Chcesz przenieść biznes do internetu? Wyceń: Strona www | e-Sklep | B2B |SEO/SEM | Administracja | napisz: studio@thenewlook.pl

Co to jest SXO?

co to jest sxo

Marketing internetowy nieustannie ewoluuje, wymaga kompleksowego podejścia oraz specjalnej strategii działania. Nie inaczej jest w dziedzinie SEO. Odpowiedzią na te zmiany jest kompleksowy zestaw działań nazywany przez specjalistów SXO. Dowiedź się, czym jest SXO i jak skutecznie wykorzystać SXO w Twoich działaniach marketingowym w 2022 roku.

SXO to strategia oparta na budowaniu widoczności strony internetowej lub sklepu, ale także zwiększaniu jego konwersji. Jest to szczególnie ważne zagadnienie w przypadku branży e-Commerce. Jeśli prowadzisz sklep internetowy i zależy Ci na zwiększaniu zysków, to SXO będzie najlepszym wyborem.

Stale zmienia się technologia, tak jak zresztą zmieniają się użytkownicy, ich zwyczaje, oczekiwania i zachowania. W odpowiedzi na potrzeby użytkowników wciąż pojawiają się nowe trendy w tworzeniu stron internetowych. Rozwiązania kreowane przez marketingowców, specjalistów od UX, web developerów oraz przedstawicieli innych, powiązanych zawodów mają na celu nakłonienie potencjalnego klienta do wejścia na stronę. Prawdopodobieństwo tego, że uda się osiągnąć zamierzony efekt będzie większe, gdy projekt strony uwzględnia element UX (User Expierence). Dopracowanie poruszania po stronie to proces złożony, wymagający wielekrotnego testowania i zadbania o każdy element. Im sprawniejsze działanie, tym lepsze wrażenie z obsługi strony. Co finalnie przekłada się na wzrost konwersji sklepu internetowego.

Wraz z rozwojem internetu i branży e-Commerce w marketingu internetowym pojawiają się nowe trendy i narzędzia do kreowania wizerunku marki. Wdrożenie odpowiedniej strategii komunikacji uzależnione jest od zmieniających się preferencji zakupowych klienta, który oczekuje coraz lepszej obsługi i coraz bardziej interaktywnych rozwiązań stosowanych na stronach internetowych. Metody reklamy i kreacji stosowane przez marketingowców, specjalistów od UX, web developerów i przedstawicieli środowiska e-Commerce mają na celu pozyskanie ruchu do e-sklepu i zaprojektowanie doświadczenia użytkownika poruszającego się po stronie tak, by było ono przyjemne a kroki na ścieżce zakupowej proste i niebudzące wątpliwości co do zawartości koszyka i realizacji zamówienia.

Web design to dziedzina, w której zachodzą ciągłe zmiany podyktowane aktywnością użytkowników w internecie i tym, jakie aspekty budowy strony kontrolują roboty Google’a. Jednym z najbardziej skutecznych działań marketingowych jest strategia SXO.

Search Experience Optimization (SXO) jest nowym spojrzeniem na projektowanie wrażeń użytkownika strony internetowej, odnajdującego produkty w wyszukiwarce Google’a. To nie przejściowy trend w marketingu – to standard optymalizowania działania e-sklepu, mający potencjał sprzedażowy. Jeśli więc nie chcesz zostać w tyle za konkurencją wdrażającą SXO, sprawdź jakie możliwości rozwoju oferuje ono dla Twojego biznesu internetowego i wprowadź je już teraz.  


Z tego artykułu dowiesz się m.in.

  • Co to jest SEO
  • Co to jest UX
  • Co to jest SXO i czym charakteryzuje się to podejście do tworzenia stron internetowych
  • Jak SXO odpowiada na nowy trend sprzedażowy – m-Commerce
  • Jakie są korzyści z SXO dla Twojej firmy
  • Co obejmuje audyt SXO

Jak generować wyższe zyski ze sprzedaży swoich produktów? To pytanie, na które można udzielić wiele odpowiedzi, w zależności od grupy docelowej Twojego biznesu internetowego. Zwiększenie konwersji, czyli to, co napędza rozwój w e-Commerce, możesz uzyskać dzięki regularnemu prowadzeniu kanału sklepu na Facebooku, Instagramie, LinkedIn-ie, realizacji płatnych kampanii reklamowych w mediach społecznościowych, reklamom w Google Ads, wysyłaniu newsletterów, inwestowaniu w content marketing, programom partnerskim czy afiliacyjnym w ramach współpracy z agencją.

