klientom.

Jak założyć sklep internetowy z odzieżą?

Założenie sklepu internetowego z odzieżą nie różni się od otworzenia sklepu internetowego z innymi produktami jak kosmetyki, zabawki itd. Pamiętaj, że sklep internetowy może sprzedawać nie tylko dobra jak odzież, ale również produkty wirtualne jak usługi, kursy e-learning. Więcej na temat, jaki sklep internetowy warto założyć, czytaj w:
Jaki sklep internetowy założyć?

Ile pieniędzy potrzeba na założenie sklepu internetowego?

Koszt stworzenia sklepu internetowego od podstaw może kosztować od 500 zł, jeżeli będziesz tworzyć sklep samodzielnie do 30.000 zł i więcej zlecając stworzenie e-sklepu w dużej agencji interaktywnej. Średni koszt stworzenia sklepu internetowego na polskim rynku przez profesjonalnego wykonawcę może wynosić około 4000 do 8000 zł. Koszty projektu i wdrożenia e-sklepu może znacznie wzrosnąć, jeśli Twój projekt jest niestandardowy.


Podsumowanie

Cross-border e-Commerce to platforma sprzedaży online, która działa na różnych rynkach globalnych, oferując produkty lub usługi klientom z różnych krajów. Kluczowym elementem funkcjonowania takiego sklepu jest dostosowanie oferty do lokalnych preferencji, języków, walut i regulacji prawnych, co pozwala na efektywną obsługę szerokiego grona odbiorców.

Ważnym aspektem jest logistyka i zarządzanie wysyłkami, które muszą uwzględniać różnorodne opcje dostawy, czas realizacji zamówień oraz koszty wysyłki międzynarodowej. Sklep musi również zapewniać obsługę płatności w wielu walutach oraz dostosować metody płatności do preferencji klientów na poszczególnych rynkach.

Aby skutecznie konkurować na globalnym rynku, sklep cross-border musi inwestować w działania marketingowe dostosowane do specyfiki lokalnych rynków, takie jak kampanie SEO w różnych językach czy reklamy w mediach społecznościowych. Kluczowe jest również budowanie zaufania przez transparentną politykę zwrotów oraz wsparcie klienta w lokalnych językach.

Mam nadzieję, że przejście tych kilku kroków jak założyć sklep cross-border pomoże przełożyć Twój pomysł na sklep na rzeczywistość i rozpoczęcie sprzedaży za granicą. Jeżeli trafiłeś/aś na ten tekst i szukasz twórcy Twojego sklepu internetowego lub po prostu chcesz wycenić projekt, prosimy o kontakt. Decydując się na współpracę z nami, otrzymasz nie tylko atrakcyjny graficznie, zbudowany zgodnie z zasadami UX i UI oraz w pełni responsywny sklep internetowy, ale także funkcjonalny i przejrzysty system zarządzania sklepem oparty o WordPress, dzięki któremu zarządzanie Twoim sklepem internetowym będzie proste i intuicyjne.

Ile kosztuje założenie sklepu internetowego typu cross-border lub przeniesienie sklepu na WordPress + WooCommerce w naszej agencji? Ceny zaczynają się już od 3000 zł netto. Zobacz również nasz cennik sklepów internetowych lub skorzystaj z konfiguratora sklepów internetowych.

Jeśli chcesz otrzymać indywidualną wycenę sklepu, zadzwoń lub wypełnij formularz, w którym podasz podstawowe informacje, a bezpłatną wycenę Twojej przyszłego sklepu prześlemy w 48h.


Czytaj również:

Jaki sklep internetowy wybrać?

Systemów sklepów internetowych na rynku są dziesiątki, ale jak wybrać ten najlepszy. Poznaj opis kilku oprogramowań do sklepu, ich wady i zalety, które zebraliśmy podczas naszej pracy oraz podczas rozmów z naszymi klientami. Dowiedź się i Ty jaki sklep internetowy wybrać w 2022 roku.

4.9/5 - (158 votes)
Kontakt przez messenger