Chcesz przenieść biznes do internetu? Wyceń: Strona www | e-Sklep | B2B |SEO/SEM | Administracja | napisz: studio@thenewlook.pl

Co sprzedawać w internecie?

co sprzedawać w sklepie poradnik

Chcesz założyć sklep internetowy, ale nie jesteś pewien co opłaca się sprzedawać w internecie? To nie problem. W każdej branży e-Commerce jest do zagospodarowania sprzedażowa nisza zwana grupa docelową. Jakie produkty najchętniej kupują klienci internetowi? Oto garść inspiracji i popularnych kierunków, jeśli chodzi o ofertę sklepów internetowych.

Jest wiele platform sprzedażowych przeznaczonych do sprzedaży produktów i usług w Internecie. Naszym zdaniem i wielu naszych klientów zamawiających u nas zaprojektowanie sklepu internetowego, WooCommerce jest najbardziej rozwojowym, elastycznym oraz prostym w codziennej obsłudze narzędziem do sprzedaży, świetnie zintegrowanym z WordPress. Szereg przydatnych funkcjonalności pozwala zoptymalizować sprzedaż, a odpowiednio ukierunkowane działanie marketingowe w Google’u i mediach społecznościowych pozwalają dotrzeć do różnych klientów i spełnić jego indywidualne preferencje zakupowe.

Ale e-sklep to tylko forma biznesu. Jego podstawą jest ofertą, produkt. Jako właściciel sklepu internetowego musisz wybrać kategorię produktu, która ma duży potencjał sprzedażowy. Według statystyk internetowych do najbardziej popularnych kategorii należy sklep z: odzieżą, meblami i wyposażeniem wnętrz, kosmetykami, książkami, elektroniką, akcesoriami dla dzieci. Wyzwaniem jest oczywiście sprostać konkurencyjnym sklepom, które mają swoją historię, są dłużej na rynku i zebrały już swoją grupę klientów.


Z tego artykułu dowiesz się m.in.:

  • jak sprawdzić główne trendy sprzedażowe w Internecie
  • jakie branże e-Commerce są popularne
  • czym powinna się charakteryzować oferta Twojego sklepu internetowego
  • jaka platforma sprzedażowa jest najbardziej elastyczna i najprostsza w obsłudze


Co sprzedawać w internecie w 2024 roku?

Szacowany czas czytania: 22 minuty

  1. Co można sprzedawać przez internet
  2. Inspiracje w Google Trends
  3. Popularny sklep internetowy
  4. Sklep internetowy z odzieżą, akcesoriami i dodatkami
  5. Sklep internetowy z kosmetykami
  6. Sklep internetowy z meblami
  7. Sklep internetowy z artykułami dla dzieci
  8. Internetowy sklep zoologiczny
  9. Sklep spożywczy
  10. Sklep sportowy
  11. Internetowy warzywniak
  12. Sklep internetowy z rękodziełem
  13. Sklep internetowy z AGD i RTV
  14. Sklep internetowy dom i ogród
  15. Sklep dropshipping
  16. Sklep B2B
  17. Sukces w e-Commerce
  18. Podsumowanie

Co można sprzedawać przez internet

Co do zasady przez internet możesz sprzedawać wszystko, co jest dopuszczone do obrotu tradycyjnego w danym kraju. Oczywiście od tej zasady istnieją jednak nieliczne wyjątki.

Przykłady kategorii produktów, których nie można sprzedawać przez internet:

  1. Leki
    Prawo farmaceutyczne dopuszcza możliwość sprzedaży leków przez internet, ale tylko takich, które nie wymagają przepisania przez lekarza. Sprzedaż lekó mogą prowadzić jedynie apteki. Szczegółowe wymagania dotyczące handlu lekami można znaleźć w rozporządzeniu Ministra Zdrowia w sprawie wysyłkowej sprzedaży produktów leczniczych.
  2. Wyroby alkoholowe
    Ustawa o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi stanowi, że sprzedaż detaliczną napojów alkoholowych zawierających powyżej 4,5% alkoholu (z wyjątkiem piwa) przeznaczonych do spożycia poza miejscem sprzedaży, prowadzi się w punktach sprzedaży, którymi są: sklepy branżowe z alkoholem, wydzielone stoiska w sklepach powyżej 200 m2, w sklepach, w których sprzedawca prowadzi bezpośrednią sprzedaż napojów alkoholowych. Pamiętaj, że sprzedaż alkoholu poza wskazanymi miejscami jest zakazana. Co więcej, w wydawanej koncesji, która jest niezbędna do sprzedaży alkoholu, należy wskazać miejsce, w którym sprzedaż będzie się odbywała.
  3. Papierosy i inne wyroby tytoniowe
  4. Broń i materiały wybuchowe

Pamiętaj, jeżeli masz jakiekolwiek wątpiwości, przed rozpoczęciem działalności, warto sprawdzić czy sprzedaż internetowa określoną grupą produktów jest legalna. Nie istnieje niestety jeden zbiór, w którym można sprawdzić czy handel danymi produktami jest w jakiś sposób ograniczony. Możesz to jednak sprawdzić w Urzędzie Ochrony Konkurencji i Konsumentów.


Przed zleceniem realizacji projektu sklepu internetowego musisz wiedzieć, co najchętniej jest kupowane, być przekonanym do oferty i dopasować swój sklep do popularnych trendów e-Commerce. Jak je sprawdzić? Na pewno pomocna we wstępnym wyborze produktów i profilu sklepu internetowego, który chcesz prowadzić, może być lektura analiz i raportów ogólnopolskich e-Commerce. Poszukiwanie ułatwią Ci też narzędzia internetowe takie jak Google Trends.

Dlaczego warto używać Google Trends? Google Trends to wyszukiwarka, która pozwala sprawdzić, czego szukają internauci z całego świata. Dzięki niemu możesz docelowo określić jaka grupa odbiorców i w jakim regionie byłaby zainteresowana produktami, które zamierzasz sprzedawać oraz jak to zmieniało się w okresie ostatnich sześciu miesięcy. Jest to więc świetny program do analizy działań konkurencji w twojej branży e-Commerce. Dzięki Google Trends możesz sprawdzić, czy Twój pomysł biznes internetowy jest perspektywiczny. Google Trends pozwala też zlokalizować potencjalnych klientów, którzy chcieliby/mogliby kupić Twoje produkty z oferty.

Google Trends może być więc pomocny w podjęciu decyzji, co sprzedawać w sklepie internetowy i wybraniu niszy wśród popularnych gałęzi e-Commerce. Na wyszukanych frazach kluczowych możesz też zbudować swoją kampanię reklamową. Jeśli twój pomysł na reklamę produktów wzbudzi pozytywne reakcje, a użyte frazy kluczowe będą odpowiednio wypozycjonowane, to będzie to dobry prognostyk dla twojego biznesu. Pamiętaj, że dobra strategia marketingowa przy wsparciu Google Trends może wiele zmienić.


Popularny sklep internetowy

Nawet jeśli masz w ofercie produkty, będące alternatywą dla znanych marek, będziesz musiał prowadzić działania mające na celu przekierowanie uwagi z popularnych sklepów internetowych na twój, nowy sklep. Warto zastanowić się, na jakie elementy zwracają uwagę klienci i co sprawia, że chętnie robią zakupy online. Tym elementem wyróżniającym twój sklep spośród licznej konkurencji z podobnym asortymentem może być:

  • cena produktów
  • funkcjonalności koszyka
  • różnorodność form płatności
  • zniżki i rabaty przy zakupie kilku produktów
  • wybór form dostawy i firm transportowych
  • unikalne opisy
  • wygląd strony sklepu
  • zdjęcia produktów
  • rekomendacje ekspertów i innych internautów pod zakupionym produktem

Oczywiście pomysł na wielki sklep internetowy nie musi być wyjątkowo oryginalny, bo z założenia zależy Ci na dotarciu do jak najszerszej grupy klientów i wysokiej konwersji. Jeżeli jednak Twoje produkty są ogólnodostępne, musisz sprawić, żeby Twój sklep był lepiej widoczny na zewnątrz. Konieczna będzie więc inwestycja w marketing internetowy, promocję w social mediach, copywriting, e-mail marketing.