Każda sposób na budowanie wizerunku może przynieść Ci wymierne korzyści w postaci większego zainteresowania Twoją ofertą i wyraźnego wzrostu liczby zamówień. Jednakże te narzędzia marketingowe spełniają swoją funkcję tylko w bardzo ograniczonym zakresie oddziaływania na zaangażowanie użytkowników e-sklepu. Dlatego poszukując alternatywnego rozwiązania nasi klienci najczęściej decydują się na wprowadzenie zmian widoczności strony w wynikach wyszukiwania organicznych. Do niedawna za taką usługę uważano SEO.


Co to jest SXO krok po kroku

Szacowany czas czytania: 20 minut

  1. SXO definicje
  2. Strategia SXO
  3. SXO i e-Commerce
  4. SXO dla m-Commerce
  5. Korzyści z SXO
  6. Agencja SXO
  7. Podsumowanie

SXO definicje

SXO – optymalizacja doświadczenia użytkownika

SXO to skrót od angielskiej nazwy „Search Experience Optimization”, który oznacza szereg technik i zabiegów z zakresu pozycjonowania organicznego SEO oraz marketingu internetowego (e-marketingu), mających na celu zamianę ruchu pozyskanego przez stronę lub sklep internetowy w ruch konwertujący. Efekty prowadzonych działań SXO są łatwo mierzalne, ponieważ wyznacznikiem ich skuteczności jest poziom realizacji założeń określonych w KPI (kluczowy wskaźnik efektywności). Celem kampanii SXO jest w zależności od rodzaju prowadzonej działalności: sprzedaż online (sklepy internetowe), pozyskanie tzw. leadów, pozyskanie danych osobowych i adresowych, subskrypcja newslettera, lub otrzymanie zapytania ofertowego.

SXO to wieloaspektowa strategia działania mająca na celu poprawę sprzedaży. Zadaniem SXO jest całościowe spojrzenie na stronę internetową i funkcjonowanie biznesu w Internecie. W skład działań SXO wchodzi m.in zaawansowana analityka, która pozwala zdiagnozować i wprowadzić na stronie internetowej korzystne zmiany optymalizujące doświadczenie internauty m.in. z zakresu UX, content marketingu, pozyskiwania wartościowych linków, dostosowania stron pod ruch mobile. Istotne dla SXO jest precyzyjne określenie grup docelowych odbiorców oraz poznanie ich intencje, co pozwoli na dokładne dopasowanie zawartości optymalizowanej strony lub sklepu do ich potrzeb. Jest to szczególnie ważne, ponieważ samo SEO koncentruje się na osiągnięciu topowej pozycji witryny w wynikach wyszukiwania na poszczególne frazy, SXO dodatkowo stara się przełożyć ruch pochodzący z organicznych wyników wyszukiwania na realizację zamierzonego celu.

SXO określane jest jako połączenie SEO z takimi narzędziami marketingowymi jak CRO, Web Development, UX. Poniżej opisujemy te pojęcia.


Najprościej zdefiniować SXO poprzez równanie:

SXO= SEO + UX + CRO


SEO – pozycjonowanie organiczne

SEO to skrót od angielskiej nazwy „Serach Engine Optimization”, czyli optymalizacj stron internetowych pod kątem silnika wyszukiwarek. To proces zorientowany na poprawę widoczności w organicznych wynikach wyszukiwania. Skupia się na pozycjonowaniu organicznym, czyli nie wymaga nakładu finansowego.

SEO, czyli Search Engine Optimization to szereg zabiegów mających na celu zmianę pozycji strony internetowej w Google’u, która wiąże się z poprawą widoczności przez użytkowników poszukujących informacji i produktów. Optymalizacja pod tym kątem skupiała się często na wprowadzeniu wartościowych fraz kluczowych, modyfikacji opisów w meta tagach, analizie contentu, link buildingu i innych działaniach mających wpływ na to, że klient będzie mógł łatwiej trafić na stronę. Ale samo wdrożenie strategii SEO nie gwarantuje tego, że użytkownik po wejściu dokona zakupów i stanie się Twoim klienta. Jeżeli kliknie w link, a następnie w ciągu kilkunastu sekund wyjdzie z e-sklepu to znaczy, że strona nie przeszła pozytywnie testu UX.

seo co to jest optymalizacja pozycjonowanie

SEO co to jest?

SEO to zestaw praktyk, które stosuje się w sklepach internetowych, aby zapewnić widoczność i pozycję w wyszukiwarkach. Czytaj nasz poradnik o SEO …


UX – doświadczenia użytkownika

UX – to wspomniany już User Experience, czyli działania mające na celu zapewnienie klientowi sklepu internetowego/użytkownikowi strony internetowej pozytywnych doświadczeń związanych z jego poruszaniem się i odbiorem wizualnym strony, od momentu jego wejścia na nią. Można to osiągnąć projektując spójną estetycznie witrynę, przejrzystą, intuicyjną i elastyczną, jeśli chodzi o wyszukiwanie produktów i kategorii, nawigację, krótką ścieżkę zakupową, przydatne funkcjonalności i wiele innych działań poprawiających konwersję.

UX, czyli User Experience to termin, który można rozumieć jako wrażenie, jakie wywarła na użytkowniku, czyli potencjalnym kliencie, strona internetowa. To też całokształt doświadczeń związanych z poruszaniem się w przestrzeni strony i tym jak korzysta się z jej funkcjonalności. Dobrze zaprojektowany UX, dający komfort obsługiwania menu i prostego nawigowania, podobnie jak strategia pozycjonowania SEO, nie jest już uznawane za kluczowy czynnik sukcesu w e-Commerce. Obecnie w świecie web designu panuje trend nazywany SXO (Search Experience Optimization), który ma skutecznie zastąpić to, co proponuje SEO i UX. To najbardziej kompleksowe działanie, którego efektem jest modernizacja całej strony internetowej, zwiększa szanse sprzedażowe bez względu na to jaką masz ofertę i produkty w swoim e-sklepie.

CRO (Conversion Rate Optimzation) to optymalizacja konwersji, czyli usprawnienie mające spowodować, że ruch klientów będzie efektywny i doprowadzi do zakupu poszukiwanego produktu, dodanego do koszyka. Przykładowe działania konwersji to: realizacja zamówienia w e-sklepie, wyświetlenie strony internetowej, rejestracja do bazy newslettera, pobranie materiałów promocyjnych lub edukacyjnych (ebook), dodanie komentarza na blogu, wystawienie oceny artykułu, obejrzenie video opublikowanego na stronie czy sam zakup produktu. Skuteczność konwersji rozlicza się z ilości użytkowników, których treść na stronie wzbudziła tak duże zainteresowanie, że dokonali zakupów. Stając się nowymi klientami.


Strategia SXO

Strategia SXO zależy od branży do której ma być skierowana. Każdy biznes prowadzony w internecie wyróżnia się indywidualnymi potrzebami oraz cechami szczególnymi. Dlatego strategie SXO są personalizowane w taki sposób, aby mogło przynieść jak najlepsze efekty. Tworzenie strategii SXO wymaga dobrej znajomości danej branży oraz dużej wiedzy na temat UX i SEO. Podczas opracowywania strategii bierze się pod uwagę grupę docelową, cele biznesowe oraz aktualny stan serwisu internetowego.

Strategia SXO to synergia działań SEO, UX i CRO. Celem tych połączonych działań jest budowa organicznej widoczności w wyszukiwarce, pozyskiwanie ruchu oraz jego wartościowanie, aby doprowadzić do konwersji. Tworzenie strategii SXO jest to sprawdzone i skuteczne rozwiązanie zarówno na firmowych stronach internetowych, specjalistycznych portalach branżowych, ale przede wszystkim we wszelkich działaniach e-Commerce.