Mając sklep internetowy na platformie WordPress, możemy też rozważyć dodatkowo prowadzenie opiniotwórczego bloga, na którym będziesz publikował wpisy np. o nowościach w sklepie z możliwością komentarzy. Istotne jest wypozycjonowanie sklepu internetowego, ponieważ poprawi to widoczność Twojej witryny sprzedażowej w wynikach wyszukiwania Google’a i zwiększy zdecydowanie szansę na poszerzenie grupy klientów świadomych twojej marki i zainteresowanych twoimi produktami.

Żeby zaistnieć szerzej na rynku e–Commerce musisz wyspecjalizować twój sklep spośród innych popularnych. Sam fakt, że liczba sklepów internetowych z roku na rok rośnie wynika z tego, że wciąż mamy niezagospodarowane nisze handlowe.  Poniżej dajemy kilka pomysłów na to, jakie sklepy warto otwierać i co sprzedawać.

jak założyć sklep internetowy poradnik wordpress

Jak założyć sklep internetowy?

Przeczytaj nasz poradnik jak założyć sklep internetowy krok po kroku …


Sklep internetowy z odzieżą, akcesoriami i dodatkami

Masz swój sklep z ubraniami albo pracujesz nad stworzeniem własnej marki odzieżowej? Śledzisz trendy ubraniowe? Chciałbyś dać szansę młodym, lokalnym, zaprzyjaźnionym projektantom ubioru, którym trudno byłoby samemu wybić się na konkurencyjnym rynku mody? A może chciałbyś dotrzeć z odzieżą specjalistyczną, okolicznościową lub sportową polskich producentom? Bez względu na to, jakie masz motywacje, sklep internetowy z odzieżą dla pasjonata mody to świetny pomysł. Zastanów się nad doborem platformy sprzedażowej albo zleć wykonanie strony internetowej agencji interaktywnej z bogatym portfolio.

Z naszej strony polecamy do tego celu wykorzystanie cenionego kreatora witryn WordPress + wtyczkę sklepową WooCommerce. WooCommerce ma wiele przydatnych funkcjonalności usprawniających zarządzanie systemem oraz proces zakupowy, co na pewno docenią twoi klienci. A poza tym ogromną ilość skórek i motywów, które nadadzą twojej stronie indywidualny wygląd.

Jeśli będziesz miał swój pomysł na sklep internetowy z odzieżą, z oryginalną nazwą domeny, nieszablonowymi opisami i zdjęciami, to przy odpowiedniej reklamie w social mediach i Google’u masz duże szanse, żeby przyciągnąć klientów.

Załóż sklep z odzieżą


Sklep internetowy z kosmetykami

Prowadzisz bloga o kosmetykach, robisz testy, doradzasz w mediach społecznościowych? Współpracujesz z mało znanymi w Polsce markami, które promujesz regularnie? Może warto by pomyśleć o założeniu swojego sklepu internetowego z konkurencyjną ofertą dla wielkich drogerii? Kosmetyki naturalne, kosmetyki dla mężczyzn, kosmetyki pielęgnacyjne to nadal niezagospodarowana w pełni nisza w branży e–Commerce. Sklep internetowy z kosmetykami to świetny pomysł na rozwój biznesu. To szansa na poprawę wyników sprzedaży kosmetyków firmy, z którą współpracujesz lub prowadzisz. Wykorzystaj możliwości, jakie daje WordPress + WooCommerce i załóż sklep internetowy z kosmetykami na jednej z najpopularniejszych platform sprzedażowych na świecie.