SXO jest odpowiedzią na to, w jaki sposób rozwijają się współczesne pozycjonowanie stron i sklepów internetowych. Pozycjonowanie organiczne SEO to ciągle główny element skutecznego pozycjonowania, który przynosi spore efekty. Jednak samo zwiększenie widoczności nie zawsze oznacza lepszą konwersję. Strategia SXO łączy strategię SEO, UX oraz optymalizację konwersji CRO, dzięki czemu pozyskany ruch może być wartościowany. Dzięki SXO użytkownik będzie zachęcany do tego, aby wykonać konkretne działanie ważne z punktu widzenia celów biznesowych strony firmy. W sklepie e-Commerce konwersją najczęściej jest sprzedaż. Pod pojęciem konwersji może kryć się także zapisanie się do formularza kontaktowego, spędzenie większej ilości czasu na stronie, pozostawienie komentarza, czy skorzystanie z chatu na stronie.

SXO to strategia oparta na budowaniu widoczności strony internetowej lub e-sklepu, ale także zwiększaniu konwersji. Jest szczególnie korzystne w przypadku e-commerce. Jeśli posiadasz sklep internetowy i zależy Ci na zwiększaniu zysków, to SXO będzie najlepszym wyborem. Połączenie SEO (pozycjonowania) oraz UX (doświadczeń użytkownika) jest najskuteczniejszym sposobem na to, aby zatrzymać odbiorcę na stronie i zachęcić go do interakcji. Dzięki SEO Twoja strona pojawi się wysoko w wynikach wyszukiwania. Użytkownicy zaczną dostrzegać sklep i znajdować go w wynikach wyszukiwania Google według konkretnych słów kluczowych. Po wejściu na Twoją stronę ujrzą funkcjonalny serwis, który będzie dostosowany do ich oczekiwań. Czas ładowania nie wprawi ich w zniecierpliwienie, a układ witryny będzie intuicyjny, a treści zaangażują. SXO zwiększa widoczność i konwersje, prowadzi do stopniowego wzrostu zysków. Dla każdego serwisu internetowego opracowywana jest konkretna strategia. Wprowadzanie zmian poprzedza dokładny audyt SXO, który wskazuje obszary do zmiany oraz optymalizacji.


SXO i e-Commerce

SXO to połączenie SEO i UX i CRO, które optymalizuje treści, zwiększając konkurencyjność Twojego e-sklepu na coraz prężniej rozwijającego się w, szczególnie w czasie pandemii, rynku e-Commerce jak i m-Commerce (mobile commerce). To naturalna zmiana w projektowaniu stron internetowych, jak zaszła wraz ze zmianą wytycznych Google’a (robotów indeksujących) i wymaganiami użytkowników internetu, którzy coraz częściej przeglądają internet, dokonując m.in. zakupów, przy użyciu smartfona. To od tego, czy strona spełnia wymagania responsywności, czyli wyświetlania bez utraty jakości na urządzeniach mobilnych, takich jak smartfon i tablet, zależy częstotliwość ruchu i pozytywnie zakończonych transakcji po stronie sklepu internetowego, jak i zadowolonych z zakupów klientów.

SXO jest szczególnie korzystne w przypadku e-Commerce. SXO w e-Commerce to strategia oparta na budowaniu widoczności sklepu internetowego i zwiększaniu jego konwersji. Jeśli prowadzisz sklep internetowy i zależy Ci na zwiększaniu zysków, to SXO będzie najlepszym wyborem. Połączenie SEO (pozycjonowania) oraz UX (doświadczeń użytkownika) jest najskuteczniejszym sposobem na to, aby zatrzymać odbiorcę na stronie i zachęcić go do interakcji. Dzięki SEO Twoja witryna pojawi się wysoko w wynikach wyszukiwania. Użytkownicy zaczną dostrzegać sklep i znajdować go w wynikach wyszukiwania Google według konkretnych słów kluczowych. Po wejściu na Twoją stronę ujrzą funkcjonalny serwis, który będzie dostosowany do ich oczekiwań. Czas ładowania nie wprawi ich w zniecierpliwienie, a układ witryny będzie intuicyjny, a treści zaangażują. SXO zwiększa widoczność i konwersje, prowadzi do stopniowego wzrostu zysków. Dla każdego serwisu internetowego opracowywana jest konkretna strategia. Wprowadzanie zmian poprzedza dokładny audyt SXO, który wskazuje obszary do zmiany oraz optymalizacji.


SXO dla m-Commerce

m-Commerce to wydzielony w sposób naturalny z e-Commerce obszar handlu elektronicznego, w którym istotną rolę odgrywają wszystkie urządzenia mobilne – “m” jak mobilny. Ten obszar handlu elektronicznego opiera się na dostępie do komercyjnych usług oferowanych w ramach e-commerce poprzez telefony komórkowe (smartfony) i inne urządzenia przenośne jak tablety czy smartwatche.

Szybki rozwój m-Commerce jest przejawem dążenia firm z branży e-Commerce do dostępności oferty niezależnie od miejsca i czasu, dokonywania transakcji. W strategii SXO bardzo ważnym punktem jest dostosowanie strony e-commerce do sprzedaży w ramach m-Commerce. Nie tylko Google, ale również klient oczekuje, że platforma sklepowa będzie dawała możliwość dokonania zakupów przy użyciu smartfona.

Wdrożenie możliwości dokonywania zakupów przez smartfona daje szereg korzyści zarówno Tobie jako sprzedawcy, jak i Twojemu klientowi. M-commerce to narzędzie do komunikacji na poziomie samej strony internetowej. Wdrażając te rozwiązanie pokazujesz, że adaptujesz się do zmieniających się warunków panujących w biznesie i zwiększasz swoją konkurencyjność wobec innych marek. Wreszcie m-commerce to przejaw myślenia strategicznego o odbiorcach zwanych pokoleniem millenialsów i generacją Z, dla których smartfon to urządzenie bez którego nie mogliby się obejść w życiu prywatnym, a co dopiero, gdy chcą coś zamówić z ulubionego sklepu. Wielu użytkowników internetu, którzy większość swojego życia przeżyli w XXI wieku, tradycyjne robienie zakupów kojarzy się z czekaniem w długich kolejkach. M-commerce to wyjście naprzeciw ich dążeniom do szybkiego załatwiania spraw w życiu prywatnym i zawodowym.

Dzięki przystosowaniu e-sklepu do urządzeń mobilnych możesz zyskać realną korzyść w postaci większej liczby zamówień. Wystarczy, że stworzysz koszyk, który pozwoli w kilku prostych krokach przejść ścieżkę zakupową. Jeżeli klient wie czego chce, co chce kupić, to Twoim zadaniem jest tylko zapewnić mu komfortowe warunki do działania – zapłaty za to, co mu oferujesz.


Korzyści z SXO

SXO ma na celu zapewnienie jak najwyższej konwersji poprzez dostosowanie witryny do oczekiwań i preferencji szerokiej rzeszy internautów. Strona zoptymalizowana pod doświadczenia użytkownika zgodnie z założeniami SXO jest łatwa w obsłudze, dobrze się prezentuje, szybko wczytuje oraz zachęca do złożenia zamówienia, zapisania się do listy subskrybentów, uzupełnienia ankiety czy wykonania jakiegokolwiek innego działania na stronie. Nowe podejście SXO powoli zastępuje dotychczasowy model, w którym skupiano się jedynie na uzyskiwaniu wysokich miejsc w wynikach wyszukiwania bez przełożenia na konwersję.