Załóż sklep z kosmetykami


Sklep internetowy z meblami

Masz swój sklep z meblami i zastanawiasz się co zrobić, żeby dotrzeć do nowych klientów spoza twojej miejscowości? Najlepszym rozwiązaniem będzie założenie sklepu internetowego z meblami. Pozwoli Ci to na poprawienie sprzedaży i sprawi, że twoja firma będzie lepiej widoczna w internecie. WooCommerce daje Ci pełną kontrolę nad każdym aspektem obsługi sklepu internetowego z meblami. Począwszy od konfiguracji podatków od towarów, dokonywania przeglądu stanów magazynowych, a skończywszy na administrowaniu kontem klienta w sklepie internetowym. W WooCommerce masz możliwość przeanalizowania całego procesu zakupowego.

Załóż sklep z meblami


Sklep internetowy z artykułami dla dzieci

Interesujesz się wychowaniem, edukacją przez sztukę, wszechstronnym rozwojem dziecka, kreatywnymi metodami uczenia, rynkiem literatury dziecięcej? Masz specjalistyczną wiedzę o zdrowym żywieniu dostosowanym do okresu niemowlęctwa? Być może warto by wykorzystać swoją wiedzę i doświadczenie pedagogiczne i założyć sklep internetowy z artykułami dla dzieci i niemowląt? Zabawki, ubrania, książki edukacyjne, artykuły szkolne. Możesz mieć wszystko w jednym albo stworzyć niszę na rynku produktów. Pomyśl też nad blogiem. Będziesz mógł publikować na nim porady i recenzje produktów.

W WooCommerce będziesz mógł stworzyć dedykowaną platformę sprzedażową, wygodną w obsłudze dla klienta i przyjazną pozycjonowaniu do wyszukiwarek Google. Coraz więcej rodziców przekonuje się do zakupów w internecie. Pozwalają one nie tylko oszczędzić czas, który moglibyśmy poświęcić na zabawę z dzieckiem. Przeglądanie oferty w sklepie internetowym daje możliwość dokładnemu przyjrzenia się artykułom i produktom.

Jeśli dodatkowo umożliwisz komentowanie produktów, będziesz prowadził fanpage i odnajdziesz niszę na tym rynku e–Commerce to możesz liczyć na duże zainteresowanie ze strony klientów.

Załóż sklep z artykułami dla dzieci


Internetowy sklep zoologiczny

Prowadzisz stacjonarny sklep zoologiczny, chciałbyś dotrzeć do nowych klientów? Rozwiązaniem może być stworzenie strony internetowej połączonej ze sklepem.  To jak nowe otwarcie twojej działalności. Zakupy w internecie cieszą się z roku na rok coraz większą popularnością. Są szybkie i bardzo wygodne. A ponadto klient, robiąc zakupy w internecie ma poczucie większej decyzyjności. Strona internetowa Twojego sklepu zoologicznego to szansa na wykreowanie marki i zwiększenie sprzedaży. Jak przenieść swój sklep zoologiczny do internetu? Pierwszym i bardzo ważnym krokiem będzie wybór odpowiedniej platformy sprzedażowej, która pozwoli skutecznie wdrożyć Twój pomysł na sklep internetowy z akcesoriami dla psów, kotów i innych zwierząt domowych.

WooCommerce umożliwia stworzenie funkcjonalnego i prostego w obsłudze sklepu internetowego z akcesoriami dla zwierząt. Sprawdź, czym jest WooCommerce, dla kogo jest przeznaczony. Zoologiczny sklep internetowy założony na platformie WooCommerce to sposób na zwiększenie sprzedaży i wiele możliwości na rozwój działalności.

Załóż sklep zoologiczny


Sklep spożywczy

Coraz więcej supermarketów w odpowiedzi na oczekiwania klientów oferuje możliwość zrobienia zakupów przez Internet. W każdy dzień tygodnia także w niedziele niehandlowe, z dostawą do domu. To bardzo duże udogodnienie dla osób, które potrzebują więcej czasu na dokonanie wyboru, nie chcą stać w długich kolejkach do kasy.  Internetowe sklep spożywcze mają też szerszy asortyment od stacjonarnych i system promocji na poszczególne produkty, które możesz ustalić. Jak założyć własny sklep spożywczy działający przez Internet? Pierwszym i bardzo ważnym krokiem  będzie wybór odpowiedniej platformy sprzedażowej, która pozwoli skutecznie wdrożyć Twój pomysł na gotowy sklep.