Wprowadzenie strategii SXO do modernizacji Twojej strony internetowej daje szereg korzyści biznesowych i wizerunkowych. Dzięki optymalizacji doświadczeń użytkownika strony internetowej możesz wygenerować więcej leadów sprzedażowych i marketingowych, poprawić interakcję z potencjalnym odbiorcą, poszerzyć grupę docelową o nowych klientów, a w efekcie po prostu zwiększyć sprzedaż. Żeby to osiągnąć radzimy dokonać audytu obecnej strony lub zlecić jego wykonanie agencji interaktywnej specjalizującej się w tym zakresie. Na postrzeganie Twojej marki w internecie ma wpływ wiele czynników takich jak:

  • funkcjonalność menu
  • czas ładowania strony po kliknięciu w nią oraz poszczególnych podstron i elementów
  • architektura informacji
  • przejrzystość treści
  • artykuły, teksty i inne materiały pomagające dokonać wyboru produktu
  • CTA (Call To Action) – element służący do podjęcia działania, reakcji
  • responsywny wygląd – strona z uproszczonym designem dostosowanym do przeglądania jej w smartfonie
  • krótka ścieżka zakupowa
  • nasycenie treści słowami kluczowymi
  • szeroki wybór bramek płatności
  • atrakcyjny, spójny i nieprzeładowany elementami layout
  • możliwość kontaktu z konsultantem, tzw. chatbox
  • intuicyjna obsługa
  • możliwość dodawania opinii i sprawdzenia innych klientów

Strategia SXO, której zakres obejmuje optymalizację tych elementów lub ich dodanie, sprawia, że klienci będą chętniej robić u Ciebie zakupy, mając poczucie komfortu z użytkowania i przyjemność z korzystania tego, co oferuje strona internetowa. Należy pamiętać, że sklep internetowy to nie tylko miejsce do dokonywania zakupów, to także przestrzeń dla budowania więzi z klientem, zaufania i komunikacji wyróżniających atrybutów marki. Eliminując błędy techniczne i zmieniając wygląd strony na bardziej funkcjonalny pokazujesz, że zależy Ci na pozytywnym odbiorze i rozwoju, który ma wpływ na sprzedaż.


Agencja SXO

SXO dzięki całościowemu sposobowi spojrzenia na biznes w internecie zyskuje popularność na świecie i w Polsce, zastępując powoli tradycyjny model pozycjonowania SEO. Rozwój tej dziedziny spowodowało powstanie wyspecjalizowanych agencji SXO, które posiadają szerszy zakres możliwości oraz wiedzy niż zwykłe agencje SEO.

Jeżeli prowadzisz własny biznes w internecie i zainteresowało Cię pozycjonowanie wraz z podniesieniem sprzedaży, strategia SXO będzie odpowiednią propozycją dla Twojego rozwoju. Strategię i działania SXO możesz przygotować samodzielnie lub zlecić te działania wyspecjalizowanej agencji SXO. Agencja przygotuje dla Ciebie strategię SXO oraz kompleksowe wdrożenie wszystkich związanych tych działań z zakresu SEO, UX i CRO. Tak szeroki zakres działań wymaga zgromadzenia szerokiego grona specjalistów SEO oraz UX.

Doświadczona agencja SXO może zoptymalizowana stronę lub sklep internetowy pod doświadczenia użytkowników, co pozytywnie wpłynie na wyniki sprzedażowe, konwersję, ruch oraz zwiększy widoczność w internecie.


Co to jest SXO?

SXO to kompleksowa strategia tworzenia stron internetowych, która celuje z jednej strony w poprawę doświadczeń z poruszania się po stronie, nawigowania nią, uwzględniająca potencjalne odczucia użytkownika, a z drugiej w pozycjonowanie w wynikach wyszukiwania w Google’a, a z trzeciej poprawy konwersji, czyli liczby oczekiwanych reakcji ze strony użytkownika, które generują sprzedaż. Stąd też jej nazwa, której rozwinięcie brzmi Search Experience Optimization. Wdrożone rozwiązania wynikające ze współpracy web developerów, grafików, SEO-owców, specjalistów od UX z założenia mogą mieć wpływ na widoczność marki w internecie, a w rezultacie – poprawę obrotów z transakcji sklepu internetowego lub ruchu użytkowników.

Jakie zmiany obejmuje strategia SXO?

SXO to usługa, którą można zlecić agencji interaktywnej. Skuteczne SXO buduje nastawienie odbiorców marki reklamującej się w internecie. Wprowadzone zmiany mogą obejmować takie aspekty jak: audyt ścieżki zakupowej, poprawa działania menu, czasu ładowania się strony po wpisaniu jej adresu w wyszukiwarkę, przejrzystości struktury treści, copywriting i content marketing, ulepszenie funkcjonalności CTA, i in.

Co to jest CRO?

CRO (Conversion Rate Optimzation) to optymalizacja konwersji, czyli usprawnienie mające spowodować, że ruch klientów będzie efektywny i doprowadzi do zakupu poszukiwanego produktu, dodanego do koszyka. Przykładowe działania konwersji to: realizacja zamówienia w e-sklepie, wyświetlenie strony internetowej, rejestracja do bazy newslettera, pobranie materiałów promocyjnych lub edukacyjnych (ebook), dodanie komentarza na blogu, wystawienie oceny artykułu, obejrzenie video opublikowanego na stronie czy sam zakup produktu.

Podsumowanie

SXO to już nie tyle innowacyjne podejście do projektowania stron i sklepów internetowych, to działanie wskazane dla każdego biznesu, któremu zależy na pozytywnej relacji z klientami i wzroście zainteresowania swoją ofertą. Łączy w sobie zalety CRO (optymalizację konwersji), SEO (optymalizacji strony pod kątem znalezienia strony w wyszukiwarce Google’a) i UX (ogółu doświadczenia użytkownika, jakie ma z płynnego poruszania się po stronie i jej odbioru). To generuje większe zaangażowanie w postaci oczekiwanych reakcji i pozostawianiu danych kontaktowych, dzięki czemu łatwiej będzie Ci zbadać preferencje zakupowe klienta i uruchomić proces sprzedażowy. Każde z tych narzędzi wykorzystywane odrębnie przyniesie ograniczony efekt, a użytkownik oczekuje kompleksowej obsługi i zapewnienia pełnego komfortu, jeśli ma zdecydować się na wybór Twojego produktu.

Jeśli chcesz poprawić skuteczność transakcji zakończonych złożeniem zamówienia, zmniejszyć ilość porzuconych koszyków, odświeżyć wygląd i usprawnić funkcjonalność Twojej strony internetowej, to warto wprowadzić rozwiązania jakie oferuje firma specjalizująca się w SXO lub samodzielnie dokonywać wieloetapowych zmian. Z pewnością łatwiej będzie zrealizować ten pomysł, jeśli pracą podzieli się seo-wiec, UX deisgner, programista, grafik i web developer. Możesz zlecić również dokonanie audytu SXO, aby sprawdzić, które działania z zakresu tej strategii będą niezbędne dla rozwoju Twojego sklepu internetowego w platformę użyteczną, budzącą pozytywne skojarzenia z marką o wiarygodnej i wysokiej pozycji wśród konkurentów z branży.

Zainteresował Cię temat SXO i potrzebujesz pomocy w przebudowie strony? Skontaktuj się z nami. Wyślij do nas brief na adres e-mail: studio@thenewlook.pl z listą zmian jakie chciałbyś wdrożyć w wyglądzie i funkcjonalnościach strony lub w razie wątpliwości czy możemy Ci pomóc, zadzwoń przed wysłaniem maila na nr telefonu 730170330. Projektujemy strony i sklepy internetowy w WordPressie. Zajmujemy się copywritingiem, tworzymy ilustracje, projekty plakatów i banerów oraz grafiki na media społecznościowe. Nie ogranicza nas branża ani tematyka.


Czytaj również:

Pozycjonowanie stron internetowych SEO

Stworzenie strony nawet o najbardziej interesującej i oryginalnej treści nie wystarczy, aby odniosła ona sukces. Zajmujemy się organicznym pozycjonowaniem stron i sklepów w Google i marketingiem w Internecie.

5/5 - (5 votes)
Agencja interaktywna:
Projektujemy strony internetowe WordPress, sklepy internetowe WooCommerce, pozycjonujemy w Google, dbamy o media społecznościowe. Tworzymy kompleksowe kreacje, projekty graficzne i identyfikacje wizualne. Zadzwoń 730 170 330, wyślij brief, albo napisz do nas, aby otrzymać informację cenową.
Kontakt przez messenger