WooCommerce to wtyczka do WordPressa, która umożliwia zaprojektowanie funkcjonalnego i prostego w obsłudze sklepu spożywczego. Sprawdź, jak wiele zalet dla sprzedawcy i klienta ma WooCommerce i czym różni się od innych platform do sprzedaży, za które musisz płacić abonament. Sklep założony na  WooCommerce to sposób na rozpoczęcie nowego biznesu internetowego lub stworzeniu sklepu internetowego od nowa. A jeśli masz stacjonarny sklep spożywczy, to dodatkowa sprzedaż internetowa pozwoli Ci zwiększyć przychody i dotrzeć do nowych klientów.

Załóż sklep spożywczy online


Sklep sportowy

Chciałbyś założyć swój  sklep sportowy ze sprzętem dla amatorów i profesjonalistów? Jesteś byłym sportowcem, który mógłby fachowo doradzić przy zakupach i dzielić się swoim doświadczeniem na blogu? To jak nowe otwarcie twojej działalności. Warto rozważyć założenie sklepu internetowego. To od Ciebie zależy, czy Twój internetowy sklep sportowy będzie oferował szeroki asortyment, czy specjalistyczny sprzęt do niszowych dyscyplin sportowych.  Pierwszym i bardzo ważnym krokiem będzie wybór odpowiedniej platformy sprzedażowej, która pozwoli skutecznie wdrożyć Twój pomysł na sklep internetowy z akcesoriami sportowymi.

WooCommerce to wtyczka do WordPressa, która umożliwia zaprojektowanie funkcjonalnego i prostego w obsłudze sklepu sportowego online. Sprawdź, czym jest WooCommerce, jak wiele daje możliwości kreacji Twojego sklepu. Sklep założony na platformie WooCommerce to sposób na rozpoczęcie nowego biznesu internetowego lub, jeśli masz już swój stacjonarny sklep sportowy, to po stworzeniu dla niego strony internetową będziesz mógł zwiększyć obroty, poprawić sprzedaż.

Załóż sklep sportowy


Internetowy warzywniak

Interesujesz się ekologiczną uprawą warzyw? Masz własne gospodarstwo rolne i chciałbyś sprzedawać swoje warzywa i owoce. Wciąż brakuje miejsc, w których można kupić wyselekcjonowane produkty eko i bio. Brakuje też sklepów z możliwością dowozu dowolnej ilości warzyw i owoców do domu.  Tę lukę można wypełnić, zakładając własny internetowy warzywniak. Pierwszym i bardzo ważnym krokiem będzie wybór odpowiedniej platformy sprzedażowej, która pozwoli skutecznie wdrożyć Twój pomysł na sklep internetowy.

WooCommerce to wtyczka do WordPressa, która umożliwia zaprojektowanie funkcjonalnego i prostego w obsłudze sklepu z owocami i warzywami i wszelkimi produktami bio. Sprawdź, czym jest WooCommerce, jak wiele daje możliwości kreacji Twojego sklepu. Sklep założony na platformie WooCommerce to sposób na rozpoczęcie nowego biznesu internetowego lub, jeśli prowadzisz własny warzywniak stacjonarny, to po stworzeniu dla niego strony internetową będziesz mógł rozwinąć działalność, zwiększyć obroty i dotrzeć do nowych klientów.

Załóż sklep z warzywami


Sklep internetowy z rękodziełem

Masz zmysł estetyczny, interesujesz się rękodziełem, tworzysz własną biżuterię? Jeżeli chciałbyś wypromować swoją twórczość, warto zastanowić się nad założeniem własnego sklepu internetowego z rękodziełem. Bardzo istotny będzie wybór odpowiedniej platformy sprzedażowej, która pozwoli Ci skutecznie wdrożyć Twój pomysł na sklep internetowy z ręcznie robioną biżuterią.

WooCommerce umożliwia stworzenie własnego sklepu internetowego z rękodziełem. Z tego tekstu dowiesz się, dlaczego platforma WooCommerce to najlepszy możliwy wybór dla początkującego i doświadczonego sprzedawcy, który chce zacząć karierę w branży e-Commerce.

Załóż sklep internetowy z rękodziełem

Sklep internetowy z AGD i RTV

Chciałbyś założyć swój sklep internetowy z AGD i RTV? A może już taki sklep prowadzisz, ale potrzebujesz modernizacji strony internetowej? W każdym razie internet to świetne miejsce do rozpoczęcia kariery w tej popularnej branży e-Commerce.  Pierwszym i bardzo ważnym krokiem w kierunku otworzenia własnego sklepu z zabawkami będzie wybór odpowiedniej platformy sprzedażowej, która pozwoli skutecznie wdrożyć Twój pomysł na sklep internetowy.

WooCommerce to wtyczka do WordPressa, która umożliwia zaprojektowanie funkcjonalnego i prostego w obsłudze sklepu z artykułami gospodarstwa domowego. Sprawdź, jakie zalety ma WooCommerce i czym różni się od innych platform do sprzedaży. Sklep założony na  WooCommerce to sposób na rozpoczęcie nowego biznesu internetowego lub, jeśli prowadzisz własny stacjonarny sklep z AGD i RTV, to po stworzeniu dla niego strony internetową będziesz mógł rozwinąć działalność, zwiększyć obroty i dotrzeć do nowych klientów.

Załóż sklep internetowy z AGD i RTV


Sklep internetowy dom i ogród

Sklep internetowy z artykułami do domu i ogrodu to świetny pomysł na rozwój biznesu, to szansa na poprawę wyników sprzedaży firmy, z którą współpracujesz lub prowadzisz. WooCommerce to praktyczne rozwiązanie dla wszystkich, którzy chcieliby prowadzić sklep internetowy, ale nie mają w tym doświadczenia. Jeżeli masz stronę internetową opartą na WordPressie i chciałbyś założyć sklep internetowy to WooCommerce jest najlepszą wtyczką do tego celu. Jego zalety to elastyczność, funkcjonalność, prostota w obsłudze. WooCommerce umożliwia wprowadzenie różnych metod płatności. Co może być dużym udogodnieniem dla obu stron transakcji. Ponadto WooCommerce możesz świetnie spozycjonować w wyszukiwarce Google’a. To platforma sprzedażowa z ogromnym potencjałem marketingowym.

WooCommerce umożliwia stworzenie własnego sklepu internetowego dla domu i ogrodu. Z tego tekstu dowiesz się, dlaczego platforma WooCommerce to najlepszy możliwy wybór, jeśli chcesz sprzedawać w internecie.

Załóż sklep internetowy dla domu i ogrodu


Sklep dropshipping

Nowym, alternatywnym pomysłem na sklep internetowy jest tzw. dropshipping. W przeciwieństwie do tradycyjnej działalności e-Commerce dropshipping pozwala założyć sklep internetowy bez zarządzania zapasami magazynowymi i zajmowania się wysyłką. Sklep dropshipping nie ma fizycznych produktów, co oznacza brak kosztów magazynowych. Zamiast tego, gdy klient kupuje produkt, właściciel sklepu składa zamówienie u oryginalnego dostawcy.

Dropshipping ze względu na niskie koszty operacyjne i łatwą konfigurację stał się światowym trendem w e-Commerce. Model biznesowy dropshipping ma oczywiście zalet i wad, o których należy pamiętać przed rozpoczęciem tworzenia sklepu opartego na tym rozwiązaniu. Założenie sklepu dropshippinggowego wymaga znacznie niższych inwestycji niż prowadzenie typowego sklepu internetowego. Dwie główne korzyści z dropshippingu to brak odgórnej potrzeby zamrażania pieniędzy w towarze oraz regularny przepływ środków pieniężnych. Nie musisz kupować produktów od dostawcy ani zarządzać i utrzymywać stany magazynowe.

Dropshipping to model logistyczny sprzedaży przez internet polegający na przeniesieniu procesu wysyłki towaru na dostawcę. Rola sklepu internetowego w tym modelu logistycznym sprowadza się do zbierania zamówień i przesyłania ich do dostawcy, który realizuje wysyłkę zakupionego towaru do klienta. Cały proces jest obsługiwany automatycznie z poziomu sklepu dropshippingowego. Gdy produkt jest sprzedawany za pośrednictwem sklepu internetowego, sklep po prostu przekazuje zamówienie do hurtownika lub producenta, który je zrealizuje.

› Co to jest sklep dropshipping?

Podobnie jak w przypadku tradycyjnego modelu handlu detalicznego, tak samo w systemie dropshipping sprzedawca osiąga zysk z różnicy pomiędzy ceną hurtową a detaliczną.

Istnieje wiele platform e-commerce, które pozwalają łatwo założyć sklep dropshipping – WordPressPrestaShop oraz platformy abonamentowe. Część problemów z dropshippingiem rozwiązuje dobra integracja z dostawcami oraz prawidłowe wdrożenie systemu dropshippingowego w Twoim sklepie.

dropshipping przewodnik krok po kroku

Sklep Dropshipping

Jeżeli dropshipping to rozwiązanie dla Ciebie. Przeczytaj nasz poradnik jak założyć sklep internetowy dropshipping i odnieść sukces w e-Commerce.


Sklep B2B

Sklepy B2B zwykle wymaga bardziej złożonych rozwiązań niż sklepy internetowe. Platforma B2B jest rozwiązaniem usprawniającym procesy biznesowe. Sklep B2B, nie jest zwykłym sklepem, ale tworzy system informatyczny, który ułatwia wymianę informacji między firmami oraz usprawnia sprzedaż przez zautomatyzowanie procesu składania i realizowania zamówień. Zarządzanie systemem dostaw można znacznie ułatwić przez automatyzację przepływu informacji oraz integrację danych o sprzedaży i terminach dostaw.

System B2B musi być zdolny do przyjmowania zleceń w różnych formach takich jak: e-mail, dokumenty lub zamówienia elektroniczne. Taki system musi połączyć przyjęte już zamówienie z innymi bazami administracyjnymi firmy, odpowiedzialnymi za fakturowanie, stany magazynowe, przechowywanie danych klientów. Platforma B2B można oferować dla różnych odbiorców dostosowane grupy produktów. System wybiera odpowiednie produkty, które wyświetlane są klientom biznesowym, po zalogowaniu się do konta.

Sklep internetowy WordPress z obsługą B2B

Platformy B2B mogą być rozwijane o dodatkowe integracje. Dzięki temu system B2B możne osiągnąć dodatkowe korzyści wykorzystując dane znajdujących w zewnętrznej aplikacji, systemie lub bazie danych. Platformę B2B można zintegrować z systemami dostawców, partnerów logistycznych, dzięki czemu istnieje możliwość efektywnego zarządzania stanami magazynowymi, zakupami i dystrybucją. Sklep B2B pozwala na stworzenie całego systemu oferty biznesowej dla klientów typu B2B.

sklep b2b

Sklep B2B

Jeżeli B2B to rozwiązanie dla Ciebie. Przeczytaj nasz poradnik co to jest i jak działa B2B od strony właściciela sklepu i kupującego oraz jak założyć sklep B2B.


Sukces w e-Commerce

Co zrobić, żeby odnieść sukces w e-Commerce i zwiększyć miesięczne obroty w Twoim sklepie internetowym? W zależności od branży każdy przedsiębiorca będzie miał inną odpowiedź na to pytanie. Jest jednak wiele stałych elementów, które wpływają na wzrost sprzedaży i satysfakcję klienta z dokonanych zakupów. Jeśli chcesz dowiedzieć się jakie rozwiązania warto wdrożyć, by rozwinąć swój biznes internetowy, zapoznaj się z naszym artykułem.

W Polsce z roku na rok coraz więcej osób decyduje się na założenie własnego sklepu internetowego. Istotnie, bardzo łatwo jest wejść na rynek e-Commerce, ale zdecydowanie trudniej jest ugruntować na nim swoją pozycję i osiągać coraz wyższe cele sprzedażowe. Problem nie polega zwykle na źle dobranej ofercie, ponieważ mniejsza lub większa konkurencja jest w każdej branży i w każdej można znaleźć niszę, czyli docelową grupę klientów, tylko na odpowiednim zaprojektowaniu sklepu. Do najbardziej popularnych kategorii e-Commerce zalicza się sklepy internetowe z odzieżąkosmetykamize sprzętem sportowymartykułami gospodarstwa domowegomeblami, akcesoriami i zabawkami dla dzieciksięgarniez artykułami spożywczymi i sklepy oferujący dostawę owoców i warzyw.

Co jednak zrobić, żeby sklep internetowy nie zginął na tle silnej konkurencji i jego widoczność była coraz lepsza, a generował coraz większy ruch? Kluczowo jest, by od początku patrzeć na biznes internetowy nie jak na sklep stacjonarny, który przyciąga tylko ofertą i cenami, tylko szerzej, jako elastyczną, ciągle rozwijającą się platformę sklepową dostosowaną do indywidualnych potrzeb zakupowych klienta. Twój sklep internetowy osiągnie sukces, gdy będziesz wprowadzał zmiany na wielu płaszczyznach, poprawiające jakość sprzedaży i obsługi, jego wygląd i funkcjonalność. Jeśli więc chcesz pozyskać więcej klientów, przeczytaj nasz poradnik, w którym przedstawiamy różne aspekty komunikacji marki i prowadzeniu biznesu w e-Commerce.

sukces w e-Commerce

Jak odnieść sukces w e-Commerce?

Przeczytaj nasz poradnik jak odnieść sukces w e-Commerce krok po kroku oraz poznaj najnowsze trendy sprzedaży w internecie…


Podsumowanie

Mamy nadzieję, że w tym artykule znalazłeś kilka pomysłów na to, co sprzedawać w internecie. Z naszej strony sugerujemy oprzeć swoją platformę sprzedażową na WordPress+ WooCommerce. To idealne rozwiązanie do prowadzenia twojego biznesu. Zalety WooCommerce jest mnóstwo, wymieńmy więc te podstawowe: elastyczność, funkcjonalność, intuicyjność, prostota w obsłudze. WooCommerce umożliwia wprowadzenie różnych metod płatności. Co może być dużym udogodnieniem dla obu stron transakcji. Ponadto WooCommerce możesz świetnie wypozycjonować w wyszukiwarce Google’a. To platforma sprzedażowa z ogromnym potencjałem marketingowym.

Projektujemy strony internetowe WordPress, sklepy internetowe WooCommerce, pozycjonujemy w Google, dbamy o media społecznościowe. Tworzymy kompleksowe kreacje, projekty graficzne i identyfikacje wizualne. Zadzwoń 730 170 330, wyślij brief, albo napisz do nas, aby otrzymać informację cenową odnośnie strony internetowej.


Czytaj również:

sklep wordpress

Agencja E-Commerce

Chcesz zacząć działania w e-Commerce? Jesteśmy specjalistami nowych mediów i e-Commerce. Tworzymy sklepy internetowe, optymalizujemy konwersję, tworzymy spójną strategię sprzedażową. Generujmy efekty w e-Commerce!

5/5 - (8 votes)
Agencja interaktywna:
Projektujemy strony internetowe WordPress, sklepy internetowe WooCommerce, pozycjonujemy w Google, dbamy o media społecznościowe. Tworzymy kompleksowe kreacje, projekty graficzne i identyfikacje wizualne. Zadzwoń 730 170 330, wyślij brief, albo napisz do nas, aby otrzymać informację cenową.
Kontakt przez messenger